Виховний захід "Екологічна агітбригада Жалійте тих,хто нещасний"

Про матеріал
Агітбригада, що піднімає питання захисту безпритульних тварин. Допоможе класному керівникові та педагогу-організатору.
Перегляд файлу

ТЕМА. «Жалійте тих, хто нещасний»

МЕТА: - розвивати уміння виступати на сцені, на практиці примінять здобуті              

      знання, усне зв’язне мовлення;

              - виховувати почуття любові до братів наших менших, почуття    

       відповідальності, співчуття до знедолених.

ОБЛАДНАННЯ: плакати, емблема, девіз, костюми.

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: агітбригада.

ЗМІСТ ЗАХОДУ

 

I. Вступна частина .

(всі разом): БРИГАДА «Білий Бім»

1 учень: Не раз у вас наверталися сльози на очі, коли ви читали про поневіряння Біма.

2 учень: Вам було шкода собаку, ви щиро співчували його горю, коли над Бімом знущалися, ненавиділи нового господаря, який бив собаку.

3 учень: І напевно, заплакали, прочитавши рядки про смерть Біма: «Крижинки падали на чорний ніс Біма, але не танули»

 

II. Оголошення девізу і мети.

4 учень: Наша мета -  пробудити в ваших серцях почуття любові до братів менших і ненависть до людей, які знущаються над ними.

5 учень: Ця думка втілена  в нашому девізі: «Знайдіть друзів серед тварин»

(ПОКАЗ ПЛАКАТУ).

6 учень: В наших серцях застиг образ (показ на серце) бездомної собаки, яка мріє знайти свою домівку і лагідного хазяїна (показ на велику емблему).

ПІСНЯ НА МОТИВ Т. БУЛАНОВОЇ «ПЛАЧУ»

 

Ось і знову я дивлюся на колишню домівку

Ось і знову я сумую за господарем своїм.

Ось і знову я шукаю десь теплішую долівку.

Щоб цей холод пережить мені.

Та даремно, бо не раді мені люди всі

Та даремно, бо говорять, щоб я йшов і звідси також.

Тільки знайте ми лише погані з виду

 А душею ми ласкаві до вас всіх.

ПРИСПІВ

Вию, за тобою мій господарю я вию.

Знаєш, я же вию більше всіх.

Хай же згадку, хай мій голос принесе до тебе згадку.

Що мене ти загубив колись вночі.

 

Пам’ятаєш? Ми йшли з тобою разом до будинку.

Пам’ятаєш? Ми пройшли з тобою тин.

Тільки лише зачинив переді мною тоді ти двері

І зостався серед ночі я один.

  1 учень: Багато людей беруть собак, наче для розваги, а потім викидають їх.

 

ІНСЦЕНУВАННЯ

 

  2 учень: Собака – це не тільки втіха, але й не менший клопіт. Ось                                                                          

                    подивіться …

 

АВТОР: Жив-був хлопчик Петрик. Давно мріяв хлопчик про собаку. Вагалися батьки дуже довго, бо самі були зайнятими людьми, а Петрик дуже часто поводив себе безвідповідально. Щоденні нагадування Петрика, образи і сльози взяли своє. Нарешті батьки погодились.

 І одного дня в квартирі П’яточкиних з’явився новий мешканець.

СОБАКА: Гав-гав!!! (підбігає до хлопчика, лащиться)

БАТЬКИ: Ось тобі, Петрику, собака. Люби і доглядай Ії.

АВТОР: Петрик зацікавився собакою. Три дня бігав з нею, вигулював, доглядав.

ПЕТРИК: Привіт, друже! А як тебе звати?

СОБАКА: Гав-гав!!!

ПЕТРИК:  Будеш Джеком.

АВТОР: Одного разу пішов Петрик з Джеком на галявину. Петрик дресирував собаку. (кидає палку, Джек приносить).

АВТОР: Підійшов друг Петрика Сашко.

САШКО: Петрик, пішли в футбол грати.

ПЕТРИК: (з жалем у голосі) У мене собака.

САШКО: Прив’яжи Ії тут. Нікуди не дінеться.

ПЕТРИК: Добре. Джек я скоро буду.

 АВТОР: Залишився Джек – дожидає. Вже вечір на дворі, а хазяїна нема. Але он хтось біжить. Зрадів пес Петрику.

 ПЕТРИК:  А, ось і ти! А я і забув про тебе. Пішли додому.

АВТОР: Пройшов місяць і Петрику вже почала набридати нова забавкою не хотілося вставати зранку йти вигулювати собаку, не хотілося прибирати за ним, купати собаку. Але бідна тварина не розуміла чому раптом господар змінився.

БАТЬКИ: Петрику, ти гуляв з Джеком сьогодні?

ПЕТРИК: (тишком): Ох і набрид ти мені (пнув ногою). Зараз погуляю.

                  (про себе) Відведу його подалі. Хай шукає іншого хазяїна.

АВТОР: Сів Петрик з Джеком в автобус і поїхали за місто. Приїхали на  якійсь пустир. Прив’язав Петрик Джека мотузкою, щоб за ним не побіг. Жалібно скавчав Джек, але Петрик не озирнувся, зраджуючи друга.

СОБАКА: Заховався в серці жах,

                   Знаю я, що щось не так.

                    Доведеться мені йти,

                    Мій господар вже не ти 

 

 

ПІСНЯ № 2

(НА МОТИВ «З ДРАВСТВУЙ, ЧУЖАЯ МИЛАЯ)

 

Здрастуй, чужа домівка,

Та, що була моєй.

Я ж тебе не забуду

До самих останніх днів.

Болем вернеться спогад,

Яким мій господар був,

Як годував мене він,

Невже він мене забув?!

 

Який я нещасний став

Хто б мене б взяв до себе

Та трішки підгодував.

 

 3 учень:  Давайте прикладемо всі наші зусилля для того, щоб таких собак зовсім не було на наших вулицях.

4 учень: Все в ваших руках!

5 учень: Ви, майбутнє покоління і може саме ви, зробите так, щоб у кожної собаки був свій будинок.

6 учень: Ми хочемо, щоб у ваших серцях знайшлось місце для слів нашого гасла

 (піднімаємо гасла)

Жаліти тих,

Хто нещасний

Не тільки людей,

А й тварин -

Не мучити їх,

 

А допомагати.

1 учень

2 учень

3 учень

4 учень

 

 

 

5 учень

 

6 учень

 

 

7 учень
 

 

docx
Додано
6 лютого 2022
Переглядів
221
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку