ТЕМА. «Жалійте тих, хто нещасний»
МЕТА: - розвивати уміння виступати на сцені, на практиці примінять здобуті
знання, усне зв’язне мовлення;
- виховувати почуття любові до братів наших менших, почуття
відповідальності, співчуття до знедолених.
ОБЛАДНАННЯ: плакати, емблема, девіз, костюми.
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: агітбригада.
ЗМІСТ ЗАХОДУ
I. Вступна частина .
(всі разом): БРИГАДА «Білий Бім»
1 учень: Не раз у вас наверталися сльози на очі, коли ви читали про поневіряння Біма.
2 учень: Вам було шкода собаку, ви щиро співчували його горю, коли над Бімом знущалися, ненавиділи нового господаря, який бив собаку.
3 учень: І напевно, заплакали, прочитавши рядки про смерть Біма: «Крижинки падали на чорний ніс Біма, але не танули»
II. Оголошення девізу і мети.
4 учень: Наша мета - пробудити в ваших серцях почуття любові до братів менших і ненависть до людей, які знущаються над ними.
5 учень: Ця думка втілена в нашому девізі: «Знайдіть друзів серед тварин»
(ПОКАЗ ПЛАКАТУ).
6 учень: В наших серцях застиг образ (показ на серце) бездомної собаки, яка мріє знайти свою домівку і лагідного хазяїна (показ на велику емблему).
ПІСНЯ НА МОТИВ Т. БУЛАНОВОЇ «ПЛАЧУ»
Ось і знову я дивлюся на колишню домівку
Ось і знову я сумую за господарем своїм.
Ось і знову я шукаю десь теплішую долівку.
Щоб цей холод пережить мені.
Та даремно, бо не раді мені люди всі
Та даремно, бо говорять, щоб я йшов і звідси також.
Тільки знайте ми лише погані з виду
А душею ми ласкаві до вас всіх.
ПРИСПІВ
Вию, за тобою мій господарю я вию.
Знаєш, я же вию більше всіх.
Хай же згадку, хай мій голос принесе до тебе згадку.
Що мене ти загубив колись вночі.
Пам’ятаєш? Ми йшли з тобою разом до будинку.
Пам’ятаєш? Ми пройшли з тобою тин.
Тільки лише зачинив переді мною тоді ти двері
І зостався серед ночі я один.
1 учень: Багато людей беруть собак, наче для розваги, а потім викидають їх.
ІНСЦЕНУВАННЯ
2 учень: Собака – це не тільки втіха, але й не менший клопіт. Ось
подивіться …
АВТОР: Жив-був хлопчик Петрик. Давно мріяв хлопчик про собаку. Вагалися батьки дуже довго, бо самі були зайнятими людьми, а Петрик дуже часто поводив себе безвідповідально. Щоденні нагадування Петрика, образи і сльози взяли своє. Нарешті батьки погодились.
І одного дня в квартирі П’яточкиних з’явився новий мешканець.
СОБАКА: Гав-гав!!! (підбігає до хлопчика, лащиться)
БАТЬКИ: Ось тобі, Петрику, собака. Люби і доглядай Ії.
АВТОР: Петрик зацікавився собакою. Три дня бігав з нею, вигулював, доглядав.
ПЕТРИК: Привіт, друже! А як тебе звати?
СОБАКА: Гав-гав!!!
ПЕТРИК: Будеш Джеком.
АВТОР: Одного разу пішов Петрик з Джеком на галявину. Петрик дресирував собаку. (кидає палку, Джек приносить).
АВТОР: Підійшов друг Петрика Сашко.
САШКО: Петрик, пішли в футбол грати.
ПЕТРИК: (з жалем у голосі) У мене собака.
САШКО: Прив’яжи Ії тут. Нікуди не дінеться.
ПЕТРИК: Добре. Джек я скоро буду.
АВТОР: Залишився Джек – дожидає. Вже вечір на дворі, а хазяїна нема. Але он хтось біжить. Зрадів пес Петрику.
ПЕТРИК: А, ось і ти! А я і забув про тебе. Пішли додому.
АВТОР: Пройшов місяць і Петрику вже почала набридати нова забавкою не хотілося вставати зранку йти вигулювати собаку, не хотілося прибирати за ним, купати собаку. Але бідна тварина не розуміла чому раптом господар змінився.
БАТЬКИ: Петрику, ти гуляв з Джеком сьогодні?
ПЕТРИК: (тишком): Ох і набрид ти мені (пнув ногою). Зараз погуляю.
(про себе) Відведу його подалі. Хай шукає іншого хазяїна.
АВТОР: Сів Петрик з Джеком в автобус і поїхали за місто. Приїхали на якійсь пустир. Прив’язав Петрик Джека мотузкою, щоб за ним не побіг. Жалібно скавчав Джек, але Петрик не озирнувся, зраджуючи друга.
СОБАКА: Заховався в серці жах,
Знаю я, що щось не так.
Доведеться мені йти,
Мій господар вже не ти
ПІСНЯ № 2
(НА МОТИВ «З ДРАВСТВУЙ, ЧУЖАЯ МИЛАЯ)
Здрастуй, чужа домівка,
Та, що була моєй.
Я ж тебе не забуду
До самих останніх днів.
Болем вернеться спогад,
Яким мій господар був,
Як годував мене він,
Невже він мене забув?!
Який я нещасний став
Хто б мене б взяв до себе
Та трішки підгодував.
3 учень: Давайте прикладемо всі наші зусилля для того, щоб таких собак зовсім не було на наших вулицях.
4 учень: Все в ваших руках!
5 учень: Ви, майбутнє покоління і може саме ви, зробите так, щоб у кожної собаки був свій будинок.
6 учень: Ми хочемо, щоб у ваших серцях знайшлось місце для слів нашого гасла
(піднімаємо гасла)
Жаліти тих, |
Хто нещасний |
Не тільки людей, |
А й тварин - |
Не мучити їх,
|
А допомагати. |
1 учень
2 учень
3 учень
4 учень
5 учень
6 учень
7 учень