Виховний захід. Фізична кавярня за зразком "Пекельна кухня" на гостини до Ома

Про матеріал
Позакласний захід для учнів 8-9 класів, конкурсні змагання між командами у фізичній кавярні, матеріал повторення і узагальнення.
Перегляд файлу

Виховний захід    з  фізики

 

 

 

 

 

Фізика для нас не просто слово,

Фізика для нас не просто звук,

Фізика – начало і основа

Всіх, без винятку, наук.

Мета:

навчальна: продовжувати формувати в учнів розуміння електричних величин та взаємозв'язків між ними; закріпити поняття напруга, сила струму, опір;

розвиваюча: розвивати вміння розв'язувати задачі, аналізувати процеси, розкривати їх фізичний зміст; розвивати культуру мовлення методом усного опитування учнів та коментування розв'язання задач;

розвивати уміння використовувати свої знання в нестандартних умовах, розвивати уяву та нестандартне мислення, сміливість в прийнятті рішень та відчуття відповідальності за виконану роботу.

виховна: виховувати навички самоконтролю і самоаналізу.?ознайомитись з професіями  працівників громадського  харчування : активізувати діяльність учнів; розвивати вміння формулювати й викладати думки, моделювати ситуацію; розвивати творчий інтерес до фізики; розвивати кругозір учнів; виховувати стійкість, винахідливість, допитливість.

 

Обладнання: картки, мікрофон, відповідне оформлення зали: квіти, серветки, табличка «Столик замовлень», надрукований вислів Анатоля Франса     Стіл з надписом «контроль якості».

Тип виховного заходу:  узагальнення та систематизації знань.

Форма проведення: «Пекельна кухня» у фізичній кав'ярні.

Учасники         Адміністратори -2,  Шеф кухар, Офіціанти -4

                        Помічники шеф кухаря-8,  лікар-дієтолог, учні –вітаміни ( 4 учасники)

Інспектор контролю-1

І. Організаційний етап. Емоційна хвилинка.

Добре засвоюються лише ті знання,

Які споживаються з апетитом.  (Слайд №1    вислів  добре засв…..)

Анатоль Франс

Музикальне  привітання  Ансамбль-театр  « клякса»

Учитель  шеф- кухар.

Фізика для нас не просто слово,

Фізика для нас не просто звук,

Фізика – начало і основа

Всіх, без винятку, наук.

 Доброго дня! Шановні присутні учні нашої школи , запрошені  відвідувачі, сьогодні ви  присутні  на відкритті нової фізичної кав'ярні під назвою «На гостини до Ома», яка гостинно відкриває свої двері для проведення нашого навчально-виховного заходу фізичної пекельної кухні з розділу «  Електрика» ( Слайд№2 емблема пекельної кухні)

Я рада вітати учасників пекельної кухні, сподіваюсь ви сильні та розумні , найближчим часом Вам буде дуже важко, вам доведеться пройти всі кола пекельної кухні, кожної хвилини- нові випробування! Переможе лише одна команда!

Сьогодні я ваш шеф і ви зобов’язані слухатися мене та виконувати усі мої завдання. Це зрозуміло? – Т а к,   ш е ф!     (Відповідають учасники)

 Я в особі шеф-кухаря  і мої помічники будуть пропонувати вам різноманітні страви, основними інгредієнтами яких будуть фізичні запитання, конкурси, презентації, загадки, до речі, безкоштовно, за рахунок закладу., а ви шановні відвідувачі нашої загадкової кав'ярні, повинні «продегустувати» фізичні страви і відповідно оцінити працю кухарів. Розрахуватися за замовлені «страви» ви зможете спеціальними жетонами різного кольору, кожний колір –це колір конкурсної команди . Їхня кількість принесе відповідні переможні бали нашим учасникам незвичайних кулінарних перегонів .

  -Мені хочеться, щоб мої Гості завжди були здорові і щасливі, щоб після відвідування нашої кавярні залишалося почуття легкості і радості, а це означає, що страви в меню повинні бути різноманітними, і обов'язково корисними та професійно  приготовленими.Тому щоб потрапити до нашої пекельної кухні ,перш за все, нашим  командам потрібно пройти дрес кот на відповідність, на знання необхідних знань для виконання конкурсних вправ, що стане перепусткою до нашого закладу. Нашим добровольцям пропонується відповісти на запитання одним словом (Слайд№3   дресс-код ,запитання)  

 Запитання   «дресс-код»

1.-впорядкований рух заряджених частинок ( електричний струм);
2.-одиниця вимірювання опору ( Ом);

 3.-відношення напруги до величини опору ( Закон Ома);

4.-заряди бувають ( позитивні і негативні) ;

5.-одиниця вимірювання напруги ( Вольт);

6-.вольтметр в коло вмикається ( паралельно);

7-.дії струму ( теплова, магнітна, механічна, хімічна, світлова);

8.-однойменні заряди. ( відштовхуються);

-------------------------------------------------( основні)
9-.різнойменні( притягуються);

10.-вчений, що сформулював закон про теплову дію (Джоуля-Ленца)

11.-електричний опір в провіднику залежить від. ( довжини, площі поперечного

       перерізу, матеріалу);

12.-процес виділення речовини на електродах ( електорліз);

13.-той, хто відкрив взаємодію між зарядами на відстані (Кулон).

14.-одиниця вимірювання сили струму  ( ампер)

15. -Амперметр вмикається в коло (послідовно)

16.-Зарядженими  частинками   носіями  електричного  струму можуть бути  ( електрон, позитивний і негативний йони)

 

Учитель  шеф- кухар

-Отже., маємо  8 учасників  нашого  конкурсу,  обєднаємо  їх по  два  у 4 команди.

Ведучий –адміністрато 1

Вони зібралися тут, щоб визначити кращих фізиків і відбудеться це саме тут, на пекельній кухні

Ведучий  –адміністратор 2

8 сміливців кидають виклик пекельним випробуванням!

Ведучий 1

Ціна перемоги – звання переможця.

Ведучий 2

Після пекельної фізики пекло буде здаватися їм раєм.

Ведучий 1

Численні випробування та пекельна праця чекають вас попереду.

Ведучий 2

Ласкаво прошу в полум’я пекельної фізики!

Учитель  шеф- кухар

-Спочатку  про  нас  та наш заклад

В нашому закладі « На гостини до Ома» Вас завжди зустріне, з домашньою гостинністю, персонал кавярні та пригостить смачними запашними стравами щедрої української кухні та вишуканими напоями.  Ми також пропонуєм скоштувати  найкращі фізичні страви в неперевершеному виконанні наших кухарів . Кавярня в нас особлива, тому і страви особливі, компонентами яких стали фізичні закони, фізичні явища різноманітні досліди презентації заправлені пікантними соусами з цікавих запитань, логічних думок та уяви

Дизайн нашого закладу замовлений у кращих європейських дизайнерських компаніях, сучасні меблі, зовнішнє оформлення в стилі епохи відродження, стіни нашої кавярні  прикрашають авторські роботи наших учнів, це відомі натюрморти учнівські, портрети  фізичних величин і формул .На цих полотнах попрацювали загальновідомі автори знань з фізики  Ампер, Вольт, Джоуль та інші.

Кавярню заснував відомий німецький вчений  Георг Ом

  ( Слайд №  -Ом)

http://beyond.ua/sites/default/files/styles/320x100percent/public/persons/om.jpg?itok=Sp7rlZNK

Знак зодіаку:

Риби

Дата народження: 

16 Березня 1787 (227 р. тому)

Дата смерті: 

06 Липня 1854 (160 р. тому)

На момент смерті було 67 р.

Ведучий 1:

   -Георг Ом народився в Німеччині 16 березня 1787 року. Сім'я проживала в місті Ерланген. Батько Георга рано овдовів, тому самостійно виховував дітей. Особливу увагу він приділяв освіті хлопця, роблячи наголос на вивчення математики і фізики.

Ведучий 2:

   -Базову освіту Ом отримав у гімназії, після чого вступив до Ерлангенского університету. Паралельно на старших курсах він почав вчителювати, викладаючи математику в одній зі шкіл Швейцарії. По закінченню університету Ом отримав вчену ступінь доктора філософії і був прийнятий доцентом на кафедру математики.

Ведучий 1:

   -У 1826 році вийшла монографія Ома «Теоретичне дослідження електричних ланцюгів». У цій роботі він експериментально довів суть електричних властивостей провідників. Потім були роботи Георга, присвячені акустичному закону і молекулярній фізиці.

Ведучий 2:

   -Все своє життя Ом присвятив науці, так і не обзавівшись сім'єю. Його відкриття були визнані видатними та дозволили людству зробити величезний крок у розвитку. Помер видатний науковець 6 липня 1854 року.

Учитель шеф кухар

-  Ми раді вітати вас у нашому кафе, незвичайному , фізичному. Воно для тих, хто любить фізику, хто вивчає фізику і захоплюється нею. ми приготували цікаву програму перебування у цьому незвичайному місці. Дозвольте вам її презентувати  До  переліку заходів ввійшли презентація закладу, конкурсні презентації різноманітних видів страв., поради здорового харчування дієтолога, а дарувати і підтримувати  хороший настрій будуть наші музикальні гості.

                 Програма перебування в «фізичному кафе»

1. Музикальне привітання  « Клякса»

2.Презентація закладу

3. Дрес-код 

4. Правила поведінки за столом

5. Поради дієтолога

6.Замовлення фізичних страв

7. Музична пауза Музикальний гість

8.  Конкурсні презентації « салати»

10. Музикальний сюрприз

.11 Конкурсні презентації  « холодні страви»

12. Музична пауза. Музикальний гість

14.  конкурсні презентації   «гарячі страви»

15. Музична пауза Музикальний гість

16.  Конкурсні презентації  «десерт»

17. Визначення  переможців . Підрахунок балів

18. Рекомендації до книги  скарг

19. гостинці у торбинці(Диски, буклети)

Учитель шеф- кухар:

 Перед початком нашої програми  нагадаємо правила поведінки  за столом

 

Правила поведінки  за столом     

Учень 1

Як за стіл сідаєте,
Правила згадайте.
А як все згадаєте —
Їсти починайте.

Учень2.
Миють руки перед тим,
Як за стіл сідати.
Знають їсти що і чим,
Вміють помовчати.

Учень3.
В нас серветки на столі,
Сервіровка гарна.
ми вже учні немалі
І вчимось немарно.

Учень4.
Бо живемо між  людьми,
Й треба все це знати.
Тож себе та інших ми
Будем поважати.

 

Ведучий 1

Всіх запрошених прошу ознайомитись з меню і зробити відповідно замовлення  вподобаних страв нашого закладу. Нагадаю певні правила наших конкурсних змагань. Замовлена кулінарна страва, тобто певне конкусне завдання оцінюється тільки тими присутніми , хто замовляє.

 

        Салати          Салати ресторану «Млин Фата-Моргана»

1-Салат  «Цезар»                                                       (пазли)

2-Салат « Капрезе» з бланшованими формулами (пояснити зміст формули)           

3-Салат «Цікавинка під соусом загадок»               (Лишній інгредієнт)

4 - Салат «Запитайлик» з обсмаженими  на грилі фізичними величинами    (анограма)

 

       Холодні  страви          Стейк Шатобріан в соусі з червоного вина

5- Сюрприз  у мішечку з гострим соусом         ( впізнати електроприлад або  споживач)

6 - Грибочки заморочки                                     ( електрична схема за картинкою)

7 -  Словникові пампушки від нашого столу вашому столу       (загадки)

8 -  Каре по іспанські  із кмітливост і дотепності                       (Попереджувальні знаки)

 

 

        Гарячі страви             Гарячі закуски ресторану «Млин Фата-Моргана»

 9  -Карпачо з логічних цікавинок з гострими приправами із уваги  і  мислення

                                                                                                                   (презентація)

10 - Варенички  творчі у фізичному соусі                                            (презентація)

11  -Шашлик по –ліцейськи з соусом Бешанель                                  (презентація)

12  - Крученики  самостійні  подільські прямо з печі                          (презентація)

      

      Десерт                               Тірамісу

 13-Крем-брюлле            (реклама  побутових електротоварів)

 14  - Панна –кота           ( реклама  побутових електротоварів)

 15  -  Бісквіт Пуатьє      ( реклама  побутових електротоварів)

 16 -  Тірамісу                 (реклама  побутових електротоварів)

 

 

Ведучий1:

     Замовлення прийнято. Команди  готуються  до   їх виконання , а ми послухаємо поради лікаря-дієтолога

 

Лікар-дієтолог   :

- Ми поговоримо про вітаміни. Слово «вітаміни» походить від латинського «віта» - життя. Назва така не випадкова. Якщо вітамінів в організмі бракує, то людина хворіє. Вітаміни потрібні для нормального росту і розвитку дитячого організму. В організм вітаміни потрапляють із їжею. Отже, потрібно знати, в яких продуктах які вітаміни містяться.(Роль вітамінів зіграють 4 учні з шапочками  Вітамін А, вітамін В, вітамін С, вітамін Д)

Вітаміни (разом):

       Добрий день!

Впізнали нас?

Ми - вітаміни,

Корисні дуже для людини.

Вітамін А. я - вітамін А, сприяю росту, допомагаю зберегти нормальний зір. Мене багато в моркві, маслі, сирі, яйцях, печінці, помідорах, зеленій цибулі, гарбузі, риб'ячому жирі.

Вітамін В. А я - вітамін В, дуже потрібний для розумової й фізичної праці, поліпшення травлення. Мене знайдете в житньому хлібі, вівсяній та гречаній крупах, у горосі,квасолі, жовтку яєць, печінці, м'ясі.

Вітамін С. А я - вітамін С, запобігаю простуді, поліпшую кровообіг, сприяю росту, лікую цингу. Багаті мною капуста, картопля, помідори, цибуля, щавель, шипшина, хрін, часник, лимони, настій хвої, чорна смородина.

Вітамін Д. А я - вітамін Д, зміцнюю кістки, запобігаю рахітові. Живу в молоці, печінці, риб'ячому жирі, житньому хлібі.

Разом:

 Хто дружити з нами буде

-Про хвороби враз забуде.

Вирости здоровим зможе,

Негаразди переможе.

 

                   Лікар-дієтолог      :                            Пам'ятка дієтолога

           - Щоб накопичити  в  організмі відповідні вітаміни потрібно, щоб їжа  була калорійною. Щодня дитині слід з'їдати:

- 1-2 скибки хліба,

-4 печива,

-250 грамів каші;

- 500 грамів сирих чи варених овочів та зелені,

-2-3 яблука або 2 склянки фруктового соку;

- 1 склянку молока чи кефіру,

-50-100 грамів сиру;

- 80-100 грамів м'яса, риби чи птиці,

1-2 яйця.

 

Учитель шеф- кухар   

Ось тепер ми можемо приступити до конкурсних завдань.

Конкурсне завдання Салати

Ведучий 1

-Салати з давніх часів посідають почесне місце в нашій кулінарній культурі. Палітра салатів від нашого шеф-кухаря зможе задовільнити усі смаки. У нас Ви спробуєте як традиційні, так і екзотичні салати, які нікого не залишать байдужим.

Ведучий 2

- І ні в якому разі насолода приготованими салатами не відіб'ється згубно на вашій фігурі - і Ви без докорів сумління зможете попестити себе ще чимось смачненьким.

Учитель  шеф- кухар:

–Салат  №1   «Цезар»  (пазли)

  Салати готують з декількох компонентів. Наші фізичні салати -це теж поєднання певних інгредієнтів .То ж слухайте суть конкурсного завдання. Неможливо уявити вивчення фізичних величин , фізичних законів без уміння працювати з вимірювальними приладами. Потрібно знати принцип дії, режими підключення та практичне використання. Тому саме в наступному конкурсному завдання наші учасники будуть змагатися в кращому знанні фізичних приладів. З певних частин-інградієнтів скласти образ вимірювального приладу( принцип пазлів) та пояснити його  призначення

Э377 - Амперметр и вольтметр щитовой купить по привлекательной цене в компании СамараПрибор, Э 377 - Амперметр и вольтметр щитов     Вольтметры в Выксе (стр. 1) - Контрольно-измерительные приборы, автоматика - Товары, услуги, цены - OpenRussia.ru

 

Реостаты. Решение задач     Ultra+ 4,5v normal energizer первичная батарея lr12/4.5v 4.5 v 5450 mah

 

Учитель  шеф- кухар:

  -2.Салат  №2 Капрезе  з бланшованими формулами

Завдання звичайне. Вивчення законів фізики вимагає знання формул, які використовуються для розвязування задач і вправ. Тому наші учасники покажуть у цьому конкурсі саме знання фізичних формул

(Офіціанти  виносять на  подносах по декілька формул, які треба пояснити щодо використання)

Учитель  шеф- кухар:

  -3.Салат № 3 « Цікавинка під соусом загадковим)(Лишній  інградієнт)

Учитель  шеф- кухар :Дуже важливо в приготуванні салатів є знання потрібних продуктів, потрібних інградієнтів. Наші учасники зараз виконають таке завдання.

Серед висловів, які склали відомий фізичний салат ,вилучити зайвий інградієнт запропонованої композиції

Учням видають тексти .

Сила струму, напруга,   електричний опір,  довжина,   питомий опір, робота

Електрочайник, кип’ятильник,  рубанок, праска, електродвигун,

Амперметр, вольтметр,  штатив,  реостат, вимикач,дзвінок

Ампер, ом, метр, джоуль., секундомір,  вольт,   ват,

Учитель  шеф- кухар:

-4.Салат № 4 « Запитайлик» з обсмаженими  на  грилі фізичними  величинами

 (Анограма) -скласти і пояснити зміст утвореного слова з поданих букв

            а,р,е,м,е,т,п,р,м           (Амперметр)

            т, е, о, т, а, с, р             (  Реостат)

             т,ь,е,в,т,р,о,л,м             (Вольтметр)

              ч.,м, и.м,и ,к, в.а         ( вимикач)

Учитель  шеф- кухар:

-Розрахуватись за замовлені салати попросимо наших гостей жетонами різного  кольору.

 

                          Ведучий  1 -         Музична пауза    Музикальний гість

Ведучий 1:

Холодні закуски не тільки прикраса столу, але й завжди улюблені страви.

Ведучий 2:

Без холодних закусок не обходиться як святковий банкетний стіл, так і дружні посиденьки або вечір удвох. У нас ви завжди зможете замовити як традиційні та знайомі всім страви, так і новинки нашої кавярні.

Учитель  шеф- кухар

-страва  №5.  Сюрприз у мішечку з гострим соусом( з завязаними  очима  впізнати  елекроприлад і пояснити   перетворенння  енергії)

-Неможливо представити собі сьогодні життя в кожній сімї без використання електропристроїв, електроспоживачів. Електричний струм сьогодні допомагає готувати їжу, прати білизну, прасувати , бачити телебачення , компютер і т.д. Отож саме зараз  наші учасники доведуть , що для них користування електроприладами не є проблемою. Суть завдання : з завязаними очима намагатись впізнати елекричний пристрій і розповісти про перетворення енергії в данному.

( на підносах виносять накриті електропристрої кожній групі по порядку. З завязаними  очима на відчуття впізнати даний електроприлад)

Учитель  шеф- кухар:

Страва  №6.Грибочки  -заморочки ( скласти електричну схему за картинкою)

   -Графічний малюнок, електрична схема- це невідємна сколадова вивчення фізики в школі, знання схематичних позначень , правил зєднання.Наші учасники покажуть як вони справляються з такими завданнями. По картинці накреслити схему зєднання та  назвати елементи зєднання

Учитель  шеф- кухар

Страва №7.Словникові  пампушки   від нашого столу вашому столу ( загадки)

-Традиційний доброзичливий жест в любому ресторані , жест особливої поваги та демонстрації особистих вподобань це «від нашого столу до вашого столу» під час якого особливі відвідувачі обмінюються певними видами страв на знак поваги .Не будемо порушувати традиції і пропонуємо включитися в данну важливу процедуру.   Члени команд обміняться загадками між собою та загадають декілька загадок нашим  відвідувачам.

Від нашого столу до вашого столу   (відгадати  загадки)               


Дає електрику країні
Ця чарівниця – станція.
І здогадатись ви повинні
Що це — ……. (електростанція)

 

Стоїть рогач у полі,
Високий, як тополя.
Він з’єднаний нитками
З такими ж рогачами.
Як нитка обірветься,
То світло не ввімкнеться. (Лінії електропередач)

***

Нам він завжди помічник,
Кожен так до нього звик,
Що дасть відповідь без дум –
Звісно, це …
( Електрострум.)

 

Так, він – суровий контролер
Зі стінки завжди дивиться.
Та тільки світло запали,
Він все собі фіксує,
І скільки світла витрачав,
Тобі він порахує.
( Лічильник.)

***

Усім несе і світло, і тепло,
Щедрішого у світі і немає.
В далеких селах та містах
Спішить в оселі по дротах.
( Електричний струм.)

***

Що без ніг біжить, без вогню горить? ( Електричний струм.)

Вітя вірші прочитав,
Я з Сергійком заспівав.
Слово в слово, тон у тон
Повторив..(магнітофон).

***

Є у нас в квартирі робот,
Має він великий хобот .
Любить робот чистоту
І гуде, як лайнер «Ту-у-у» (Пилосос)

***

В нашій кухні кілька літ
Він воркоче, наче кіт,
І ховає справжню зиму
За надійними дверима. (Холодильник).

***

Гладить все, чого торкається, а торкнеш – кусається. (Праска)
***

То назад, то вперед,
Ходить – бродить пароплав,
Як зупиниш – горе ,
Зробить дірку в морі. ( Праска.)

***

Живе там всесвіт день і ніч,
Насправді то – звичайна річ. (Телевізор).
***

Оце так будинок — одне вікно: щодня у вікні кіно. (Телевізор)

Я чудовий черевань,
Всіх охоче пригощаю,
То як риба я мовчу,
А то пісню заспіваю,
Коли мене в мережу вмикають.
( Електросамовар.)

***

У череві – лазня,
У носі – решето, одна рука
Й та на спині.
( Електрочайник.)

***

Золота бджілка ввечері в дім улітає, всю оселю освітлює. ( Лампочка.)

***

І не сонце, і не місяць, а світить ясно, як у день. ( Електрична лампочка)

***

Схожа груша ця на сонце
Має вуса й шапочку.
Здогадались, діти, що це?
Електрична …( Лампочка.)

 

Учитель  шеф- кухар:

Страва  №8.    Каре по іспанські   із   кмітливості     та дотепності

(Попереджувальні та забороняючі знаки при використанні електрозасобів)

   -Електричний струм у нашому житті є великим помічником. Але недотримання правил та умов експлуатації може привести до небажаних наслідків. Тому наші учасники покажуть нам чи знайомі вони з деякими попередженнями та застереженнями при роботі з електричним струмом, на які вкажують знаки по безпечному користуванню електроприладів.

Виберіть попереджувальний  або забороняючий знак і поясніть  його зміст

Рисунок3.png                                 Рисунок1.png                                       

 

Всё про фотошоп.

                                                                   

 

Музична пауза  Музикальний гість

Ведучий 1:

   -Шеф-кухар нашого ресторану радий запропонувати гостям багатий асортимент гарячих страв на всі смаки - від класичних до цікавих авторських страв, які Ви точно ще ніде не куштували.

Ведучий 1:

   -Сьогодні у нашій кавярні особливий день, у нас поєднання відпочинку з наукою, приємного з відповідальним, цікавого і загадкового. Тому в подарунок від закладу спеціально для наших відвідувачів будуть презентовані наступні авторські фізичні  страви які приготували наші учасники за своїми власними вподобаннями. Своє бачення фізики і її законів, фізичних явищ і фізичних величин

Учитель  шеф- кухар:

   -Страва  №9.    Карпачо з логічних цікавинок з гострими  приправами із уваги і мислення ( презентує-група 1

Учитель  шеф- кухар:

  -Страва  №10.      Варенички творчі у фізичному соусі- презентує група 2

Учитель  шеф- кухар:

   -Страва №11.      Шашлик по-ліцейські з соусом Бешанель презентує група 3

Учитель  шеф- кухар:

   -Страва  №12.       Крученики самостійні подільські прямо з печі презентує група 4

    Ведучий 2              Музична пауза   .Музикальний гість…..

Ведучий 1 :

Назва десерт походить від французького слова desservir, що означає «розчищати стіл». Отже це страви, які подають після основних страв чи наприкінці будь-якої трапези.

Ведучий 2:

    -Розмаїття десертів дуже велике — від кондитерських і запечених виробів (тортів, тістечок, пирогів, млинців, штруделів, кексів, мафінів) до меду, шоколаду, кремів, морозива, сербетів, желе тощо.

 

 

Учитель  шеф- кухар:-

-Наші десертні страви будуть вашими приємними фантазіями і, надіюсь, великим бажанням якщо не «скоштувати», то хоч придбати наші фізичні десерти які  запропонують нам наші учасники. Складати рекламу на будьякий товар з відділу електротоварів будуть вони. А яка презентація вам більше сподобається, вирішать  поставлені бали. Тож до запропонованих страв з десерту ввійшли:

Страва №13.       Десерт  « Крем-брюле»           презентує  група  1

Страва №14.    Десерт   «Панна-кота»            презентує група 2

Страва №15.    десерт    « Бісквіт  Пуатьє»      презентує група 3

Страва;№16.     Десерт     « Тірамісу»                  презентує   група 4

В мире физики: 8 класс Практическая работа Расчёт электроэне…

   Побажання в книгу скарг і пропозицій

Ведучий 1:

    -Конкурсна програма у нашій фізичній кавярні підійшла до завершення. Які побажання ми можемо передати нашим відвідувачам і господарям. Традиційно такі побажання і пропозиції записують в книгу скарг і пропозицій. Наші працівники проведуть підрахунки отриманих жетонів і оголосять групу переможця , а ми вам бажаємо щоб здійснилися всі мрії у житті ,а для цього пам’ятайте:

Ведучий 2:

   -Чиніть опір всьому негативному, що трапиться у вашому житті!

Ведучий 1:

     -З’єднуйте послідовно свої переконання!

Ведучий 2:

      -Дбайте про джерело чистої душі!

 Ведучий 1:
    удьте міцними , як вольфрам!

 Ведучий 2:
   -Нехай усе вам буде до лампочки!

Ведучий 1:
    -Не носіть наелектризований одяг!

 Ведучий 2:
       -Пам’ятайте , що із іскри завжди буває полум’я!

Ведучий 1:

 -Будьте акумулятором і генератором школи!

Ведучий 2: На завершення - за ваші щирі усмішки та бурхливі аплодисменти

учасники нашої конкурсної програми в фізичній кавярні « На гостини до Ома» дякують вам за увагу і запрошують стати постійними відвідувачами нашого закладу.До нових зустрічей !!!!.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
До уроку
Розділ 2. Електричні явища. електричний струм
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
990
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку