Матеріали можна використовувати на уроках англійської мови під час вивчення теми "Одяг, який ми носимо" у 5 класі. У розробці уроку є посилання на відео, які можна замінити відповідно до рівня знань учнів, та додаткові матеріали для друку.
Дата: ________________
УРОК ДЛЯ 5-го КЛАСУ НА ТЕМУ
«THE CLOTHES WE WEAR»
Мета:
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: предметні малюнки, презентація, проектор, ноутбук, екран, CD-диск, підручник, дошка.
Форми работи: фронтальна, парна, групова, індивідуальна.
Методи: вербальний, практичний, аналітичний, пряма та зворотня аференціація.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.
1) Привітання (створення ситуації успіху на уроці).
Встало сонечко, посміхнулось
Good day.
Ми до сонечка потягнулись
Rise hands.
Побажали всім здоров»я
Be health.
Настрою на цілий день
And every day.
Підтягнулись, підрівнялись,
Продзвенів дзвінок!
Let’s start our English lesson!
Починаємо урок!
Take your sits, please!
2) Організація класу
Т: Children, look at the screen of the computer. We are going to listen and sing “The clothing song”
https://www.youtube.com/watch?v=_cBmnRsh8Hw
(звучить пісня, всі співають).
https://www.youtube.com/watch?v=rJXUpEkWhjc
( діти слухають і повторюють слова з теми Clothes - Talking Flashcards)
ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
Т: Children, today we are going to speak on the topic “Clothes”as much as possible and memories the new words. We are going to do a lot of different things. So, let’s start the main part of our lesson!
ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.
https://www.youtube.com/watch?v=h6CvRv-AH2Y
T: Hello, Lena. What are you wearing?
Ch: I am wearing …
T: Roma, stand up, please. What is she wearing?
Ch: She is wearing …
(вчитель питає учня, учень відповідає, а потім вчитель викликає іншого учня, щоб повторив сказане, але вже від третьої особи).
(Діти діляться на команди та отримують дві ляльки з набором одягу. Потім слухають опис кожної ляльки та одягають її згідно опису).
1. The girl is wearing a purple T-shirt and a pink skirt. She is wearing yellow socks and red shoes too.
2. The boy is wearing a red T-shirt, blue trousers and a pink cap. He is wearing pink socks and green boots too.
(Поділити учнів на команди. Прикріпити на дошці дві мотузки або попросити представників команд потримати кінці мотузки та натягнути її. На партах біля мотузок кожної з команд лежить розкладений набір різного одягу з паперу зі скріпками. Команди стоять у кінці класу. Учитель називає предмет одягу, представники команд шукають цей одяг та вішають на мотузку. Команда, яка першою правильно повісить елемент одягу, отримує додатковий бал).
Red shoes, blue socks, green cap, blue boots, red dress, brown shorts, green skirt, purple T-shirt, red coat, red sweater, blue trousers, yellow shirt.
https://www.youtube.com/watch?v=-jBfb33_KHU
(Учні отримують картки із завданням, в якому потрібно прочитати назву одягу та обвести правильний варіант, відповідно до малюнка).
(Учні отримують картки 5 із завданням, в якому потрібно доповнити речення відповідно до малюнка).
ІV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.
T: We are coming to the end of the lesson. I am pleased with your work. I am happy to say we have done a good bit of work today. You get good marks. The lesson is over. See you next time. Good bye!
Гра “The washing line game”
Red shoes |
blue socks |
green cap |
blue boots |
red dress |
brown shorts |
green skirt |
purple T-shirt |
red coat |
red sweater |
blue trousers |
yellow shirt. |
Гра “Matching”
|
|
|
|
Картка 5
|
|
|