Виховний захід на екологічну тематику « Заглянь у природу »

Про матеріал

Мета заходу:

Освітня: ознайомити учнів з цікавинками безмежної природи, пізнати світ природи.

Розвиваюча: розвивати в школярів почуття громадськості, бережливості, усвідомлення необхідності раціонального господарювання, розвивати логічне мислення, вміння приймати швидке правильне рішення в екстремальних ситуаціях, вміння правильно використовувати свої знання.

Виховна: виховувати екологічну культуру, бережливе ставлення до природи і всього живого.

Перегляд файлу

Виховний захід на екологічну тематику

« Заглянь у природу »

Мета заходу:

Освітня: ознайомити учнів з цікавинками безмежної природи, пізнати світ

                природи.

Розвиваюча: розвивати в школярів почуття громадськості, бережливості,

                         усвідомлення необхідності раціонального господарювання,      

                         розвивати логічне мислення, вміння приймати швидке                       

                         правильне рішення в екстремальних ситуаціях, вміння

                         правильно використовувати свої знання.

Виховна: виховувати екологічну культуру, бережливе ставлення до

                     природи і всього живого.

Учениця

http://thumbs.dreamstime.com/z/icono-verde-de-la-tierra-de-la-naturaleza-15291630.jpgЖиве в природі істина проста
Я стверджую усе це не з нагоди:
В правічній мові Матері-природи
Родилось першим словом – доброта.
В ній все твоє: земля і неба вись
Сміх колоска й трави, і регіт грому.
Збагни лише її в собі самому,
Обожнювать красу землі навчись.
Душа краси в природі не згора
Єство її не знає половини
Найкрасивіша ціль в житті людини
Це вивернути серце для добра

 

 

Ведучий

Гарний, милий, рідний край
Поле, річка, синій гай
Любо стежкою іти,
Тут живемо я і ти.

Ведуча
       Земля – наш дім. Можливо це єдина планета, на якій існує життя у Всесвіті. Хіба не заслуговує вона нашої любові? Але на сьогодні ми маємо велику кількість свідчень про те, що людина є не бережливим, а самовпевненим землевласником.
      Ведучий
      Наша планета серйозно хвора. У двері будинку людства стукають лиха майбутніх екологічних катастроф.
      Ведуча
Невже це можливо?
Треба все зважити!
     Ведучий
Якщо людина добре серце має
Вона іде у світ добро творить.

    Учень

Здавна люди вірили у богів – покровителів усього живого на землі. Такою покровителькою рослин була богиня Флора, покровителькою тварин – богиня Фауна. Тому рослинний світ називають флорою, а тваринний – фауною.

    Виходить учениця 

Були у матері – Природи

дві донечки такої вроди:

хто їх побачив хоч на мить, -

не міг забуть і розлюбить.

Фауна

Голубооку звали Флора,

у неї очі наче зорі.

Завжди замріяна, тендітна,

ласкава, ніжна та привітна.

Флора

А фауна – швидка, як вітер,

могла за птахами летіти,

і за оленями стрибати,

та з білочками пустувати.

Фауна

Обидві світ живий любили,

відтак його боготворили,

 то ж вирішила мудра мати

в придане їм дарунки дати:

мрійливій Флорі – світ рослинний.

а жвавій Фауні – тваринний,

Флора

Щоб берегли і доглядали,

від всього злого захищали.

Живуть в легендах і понині

Живого світу дві богині.

(виступ учнів)

1– й  у ч е н ь

Свій голос віддаю за матінку-природу
За чистоту Землі, красу і вроду.
За екологію довкілля і душі.
Ставай і ти й діла свої верши.

2 – й  у ч е н ь

Очистимо Землю від бруду і скверни,
Посіємо скрізь доброти й квітів зерна!
Хай буде планета красива й зелена
Для щастя, добра і для тебе й для мене!

3 – й  у ч е н ь

Давайте боротись за чистоту природи.
Планеті не будем наносити шкоди.
Посадимо ліс і гайочки зелені,
Сади і діброви — планети легені!

4– й  у ч е н ь

Очистимо струмки і будуть жити ріки,
Бо із малих струмків течуть річки великі.
Вода — де є життя, без неї не прожити.
Вже час прийшов для нас — природі послужити!

5 – й  у ч е н ь

Ми посадим довкола берізки і клени.
Хай наш край розцвітає і буде зелений.
Ми очистимо землю свою від сміття
Й буде в нас чарівне і здорове життя!

 6 – й  у ч е н ь

Назавжди запам'ятай —
Бережи свій рідний край!
Це твоя земля, країна,
Край батьківський — Батьківщина!

 7– й  у ч е н ь

Ліс не рубай, а вчасно захисти,
Дай дереву ще вище підрости.
Ліс виросте і захистить тебе —
Повітря дасть і небо голубе!

8 – й  у ч е н ь

Про екологію напишемо ми гасла,
Щоб іскра доброти в душі не згасла.
І щоб людина з самих юних літ
Добро несла в казковий білий світ.

Ведуча

А зараз проведемо невеличку вікторину.
         Ведучий
     Ми запитуємо, а ви відгадуєте.

«Хвилинка – вікторина»

 1. Який птах не вміє літати (пінгвін).

 2. Яку зірку можна побачити неозброєним оком (сонце).

 3. Найменший птах світу (колібрі).

 4. Чи є туфелька, яку можна побачити лише під мікроскоп? (інфузорія 

     туфелька)

 5. Яка нитка на планеті найтонша? (павутинна).

 6. Яка риба має назву чоловіче ім’я? (Карп)

 7. Пінгвіни це тварини Північного Льодовитого океану? (ні, Антарктиди).

 8. Скільки пальців на ногах має страус? (2)

 9. Найбільша змія (анаконда).

 10. Найвище дерево світу (евкаліпт).

 11. Яку назву мала річка Дніпро? (Борисфен, Славутич)

 12. Що називають «мертвим серцем Австралії» (оз.Ейр)  

 13. Яка рослина є ендеміком для  Карпат ? (квітка Едельвейс).

 14. В якій області  знаходиться біосферний заповідник «Асканія Нова»

       (Херсонська обл.)

15. Яка галузь промисловості найбільше забруднює повітря? (металургія).

Ведучий
                            « Казка про річку »

                                         А. Костецький

Людина, природи володар одвічний,

Звернулася якось до тихої річки,

До чистої, наче сльозина, води:

  - Течеш ти старенька, кудись

не туди.

Вихляєш лісами, вихляєш лугами…

У мене, в людини, тектимеш ти прямо,

Доволі поволі, як хочеш, вихляти!

Почну но я зараз тебе випрямляти!

 

Сказано – зроблено: слово Людини

Бути у всьому несхитним повинно!

Людина, бульдозер та ще й Екскаватор

Взялися стареньку ріку випрямляти.

Що? Якісь старі човни?!

 

Непотрібні нам вони!

Що?

Якийсь там очерет?!

А бульдозер нащо? Геть!

А рванем гранітну глину –

тільки булькне в річці риба!

 

І от пряма ріка, та вже

якась і не така аж надто рівні

береги – не забігають на луги,

не ронять листячко ліси у воді

дивної краси…

луги висихають!

 

Ліси засинають!

Веселі птахи від ріки утікають!

А питали у човні, хто такого

з них хотів?

 

А питали в тих же глиб: може

глибам жалко риб?!

Ні для кого ж не секрет:

річці треба очерет,

а не динаміт і глиби!...

Це відомо навіть рибам!...

А в річці питали, чи хочеться їй

до моря летіти лише по прямій?!

А хто запитав у старого села,

якому ця річка за матір була,

яка напувала, яка годувала,

красою святою людей дарувала?!

 

Дерева стогнали:

- Як бути без річки?!

Без неї нам лячно!

Без неї незвично,

Луги висихали і ридма ридали:

- Навіщо людина в нас річку забрала?!

 

Не стало невдовзі лугів і лісів,

не чути навколо веселих птахів,

не стало краси старого села…

І річка нікуди уже не текла,

бо зникла старенька

ні в чому не винна…

Та знов довела всім навколо Людина,

що вічний володар природи – вона!..

Так чом же ця казка про річку – сумна?..

 

Ведуча

 Діти, а ви знаєте , яка головна ідея створення Червоної книги? Це — збереження тваринного й рослинного світу. (Демонструє Червону книгу.)

Ведучий
         Господарська діяльність людей негативно впливає на рослинний світ. Вирубують ліси під забудівлі (ферми, кар'єри), заготовляють деревину. А разом із деревами зникають й дикорослі рослини.

Ведуча

Багато рослин у нас є рідкісними. Люди рвуть їх задля краси. Особливо навесні знищують першоцвіти. (Демонструє ілюстрації першоцвітів.) А першоцвіти не дають насіння й плодів, важко розповсюджуються. Зірвані квіти швидко в'януть. А дехто вириває першоцвіти із корінням, не залишаючи жодної надії на порятунок.

Ведучий
        А як гарно на лісовій галявині, укритій килимком перших вісників весни! Не рвіть першоцвітів! Милуйтеся ними в природі!

Ведуча

Природа має цілющі сили — лікарські рослини. Деякі види стали рідкісними від нерозсудливого збирання. Краще використовувати для заготівлі лікарської сировини, такі рослини, які поширені на території України: буркун, грицики, глід, кропива та інші. (Демонструє ілюстрації рослин.)

        Ведучий
         Можна знищити рослину і не зриваючи. Коли ми ходимо, то витоптуємо трави, квіти і, навіть, не помічаємо, що нищимо таку красу.

Ведуча

Не можна розводити багаття у лісі, підпалювати сухі рослини на луках, тому що вигорить коріння й насіння. Дим від вогнища забруднює повітря, у вогні можуть загинути мешканці луків і лісів. Пам'ятайте про це!


        Ведучий

Поради тим, хто йде на природу відпочити


1. Природа — справжнє багатство для нас.
    Будьмо з нею друзями повсякчас!

2. Друже, не розводь багаття в лісі,
    Бо на деревах загориться листя.

3. Якщо вогнище на галявині розвів,
    Перевіряй, чи добре загасив.

4. Ти у ліс прийшов — відпочивай,
    Але лісових мешканців — не ображай!

5. Гучно в лісі музику не вмикай,
    Сміття за собою завжди прибирай.

6. Не збирай ти рідкісні рослини.
    Можуть вони зникнуть будь-якої днини.

7. На довго свіжість збереже рослина.
    Та, що у садочку виростила людина

8. У лісах і луках букетів не збирай.
     Навесні першоцвітів не зривай!

9. Залишай неймовірну красу на землі.
    Нехай милуються квітами дорослі й малі.

10. Піклуймося про природу щоднини,
      І вона щиро віддячить людині!

Ведуча

Збиваючи з шовкових трав росу,

Задумайся, затамувавши подих;

Крім доброти, дарує нам природа

Себе й свою немеркнучу красу.

У таїні земної диво-вроди

Краса буття ніколи не вмира.

Заходьте в гості, в гості до її господи,

Лиш марно не топчіть її добра…

Подільські Товтри_1

 

 

 

 

 

Завантаження...
docx
Додано
18 липня 2018
Переглядів
3543
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку