виховний захід "День казки"

Про матеріал

МЕТА СВЯТА КАЗКИ:

  • виховувати любов і повагу до книги, почуття відповідальності, дружнього ставлення до партнерів по команді і до суперників;
  • виховувати командну співпрацю;
  • розвивати навички спілкування, акторської майстерності, соціальної та комунікативної компетентностей;
  • підвищити рівень навичок читання у дітей та їхню уважність при читанні книги;
  • розвивати мислення, пам'ять, увагу дітей, їхні пізнавальні інтереси, вміння працювати у групі;
  • навчати дітей гідної поведінки у разі, якщо команда здобула перемогу або зазнала поразки, вмінню радіти перемозі товаришів та робити позитивні висновки з невдач.
Перегляд файлу

 

Фадєєва І.В.,

 старший учитель,

спеціаліст вищої категорії,

учитель початкових класів

Новомаячківської ЗОШ І- ІІІ ступенів

Олешківського  району.

 

Маковій Н.В,

 старший учитель,

спеціаліст,

учитель початкових класів

Новомаячківської ЗОШ І- ІІІ ступенів

Олешківського  району.

 

День казки

(Пришкільний табір відпочинку)

МЕТА СВЯТА КАЗКИ:

  •  виховувати любов і повагу до книги, почуття відповідальності, дружнього ставлення до партнерів по команді і до суперників;
  • виховувати командну співпрацю;
  • розвивати навички спілкування, акторської майстерності, соціальної та комунікативної компетентностей;
  • підвищити рівень навичок читання у дітей та їхню уважність при читанні книги;
  • розвивати мислення, пам’ять, увагу дітей, їхні пізнавальні інтереси, вміння працювати у групі;
  • навчати дітей гідної поведінки у разі, якщо команда здобула перемогу або зазнала поразки, вмінню радіти перемозі товаришів та робити позитивні висновки з невдач.

 

До початку свята облаштовуєься «Казкова галявина» і конкурс малюнків «Казковий герой» у маршрутному листі додати Конкурс малюнків і галявину казок.

  • найбарвистіший малюнок
  • найвеселіший малюнок
  • найоригінальніший малюнок тощо
  1. Добрий день, усіх вітаєм.
    Раді бачити тут вас.

 

  1. Добрий день, вітаєм вас.
    Настає дозвілля час.
     

Маленькая страна

Есть за горами, за лесами

Маленькая страна

Там звери с добрыми глазами,

Там жизнь любви полна,

 

Там чудо-озеро искрится,

Там зла и горя нет,

Там во дворе живёт жар-птица

И людям дарит свет.

П/в

Маленькая страна, 2 р.

Кто мне расскажет,

 кто подскажет,

Где она, где она

Маленькая страна – 2 р

Там где душе светло и ясно

Там где всегда весна.

 

Эта страна мне только снится,

Но светлый миг придёт

И на крылатой колеснице

Я совершу полёт.

 

Мне час свиданья предназначен

В звёздной моей стране

Там ждёт меня красивый мальчик

 На золотом коне.

П/в

 

Льёт за окошком дождь осенний

В доме сижу одна

Верю в тебя моё спасенье

Маленькая страна.

Ведуча. Ну що, здогадалися що це за країна?

– Діти, я , навіть, не запитую, чи любите ви казки. Звичайно, любите. У кожного з вас є любима казка. Я порахую до 5, а потім плесну в долоні, а ви кожен назвіть свою казку.

Чудово! Яке розмаїття!

Сьогодні ми казку сюди запросили,

Щоб бачити казку і слухать гуртом,

А казка у лісі десь там заблудилась,

Давайте її погукаєм разом.

 

Казко, казко, приходь до нас!

 

 Музика «Гуляють казки по світу» виходить Казка.

Казка. Вітаю вас, дорослі і малі,

Від всіх казок низенький вам уклін.

Я – казка мудра. Хочу вам сказати,

Що кожен з вас мене повинен знати,

Бо, кажуть, казка вчить на світі жити

 

Казка:  Сьогодні я поведу вас в свою країну — в чарівну, дивну Казкарію. Там ми зустрінемось з її веселими, дотепними героями.

Команди запрошуються до подорожі, роздаються маршрутні листи

(звучить музика )

Отже, наші команди готовівідправитися  в неповторну країну Казок. Але туди може потрапити тільки той, хто знає дуже багато казок. Отож — бо я зараз перевіримо, чи багато ви прочитали казок і які вам запам’ятались.

Перепустка

 Яку пісеньку співав Колобок?
 Яку пісеньку співала мама-коза, коли поверталася з лісу додому?
 Як гукала свого сина Івасика-Телесика мати?
 Як кликав Півник на допомогу Котика?
 Як просив Івасик-Телесик гусеняток?
 Як відказувала Коза-дереза, коли сиділа в заячій хатці?

Отже, казки ви знаєте і до подорожі готові.

Команди, Увага! Вперед за Казкою.

 

Ведуча. Схочеш сам піти в цей край, То маршрут запам’ятай: Треба йти спочатку прямо, Потім вліво повернуть, А тоді поміж дубами Поведе направо путь. Після цього вже помалу Чимчикуй, куди попало, Як від втоми не впадеш, В цю країну попадеш!

 

Швидкісний потяг»

Бібліотекар. У цьому конкурсі вам необхідно швидко називати другу частину імені відомих казкових героїв: Кіт (у чоботях, Леопольд, Матрос кін), тато (Карло), дід (Мазай, Мороз), Баба (Яга), крокодил (Гєна), Вінні (Пух), Соловей (Розбійник), Червоний (Капелюх), Муха (Цокотуха), поштар (Пєчкін), дядя (Федір), стара (Шапокляк), домовик (Кузя), черепаха (Тортила).


№1 Виступ вулика _________________________________________________

Конкурси.

1. - Якщо так, то проведемо маленький конкурс «Намалюй Колобка». Для цього мені потрібно вибрати трьох учасників.

- Раз, два, три, Колобка малюєш ти!

(Учасники із заплющеними очима малюють Колобка. Перед цим їх тричі повертають навколо себе)

№2 Виступ вулика _________________________________________________

2. Конкурс «Казкова естафета»
Ведучий: А тепер ми з вами трошки пограємо. Мені потрібні будуть 2 команди по 5 чоловік. Конкурс називається «Колобок».
Всі пам'ятають, що в казці Колобок спритно обійшов Зайця, Ведмедя, Вовка, але потрапив у пащу Лисиці. Вам потрібно провести м'яч навколо кеглів і закинути м'яч у (відро) або в руки наступного учасника. Молодці, хлопці!


№ 3Флешмоб. « Медуниця»

№4 Виступ вулика _________________________________________________

 

3. Канатоходец Тибул

(команди проходять  естафету по канату, що лежить на підлозі)

 

№ 5 Виступ вулика _________________________________________________

 

4. Жаба – мандрівниця

(двоє учасників переносять третього учасника, що тримається на палці)

 №6 Виступ вулика _________________________________________________

 

Конкурс «Баба-Яга»

Всі команди повернулися  із мандрівки, сподіваємося з високими результатами і гарним настроєм. Поки жури підводить підсумки, пропонуємо  ______________________________________________

 

Гра «Незнайка на повітряній кулі»

(Повітряну кульку тримати між ногами і рухатися )

 

 

Додаток

 

Маршрутний лист

(пункти призначення розташовані на території табору (школи))

 

 

Вулик

«Медуниця»

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/474x/c4/98/16/c498164e402aeea0a857572b986348db.jpg

 

Пункт призначення

 

 

Місце розташування

 

Кількість балів

 (правильні відповіді)

 

Вулиця Авторська

 

 

Бібліотека

 

 

Казкова пошта

 

 

Актова зала

 

 

Квартал Інтелектуальний

 

 

Класна кімната 5 -   класу

 

 

Картинна галерея

 

 

Гурткова кімната, 2 поверх

 

 

Бульвар Секретів

 

 

Лавка на території (парадка)

 

 

Музичний салон

 

 

Кабінет педагога-організатора (2 поверх)

 

 

 

Підсумок

 

 

Всього балів

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

Вулиця Авторська

Оцінювання: за кожну вірну відповідність – 1 бал. Максимальна кількість – 16

Казкар. Вітаю, вас, юні читачі та любителі казок на вулиці Авторській. Тут живуть чудові автори з різних країн. Щоб продовжити мандрівку, вам необхідно встановити відповідність: автор – портрет – казка.

 

(Відповідь: Г-1-б, А-2-в, Б-3-а, В-4-е, З-5-г, Ж-6-ж, Е-7-д, Д-8-з.)

(Команді вручається картка із завданням – див. картинку. Команда виконує завдання і Казкар в маршрутному листі вказує результат)

Казкар. Молодці, діти. Ви справилися із завданням і можете рухатися далі. Хай щастить!

 

 

 

Додаток

Казкова пошта
Оцінювання: за правильно названого героя – 1 бал, за назву казки – 1 бал. Максимум – 14 балів.
Поштар.  Радий вас бачити, дорогі друзі. Мені потрібні помічники. До нашого відділення надійшло дуже багато телеграм, але вони всі не підписані. Прошу вас, допомогти встановити їх авторів.

 (Дае команді сумку з телеграмами, діти читають телеграму і називають героя казки, що надіслав її, та  адресу (казку). Поштар  відмічає  в маршрутному листі результат).
Тексти телеграм:
- «Вибачте, приїхати не зможу, тому що здав свої чоботи на ремонт…» (іот в чоботах)
- « Зустрітися не можем. Розбилося яйце – дід і баба плачуть. Треба …» (Курочка ряба)
- «Потрапила в неприємну ситуацію. Пливу на лататті по ріці. Хочу втекти від огидної жаби. Буду пізніше». (Дюймовочка)
- «Не можу покинути піст. Треба ходити направо, наліво і охороняти дуб із казками». іт уеёний)
- «Так випустив стрілу, що  полетіла в невідомому напрямку.. Зайнятий її пошуками». (Іван-царевич)
- «Я так поспішала покинути бал, що загубила туфельку. Чека, можливо». (Попелюшка)
- «Образив  маму. Обов'язково  повинен її знайти і попросити пробачення. Коли знайду і отримаю пробачення, відразу прибуду». (Хлопчик - зірка)
Поштар.  Ви вірно назвали героїв казок. Маю надію, що ми їх дочекаємося. А вам я бажаю легкої дороги у ваших мандрах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

Квартал Інтелектуальний.
Оцінювання: за кожну вірну відповідь  – 1 бал, за правильне  пояснення – 1 бал. Максимальна кількість  – 10 балів.

Учений. Доброго дня! Я, учений,

Дуже чекав на вас.

Я підготував для вас завдання ,

Щоб перевірити ваші знання.

Думаю, що вам під силу

Мені сказати, що зайве і чому.

Скоріше до завдань приступайте

 Дружно разом відповідайте.

Завдання. Знайти зайве і пояснити, чому.

 

1.А. С. Пушкін, С. Маршак, Р. Кіплінг, К. Чуковський. (Зайве – Р. Кіплінг, так як всі письменники російські крім  Р. Кіплінга).
2. «Гидке каченя», «Попелюшка», «Снігова королева», «Дикі лебеді». (Зайве – «Попелюшка», її написав  Ш. Перро, а останні казки – Г. Х. Андерсен)
3. Мачеха, миш, ластівка, крот. (Зайве  – мачуха. Вона не є героїня казки «Дюймовочка»)
4. «Кіт в чоботах», «Білосніжка та семеро гномів», «Василиса Прекрасна», «Каша із топора». (Зайве  – «Каша із топора», так як всі казки чарівні, а ця побутова).
5. «Колобок», «Казка про рибака та рибку», «Журавель і чапля», «Іван – селянський син і чудо-юдо». (Зайве – «Казка про рибака та рибку», так як ця  казка авторська, а останні –народні)
Учений. Ви, молодці
                Справилисьяс завданням.
                Разрубили всі кінці,
               Продемонстрував і логіку, й знання.
               Вам  бажаю від душі
               Щоб не знали ви біди.
 

 

 

 

 

 

Додаток

Картинна галерея.
Оцінювання: необхідно за 3 хвилини скласти ілюстрації і назвати до якої вони казки.; за час – 4 бали (якщо встигли), 5 балів (якщо  справилися раніше), 3 і менше (якщо  не вклалися в час); по 1 балу за кажну правильно  зібрану ілюстрацію і по одному балу за назву казки.

 Максимальна кількість балівв -13.

Мистецтвознавець. Вітаю вас у нашому храмі мистецтва. Але у нас трапилася біда – я не можу  надати вам усі картини, так як нещодавно до нас забралися розбійники і порізали всі картини на частини. Щоб дізнатися, які вони були, вам необхідно їх відновити.

  казка «Попелюшка»

 

Казка «Красавиця та чудовище»

 

 

 

 

Казка «Кіт в чоботах»

 

  Казка «Лампа Алладіна»

(Командам дається конверт з розрізаними на частини ілюстраціями до казок. Треба якомога швидше їх скласти і назвати казку.

Мистецтвознавець. Молодці, справилися! Ви врятували нашу галерею. Тепер ці картини зможуть побачити і інші. Дякую за допомогу. Вам успіхів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

Музичний салон
Оцінювання: за кожну вірно відгадану мелодію – 1 бал і за кожен виконаний уривок – 1 бал.

 

Музикант.

Доброго дня, діти! Радий бачити справжніх любителів та цінителів музики.

Пропоную вам пограти в гру «Вгадай мелодію»

 

Пісні: Попелюшки «Станьте в круг», царівни Забави «А я не хочу, не хочу по закону…» , пісня бременських музикантів, пісня Черепахи Тортили, пісня білки із «Казки про царя Салтана» та ін.

 

Бульвар Секретів.

 

Бульвар Секретов
Оцінювання : за кожну правильну відповідь – 1 бал, якщо вклалися в час ; додатково 2 бали, якщо швидше.

 

Надається конверт з чарівними речами з казок, капітан повинен пантомімою показати цей предмет. Команда називає цей предмет. На кожну картинку 30 с.

 (Картинки в конверте:

  1. чарівна  паличка
  2. чарівне люстерко
  3. меч-кладинець
  4. чоботи-скороходи

 

 

 

docx
Додано
22 липня 2018
Переглядів
1570
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку