24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Виховний захід для учнів 5 класу з теми " Розвязування вправ. Повторення."

Про матеріал

Даний виховний захід дає можливість за допомогою гри зацікавити інтерес дітей до уроку . на уроці діти грають із зацікавленістю і навіть не помічають як розвязують вправи на логіку.

Перегляд файлу

 

Гусєва – Ніколаєва Тетяна Анатоліївна

Криворізька загальноосвітня школа І – ІІ ступенів  № 101

Інгулецький район, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг

 Телефон  0989417391

Електронна адреса: t3a1n0y8a@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                               Що? Де? Коли?

Позакласний захід математичного тижня

Ведуча. Всім - добрий день, друзі. -

Дівчата й хлоп'ята!

Ми раді усіх вас

Сьогодні вітати!

Ведучий. Покликав брейн-ринг

Нас сюди на змагання.

Знавцям й глядачам -

Особливі вітання!

Ведуча. Відомо усім

Тут відсутні секрети -

У школі в нас різні

Вивчають предмети.

Ведучий. Наук у нас різних

Вивчають багато.

Яку ж з них ми будемо

Нині вітати?

Ведуча. Тобі, математико,

Наші вітання,

Це ж ти нас зібрала

Усіх на змагання.

Ведучий. Сучасну і давню

Науку чудову

Сьогодні у дії

Побачимо знову.

Ведуча. Чекають тут різні

На вас запитання,

І хитрі задачі,

Й цікаві завдання.

Ведучий. Питання серйозні

Та є й жартівливі,

Тож будьте уважні

І будьте кмітливі.

Ведуча. Обдумайте відповідь

Ви неодмінно,

На справу таку

Вам дається хвилина.

Ведучий. Лишилось питання

Одне з'ясувати:

Хто нині в брейн-рингу

У нас буде грати?

Ведуча. Довідатись легко:

Який же це  клас?

Гравці з усіх класів

Сьогодні у нас.

Ведучий. Вже грали багато

У “ Що? Де? Коли?”,

І зараз змагатись

В брейн-рингу прийшли.

Ведуча. Стіл різнокольоровий,

Круг нього стільці,

Картинка з совою

Чекають гравців.

Ведучий. Гравці — “новобранці”

Вітаємо вас!

Бажаємо гри

Показати вам “клас”.

Ведуча. Ідіть, математики,

Дружно, сміливо в дорогу,

Бажаєм здобути

Ми вам перемогу!

Ведучий.А старання, уміння і знання наших конкурсантів оцінять члени журі.(представлення журі).

Вчитель:

Епіграфом нашої гри є слова американського математика Норберта Вінера:

«Математика – наука молодих. Інакше й не може бути.      Заняття математикою – цетакагімнастикарозуму, дляякоїпотрібна вся гнучкість і вся витривалістьмолодості».

  • Сьогодні з нами ті, хто любить математику,
  • ті, хто любить таємниці, загадки, цікаві задачі,
  • ті, хто допитливий, працьовитий, наполегливий!

Дозвольте познайомити вас з учасниками

Дорогі учасники гри, захватіть з собою кмітливість, винахідливість, сміливість, а сміливість, говорять, міста бере, і тоді перемога завжди буде за вами.

Успіхів всім вам! Розпочинаємо гру.

  1. За допомогою чотирьох п'ятірок і знаків дій та дужок запишіть число 100.

Відповідь:       (5+5)•(5+5)

  1. Як поділитирівностороннійтрикутник на 3 частини так, щоб з них можнабулоскласти два рівніромби?

Відповідь:

  1. Чиможна з дроту, довжинаякого 20 см, зігнутитрикутник, одна сторона якого б  дорівнювала 13 см?

Відповідь:

Ні, оскільки       (20-13)=7, а 7<13

     Правило трикутника: сума довжиндвохсторін>довжинитретьоїсторони

  1. Як не маючиніякихвимірювальнихприладіввідрізати 60 см від шнура, довжинаякого 80 см ?

Відповідь:

       Шнур зігнутинавпіл, потім половину отриманого шнура зігнутище раз навпіл і взяти першу половину і половинуполовини.

  1. 5 землекопів за 5 годинвикопають 5 м канави.

Скількиземлекопів за 100 годинвикопають 100 м канави?

Відповідь:

       5 землекопів

  1. Бліц.
  • Цеглинамаємасу 2 кг і півцеглини. Яка масавсієїцеглини?
  • На дубі 16 гілок, на кожній по 8 гілочок, на кожній росло по 4 яблука. Скількияблук росло надереві?
  • Усімохбратів по однійсестрі. Скількидітей в сімʼї?

Відповідь:

  • 4
  • 0
  • 8
  1. Коли садівникаспиталискільки дерев в його саду, вінвідповів: половинавсіхмоїх дерев – яблуні, четвертина – сливи, сьомачастина – груші, ще є три вишні. Скільки дерев було в саду?

Відповідь:

       1/2х+1/4х+1/7х+3=х

           х=28

  1. Половина відполовини числа дорівнюєполовині. Яке це число?

Відповідь:

                число 2

  1. «Чорний ящик»

Число 1001 підкаже вам, щолежить у чорному ящику.

Відповідь:

Казки  «Тисяча і одна ніч»

  1. Двідюжини помножили на три дюжини.            Скількиотримали дюжин?

Відповідь:

       72 дюжини    (2•12)•(3•12)=(2•3•12)•12=72•12

 

  1. В давнійРусіосновнимидробамибули:

1/2 - половина,

1/3 – третина,

1/4 - четвертина,

1/6 – півтретини.

А як називали в той час дріб 1/24  ?

Відповідь:

    четвертина півтретини

  1. Якимиповинні бути два наступні числа числового ряду:

10, 8, 11, 9, 12, 10, 13,…

Відповідь:

       11, 14

     (-2, +3)

Ведуча. За хвилиною — хвилина.

Ось і грі прийшов кінець.

Оголошуйте рахунок:

Хто сьогодні молодець?

(Підведення підсумків гри)

Переможцем у грі «Що? Де? Коли?» стає команда…!

 

Ведучий. Оплесками переможців,

Дружно будемо вітати,

І вручаємо дипломи,

Щоб було про що згадати.

Поздоровляємо переможців!!!

Бажаємо нових звершень!!!

 

 

docx
Додано
20 серпня 2018
Переглядів
305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку