1
Звучить музика.
Вед 1.Осінь… Таємнича, чарівна… Вона заколисує нас на золотих колисках. Ніжний шелест листя огортає душу, як Божа любов. Сьогодні небо, переплівшись з веселкою, загусло на сонці і розсипалося льодяниками на радість усім нам.
Вед 2
Золоте листя вкриває задуману землю розкішним пухнастим килимом, у якому ніби загубилися ваші ніжні посмішки, наші любі, дорогі педагоги.
Вед 1
І це золото, дароване вам щедрою осінню, і день цей, осяяний тисячами щирих посмішок вдячних учнів, належать вам, наші неповторні, любимі педагоги!
Вед. 2 Вам, людям нелегкої, але найпочеснішої, найсвятішої на Землі професії, складаємо сьогодні величаві слова подяки і просимо Всевишнього для всіх вас щасливої і доброї долі.
Ведучий.1 Сьогоднішнє свято проходить у незвичайних умовах. В Україні йде повномасштабна війна. Наші кордони, міста і села, нас з вами захищають мужні воїни, віддані сини і доньки України.Не шкодуючи свого життя, вони зупиняють російських загарбників. На сьогодні йде 201 день війни, на фронті точаться жорстокі бої з рашистами. Гинуть солдати, гинуть мирні жителі, діти.
Ведучий.2 Як ведеться за давніми традиціями на святах і урочистостях згадують загиблих героїв. Є пропозиція: вшанувати хвилиною мовчання всіх загиблих у цій страшній війні. Вічна пам’ять героям України і всім мирним жителям, які відійшли у інший світ.
(Хвилина мовчання)
Ведучий 1:Слава Україні.
( Зал відповідає: «Героям слава!»)
Ведучий 2 . Дорога наша освітянська родино ! Сьогодні ми хотіли б, щоб Ви на цей короткий час забули про свої повсякденні турботи, про війну, яка точиться в Україні, і разом з нами провели приємні хвилини відпочинку. Наше свято для вас!
Ведучий. Ми запрошуємо вас у кафе «Святкуємо разом». Зараз офіціант оголосить наше меню. Учень-офіціант: наші фірмові напої:
• «Джайв-тонік”
2
• «Мудра і красива»
• «З- під парти».
Учень-адміністратор: перші страви
• Борщ «Знову двійка»
• Суп «Фантазія учня»
• Солянка «Учительська»
Учень-офіціант: Салати
• «Шкільний мікс»
• «Шпаргалка»
• «Від батьків»
Учень-адміністратор: Страви другі
• «Печиво по- учнівськи»
• Асорті «Тисячі думок за один урок»
• Та багато іншого
Учень-офіціант: І на десерт
• Тістечко «Абетка»
• Желе «Натхнення»
• Торт «Наполеон»
Доброго дня, дорогі друзі! У вас в гостях телепередача «Все буде добре» і я, її ведуча, Світлана Іванівна Я хочу запросити до нас директора школи. Отож, зустрічаймо його бурхливими оплесками.
Телеведуча. У кожного в процесі досягнення своєї мети існує девіз. Назвіть свій. (Директор відповідає. Оплески глядачів.)
Телеведуча. Чи вважаєте ви себе сміливцем, який зважився звалити на себе цей непростий вантаж, - посаду директора? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)
Телеведуча. Скажіть, будь ласка, ви із задоволенням ходите на роботу? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)
3
Телеведуча. Як вам вдається залишатися в такій прекрасній фізичній формі? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)
Телеведуча. Якби зараз з’явився чарівник, яке заповітне бажання, пов’язане зі школою, ви попросили б його виконати?(Директор відповідає. Оплески глядачів.)
Учениця-телеведуча. І на закінчення, що б Ви побажали своїм колегам в цей святковий день? ( Директор вітає всіх зі святом)
Ведучий. Про нашого директора в школі кажуть, що він завжди йде попереду часу і весь колектив школи веде за собою. Директор робить усе, щоб у школі панували взаєморозуміння дітей, батьків, учителів, досконалість і високий професіоналізм, гуманність і справедливість.
Спасибі, наш директор милий,
Ми вдячні вам усі до сліз.
Не знаємо, де берете сили,
Тягнути цей великий віз!
Учень.
(Ім’я директора)
Від щирого серця бажаєм здоров'я
Без нього не милі всі добрі діла,
В здоров'ї - багатство, і радість, і сила
А більшого щастя на світі нема.
Учениця.
А Ваша енергія, мудрість та сила,
Нехай не згасають ніколи з літами.
Душа ж Ваша чиста, велика й красива
Та посмішка щира хай завжди сія.
Учень.
Здоров'ям міцніти, життям радіти,
Хай радість приносять онуки і діти.
4
Хай Ваша родина росте, розквітає,
На добрі діла хай Господь наставляє!
(квіти і коровай)
Учень-адміністратор: Шановні гості, поспішаєте зробити замовлення. А ми тим часом
пропонуємо за рахунок закладу для підняття настрою напиток «Джайв-тонік».
(танець)
Ведучий: З оплесків бачу, що напій сподобався. Настала черга подавати закуски.
Учень-офіціант: Салат «Шкільний Мікс» вашій увазі.
Учень 1.От мені, наприклад, одна вчителька замовила знайти квадратний корінь. Я третій день весь город перекопую – та тільки круглі попадаються.
Учень 2.А я обожнюю історію! От скажіть, що таке монархія?
Учень 3.Монархія – це коли країною править король.
Учень 2. А якщо король помирає?
Учень 3. Тоді править королева.
Учень 2 А якщо королева помирає?
Учень.3 Тоді залишається Валет.
Учень 4. А я непогано знаюсь на українській мові. От скажіть, слово «штани» - однина чи множина?
Учень5. Зверху однина, знизу множина.
Учень 6. Друзі, а як ви думаєте, який у мене улюблений предмет?
Учень 7. Природа? Профнавчання? А може фізика?
Учень 5. Та ні. Айфон.
Пісня на мотив «Маленька країна»
(Співають пісню на мотив «Маленька країна»)
Телеведуча : Користуючись нагодою, що я потрапила на свято у кафе « Святкуємо разом», з вашого дозволу я візьму інтерв’ю ще в одного педагога вашого закладу. А в кого, ви здогадаєтесь, послухавши, що розкажуть ваші діти.
Завуч в школі – опора надійна,
5
Як Всесвіту давнього три кити.
Отож ми сьогодні окремо вітаєм
Того, в кого турбот ціла гора !
Спасибі їй треба сьогодні сказати,
За щирість і добрі діла.
Учениця.
Хай серце не знає печалi й розлуки,
Хай радiсть приносять щоденно вам дiти
Бажаєм прожити у силi й здоров'ї.
Ще многiї лiта!
Щасливої долі!
Телеведуча : Отож , (ім’я заступника директора), запрошуємо Вас на сцену.
Скажіть, будь ласка, за що Ви любите свою професію?
Що Ви найбільше цінуєте у своїх колегах?
Що найскладніше у професії педагога?
Телеведуча: дякуємо Вам за щирі відповіді і даруємо квіти.
Ведучий1.
Із безлічі професій на Землі,
Які вже є, яких ще будуть вчити, -
Є головна, як віщий, сущий хліб,
І назва цій професії – Учитель.
Ведучий 1.
Блищать ранкові роси... Учителю... Це тобі вони дарують свої перли краси – прийми їх. Усміхаються сонячні зайчики на шибках вікон рідної школи... Учителю... Це тобі вони дарують сонячну днину серед дощової осені.
Ведучий 2. Мерехтять зорі... Учителю...Це тобі вони дарують свої ясні ночі.
Світить місяць... Учителю... Це для тебе він готовий не спати цілу нічку.
Шепоче вітер – це він наспівує на вухо тобі неповторну мелодію Любові.
6
Ведучий 1. А зараз пропонуємо оцінити страву «Тисячі думок за один урок», яку готували учні нашої школи для своїх вчителів.
1.Вчителю за доброту й терпіння,
За всі знання і за уміння
Ми дякуєм! В осінній теплий день
Бажаєм радощів, натхнень!
2.За вашу працю непросту
За вчительську любов святу
Ми вам бажаєм сил, здоров’я,
Учнівської пошани і любові!
3.Хай Бог дає портфелі грошей,
Хай будуть учні всі хороші,
Нехай освіта стане перспективною,
А не лише важливою й потрібною!
4.Ми Вас з Днем працівника освіти вітаєм,
Легкої праці вам бажаєм.
Щоб гарний настрій був у вас
Навіть у дуже скрутний час.
5.Щоб все в житті було гладенько,
І йшло щоб все завжди рівненько.
Щоб всі вас учні поважали,
Приємні спогади лишали.
