Виховний захід для учнів 5 класу

Про матеріал

Мета виховного заходу: сприяти естетичному вихованню учнів; розширити і поглибити знання учнів з англійської мови, вдосконалювати їхні мовленнєві навички та уміння; активізувати навички усного мовлення, розширити словниковий запас; розвивати інтерес до вивчення англійської мови; виховувати доброзичливість, активність і працьовитість.

Перегляд файлу

Конкурс – змагання на кращого знавця англійської мови

 

Конкурс – змагання на кращого знавця англійської мови

Виховний захід для учнів 5 класу

Мета виховного заходу: сприяти естетичному вихованню учнів; розширити і поглибити знання учнів з англійської мови, вдосконалювати їхні мовленнєві навички та уміння; активізувати навички усного мовлення, розширити словниковий запас; розвивати інтерес до вивчення англійської мови; виховувати доброзичливість, активність і працьовитість.

Обладнання: аркуші паперу з цифрами, листівками з квітами, букви алфавіту (набір), круг із словами, картки із словами, картки з реченнями.

1-й ведучий. Good afternoon, dear friends! Glad to see you! You are welcome to our competition  between the teams of the third and fourth forms. Now, I want both teams to come here.

Team “A” come here, please! And team “B” here please. Let’s greet the teams. Good luck to you!

2-й ведучий. Добрий день, дорогі друзі! Раді вас бачити. Запрошуємо вас подивитися конкурс-змагання між командами 3 і 4 класів на кращого знавця англійської мови. Давайте запросимо членів команд. Команда «А», прошу вийти сюди. Команда «В», прошу вийти сюди.

Давайте привітаємо команди. Успіху всім!

1-й ведучий. Let me introduce the jury. The members of the jury are:

 - , the tenth form pupil.

- , the eleventh form pupil.

2-й ведучий. Дозвольте представити вам членів журі.

Члени журі: учениця 10 класу - ,

Учениця 11 класу - .

1-й ведучий. And now it’s high time to begin our competition. First of all we want to know I you can count.

2-й ведучий. Отже, час розпочинати наші змагання. Перш за все ми хочемо дізнатися, чи вмієте ви рахувати.

  1.  А зараз перший конкурс. Прошу вийти до мене двох учнів, по одному з кожної команди. Ваше завдання: порахувати від 1 до 20 та від 20 до 1. Хто швидше і правильніше це зробить?
  2. А зараз наступний конкурс.  Ми будемо виконувати арифметичні дії. Треба по 2 учні з кожної команди. Ведучий по черзі показує арифметичні дії, а учні їх виконують англійською мовою.

Завдання: усно підрахувати й дати відповідь англійською мовою.

Приклади:

  • 11-1=10;           10+6=16
  • 12+8=20;          12+12=24
  • 13+7=20;          100-20=80
  • 15+15=30;         88-50=38
  • 70-30=40;          15+5=20
  • 90-40=50;          20+30=50
  • 15-10=5;            90-40=50
  • 18+3=21;           22+7=29
  • 33-12=21;           60-31=29
  1. На листку паперу написані цифри різними кольорами. Виходить по одному представнику з кожної команди. Представники однієї команди називають цифри червоного кольору, а інші – зеленого.
  1. Порахувати квіти на листівках. Виходить 3-4  учні з кожної команди. Один рахує квіти на своїй листівці, інший продовжує і т.д. Виграє  та команда, яка правильно і швидко порахувала квіти.

1-й ведучий. And now we want to see if you know the ABC.

2-й ведучий. А  зараз ми хочемо побачити, чи знаєте ви алфавіт.

  1. Запрошуються по одному учню з кожної команди. Ведучий називає літери алфавіту, а учасники від команд пишуть їх на дошці одночасно.

 Z, Q, R, W, T, E, Y, O, P, U, I, D, A, F, S, G, J, H, L, X, K, B, C, N, V, M

  1. Учасники одержують по набору букв. Хто більше і швидше складе слів з цих букв, той виграє.

A, g, I, t, n, o, d, e, b, p (big, at, not, on, no, it, bed, bag, pen, ten, in, Ben, bad, dog, pig, and).

  1. Ведучий показує картки зі словами. Учасники повинні назвати слово по буквах і прочитати його. Виграє та команда, яка правильно назвала слово. Little, doll, pen, bag, black, crack, soon, moon, cook, took, jump, jack, squirrel, quickly, park, dark, fork, door, girl, bird, they, this, chair, hair, shelf, short.
  1. Ведучий називає англійською мовою предмети, по одному учаснику від команд малюють зображення цих предметів (одночасно). A tree, a cat, a pen, a flower, a dress, s house, a ball, a cap, a pencil, a boy, a girl.
  1. Кожна команда одержує круг із словами, які написані різними кольорами. Члени команди по черзі читають слова, й перекладають їх. Один учень читає слова одного кольору, другий -  іншого.
  1. Представники команди одержують картки із реченнями написаними українською мовою.

Завдання: швидко і правильно перекласти ці речення.

1-й ведучий.We study English

2-й ведучий. Ми вивчаємо англійську мову.

1-й ведучий. My hobby is reading

2-й ведучий. Моє хобі – читання.

1-й ведучий. I like to play football.

2-й ведучий. Я люблю грати в футбол.

1-й ведучий. Alice is from France.

2-й ведучий. Аліса із Франції.

1-й ведучий. Tom has a large family.

2-й ведучий. У Тома велика сім'я.

1-й ведучий. She is my teacher.

2-й ведучий. Вона – моя вчителька.

1-й ведучий. I have a friend.

2-й ведучий. У мене є друг.

1-й ведучий. My brother is a doctor.

2-й ведучий. Мій брат – лікар.

  1. Команди виконують пісню «The ABC»

A B C D E F G
H I J K L M N O P
Q R S and T U V
W and X Y Z
This is called the alphabet,
Which we never must forget.
Letters twenty – six in all
Backwards now we’ll sing them all;
ZYX and WV
UTS and RQP
ONM and LKJ
I H G F E D C B A

1-й ведучий. You know a lot of poems. We want to see how you know them.

2-й ведучий. Ви вивчили багато віршів. Ми хочемо послухати, як ви їх знаєте. (Учні читають вірші).

Інсценування казки «Ripka»

1-й ведучий. На фермі для всієї сім*ї багато роботи. Іноді в огороді може трапитися така історія, як у знайомій казці «Ripka». Ранок. Дідусь виходить із хати і починає роботу в огороді.

Grandad. Oh, what a big turnip! (Починає тягти ріпку.)One, two, three! Granny, come here!

Granny. I am coming.

Grandad. Help me, please! One, two, three!

Granny. Alice, come here!

Alice. I am coming.

Granny. Help us, please! One, two, three!

Alice. Dog, come here!

Dog. Bow-bow! I am coming!

Alice. Help us, please! One, two, there!

Dog. Cat, come here!

Cat. Miaow, miaow! I am coming.

Dog. Help us, please. One, two, three.

Cat. Mouse, come here.

Mouse. Pe-pe-pe. I am coming.

Cat. Help us, please! One, two, three.

All (together). The turnip is very nice.

2-й ведучий. That’s the end of the competition. Thank you very much. And now, the jury, please. Presents for you all.

1-й ведучий. Ось і кінець нашого конкурсу. Спасибі вам велике. А зараз слово надається журі.

Журі підбиває підсумки конкурсу та вручає командам грамоти і подарунки.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Качур Екатерина
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 січня 2018
Переглядів
2554
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку