Брейн-ринг 3 клас
Всім - добрий день, друзі. -
Дівчата й хлоп'ята!
Ми раді у залі
Вас нині вітати!
Покликав брейн-ринг
Нас сюди на змагання.
Знавцям й глядачам -
Особливі вітання!
Відомо усім тут відсутні секрети —
У школі різні вивчають предмети.
Наук у нас різних вивчають багато.
Яку ж з них ми будемо нині вітати?
Тобі, математико, наші вітання,
Це ж ти нас зібрала усіх на змагання.
Математика — наука точна і серйозна.
І прожити нам без неїнавіть дня не можна.
Щоськупити в магазині, грошіполічити,
Чи задачу розв'язати, гостей запросити.
Треба вмітидодавати, множити, ділити,
Більше й меншевизначати, креслити, лічити.
Тожвивчайтецю наук старанно та серйозно,
1 тодіусізавданнявиконати буде просто.
2. Вступне слово вчителя.
Сьогодні ми проводимо математичний брейн-ринг. Це слово англійське. В
перекладі означає: brain - мозок, rang - арена боротьби. Це гра, переможцем якої стає
команда, яка виявить більшу ерудицію, швидку реакцію .
- В нашому приймають участь три команди: «Кмітливі», «Допитливі» і «Розгадайки»
- Давайте оплесками привітаємо команди.
- Представлення капітанів.
- Капітани, оголошує свої команди.
«Кмітливі»
Наш девіз – перемагати,
Всізавданнярозв’язати.
Швидко все розрахувати
Й супротивника здолати.
Розгадайки ”
Наш девіз :
Розгадати вмієм все ми,
І задачу, й ребус, й схему.
Ось такі ми розгадайки,
Невгамовні ми всезнайки.
Допитливі
Щоб усе прекрасно знати,
Будем добре міркувати.
Додавати, віднімати
І свій розум розвивати.
3. Представлення журі.
І Конкурс «Розминка».
Командам задається по 5 однакових запитань. Час на обміркування 30 секунд. Команди, які знають відповіді, фіксують їх на бланку відповідей. Членами журі за правильну відповідь нараховується 1 бал.
1. В автобусі їхало 23 пасажири: 8 чоловіків, 10 жінок і 5 дітей. На першій зупинці вийшло 5 жінок і 1 чоловік, а увійшло 3 дитини. На другій вийшло 7 чоловік та не зайшло жодного пасажира. На наступній зупинці вийшло 2 жінки та 1 дитина, але зайшла 1 бабуся. На останній зупинці вийшла решта пасажирів. Увага питання: скільки було зупинок. (П’ять).
2.. Мотоцикліст їхав у село. По дорозі він зустрів 3 легкових автомашини і 1 вантажну. Скільки машин їхало в село? (0)
3. Як називається число : одиниця зі ста нулями? (гугол)
4. Що є у кожного слова, рослини, рівняння? (корінь)
5. При царі Івані IV були випущені монети, на яких зображений вершник зі списом у руці.Увага, питання! Як називаються ці монети?
Відповідь: такі монети називались копійками. Звідси і пішла назва сучасної грошової одиниці - копійки.
Журі підводить підсумки першого конкурсу.
ІІ Конкурс «Склади нові слова»
Із букв слова МАТЕМАТИКА утвори нові слова. 2 хвилини
Журі підводить підсумки другого конкурсу.
ІІІ КОНКУРС « ВІРЮ – НЕ ВІРЮ»
Ведучий ставить питання за формулою «Чи ввірите ви, що … Учасники, якщо погоджуються із твердженням піднімають зелену картку, якщо не погоджуються – червону.
4 КОНКУРС «Магічний квадрат»
Журі підводить підсумки четвертого конкурсу.
V Конкурс «Математичний художник».
- За 3 хв намалювати образ людини, тварини, казкового персонажу за допомогою цифр . Кожна команда отримує по дві цифри.
Журі оцінює конкурс.
VІ Конкурс Капітанів.
Скільки ніг у павука? (8)
Назви найменше двоцифрове число? (10)
Скільки людей тягнуло ріпку? (3)
Що більше 1 тонна чи 10 центнерів? (однаково)
Яка цифра об’єднує веселку, музику, чудеса світу? (7)
Скільки ніг у жука? (6)
Скільки різних цифр використовуємо для запису чисел? (9)
Назви найбільше двоцифрове число? (99)
Скільки ніжок у стола? (4)
Що більше 1 тиждень чи 7 днів? (однаково)
Скільки рівних сторін у квадраті? (4)
Скільки звуків в слові день? (3)
. Найбільше кругле трицифрове число. (990)
Найстародавніший обчислювальний пристрій? (Пальці).
. Які сто букв можуть зупинити рух транспорту? (Стоп.)
Яка математична фігура не має жодного кута, початку і кінця? (коло,
Скільки вух у 3 корів? (6)
Скільки музикантів у квартеті? (4)
Що важче 1 кг пуху чи 1 кг заліза? (однаково)
У БАБУСІ ОЛЕНИ БУЛИ: КІТ МОРЯК, СОБАКА ДРУЖОК, ОНУКА ЛЕСЯ І ОНУК ДЕНИС. СКІЛЬКИ ВСЬОГО ОНУКІВУ БАБУСІ? (2)
Дві дочки, дві матері та бабуся з внучкою. Скільки всіх? (3)
У тварини дві праві ноги, дві ліві ноги, дві задні та дві передні. Скільки ніг разом?
(Чотири ноги.)
Журі підводить підсумки конкурсу.
VІІ Конкурс «МАТЕМАТИЧНІ РЕБУСИ»
VІІ Конкурс Для вболівальників
«Закінчити прислів’я. „ Народ скаже, як зав’яже ” ».
Сім п’ятниць на тиждень.
Один у полі не воїн.
Працює до сьомого поту.
Семеро одного не чекають.
. Знати як своїп’ятьпальців.
Не май сто карбованців, а май сто друзів.
. Два рази в одну воду не ввійдеш.
Один за всіх і всі за одного.
За одного битого двохнебитихдають.
. Бог любить трійцю.
. Ледачий двічі робить.
Розум добре, а два краще.
Від горшка три вершка.
Журі підводить підсумки конкурсу.
БРЕЙН-РИНГ
КОНКУРСИ |
КМІТЛИВІ |
РОЗГАДАЙКИ |
ДОПИТЛИВІ |
|
|
|
|
|
|
|
|
3.ВІРЮ-НЕ ВІРЮ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумок |
|
|
|
1 КОНКУРС «РОЗМИНКА»
КОМАНДА «КМІТЛИВІ»
СКЛАДИ НОВІ СЛОВА ІЗ БУКВ СЛОВА
МАТЕМАТИКА
_______________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________