6.Про вчителів є думка особлива:
7
Завжди такі розумні і красиві,
Такі начитані, і все на світі знають,
І терпеливо, мудро нас навчають!
Ведучий1.
Дорогі вчителі пропонуємо вам спробувати тістечко «Абетка», яке з великою любов’ю готували ваші дітки. Я називаю по черзі літери алфавіту, а ви - фразу, яка стосується учнів. Але одна умова: починатися вона повинна відповідною буквою алфавіту.(Для прикладу зачитати фразу на літеру а)
А – а подивіться, хто це зайшов до класу.
Б – боже, ти знову жуєш жуйку
В – ви колись заспокоїтесь, чи ні?
Г – горенько моє, де ж твій зошит?
Д – давай щоденник!
Е – екзамени на носі, що ви собі думаєте?
Є – є добровольці на прибирання класу?
Ж – жаль, що ваші батьки постійно зайняті.
З – запам’ятайте – знання – це сила.
І – і звідки ти взявся на мою голову.
Ї – їхали – їхали і нарешті приїхали.
К – коли ж це все закінчиться, ви мені поясніть?
Л – люди ви чи не люди.
М – мені не подобається ваша підготовка до уроку.
Н – не треба мене заспокоювати!
О - Оооо! Знову запізнився!
П – просто геніальна відповідь.
Р – розвернись, будь ласка, дошка праворуч.
С – сядь і не нервуй мене.
Т – ти ще й куриш?
8
У – у кого знову дзвенить мобільний?
Ф – феноменальна пам’ять.
Х – хто закинув крейду на шафу?
Ц – цікаво, хто бажає розповісти тему.
Ч – чия шпаргалка, я вас питаю.
Ш – шикарно виглядаєш
Щ – щоденники на стіл.
Ь – ( погрожує кулаком)
Ю – Юлій Цезар ти наш! (Цезар міг робити три справи одночасно: І писати, і дивитися, і слухати»)
Я – я пішла за директором!
Ведучий1.: Дякуємо за правильні й дотепні відповіді.
Ведучий 2:
А зараз презентуємо вам новий напиток нашого кафе «Мудра й Красива»
(Сценка про Василису Прекрасну і Премудру).
Василина Прекрасна:
У нашій школі все переплутали! Ви чекали на Василису Премудру? Дарма! Я ніяка не Василиса Премудра й нічого мудрого не можу сказати. Але мені в класі сказали – іди! Іди й говори!
Ото я вийшла і говорю. Наче всі інші поніміли. Ага. Зате як почнуть на якому уроці гори вернути, то вже не переслухати. А тут кажуть, ти Премудра, ти й виступай. Ну звідки у мене візьмуться мудрі слова? Звідки? Я ж не тієї професії. Я фотомоделлю можу. І так, і сяк… (Демонструє). Я Василиса, тільки Прекрасна!
Виходить Василиса Премудра.:- Що, знов 9 клас наплутав?
Прекрасна:- Ага! Виперли мене на сцену, поставили перед глядачами, а я слів не знаю! Одне діло – корпусом на подіумі туди-сюди хилитати, а друге – щось із того подіуму говорити!
Премудра:- А які тобі треба слова?
Прекрасна:- Ну як же? Та сьогодні освітянське свято! Мудрі слова треба шукати. А ти хоч їх вивчила?
Премудра:- Я?! Слова? А нащо їх мені вчить? Я з народження Премудра, у мене розумні слова завжди напохваті. 1000 штук. Які хочеш. А коли забуду що, то маю Інтернет під рукою чи словників купа.. (варіанти – в руках Василиси Премудрої може бути ноутбук чи планшет, але буде ефектніше, коли вона дістане зі свого ранця якість
9
товсті словники і почне листати).
Прекрасна:- Ну то кажи вже, кажи!.. Вчителі ждуть! Розумного чогось, мудрого!
М:- Те-е-ек… Зараз подумаю… Ага! Фізика!
П:- А до чого тут фізика?
М:- Так ти ж сама просила мудре слово! Будь-ласка. Ноу проблем! Ха!..
П:- Та воно то мудре, але якесь не таке…
М:- А яке? Спитаємо вчителів – фізика – мудре слово? (відповідь глядачів очевидна) От бачиш!
П:- Нам треба щось таке, ну…. Легке…
М:- Логарифм!
П:- Що-о-о?!
М:- Логарифм! А що? Хіба перемудрила? Мудріше не придумати.
П.:- Ну, що правда, то правда. Розумнішого годі й шукати. Та, мабуть, мудрого в ньому однак мало…
М:- Як то мало? Мудрене-перемудрене і мало? А скільки тре’?
П.:- До мудрого треба щось таке… Щось прекрасне… Щоби душа розквітла…
М.:- Заквітчаний логарифм чи що?!
П.:- Коли прекрасне й мудре докупи стулити, якась дурниця виходить.
М.:- А давай словами поділимося. Я Василиса Премудра, буду мудрі слова говорити.
П.:- А я, Василиса Прекрасна, прекрасні слова казатиму…
М.:- Починаймо!
П.:- Дорогі вчителі!
М.:- В прекрасну, чудову і світлу годину
П.:- Ми зичимо щастя у кожну родину,
М.:- Здоров’я міцного, сили й терпіння,
П.:- Та вам у роботі - благословіння…
М.:- Хай будуть чудесними всі ваші дні,
П.:- Творчого злету у вашім труді!
М.:- Вдячних вам учнів на вашім уроці…
П.:- Грошей багато на кожному кроці,
М.:- Сонячних ранків…
П.:- Погожої днини…
- І мирного неба для України! (разом)
Ведучий. На святі присутні вихователі нашої школи. Їх називають невтомними трудівниками тилу. Адже вони забезпечують комфортне проживання нашим дітям. Зі своїми проблемами й труднощами вихованці звертаються до своїх вихователів.
Для вас, вихователі, діти приготували особливу страву, яку час подавати. А називається вона «Натхнення »
У першу неділю жовтня
У вас професійне свято.
10
Сюди ми прийшли сьогодні
Сердечно вас привітати.
Душевні ви, справедливі,
І цим завоювали нас;
До наших проблем чутливі,
І виручали нас не раз.
Тож буде хай день безхмарним
У ваше прекрасне свято.
Працюєте ви не марно,
І можете святкувати.
А ми, вихованці ваші,
Будемо вас поважати,
Щоб усмішка в вас не згасла,
Будемо вас завжди пам’ятати.
Сьогодні вітання щирі
Ми вам принесли з любов'ю.
Живіть у добрі і мирі!
Хай буде міцним здоров'я!
(художній номер)
Ведучий1. Ми сьогодні вітаємо і тих, хто не носить це ймення – Педагог, але без кого неможливі наші шкільні будні: бухгалтерів, бібліотекаря, медпрацівників, кухарів, техпрацівників, сторожів і всіх працівників закладу. Адже вони також вболівають за наших учнів, роблять так, щоб школа справді стала для всіх затишним рідним домом.
Ведучий 2.Отож вам святкова страва від закдаду «Святкуємо разом» -«Печиво по-учнівськи».
.Учень1.Ми хочемо вас привітати
11
У цей святковий осінній день
Тепла і сонечка побажати
І щоб радісно вам було кожен день!
Бажаємо здоров'я, добра, довголіття,
Хай вистачить щастя на ціле століття!
Учениця 2.
Хай скрізь буде лад – на роботі, в сім'ї,
І радість на серці, і хліб на столі.
Хай сміхом й веселістю повниться хата,
Родина хай буде здорова й багата!
І мрій, і бажань, і наснаги творити,
Щоб серцю хотілося жити й любити!
Хай учні шанують, повагу дарують,
Злагода й мир у житті хай панують!
Учениця 3.Незвичайно якось стислося серденько.
Спогади, як хвиля, зрушились нараз.
Тож давайте, діти, вклонимось низенько.
Подаруєм квіти нашим працівникам від нас!
(даруємо квіти, звучить мелодія)
Вед.1
Наше свято добігає кінця. Але яке ж торжество без десерту? Ми вам пропонуємо скуштувати ніжну вишукану страву «Святковий вальс».
(танцюють вальс)
Вед.2
На сьогодні кафе «Святкуємо разом» закінчує свою роботу.
Вед.1
До вашої уваги побажання від працівників закладу.
12
Вед.1
Шановні присутні! Нехай у ваших оселях завжди панує світло і злагода, в серцях – добро, в помислах – мудрість, над головою – мирне небо, в господах – достаток, а нелегка педагогічна нива колоситься рясним урожаєм людської вдячності.
Вед.1
Ми бажаємо вам щастя, душевного спокою, міцного здоров’я і швидкої перемоги наших ЗСУ над ворогом.
Вед2.
На цьому наше свято закінчено, дякуємо за увагу!
12