Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Виховний захід до Дня вчителя «Серця віддаємо вчителю»

Про матеріал

Пропонується сценарій внутрішньоколективного поздоровлення колег-педагогів, присвяченого Дню вчителя. Існує цікава й незвичайна традиція, коли на День учителя в Україні педагоги обмінюються зі своїми учнями ролями – останні влаштовують день самоврядування, коли старшокласники самі проводять уроки у молодших класах.

Перегляд файлу

Серця віддаємо вчителю

Голос за сценою.  Якщо люди самі не вміють літати, нехай научать літати своїх дітей.

Літати високо, далеко, красиво. І настане час, коли діти розкриють крила і полетять. Нехай дорослі просто підуть за дітьми, щоб оберігати їх від падіння. І тоді вийде, що вони теж летять…

Учити літати…

Учити мріяти…

Учити творити…

Це призначення педагога!

 (Виходять учні 11 класу)

  1. Доброго дня, дорогі вчителі!

Вітаємо  щиро Вас у цьому залі.

Недавно ми були такі малі,

А вже тепер отак повиростали.

Пройде цей рік так швидко й невблаганно

І продзвенить для нас дзвінок останній.

Але сьогодні, в ріднім колі

Вітаємо усіх учителів у школі.

  1. Ми зустрічаємося тут щодень,

Проте сьогодні особливий день

Пожовкле листя, що паде додолу

Принесло свято в нашу школу.

Учитель! Садівник, що ніжно пестить квіти,

Що завжди вміло і дбайливо доглядає сад.

 

  1. Чудесний сад – це учні, ваші діти.

Сад, вирощений із учительських порад.

Спасибі вам, що ви на світі є,

Що сієте добро, як щедрий колос,

Ми пам’ятати будем все життя своє

Ваш мудрий, щирий, терпеливий голос.

Ведуча. У народі кажуть, що письменник живе у своїх книжках, художник  – у своїх картинах,  а вчитель – у думках і справах учнів. Кожна людина все життя із почуттям вдячності згадує рідну школу та вчителів. Адже в кожному прожитому шкільному дні було щось неповторне, незабутнє, що залишає свій відбиток у нашій душі.

Ведучий. Мудрі, далекоглядні, самовіддані, терплячі, лагідні і суворі – все це Ви, дорогі наші вчителі!

Ведуча. Вам, шановні вчителі!

Ведучий  Вам, дорогі порадники і наставники!

Разом.  Ми присвячуємо це свято!

 

 

Пісня « Вчителі –журавлі»

Вед. І Вам, людям нелегкої, але найпочеснішої, найсвятішої на Землі професії, складаємо сьогодні величаві слова подяки і просимо Всевишнього для всіх вас щасливої і доброї долі.

Вед. ІІ Нам, вашим учням, дуже приємно вітати сьогодні вас усіх із професійним святом – Днем учителя.

Учителю! Ти йдеш по цій землі,

І слід стає твій крок за кроком

Яскравим вогником у сутінках пітьми,

А все життя для тебе є уроком.

Ти бачиш те, що іншим не під силу,

І відповідь даєш на всі « чому?»

Ти не даремно тут, бо серце має крила,

Воно для всіх – віддать його кому?

Ми хочемо вас привітати

У цей святковий осінній день.

Тепла і сонечка побажати,

І щоб радісно вам було кожен день.

І мрій, і бажань, і наснаги творити,

Щоб серцю хотілося жити й любити!

Хай учні шанують, повагу дарують,

Злагода й мир у житті хай панують!


Ведучий ІІ : Учитель - не просто професія, це покликання. «Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня.

 

Вед. І Ми, випускники, дуже часто задумуємося, яку ж професію собі обрати. Дехто з нас мріє стати артистом, адже це гарна професія – сцена, квіти, шанувальники, хтось – медиком – це вдячні пацієнти,  а ще юристом – престиж, гарний офіс, висока заробітна плата,а хтось вчителем. Думаючи про професію вчителя ми уявляємо собі , що це зовсім просто- багато вільного часу, повага учнів та батьків.

 

Ведучий 1.Все, що пов’язане зі школою, справжній учень повинен поважати. От мені, наприклад, вчителька дала завдання знайти квадратний корінь. Я третій день весь город перекопую – та тільки круглі попадаються.

Ведучий  2.А я обожнюю історію! От скажіть, що таке монархія?

Ведучий  3.Монархія – це коли країною править король.

Ведучий 4. А якщо король помирає?

Ведучий.5 Тоді править королева.

Ведучий 1 А якщо королева помирає?

Ведучий.2 Тоді залишається Валет.

Ведучий.3 А я непогано знаюсь на українській мові. От скажіть, слово «штани» - однина чи множина?

Ведучий.4 Зверху однина, знизу множина.

Ведучий5 Друзі, а як ви думаєте, який у мене улюблений предмет?

Ведучий 1 Біологія? інформатика? фізика?

Ведучий 5 Та ні. Телевізор. Тому я запрошую ведучу моєї улюбленої передачі «Я сама» - Соломію Дробик. Зустрічайте!

Інтерв’ю у директора

            Телеведуча.  Доброго дня, дорогі друзі! На вашому екрані  телепрограма  «Я сама» і я, її ведуча Анастасія Басалка. Сьогодні у нас цікава зустріч. Я хочу запросити до нас у студію директора школи. Отож, зустрічаймо його бурхливими оплесками!

     Телеведуча. Назвіться, будь ласка.                                                                                       (Директор відрекомендовується, оплески глядачів)

Телеведуча. У кожного в процесі досягнення своєї мети існує девіз. Назвіть свій. (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча. Чи вважаєте ви себе сміливцем, який зважився звалити на себе цей непростий вантаж, - посаду директора?                                                                      (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча. Скажіть, будь ласка, ви із задоволенням ходите на роботу? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча. А як ви заохочуєте старанних учнів?                                                (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча. А як ви чините з учнями, які провинилися?                                                                   (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча. Чи є у вас улюблені учні? Чому?

   (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча.  Як вам вдається залишатися в такій прекрасній фізичній формі? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча. Якби  зараз з’явився чарівник, яке заповітне бажання, пов’язане зі школою, ви попросили б його виконати?                                                                    (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча. І на закінчення, що б Ви побажали своїм колегам в цей святковий день?

Телеведуча. Ось такого директора виростили колектив та учні Оконської загальноосвітньої школи!

Вед. І Кожного ранку, приходячи у школу, наші вчителі готуються до уроку як до бою, адже їм доводиться воювати з лінощами та зайвими балачками, шпаргалками та не вимкненими телефонами. І тому їм хочеться хоч один раз на рік відпочити. А давайте подивимось, як  ми собі уявляємо ваш відпочинок.

( За столами в учительській сидять учителі, хтось п’є каву, хтось читає журнал, жінки фарбують нігті, губи. Заходить директор).
Директор:  Добрий день , шановні колеги, з Днем учителя! Оголошую день учнівського самоврядування. Сьогодні наші вихованці самостійно проведуть уроки…
Фізрук (перебиває): Урррра!...

Директор:  ( Ім’я та по батькові вчителя),  ви такі емоційні… 
Фізрук: А ще б то! Я такої оказії цілий рік чекав! Ха!
Директор: Цікаво-цікаво…
Фізрук:  Десятий клас  обов’язково піде  до спортзалу   за м’ячем. А я зверху на дверях завбачливо старого кеда притулив. І першому ж лусне по лобі! Отоді почнуться емоції (радісно потирає руки)
Директор: (піднесено) Я знав! Я вірив, що не підведете! Мужик!
Математичка: (ображено) Ви ще подумайте, що це тільки ви такі спритні зі своєю фізкультурою! Де наша не пропадала! Ми теж дещо можемо.
Директор: Що, і ви? Кеда? На дверях?
Математичка: Копайте глибше! Мілкота….
Директор: Невже самостійну у восьмому? Позачергову? Бац!
Математичка: О, вже тепліше…. Майже вгадали. 
Директор: Контрольну? 
Математичка: Та з поглибленим вивченням! Купа одиниць, купа!.. У щоденники! Забезпечена! А я ж тиждень їм у вуха  торохтіла – готуйся!
Директор: Ви талант… Ви справжній талант… Круто підсікли!
вч. заруб. Літ.: Вищий пілотаж! Де наша не пропадала!
Біолог: Хі-хі! З чого ви, (Ім’я та по батькові вчителя) взяли, що восьмий до контрольної готувався?
Математичка:( Ім’я та по батькові вчителя), а щоденник учням навіщо?
Біолог: Атстой,   повний атстой! Я не я!
Директор: І ви? (Ім’я та по батькові вчителя) Дорогесенький! І ви з родзинкою?
Біолог: Не треба мене недооцінювати. Я у щоденниках їм…
Фізрук: Листки повидирали, ага?
Біолог: Навіщо так жорстоко? Хіба я варвар? Я лише милосердно жуйками між листки  натикав! Тепер не пороздирають! 
Директор: Молодчина! Наша марка! Оригінал! Хай сповна відчують вчительську героїчну невтомну щоденну працю!
Хімічка: І особливо своїми штанами!
Директор: А штани ж до чого? 
Хімічка: Бо я нахімічила!
Математичка: Що, дірку в штанях? Наскрізь? Кому? Може, старості? Ото буде сміху!
Хімічка: Всім!
Директор:( Ім’я та по батькові вчителя) ну ви крутизна…
Хімічка: Крейдою! Та усі стільці! До вечора працювала! 
Математичка: Герой… 
Директор: А ви,( Ім’я та по батькові вчителя ), ніяк не відмітилися? Щоб, так сказати, свято надовго  наші діти запам’ятали…

