УРОК З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ для 5-го класу НА ТЕМУ «THE CLOTHES WE WEAR» до підручника А.М.Несвіт

Про матеріал

Матеріали можна використовувати на уроках англійської мови під час вивчення теми "Одяг, який ми носимо" у 5 класі. У розробці уроку є посилання на відео, які можна замінити відповідно до рівня знань учнів, та додаткові матеріали для друку.

Перегляд файлу

Дата: ________________

 

УРОК ДЛЯ 5-го КЛАСУ НА ТЕМУ

 «THE CLOTHES WE WEAR»

Мета:

  • навчальна:
  • активізувати лексичний матеріал у мовленні з теми «Одяг»;
  • повторити, опрацювати та ввести в активний словник учнів фактичну лексику з теми «Одяг» на рівні фраз і висловлювань;
  • формувати мовну компетенцію учнів;
  • удосконалювати навички аудіювання, читання, діалогічного та монологічного мовлення;
  • розвивальна:
  • розвивати уміння і навички самостійної роботи;
  • розвивати інтелектуальні та пізнавальні здібності;
  • розвивати різні типи пам»яті – слухову, зорову, оперативну, тривалу, увагу, уяву;
  • виховна:
  • виховувати толерантне ставлення до однокласників, уміння працювати в парі та групі;
  • виховувати культуру співбесіди, зацікавленість у розширенні своїх знань, загальну культуру учнів;
  • викликати в дітей бажання вчитися та вивчати іноземну мову.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання: предметні малюнки, презентація, проектор, ноутбук, екран, CD-диск, підручник, дошка.

Форми работи: фронтальна, парна, групова, індивідуальна.

Методи: вербальний, практичний, аналітичний, пряма та зворотня аференціація.

ХІД УРОКУ

 

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

1) Привітання (створення ситуації успіху на уроці).

Встало сонечко, посміхнулось

Good day.

Ми до сонечка потягнулись

Rise hands.

Побажали всім здоров»я

Be health.

Настрою на цілий день

And every day.

Підтягнулись, підрівнялись,

Продзвенів дзвінок!

Let’s start our English lesson!

Починаємо урок!

Take your sits, please!

2) Організація класу

  • фонетична зарядка

Т: Children, look at the screen of the computer. We are going to listen and sing “The clothing song”

https://www.youtube.com/watch?v=_cBmnRsh8Hw

(звучить пісня, всі співають).

  • лексична зарядка

https://www.youtube.com/watch?v=rJXUpEkWhjc

( діти слухають і повторюють слова з теми Clothes - Talking Flashcards)

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

Т: Children, today we are going to speak on the topic “Clothes”as much as possible and memories the new words. We are going to do a lot of different things. So, let’s start the main part of our lesson!

ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

  1. Навчальна бесіда

https://www.youtube.com/watch?v=h6CvRv-AH2Y

T: Hello, Lena. What are you wearing?

Ch: I am wearing …

T: Roma, stand up, please. What is she wearing?

Ch: She is wearing …

(вчитель питає учня, учень відповідає, а потім вчитель викликає іншого учня, щоб повторив сказане, але вже від третьої особи).

  1. Перевірка домашнього завдання. Вправа 5, сторінка 37 (підручник: Несвіт А.М. Англійська мова: підруч. для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Генеза, 2013. – 224с.).
  2. Аудіювання. Гра “Dress the Doll”

(Діти діляться на команди та отримують дві ляльки з набором одягу. Потім слухають опис кожної ляльки та одягають її згідно опису).

1. The girl is wearing a purple T-shirt and a pink skirt. She is wearing yellow socks and red shoes too.

2. The boy is wearing a red T-shirt, blue trousers and a pink cap. He is wearing pink socks and green boots too.

  1. Говоріння
  2. Вправа 3,4, сторінка 40-41 (підручник: Несвіт А.М. Англійська мова: підруч. для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Генеза, 2013. – 224с.).
  3. Гра “The washing line game”

(Поділити учнів на команди. Прикріпити на дошці дві мотузки або попросити представників команд потримати кінці мотузки та натягнути її. На партах біля мотузок кожної з команд лежить розкладений набір різного одягу з паперу зі скріпками. Команди стоять у кінці класу. Учитель називає предмет одягу, представники команд шукають цей одяг та вішають на мотузку. Команда, яка першою правильно повісить елемент одягу, отримує додатковий бал).

 Red shoes, blue socks, green cap, blue boots, red dress, brown shorts, green skirt, purple T-shirt, red coat, red sweater, blue trousers, yellow shirt.

  1. Фізкультхвилинка (Put On Your Shoes | Clothing Song for Kids)

https://www.youtube.com/watch?v=-jBfb33_KHU

  1. Читання Гра “Matching”

(Учні отримують картки  із завданням, в якому потрібно прочитати назву одягу та обвести правильний варіант, відповідно до малюнка).

  1. Письмо

(Учні отримують картки 5 із завданням, в якому потрібно доповнити речення відповідно до малюнка).

ІV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

  1. Домашнє завдання написати 6 речень про те, що ти носиш кожного дня.
  2. Виставлення оцінок (Діти підраховують свої «смайлики»).
  3. Підбиття підсумків уроку

T: We are coming to the end of the lesson. I am pleased with your work. I am happy to say we have done a good bit of work today. You get good marks. The lesson is over. See you next time. Good bye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра “The washing line game”

 

Red shoes

blue socks

green cap

blue boots

red dress

brown shorts

green skirt

purple T-shirt

red coat

red sweater

blue trousers

yellow shirt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра Matching

 

Картка 5

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Хомич-Нефьодова Наталія Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Михайлюк Ольга
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
30 січня 2018
Переглядів
16541
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку