Конспект уроку з ЯДС у 2 класі. Тиждень 19. Пригода 3.Чашка (за оповіданням Олени Лободи “Найкращий подарунок у світі”)

Про матеріал
Мета: • продовжити формувати уявлення про дружбу і дружні стосунки; • сприяти усвідомленню дітьми цінності людського спілкування та його важливості у житті; • дослідити цінності дружби; • вчити дітей цінувати своє життя і здоров’я, вміння вибирати та берегти друга; • збагачувати словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня; • розширювати світогляд учнів, вміння будувати дружні стосунки
Перегляд файлу

Конспект уроку. 2 клас.

Тиждень 19.

Пригода 3.Чашка (за оповіданням Олени Лободи “Найкращий подарунок у світі”)

Мета:

  • продовжити формувати уявлення про дружбу і дружні стосунки;
  • сприяти усвідомленню дітьми цінності людського спілкування та його важливості у житті;
  • дослідити цінності дружби;
  • вчити дітей цінувати своє життя і здоров’я, вміння вибирати та берегти друга;
  • збагачувати словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня;
  • розширювати світогляд учнів, вміння будувати дружні стосунки
  • закріплювати вміння  писати власні назви іменників з великої букви;
  • активізувати пізнавальну діяльність дітей;
  • розвивати критичне мислення, самостійне мислення, уяву, логічне мислення, доказове мовлення; зв’язне мовлення дітей, пам'ять, увагу, фантазію, навички вільного спілкування, дрібну моторику руки, каліграфічні навички письма;
  • виховувати дружні стосунки між школярами, почуття дружби і взаємодопомоги, бажання поважати один до одного, взаємопорозуміння, вдячність, тактовність, щирість у спілкуванні з іншими.

Очікуванні результати учіння:

  • з увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
  • сприймає монологічне висловлення;
  • розповідає про те, що його вразило;
  • розпізнає ключові слова і фрази в усному висловлюванні;
  • звертається, вітається дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;
  • підтримує аргументами власні думки або спростовує їх;
  • спілкується з однокласниками та з вчителем;
  • організує своє робоче місце для навчання;
  • об’єднується з іншими дітьми у групу, в пари  для спільної діяльності;
  • обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила;
  • встановлює послідовність із запропонованих дій для виконання роботи у групі;
  • знає правила написання власних назв іменників, переносу слів;
  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти);
  • знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення, виходячи з контексту;
  • визначає тему і головну думку простих візуальних медіатекстів;
  • залежно від мети читанняпояснює, чому люди перебувають разом, взаємодіють;
  • висловлює припущення, чому люди стають товаришами, однодумцями, друзями / опонентами, супротивниками, ворогами;
  • знає цінності дружби;
  • представляє результат власної творчої діяльності.

Обладнання:  підручник, зошит, кольорові олівці,

картки для індивідуальної, парної, групової роботи, фізкультхвилинка

Перебіг заняття

 

І. Ранкова зустріч.

1. Руханка “А ти готовий?”.

  1.1 Привітання.

Діти стають у коло. Вчитель вітається з дітьми.

Хто вас, діти, щиро любить,

хто вас ніжно так голубить,

хто кладе у постіль спати?

Хто ж вам казочку розкаже,

хто ж вам лялечку покаже,

як слабі ви цілі ночі,

не стуляє свої очі?

Хто ж вас, діти, взяв за руку,

вів у школу на науку?

 Діти дають свої відповіді на запитання вірша.

 Діти, давайте спочатку посміхнемось та привітаємо один одного і побажаємо «Доброго здоров’я! Доброго дня!».

 

  1.        Заповнення «Галявини настрою».

Учні обирають квітку відповідного кольору (рожева – гарний настрій, синя – сумний настрій) і заповнюють «Галявину настрою». Після заповнення аналізуємо, якого настрою сьогодні у класі більше.

 

2. Новини дня. Дитина дня.

Календар погоди. Повідомлення синоптика.

  • Дата …
  • Місяць…
  • Сьогодні…(день тижня).
  • Який день тижня за порядком?
  • Яка сьогодні погода?
  • Опади…

Вчитель назначає помічників дня.

 

II. Повідомлення теми уроку. Тиждень 19.Цінності.

Пригода 3.Чашка (за оповіданням Олени Лободи)

 

 1. Робота з підручником. Частина 2.( стор.18) Волощенко, Козак.

Сьогодні ми ознайомимося з продовженням оповідання Олени Лободи. На нас чекає ще один цікавий і повчальний випадок із життя Захара.

Прочитай пригоду третю “Чашка” (див. підручник на с. 18).

 

  1. Усно дай відповіді на запитання за змістом прочитаного в підручнику на с. 18.

* Розкажи своїм рідним, як Захар почувався, коли хрещений відмовився подарувати йому чашку.

* Як ти гадаєш, чи зможе дядько Сергій пробачити своєму хрещенику необачний вчинок?

* Словесно змоделюй власну поведінку на прикладі вчинку Захара.

* Поясни, чому важливо поважати чужу власність.

 

III. Опрацювання тексту О.Лободи. Пригода 3. Чашка

1. Читання тексту вчителем.

2. Читання для себе.

 3.Акторське читання (за завдання вчителя прочитати здивовано, захоплено, роздратовано, злякано).

* Перевір, чи уважно ти читав / читала. Виконай завдання 1 у зошиті на с. 9.

 

IV. Фізкультхвилинка.

https://youtu.be/8Of4_BSEM9Y

 

VII. Творча робота.

  1. Я знаю, ти любиш малювати! Виконай завдання 2 на с. 9 у зошиті.

Що тебе найбільше вразило в уривку? Намалюй.

 

 2. Вправа “Малюють одразу дві руки”.

Ця вправа допоможе тобі зробити наступні завдання ще краще.

Настав час помалювати обома руками. Виконай завдання 3 на с. 9 у зошиті. Наведи контури чашок обома руками. Розфарбуй їх.

* Чи подобаються тобі чашки, які ти намалював / намалювала?

* Який твій улюблений напій?

* А який чай ти любиш пити?

 

VIIІ. Підсумок уроку. Рефлексія. Робота із щоденником вражень.

Оберіть одне із речень і продовжте його.  Запишіть свої враження у щоденник вражень.

  • Сьогодні я дізнався/дізналася про…
  • Мені було цікаво дізнаватися про…
  • Я навчився/навчилася…

 

 

docx
Додано
27 січня 2021
Переглядів
2657
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку