Виховний захід "Географічні вітрила"

Про матеріал
поглибити та систематизувати знання учнів із загальної географії, виховувати колективізм; формувати національну свідомість
Перегляд файлу

1

 

Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

 

 

 

 

Кафедра загальної педагогіки

та андрагогіки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МЕТА: 

навчальна– поглибити та систематизувати знання учнів із  загальної географії, 

розвиваюча - розвивати творчі здібності;

виховна  - виховувати колективізм; формувати національну свідомість.

ВИД ДІЯЛЬНОСТІ:  пізнавальний

 

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ: вікторина

 

ОРІЄНТОВНИЙ ВІК ДІТЕЙ:  11- 12 років

 

ТРИВАЛІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ:  45 хвилин

 

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: класна кімната

 

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: стінна карта «Фізична карта півкуль» атласи, підручники з географії, роздаткові матеріали.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТРУКТУРНИЙ ПЛАН

  1. Організаційний момент
  2. І конкурс «Хто це»
  3. ІІ  конкурс «Географічні загадки»
  4. ІІІ. конкурс «Географічна мозаїка»
  5. IV. конкурс «Мандрівники»
  6. V фотоконкурс «Знавці тварин»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІД ПРОВЕДЕННЯ:

Організаційний момент

Ведучий: Доброго дня шановні учні. Сьогодні ми з вами проведемо вікторину. Географія завжди була пов’язана з подорожами до невідомих земель, відкриттями нових материків та островів, вивченням їх природи, ознайомлення з побутом і культурою місцевого населення. Сьогодні на земній кулі немає місця, де б не побувала людина. Відкрито важкодоступні землі, дослідженно віддалені райони світового океану, підкорено гірські вершини й морські глибини. І це все завдяки самовідданій праці і зусиллям мандрівників, дослідників, учених минулого і сучасності.

Початок гри:

Наші змагання у грі розпочинаємо із привітання і представлення своїх команд.

Запрошуються команди 6 класу («Меридіан», «Паралель»)

Ведучий.  У казках бувало, старий камінь сповіщав богатирям: «Підеш направо – загине кінь, наліво – загинеш сам; а прямо – успіх чекає на тебе на всьому твоєму шляху». Знання допоможуть вам знайти правильний шлях. І свої перші досягнення у цій науці ви сьогодні нам продемонструєте.

І конкурс «Хто це»

Ведучий: - За подіями великих географічних відкриттів ви повинні відгадати  мореплавців.

(Команда «Меридіан»

- Він створив найдавнішу карту, його називають батьком географії.

                                                                             (Ератосфен)

- У1271 – 1295 роках італійський мандрівник, одним з перших серед європейців побував у Китаї, промандрував там 17 років.

                                                                             (Марко Поло)

- Він створив реальний глобус у 1492 році і назвав його «Земне яблуко».

                                                                             (Мартін Бегайм)

 - У 1497 році почалася його мандрівка. Вже в наступному році він обігнув Південну Африку, вперше перетнув Індійський океан і досяг берегів Індостану в 1499 році. Це було відкриття цією людиною морського шляху до Індії.                                                                     (Васко да Гама)

 

 - Він відплив з Іспанії на захід в пошуках нового шляху до Індії. Ці події відбулись у 1492 році. Разом зі своєю командою він перший переплив Атлантичний океан і, допустившись найбільшої в своєму житті помилки, відкрив новий материк.                                    (Христофор Колумб)

 

Команда «Паралель»

 - Вперше здійснив навколосвітню подорож у 1519 - 1521 роках, хоч і його експедиція повернулась додому без свого капітана.

                                                                            (Фернан Магеллан)

- У 1642 році він наблизився до невідомої землі, яку називали Терра Австраліс Інкогніта – Земля Південна Невідома і установив, що це самостійний материк.                                       (Абель Тасман)

 

-  У 1768 - 1770 роках англійський мореплавець здійснює плавання до берегів Таїті і потім мандрує до сходу Австралії, вдруге відкриває її і досліджує тваринний та рослинний світ п’ятого континенту.  (Джеймс Кук)

 

- 28 січня 1820 року експедиція, яку вони очолювали на човнах «Мирний» та «Восток», вперше підійшла до 6-го континенту і відкрила його.

                                                 (Михайло Лазарев та Фадей Беллінсгаузен)

 

 

 

 

ІІ  конкурс «Географічні загадки»

 

Команда «Меридіан»

 

 

  • Стародавні греки взяли

 цю науку, описали:

її назва з двох частин

є земля і опис з тим. (Географія)

  • Країни без людей, міста без будинків, ліси без дерев, моря без води. (Карта, глобус)
  • Під склом знаходжуся, на північ і на південь дивлюся, якщо зі мною ти підеш — назад дорогу легко ти знайдеш. (Компас)
  • По морю йде, йде, а на берег вийде — тут і пропаде. (Хвиля)
  • Не кінь, а біжить, не ліс, а шумить (Річка)
  • Не вода і не суходіл, на човні не попливеш  і ногами не пройдеш. (Болото)

 

Команда «Паралель»

  • Стародавні греки взяли

 цю науку, описали:

її назва з двох частин

є земля і опис з тим. (Географія)

  • Два братики-кіндратики у воду дивляться, ніколи не зійдуться. (Береги)
  • Край — видно, але дійти до нього неможливо. (Горизонт)
  • М’якіша від шерсті, а скелі руйнує. (Вода)
  • Гуде, реве, гілля ламає, пилюку підіймає, з ніг збиває. Чуєш його, та не бачиш. (Вітер)
  • Посередині поля лежить люстерко.(Озеро)
  • За селом у травах, діамантів спалах.

 В полудень туди піду, діамантів не знайду. (Роса)

ІІІ. конкурс «Географічна мозаїка»

Ведучий: з набору букв відгадати слово та дати визначення поняттю

Команда «Меридіан»

1. «Трафеліос» -   Літосфера.

2. «Срулетмез» -   Землетрус.

3. «Ламітк»  -   Клімат.

4. «Асмштба» - Масштаб.

 

     Команда «Паралель»

5. «Анклув» -   Вулкан.

6. «Резгей» -   Гейзер.

7. « Гоадоп» -   Погода.

8. «Муазит» - Азимут.

 

IV. конкурс «Мандрівники»

 

Ведучий: Командам Пропонується мандрівка по фізичній карті. Треба знайти "кольорові" моря та річки.

 

Команда «Меридіан»

Моря та річки - Червоне, Біле, Голубий Ніл, Біла,

 

Команда «Паралель»

 Моря та річки - Оранжева ,Жовте, Чорне, Білий Ніл, Хуанхе,

 

V фотоконкурс «Знавці тварин»

Ведучий: у цьому конкурсі учням потрібно за фотографією тварини назвати материк звідки вона родом.

 

 https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c7/Elephant_Walking.JPG/340px-Elephant_Walking.JPG Картинки по запросу "кенгуру""

(Африканський слон.Африка)   (Кенгуру. Австралія)

 

Картинки по запросу "Зебри"" Картинки по запросу "жирафи""

(Зебри. Африка)     (Жираф. Африка)

Картинки по запросу "лев"" Картинки по запросу "пінгвін""

(Лев. Африка)   (Пінгвін імператорський. Антарктида)

Картинки по запросу "коала""    (Коала. Австралія)  (Ягуар. Південна Америка)

 

Ведучий: На цьому, дорогі друзі, ми будемо прощатися з вами. Ми не кажемо «прощайте», ми кажемо «до нових зустрічей».

 Щасливого плавання наукою Географія.

 

 

 

 

Список викОристаних ДЖЕРЕЛ

  1. Вовк В. Ф. Тиждень географії в школі. — Х.: Вид-во «Ранок», 2009. — 144 с. — (Бібліотека творчого вчителя).
  2. Географічні загадки. 6–7 класи. — Тернопіль: Навчальна книга — Богдан, 2010. — 96 с
  3. Класному керівнику. Виховні години: 6-9 класи / упоряд.: Л. Шелестова, Н.Чиренко, Н.Чернякова. – К.: Шкільний світ, 2011. – 128 с. – (Б-ка «Шкільного світу»).
  4. Пілат Н.М. Цікаві завдання з географії 6-7 класи Посібник для вчителя – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан,2010. -  120с.
  5. Шелестова Л. Виховна година // Класному керівнику : 1000 важливих дрібниць / упоряд.  Л. Шелестова, Н. Чиренко. – К. : Шкільний світ, 2010. – С. 21-29.
  6. Яценко Д., Леонтьєва Г. Активні форми й методи на уроках географії//Географія та основи економіки в школі - С.-5

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Географія, 6 клас, Сценарії
Додано
24 березня 2021
Переглядів
620
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку