Виховний захід «Ми відповідаємо за тих, кого приручили»

Про матеріал
Мета: ознайомити дітей з історією одомашнення тварин; розширити знання дошкільників про котиків і собак та їх значення для людини; сформувати первинні уявлення дітей про правила догляду за собаками і котами; закріпити знання та навички безпечної поведінки при зустрічі з безпритульними тваринами; формувати дбайливе ставлення до тваринного світу; виховувати повагу до тварин, повагу до вірності, відданості домашніх улюбленців; почуття відповідальності за приручених тварин, розумінні цінності та недоторканності іншого життя.
Перегляд файлу

Виховний захід «Ми відповідаємо за тих, кого приручили»

Мета: ознайомити дітей з історією одомашнення тварин; розширити знання дошкільників про котиків і собак та їх значення для людини; сформувати первинні уявлення дітей про правила догляду за собаками і котами; закріпити знання та навички безпечної поведінки при зустрічі з безпритульними тваринами;  формувати дбайливе ставлення до тваринного світу; виховувати повагу до тварин, повагу до вірності, відданості домашніх улюбленців; почуття відповідальності за приручених тварин, розумінні цінності та недоторканності  іншого життя.

Хід заходу:

І. Організаційна частина

Привітання

Добрий день вам, діти!

Добрий день.

Добрий день вам, киці!

Няв – няв - няв!

Добрий день вам, мишки!

Пі – пі – пі!

Добрий день вам, жабки!

Ква – ква – ква!

Пташечка у небі співає пісень,

Ніби вітає усіх: «Добрий день!»

  • Малята, сьогодні у нас не звичайне заняття. Ми поговоримо на дуже цікаву та важливу тему. А на яку саме, ви зможете підказати мені, коли відгадаєте загадки та зрозумієте хто до нас завітає та кому саме ми підготували подарунок.

Загадки

У дворі не ловить гав,

Каже різко: «Гав-гав-гав»!

Пильно дім охороняє,

Кицю Мурку захищає,

Бачить з будки двір увесь,

Хто це, дітки? Звісно… (пес)

 

Ніжно лащиться до ніг,

Носить повідок від бліх,

Довгі вуха, хитрий хвіст,

Муркотіти має хист! (кіт)

  • Молодці, дітки, ви мабуть вже здогадалися про кого ми сьогодні будемо говорити? Ось погляньте хто до нас завітали киця Мурка та пес Барбос зі своїми  друзями.

ІІ. Основна частина

  • Наші гості до нас завітали щоб ми про них щось дізналися нового, а щось згадали, а головне погралися з ними.
  • А зараз я вам розповім історію про дружбу людини і тварини.
  • Історія такої дружби розпочалася тисячу років тому, коли первісна людина помітила у тварин унікальні якості, що були набагато краще розвинуті, ніж у людини. За давніх часів людина приручила сірого вовка. Він перший прийшов до неї із лісових хащ. Поступово хвостатий привчився охороняти дім, захищати, допомагати пасти череду, полювати на звірів. Відтоді пройшло дуже багато часу, стосунки людини і собаки розвивалися і зберігалися аж до наших днів. Зараз на земній кулі немає такого місця, де б поруч із людиною не жив собака, який є вірним товаришем і помічником людини. 3 - Також людина приручила і котів. Колись ця тварина була священною, божеством, їй поклонявся стародавній народ Єгипту. Поважали кішок за спритність та вміння охороняти дім від гризунів.

Гра «Кіт чи собака»

- А тепер давайте пограємо в гру. Я буду називати риси характеру тваринок, а ви будете вгадувати, хто це: собачка чи котик. Якщо пес кажемо «Гав» , якщо киця то «Няв».

 - Отже, розпочинаємо:

 • охоронець;                         • майстер підкрадання;

 • любить багато спати;       • любить вмиватися;

• муркотун;                             • його легко дресирувати;

• не любить купатися;         • приносить капці;

• має чутливі вуса;                • любить прогулянки на вулиці.

Фізкультхвилинка. 

                   Мій собачка – гарний друг.

                   Я гуляю з ним навкруг.

                   В м’ячик граю і стрибаю,

                   Він мене охороняє.

                   А як в дім заходжу з ним

                   Миємо лапки я і він.

                   Командам я його навчаю,

                   Класного я друга маю.

Бесіда «Тваринки потребують нашого догляду»

 - А скажіть, будь ласка, чи треба доглядати за своїми домашніми улюбленцями?

 - Ми з вами відповідальні за тих, кого приручили. Ось наші  гості Мурка і Барбос хочуть запитати, хто з вас допомагає батькам піклуватися про домашніх улюбленців? І як саме ви це робите?

 - Якщо у вас проживає песик або котик, то необхідно їх годувати, розчісувати їм шерсть, водити у ветеринарну лікарню на огляд та щеплення, вигулювати, купати їх, якщо вони забруднились (але лише з дорослими), гратись із улюбленцем.

- Як ви вважаєте, як правильно годувати кішок і собак?

 - Можна годувати їх спеціальним кормом, у якому є всі необхідні для життя речовини. Також ці тварини полюбляють каші з м’ясом та рибою (без кісток)

. - Ні котикам, ні песикам не можна давати солодкого (наприклад, шоколаду чи цукерок), адже цим ми можемо зашкодити маленьким пухнастикам.

 - Також пам’ятайте, що слід обов’язково мити руки після кожного контакту з тваринами. Адже на їхній шерсті можуть бути хвороботворні бактерії.

 - Коли ви вигулюєте вашого песика на вулиці, то слід обов’язково мати гігієнічний пакет і прибирати за твариною.

 - Оскільки ви – головні помічники ваших батьків, то повинні не забувати допомагати доглядати за своїм маленьким другом.

Гра «Правильно-неправильно»

 - А зараз давайте ми з вами пограємо та перевіримо, які правила поведінки з тваринами ви знаєте.

Правила гри: під час гри учні мають сплеснути у долоні, якщо твердження правильне

 - Готові? Починаємо!

• В людному місці улюбленця треба водити на повідку. (Так)

 • Всі коти вміють плавати. (Ні)

• У собак та котів має бути своє місце в квартирі. (Так)

• Собаки вміють ловити щурів. (Ні)

• Собаку можна дражнити. (Ні)

 • За домашнім улюбленцем потрібно прибирати. (Так)

 • Песиків і котиків можна годувати шоколадом. (Ні)

• Після спілкування з улюбленцем потрібно мити руки. (Так)

• Безпритульного котика та собачку можна підгодовувати лише з батьками. (Так)

ще це зробити разом із батьками, подалі від людних місць.

Обговорення «Безпритульні тварини»

 - Так уже склалося, що люди часто виявляються невдячними за те, що тваринки роблять для них, викидаючи своїх вихованців на вулицю. Бувають випадки, коли тваринка загубилась, і господарі не можуть її знайти, а бувають і такі безвідповідальні господарі, які й не шукають. Так з’являються безпритульні тварини .

 - Пам’ятайте, що життя на вулиці позначається на поведінці тварин. Інколи безпритульні тварини можуть становити небезпеку для людей, а саме: переносити небезпечні захворювання, збиватися у зграї та бути агресивними. Тому потрібно бути обачними. Під час зустрічі з безпритульним собакою забороняється:

 • замахуватися на собаку палицею, гілкою, рукою, кричати;

• намагатися відібрати у нього те, що він їсть (гризе);

 • починати бігти, коли ви побачили безпритульну тварину;

• підходити і гладити незнайомого собаку чи кота.

– та ви знаєте. Малята, є люди  які переймаються долею безпритульних тварин. Це спеціалі­сти ветеринарних клінік, волонтери.

– Волонтери тварин – це люди, які допомагають тваринам, що потрапи­ли в біду. Вони забирають тварин із вулиці та шукають для них нові сім’ї.

Щаслива історія песика Жорік

Дітки ви всі знаєте, що на території нашого дитячого садочку живе песик Жорік. До нас він приблукав маленьким щеням і ми намагалися знайти для нього родину, але все одно повертався до нас. Мабуть йому дуже подобається спостерігати за веселими малятами, як ви. Ми для нього підготували подарунок – теплий і затишний будиночок.

  • І зараз в підсумок нашого заходу в мене є сердечка і силуети кішки і собаки, ми будемо називати як ми про них повинні піклуватися. За кожне правило ми будемо приклеювати серце.
  • Отже, зараз ми всі разом вийдемо а вулицю і урочисто подаруємо нашому маленькому другові Жоріку його власний будиночок, та прикрасимо його серцями в знак нашої любові і поваги до домашніх улюбленців!!!
docx
Додано
29 жовтня 2021
Переглядів
629
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку