Тематичний день:
,, День народження Смайлика “
Змінюються часи, технології, умови навчання і викладання , але це все спонукає нас, вчителів, бути більш творчими, креативними.
Система початкової освіти 3 роки тому почала набувати змін.
Початкова ланка стала працювати за програмою Нової Української Школи. Все нове нас спочатку лякає, але потім стає цікавим, зрозумілим, захоплюючим.
Нова Українська школа - це ,, Ранкове коло “, ,, Щоденні 5” , ,, Щоденні 3” , ,, Лепбуки “, ,, Тематичні тижні” , розвантаження від навчання. Але найголовніше завдання вчителя з початку навчання - вміти організувати, зацікавити, здружити дитячий колектив, відкрити кожне дитяче сердечко, ввійти в довіру.
Протягом адаптаційного періоду в 1 класі , пропоную хоча б 2 – 3 рази на місяць проводити тематичні міні – свята. Учні згуртовуються, більше відкриваються, з”являється довіра один до одного.
З власного досвіду можу порадити провести міні – свято в 1 класі: ,, День народження Смайлика” ( 19 вересня )
Метою свята було: згуртувати дітей, прогнати страх( який є в багатьох учнів першокласників), познайомити зі Смайликом( розтлумачити поняття), проявити себе( діти ходили до своїх однолітків в інші класи і розповідали, що це за герой), подарувати радість від перебування в школі ( солодкі компліменти від Смайлика).
Хочу також зазначити, що цього дня можна на кожному уроці
використовувати Смайлика( для читання, виивчення математики, а на уроці ,, Маленький трудівничок” створити його власними руками), а в класі влаштувати парад мод , бо всі діти були одягнуті в одяг жовтого кольору та його відтінки.
Смайлики святкують свій День народження.
Сучасне спілкування у мережі наразі важко уявити без звичних смайликів, які яскраво та жартівливо передають емоції у текстових повідомленнях.
Час народження смайлика відомо з точністю до хвилини. 19 вересня 1982 року о 11:44 ранку Скотт Фалман, професор Університету КарнегіМеллон у Піттсбурзі, відправив колегам електронне повідомлення, в якому запропонував використовувати смайлик (emoji ) для вираження емоцій у мережевому спілкуванні.
Смайл, сма́йлик (від англ. smiley — «мордочка, пичка», або smile — «усмішка»), також емотико́н, емогра́ма (англ. emoticon) — схематичне зображення людського обличчя, що використовується для передачі емоцій[1]
Особливе розповсюдження смайли набули з поширенням інтернету (чати, форуми, ICQ тощо) та мобільних телефонів (короткі повідомлення — SMS), де широко використовуються користувачами для обміну повідомленнями[2][3]
Щоб створити більш позитивну атмосферу, пропоную провести свято в класі.
Матеріали для проведення свята:
- ковпачки
- плакат зі смайликами ( вирізані смайлики )
- коробка ,, Усмішка “ ( у коробці повітряні кульки, дві торбинки )
Ведучий:
Вітаю всіх , дорогі школярі і гості. Ми раді бачити вас у гарному настрої, з усмішками на обличчях та вітати на незвичайному святі – День народження Смайлика.
Ведучий: Давайте разом привітаємо Смайлика і подякуємо йому за те, що він приносить багато позитивних емоцій своєю позначкою і допомагає багатьом людям спілкуватися на далеких відстанях, дарує позитивні емоції.
Ведучий:
Серед різних свят, улюблених, звичних, Є один молодий і вельми незвичайний. З Днем народження Смайлика ми вітаємо, Завжди бути з нами ми бажаємо.
Ведучий:
Ранок без настрою – Смайлик підморгне, Сум і печаль відразу пройде.
Ведучий:
Яскравий одяг свій скоріше діставай, А на обличчя смайл одягай.
Щоб веселитися і разом гуляти, Привід зовсім не складно відшукати.
Ведучий:
Усмішку цю знають всі на світі, І обожнюють її дорослі, і діти. І, не дивлячись на мовні перепони, Смайлик переможе усі перегони.
Ведучий:
Нехай Смайлики забавні прикрасять повідомлення, Адже символи прикольні зустрічають День народження!
Друзям відправ - для величезної радості, І нехай у них додасться в душі добра і щастя.
Ведучий:
Друзі, підніміть всі свої ручки і привітайте Смайлика зі святом, створіть гарний настрій іменинникові та собі ( у кожної дитини в руках кулька. Діти піднімають їх до гори)
Ведучий:
Сьогодні на святі багато гостей, але когось не вистачає….
( Забігає Смайлик, діти роблять феєрверк із кульок)
Смайлик:
Вітаю, друзі! Ви впізнали , хто я? Сьогодні у мене День народження. Давайте святкувати його разом. Але спочатку нам з вами потрібно познайомитися. Також бажаю познайомитися із вашою вчителькою.
Конкурс 1:
Діти , ви зараз повинні придумати такі слова – компліменти для вчительки, щоб додати настрою мені та вчительці.
Конкурс 2:
Поміряти посмішки дітлахам на початку свята за допомогою стрічки (можна на дошці під кожним ім”ям дитини написати довжину посмішки)
Конкурс 3:
,, Створи Смайлика” ( діти за допомогою жовтого паперу ( на час), створюють святкового смайлика))
Смайлик:
У мене для свята є чарівна скринька. А в ній є 2 секрети: а) загадки ;
б) ,, магічні” солодощі.
( Діти відгадують загадки про казкових героїв)
Я — бичок-третячок, Соломяний у мене бочок.
Із соломи дід зробив,
Бік смолою засмолив. ( Солом’яний бичок )
Сидить дівчина в корзині На ведмежій дужій спині.
А чому ж вона сховалась,
До ведмедя не призналась? ( Маша )
Допоможе завжди вам, І птахам і дітлахам.
Він під деревом сидить,
Добрий лікар.... ( Айболить )
В лісі молодиця гуляє На всі боки поглядає. На ній шубка дорога Вся горить, мов золота.
Хвіст пухнастий і м’який.
Що за звір такий? ( Лисиця )
Вигнав дід козу із хати — Та й пішла вона блукати: Всі козу ту виганяли,
Рак козуню ущипнув,
Зайцю хатку повернув. (Коза-дереза)
Молодці, любі першокласники. Ви чудово знаєте казки, вірно відгадали всі загадки. Та хочу сказати, що це були не просто загадки з відгадками, а з кожної першої літери відгадки, ви повинні впізнати чиє ім”я там приховалося.
Смайлик: Дітлахи, ви розумні, красиві, талановиті, тому на завершення свята , я хочу подарувати кожному з вас – солодкий комплімент.
( На дошці ,, Солодкий смайлик “ виготовлений із цукерок. Під бадьору музику діти підходять до дошки і отримують солодощі від гостя )
Отже, нові виклики в освіті – це можливості розкрити себе по – новому.
Творіть, розвивайтеся, усміхайтеся, а учні завжди надихатимуть на нові ідеї.