Вч. заруб. Літ.: А я написала, що Володька – дурак…
Директор: Де?
Вч. заруб. літ: На його парті…
Біолог: Браво! (Ім’я та по батькові вчителя), браво!
Директор: Це називається  особисто-орієнтоване навчання! 
Математичка: Констатація факту! Аксіома! 
Хімік: Індивідуальний підхід! Сьогодні будуть уроки! Супер!
Біолог: Так  як в нас, кожен день!

 

Ведучий 1

Учитель — садівник, що ніжно пестить квіти,

Що вміло і дбайливо доглядає сад.

Чудесний сад — це наша юнь і діти,

Сад, вирощений із учительських порад.

Ведучий 2

Учитель...Він -артист, але його слухачі і глядачі не аплодують йому. Він -скульптор ,але його праці ніхто не бачить. Він -лікар ,але цього пацієнти рідко дякують за лікування.

Ведучий 3

Шановні вчителі! Ви сієте добре і вічне, Ви формуєте майбутнє нашої країни.

Ваша праця пошанована у всьому світі.

Ведучий 3

Якби не було учителя, то не було б, напевне,

Ні поета, ні мислителя,

Ні Шекспіра, ні Коперника,

І понині, напевне,

Якби не було учителя,

Невідкритими залишились би Береги Америки.

Ведучий 4

Вам, люди нелегкої, але такої почесної і важливої професії, складаємо сьогодні величальні слова подяки і просимо у Всевишнього для всіх вас щасливої долі.

Ведучий 3

Вклоніться, люди, вчителю своєму,

Володареві слова і пера,

Крізь біль і радість, роздуми і втому

любов його безсмертна проросла.

Ведучий 4

Вітаємо Вас зі святом. Бажаємо посмішок, щастя, здоров'я. А в

дарунок нехай прозвучить для Вас пісня.

(Звучить пісня,)

Ведучий 1. - А зараз ми надаємо слово вашим учням, для наступного святкового привітання.

(Звучить мелодія « Топ, топ, тупотить малюк, виходять хлопчики в шортах, дівчинки з великими бантами, за спинами великі рюкзаки).

1 - В перший же день нашого приходу в школу ми відразу з'ясували, де саме в школі знаходяться 3 ключових пункту.

2 - Туалет, їдальня, вчительська

3 - Зупинимося детальніше на цих термінах.

4 - Вчительська - мозковий центр школи, паркінг учителів під час перерв.

5 - Туалет - місце безпечної психологічної розвантаження на уроці.

6 - Їдальня - місце, де можна опинитися на уроці, вийшовши на хвилинку в туалет.

7 - А що таке клас, урок, перерва, вчитель - нарешті?

1 - І це ми з'ясували. Клас - стійбище однокласників, весела, дружна сімейка.

2 Урок - проміжок часу між змінами.

3 - Перерва - час для виконання домашнього завдання

4 - Вчитель - людина, яка завжди знає, яке сьогодні число і котра година.

5 - Учитель навчив нас читати, писати, рахувати.

6 - Вираховувати свої недоліки. Додавати до них купу переваг

7 - Розділяти радості і невдачі з однокласниками

Всі: І кожен день множити і множити наші знання!

 

 

Учень

А зараз ми влаштуємо для вас невеличку лотерею.

Участь приймають усі вчителі.

 

1 • Скільки років нашій школі? (___)

2 • Скільки класних кімнат у школі? (____)

3 • Скільки сходинок у сходах між 1 і 2 поверхами? (___)

4 • Скільки вікон в коридорі на 2 поверсі? (__)

5 • Двері до кабінету директора відчиняються від

     себе чи на себе? (___)
6 • Якого кольору штори в їдальні?(_______)

7 • Скільки учнів у 9 класі?(____)

8 • Який розмір шкільної дошки?  (_____)

9 • Скільки важить цілий шматок крейди?  (___)

10 • Якими методами Ви володієте, щоб розпізнати учня, який списує?

11 • Як звали Вашу першу вчительку, чим вона Вам запам’яталась? 

13 • Чи пам’ятаєте ви імена учнів з якими Ви сиділи за партою протягом шкільних років?

14 • Який шкільний предмет Вам подобався найбільше. Чому?

15 • Яка різниця між учнями 1 та 9 класів? 

16 • Як Ви гадаєте, а чи були ви бешкетником у школі? Розкажіть про найсмішніший випадок з Вашого шкільного життя?             

17 • Що  вас спонукало стати учителем?

18 • Як відноситься Ваша сім`я до вашої професії?

Ведучий1.

Хоч сьогодні - учительське свято ,то хочеться привітати також людей ,які

працюють в школі, але не викладають ніяких предметів. Адже вони також уболівають за наших учнів роблять так ,щоб ліцей справді став для всіх затишним рідним домом.

Хай щастям, веселістю повниться хата

Хай буде сім'я ваша мирна й багата,

Хай радісні й довгі пливуть ваші роки,

У всіх вас хай буде здоров'я нівроку.

Наснага і щедрість у серці хай квітне,

Поки ювілей не настане столітній

Ведучий 2. Шановні вчителі! Багато почесних відзнак у освітян: «народний учитель», «заслужений учитель», «відмінник народної освіти». І все-таки, мабуть, найвище звання — улюблений вчитель.

Ведучий1. Тож бажаємо, щоб ви всі були удостоєні цього звання. Щоб ви знали лише гордість за своїх учнів, щоб менше смутку було у ваших очах, щоб не сріблилося волосся сивиною.

 

Учень 1. А зараз давайте послухаємо думки дітей про вчителів

 

·        Вони - такі, як і ми, тільки за плечима трішки більше забутої радості.

·        Вони високі і можуть дістати книгу з верхньої полиці.

·        Вони сильні і можуть підняти нас на руки.

·        Одного разу вони обов’язково зрозуміють, що кращих від нас немає.

·        У них є принципи.

·        Вони розумні і вміють не знаходити шпаргалки.

·        Вони віддають нам свої найцікавіші книги.

·        Вони відгадують наші мрії.

·        Вони знають і навіть можуть пояснити, що будь-яка людина добра.

·        Вони прощають нас навіть тоді, коли ми не прощаємо.

Коли вони кажуть : « Я вас люблю », здається, що ми справді існуємо.

·        Вони ховають очі, коли не можуть сказати правди.

·        Вони думають, що є речі, які ми ніколи не зрозуміємо, і саме тому ми розуміємо.

 

Учень 2

 

·        Вони пам’ятають про нас зовсім не те, що ми – про себе.

·        Вони роблять вигляд, що їм подобається Свято першого дзвоника

·        Вони думають не тільки про школу.

·        У глибині душі вони вміють прогулювати уроки.

·        Вони не помічають наших підфарбованих губ.

·        Вони розповідають нам казки.

·        Вони слухають, коли ми кажемо їм ׃ « Послухайте! » .

·        Коли ми йдемо, вони залишаються.

·        Коли ми згадуємо минуле, ми думаємо про них.

·        Вони краще за нас знають, що рано чи пізно ми до них повернемося. 

 

Виявляється Святослав Вакарчук все таки пише про школу. Ось самі можете переконатися.
1. “Вставай” – про понеділок щоранку.
2. “Не можу без тебе” – про те, коли немає сусіда за партою.
3. “Не питай” – про контрольну, до якої не готувався.4. “Мало мені” – про оцінку за семестр.
5. “Віддам” – про зошит, позичений місяць тому.
6. “Коли тебе нема”- про інтернет на кожному уроці.
7. “Я не здамся без бою” – про те, коли вчителі не хочуть ставити 10 замість 8.
8. “Поясни” – про алгебраїчну прогресію.
9. “Там, де нас нема” – про останній урок щодня.
10. “Як довго” – про нудний урок.
11. “Ніколи” – про те, коли я нарешті почну нормально вчитися.
12. “Така, як ти буває раз на все життя” – про вчительку, яка ставить добрі оцінки.
13. “Коли навколо ні душі” – завжди на останньому уроці.
14. “Веселі,брате,часи настали” – на уроці зарубіжної літератури (або історії)
15. “Все буде добре” – коли хтось не хоче тікати з уроків.
16. “Дякую тобі” – коли хтось дав списати.
17. “Ти і я, лалалала” – про Ростіка і Дімона.
18. “Стріляй” – ніч, а нічого не вивчено.
19. “Хто ти є?” – коли читаєш задачу з хімії.
20. “Відпусти” – про останній урок.

 

Вед. ІІ.

 Вічна дилема- Чому ми не встигаємо в навчанні? Думок ну дуже багато. Насправді, все набагато простіше. Ось послухайте.

Протягом року у нас є 365 днів, щоб вчитися. З них – 52 дні – неділя, залишається 313 днів. Через теплу погоду складно взятися за уроки, тому віднімаємо ще 50 днів. Залишилось 263 дні. Людина в середньому  спить 8 годин, ну в рік це становить 122 дні. .Залишається 141 день. Якщо відняти по 1 годині на інші заняття, то віднімаємо ще 15 днів. Залишилось126 днів.. Кожен день на прийом їжі ми витрачаємо в середньому 2 години. Віднімаємо ще 30 днів. Залишається 96 днів. Приблизно  90 днів на рік ми  прогулюємося на свіжому повітрі.. Залишилось 6 днів.  Кожного дня 20 хвилин  ми вигулюємо домашніх тварин. Це виходить 2 дні. Залишилося 4 дні. Кожна людина хоча б 3 рази на рік може прихворіти, віднімемо ще 3 дні. І от, залишається 1 день. І це день – Свято учителя. Тепер ви розумієте, чому ми не встигаємо вчитися.

Учениця 1. Вибачте нам нашу нестриманість, непосидючість, безкомпромісність. Вибачте, що часом ранимо вас необачним словом чи жорстоким сміхом.

Учениця 2. Чим за турботу вашу віддячимо?

Учениця 3. Тим, що ми зробимо!

Учениця 4. Тим, що побачимо!

Учениця 1. Тим, що збудуємо!

Учениця 2. Тим, що розоремо!

Учениця 3. Тим, що омріємо!

Учениця 4. Тим, що поборемо!

Учениця 1. Тим, що засіємо!

Учениця 2. Тим,-що відкриємо!

Всі разом. Тим, що на краще змінити зуміємо

 

1.Образ учителя ми показали

На святі чудовому всі  побували

Ми жартували, та все без докори

І не судіть за це ви нас суворо.

 

2.Ми для вас, дорогі вчителі !

Будем вічними учнями в школі,

Хоч підемо по рідній землі

І своєї шукатимем долі.

 

3.Пустували не раз і не два,

І уроки зривати уміли,

І у вас боліла від нас голова,

Але ви все одно нас любили.

 

4.Тож сьогодні пробачте за все :

Жарти й витівки наші невдалі.

Нас життя вже на крилах несе

В невідомі, незвідані далі.

 

5.Благословенні будьте у роботі

Цінуйте гарне ймення педагога,

Нехай в житті на кожнім повороті,

Стрічає радість вас, а не тривога.

 

6.Хай добрі вчинки вашої наснаги,

Промінчиком торкнуться ваших учнів.

Слово учитель – горде і ласкаве –

Хай буде рідним вам і милозвучним

 

7.Бажаєм вам, щоб дітвора щороку в школу прибувала,

Щоб із дитячого садка таблицю множення вже знала,

Завжди щоб добре, без проблем ішов процес педагогічний,

Щоб не жаліли ви за тим, що в вас турбот багато вічно …

 

9.Всі дні у вас хай будуть світлі !

Не знайте біди ніколи !

Хай буде найкраща у світі

Улюблена наша школа !

 

10.Всім нашим вчителям

Ми бажаєм щастя й долі.

Діток в класах, щоб було доволі

Щоб навчали ви ще сотню літ,

Так, як нас, на «12»,  як слід.

 

11.Бажаєм злетів і нових висот,

Щоб труднощі зникли навіки.

Побільше, щоб отримали державних нагород,

І щастя плинуло, мов синьоокі ріки.

Тепер вже останнє слово моє

Бо в мене бажання для вас головне.

Хай красною буде учительська доля,

Щоб добре всім вам працювалося в школі.

Рятує хай ангел-спаситель всіх вас,

Щасливі й здорові Були щоб весь час.

Хай мрія прекрасна веде вас в життя,

Щоб ладилось все і велось до пуття.

Живе хай надія у ваших серцях,

Натхнення і творчість дає без кінця,

Не зникне хай віра в Казки й чудеса,

Хай будуть із вами Любов і Краса.

 

Вед. ІІ: Дорогі вчителі! Нехай у ваших оселях завжди панує світло і злагода, в серцях – добро, в помислах – мудрість, над головою – мирне небо, у засіках – достаток, а нелегка педагогічна нива колоситься рясним урожаєм людської вдячності.

 

Залишити відгук до розробки

Ця розробка бере участь у конкурсі «Класні керівники – супергерої». Її оцінювання доступне лише учасникам конкурсу. Деталі та умови участі.

Оцінки та відгуки
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
30 січня
Переглядів
40
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку