Виховний захід "Кошенята в гостях у Новорічній Мурляндії"

Про матеріал

Дати дітям можливість відчути себе героями казки, отримати заряд святкового настрою, розвивати артистичні здібності учнів, сприяти тісній співпраці вчитель-діти-батьки.

Перегляд файлу

Відділ освіти Кобеляцької райдержадміністрації

Районний методичний кабінет

Світлогірської загальноосвітньої школи I-III ступенів

ім. А. П. Біленка

 

 

 

 

 

Кошенята в гостях у Новорічній Мурляндії

 

 

 

Вчитель Світлогірської ЗОШ І-ІІІ ступенів

ім. А.П. Біленка

Кобеляцького району

Полтавської області

Маляренко Надія Григорівна

 

                                                                    2017 рік

Сценарій виховного заходу у першому класі 2017 року

Мета: Дати дітям можливість відчути себе героями казки, отримати заряд святкового настрою, розвивати артистичні здібності, сприяти тісній співпраці вчитель-діти-батьки.

 

Зима: - Добрий день вам усім!

              Я – Зима весела.

              Щиро всіх вітаю

              У цій у цій святковій оселі.

 

На порозі Новий рік.

І в цім залі блиск і шик.

Веселитися пора.

Чом притихла, дітвора?

 

               Де таночки, жарти, сміх?

               Подарунків цілий міх?

               В чім проблема? Розкажіть.

               Мені на вушко нашепчіть.

(Діти шепчуть на вушко Зимі свої проблеми)

 

Розумію… Та дарма!

Не проста ж бо я Зима!

Казки хочете? Будь ласка!

Всі потрапите ви в казку!

 

               Ось я трішки почаклую…

               Вас усіх перетворю я.

               На гарненьких, на мякеньких

               Кошеняточок маленьких.

 

Мабуть хочете дізнатись,

Чим коти люблять займатись?

(Крабле – рабле – мур – мур – ти)

Ви вже кішечки й коти.

Йдіть у казку. Всім щасти!

 

(Котики й кішечки розбігаються по своїх будиночках. Сміються, веселяться. Читають вірш.)

Чечір – вечір,

Вечір – чечір.

Кіт муркоче коло печі.

Чорні лапки, вуса, ротик.

Чечір – вечір, спить тут котик.

 

Зима стукає у віконечко до котиків:

  • Тук – тук – тук! Хто живе у цьому домі?

Котики: - Котики усім відомі!

Зима: - Ох і шум який зчинили!

              Мабуть, щось не поділили!

 

Котики вибігають і співають пісеньку:

  • Жили собі два коти – ти  - ти,

Два малесенькі хвости – ти – ти.

Раз побились між собою – бою – бою

Наші славнії коти – ти – ти.

 

Бились вони день і ніч – ніч – ніч.

Шерсть летіла від них пріч – пріч – пріч.

І зостались від котів – тів – тів

Тільки кінчики хвостів – тів – тів.

 

Виходить татко в костюмі Кота Леопольда:

  • Любі котики, що трапилось? Чи не виспались, чи не з тої ноги

встали? Давайте жити дружно! (Котики та кішечки водять з татком хоровод і співають.)

 

Зігріва сонце синь та ласкаво світить.

Як же добре усім жити нам на світі.

А якщо промінь згас й хмари стали темні,

Ми цю неприємність позабудем враз.

Навіть неприємність не засмутить нас.

 

(Котики і кішечки повертаються до своїх будиночків.)

Зима: - А в цім домі чепурнім проживає хто у нім?

 

  • Киценьки – Мурнявочки!

(Кішечки вибігають і виконують пісеньку.)

 

Була собі чорна киця. Вона звалася Няв – няв!

Була собі чорна киця. Вона звалася Няв – Няв!

Ч – о – р – н – а!  Ч – о –р – н – а!  Ч – о – р – н – а!

І вона звалася Няв – Няв!

 

Була собі біла киця. Вона звалася Няв – Няв!...

 

Була собі руда киця. Вона звалася Няв – Няв!...

 

Була собі сіра киця. Вона звалася Няв – Няв!...

 

Зима: - Всі маленькі кошенятка слухаються маму й татка.

              Вмились вранці й по – порядку всі виходять на зарядку.

 

(Котики під мелодію А. Агузарової «Черный кот» виконують танцювальну зарядку.)

(Кішечки під мелодію А. Агузарової «Кошки – это кошки» теж виконують танцювальну зарядку.)

 

Зима: - Котики – Муркотики, пухнасті животики,

              Згодні силу показати, від підлоги віджиматись?

 

(Котики під мелодію «Котейки» виконують віджимання. За свої успіхи отримують шоколадні медалі.)

 

Зима: - І кицюні дуже хочуть дружно змотувать клубочок.

              Щоб із нього теплий потім в зиму звязать світерочок.

 

(Кицюні під мелодію «Песня Кошки» змотують нитки в клубочок.

За свої успіхи теж отримують шоколадні медалі.)

 

Зима: - І кицюня, і коточок такі схожі на клубочок.

Мчаться із кутка в куточок й задоволено муркочуть.

 

(Котики й кішечки виконують пісеньку Н. Май «Котику – Мурчику»

 

Зима: - Кошеняткам всім слід знати, мишку сіру як спіймати.

 

 

Два котики інсценізують вірш К. Чуковського «Кот Василий».

 

Зима: - Ну ж бо всі спіймаєм ловко мишенят у мишоловку.

(Проводиться гра «Мишоловка»)

 

Зима: - Чується, що хтось неначе жалібно та гірко плаче.

(Виконання пісні «Кошеня маленьке загубило неньку.»)

 

Зима: - А давайте розважимо кошеня віршами!

 

Два котики інсценізують вірш К. Чуковського «Кот Василий».

 

(Діти по черзі озвучують свої вірші.)

 

Пішла киця по водицю та й упала у криницю.

Пішов котик рятувати, за вушенько витягати.

Витяг кицю за вухо та й положив, де сухо.

  • Лежи, кицю тута, а я знайду прута.

Поки прута він знайшов, то вже кицю не знайшов.

 

Котеня мале муркоче. Молока, напевно, хоче.

Котик – тато прибігає і малого напуває.

 

  • Котику  Воркотику, йдеш ти відкіля?
  • У палаці був я й бачив короля.
  • Котику  Воркотику, що ж ти там робив?
  • Я під ліжком мишку мало не схопив.

 

Втік від котика клубок. Закотився у куток.

Ані хвостиком дістати, ані лапками піймати.

Котик сердиться: - Няв – Няв! І чого б це я лежав?

Вилізай мерщій з-під ліжка, ще пограємося трішки.

 

Котик вибіг за ворота, а на вулиці зима.

Білий сніг і білий котик – і кота немов нема!

Лиш на кінчику хвоста видно плямку у кота!

 

Йшов сніжок на торжок продавати кожушок.

Кіт купив того кожуха, загорнувсь по самі вуха.

Як забіг у нім до хати, хутро стало розтавати.

Сів Муркотик за мішком та й умився кожушком.

 

Біля блюдечка сидять пять пухнастих кошенят.

А до них, маленьких, поспішала ненька.

 

  • Кицю – мицю, де була?
  • А була я край села.
  • Що ж ти, Кицю, там робила?
  • Хвостом жито молотила.
  • А може то був овес?
  • Ні, овес молотив пес.
  • Що ж за працю ти дістала?
  • А дістала кусень сала.
  • Де ж те сало? Покажи ж!
  • А те сало зїла миш!

 

Темнота, темнота! Три роботи у кота.

Треба мишку ізловити, треба гарно лапки мити.

Треба тихо муркотати, темноти не налякати.

 

На веселій вулиці жив веселий кіт.

Він любив сміятися й гладити живіт.

На веселій вулиці мишки не сумні.

Від кота вітаннячко принесли мені.

Я кота смішливого в гості запрошу.

Накуплю морозива, живчиком вгощу.

Буде кіт обідати, скаже: - Смакота!

Дві смішинки всядуться на його хвоста.

Трішки погойдаються. Чи ж біда у тім?

На веселій вулиці весело усім.

 

Засмутилось кошеня: - Треба в школу йти щодня!

І прикинулося вмить, що у нього хвіст болить.

Довго думав баранець і промовив, як мудрець:

  • Це хвороба не проста – треба різати хвоста.

Кошеня кричить: - Ніколи! Краще я піду до школи!

 

 

 

Зима: - Гарно вірші ви читали! Може б ще й затанцювали?

 

(Кішечки й котики виконують таночок «Раз – ладошки, два – ладошки»)

 

Зима: - Наші котики гарні та гожі, але ж різні такі і не схожі!

              Кожен має секрети свої й таємниці в котячім житті.

             Отже, любі, й ви часу не гайте.

             Ті секрети скоріш відгадайте.

 

(Інтелектуальна гра «Що ви знаєте про котів?»)

Запитання ставляться по черзі команді Мурнявочок і Котиків.

 

1)Скільки важить найважчий кіт у світі? (а) 21кг    б) 25кг

(а) – Австралійський кіт Хіммі. Його талія 84см.

2)Хто краще розрізняє запахи? (а) коти     б) собаки

(В британській  армії існував Корпус котів, які виявляли появу отруйних газів.)(а)

3)З чого утворені вуса кішок? а) з шерсті   (б) з волосся

4)Чи може кішка упізнати свою здобич, не дивлячись?

(Так. Вухами. Вони вловлюють звуки, недоступні людському вуху.)

5)Що корисніше для кота: розширені зіниці ока чи звужені?

(Розширені впускають більше світла на дно ока, щоб краще бачити вночі)

6)Коли кіт затискує хвіст між задніми лапами, то це означає

а)незадоволення чи (б) страх?

(А піднятий хвіст вказує на добрий, веселий, бойовий настрій.)

7)Чи вміють коти плавати? (а)так      б)  ні.

8)Яка частина тіла у котів найважча? (а) лапи    б)голова

(Падаючи зверху вниз, коти завжди розгортаються лапами вниз, бо вони важчі.)

9)Чим коти схожі на корову? (Вони їдять траву.)

10)Який кіт краще ловить мишей? (а) короткошерстий  б)довгошерстий

11)Де котам більше подобається спати? (а)на папері  б)на подушці

12)Чому кішка облизує свою шерсть? а)щоб бути чистою  (б)щоб зняти стрес і нервозність.

13)Скільки часу спить кішка на добу? а)5годин  (б)18годин.

14)Які ліки допомогла створити кішка? (а)йод б)зеленку

(Вона випадково перекинула всі колби з рідинами і таким чином утворився йод.)

15)З чого коти більше люблять пити воду? (а)з крана б)з мисочки

(З крана вода свіжіша.)

16)Чому коти мурликають? (Це означає, що в них все в порядку.)

17)Чому кішка вас облизує? (Це означає, що вона так турбується про вас.)

18)Для чого кіт приносить вам мишку? (Це вам подарунок, щоб захистити вас від голоду.)

19)Що спочатку зробить кіт, коли впаде зі стільця? (Почне облизуватись, щоб зняти стрес.)

20)Чи вміють коти шипіти, кашляти, хрюкати, вимовляти звуки? (Вміють і вимовляють звуки м н г х ф в р)

 

Зима: - І кицюні й котики секрети розгадали.

              А тепер прошу вас, щоб ви й затанцювали.

 

(Котик з кішечкою виконують танок «А ми удвох»)

 

Зима: - Недаремно ми змагались. Скільки ж нового дізнались!

              Бо в житті усе згодиться. Й ось буває як  - дивіться!

 

(Батьки розігрують ділову гру «Врятування кицюні»)

 

Вибігає кореспондент і швидко та енергійно веде свій репортаж:

  • Ми всі дуже любимо наших домашніх  улюбленців – котиків. Але, на жаль, з ними часто трапляються непередбачувані неприємності: вони падають в ями, в люки, застрягають у трубах, залазять на дахи, на високі дерева і потім не можуть звідти злізти. Наші пухнастики жалібно та істерично нявкають, просять допомоги у людей.

Ось команда МНСників щойно прибула для порятунку  маленької

Киценьки. Дорога кожна хвилина.

 

Група батьків інсценізує слідуючу історію.

(На високому дереві жалібно нявкає кошеня. Безстрашні сильні каскадери приставляють до дерева драбину і лізуть до киці. Вона ж  боїться і лізе ще вище. Нявкає сильно і жалібно. Каскадери під деревом натягають простирадло і кличуть кицю стрибнути. Але та боїться. Прибуває швидка допомога і з неї вискакують лікарі. Психотерапевт старається заспокоїти кицю лагідними словами, хвалить її, підбадьорює, просить довіритись рятівникам. Киця трішки заспокоїлась, але злазити боїться. І тут психотерапевт дістає шматок ковбаси і «Кіті- кет». Він манить кошеня. Те стрибає на простирадло, до нього підбігає лікар зі слухавкою, міряє пульс, слухає серцебиття. Всі рятівники підбігають до кошеняти, вітають з перемогою, бажають довгого і щасливого життя.

 

Кореспондент: - Я стала очевидцем врятування цієї білої і пухнастої леді. Рятувальна кампанія становила всього 3хвилини і 30секунд.

  • Пане Міністре рятувальної служби, як вам вдалося так оперативно справитися з таким складним завданням?
  • Першопричиною є велика любов до тварин, високий професіоналізм членів команди, вибір рятувальних засобів, дотримання всіх правил рятувальної служби.
  • До речі! Наша нявочка вже заспокоїлась. По кінчику хвоста я бачу, що вона є, мабуть, внучкою кота Леопольда. Знатну кицю ви врятували сьогодні!
  •  А знаєте, що і коти заради нас теж здатні на різні подвиги.

 

   (Батьки по черзі повідомляють)

  • Коти здатні заради господаря кинутись навіть в смертельний бій.
  • Криком повідомляють про пожежу.
  • Передчувають різні катастрофи.
  • Бються з гадюками, щоб захистити господаря.
  • Стрибають з парашутами у місця боротьби з гризунами.
  • Лікують своїх господарів.
  • При потребі обігрівають людей, зокрема дітей.
  • Викликають по телефону лікарів.
  • Відчувають поломки в машині чи в квартирі і попереджають людей.
  • В поштових відділеннях охороняють листи та посилки від мишей.
  • Муркочуть колискові дітям.

Наші коти заслуговують на бурні аплодисменти. (Всі аплодують.)

 

(Виконання колискової мами з сином.)

 

Сіра киця вмилась, у вікно дивилась.

  • Де ж мої малята, сірі кошенята?

Час уже їм спати сірим кошенятам.

 

Зима: - Щось стає вже жаркувато, починаю розтавати.

              Прошу пісеньку веселу про зимоньку заспівати.

 

(Діти виконують пісню Н. Май «Перший сніг».)

 

  • А вірші про зиму знаєте, може, зараз почитаєте?

 

(Діти читають вірші про зиму.)

 

Білі, ніжні, мов пір’їнки, тихо падали сніжинки.

Білосніжний снігопад вкрив вночі і ліс, і сад.

Будуть зранку малюки в сніжки гратись залюбки.

Зліплять бабу снігову величезну, мов живу.

От так радість дітворі на санчатах мчать з гори.

Сніжки, лижі, ковзани – подаруночки зими!

 

Ой зима, зима, зима веселішої нема.

Дід Мороз до нас приходить, подаруночки приносить.

Ой зима, зима, зима веселішої нема.

Танці, ігри, хороводи під ялинкою ми водим!

 

Стоїть баба снігова. В баби біла голова.

Очі в неї – дві вуглини. Ніс у неї – із морквини.

Гріє руки під полою і ляка зайців мітлою.

Щоб до хати не ходили. Бабі носа не одїли.

 

Вранці біля хати – малесенькі сліди.

Зайчатко вухате приходило сюди.

Стояло біля хати, ступило на поріг.

Хотіло нам сказати, що випав перший сніг.

 

Білі мухи налетіли, все подвіря стало біле.

Не злічити білих мух, що летять, неначе пух.

  • Галю, Петрику, Кіндрате, годі, ледарі вам спати!

І побігли до санчат Галя, Петрик і Кіндрат.

Всі з гори летять щодуху, щоб спіймати білу муху.

А санчата їм усім змайстрував старий Максим.

 

Морозенко бородатий ходить, бродить біля хати

Та й у вікна загляда. Ми запрошуєм погріться.

Він не хоче, він боїться, що розтане борода.

 

(Котики і кішечки виконують пісні «Морозець» та «То не білі метелики налетіли».)

 

Зима: - Ви чудові кошенята й гарне в вас казкове свято.

              Та мені пора прощатись, до справ своїх повертатись.

 

               Щоб у лузі, і у полі снігу натрусить доволі.

               Щоб вам їздить на санчатах ще й сніговиків качати.

 

              А тепер всі посміхніться, вправо – вліво поверніться,

              Крабле – рабле – коти – кіти! З Новим роком, любі діти!

 

Щастя вам у Новім році кожен день на кожнім кроці!

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
2485
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку