Виховний захід на тему: "Перший раз у перший клас"

Про матеріал
Матеріал для проведення першого уроку в 1 класі. Ознайомлення зі школою, правилами поведінки, правами та обов"язками здобувачів освіти.
Перегляд файлу

                   Добрий день, шановні діти,  гості та батьки!

 

 

Я рада бачити всіх  вас сьогодні на першолму нашому святі.

 

Любі діти! З цього дня ви – учні 1-го класу. Ви поповнили ряди нашої великої дружної родини. Цей урок у вашому житті перший, тому, напевне, запам»ятається на все життя.

 

   А зараз я запрошую всіх вас в уявну подорож Країною знань, до королівства Казкової школи.

 

 

             В класі Посмішка гуляла,

             Діток наших звеселяла.

             Отож, друже, ти не спи!

             Посміхнись й ім»я назви!

 

Кидаю м»яч з посмішкою дітям. Хто упіймав – має назвати своє ім»я, прізвище, по батькові й передати м»яч сусідові.

 

Хто запам»ятав усі імена однокласників ?

 

 

А тепер ми можемо розпочати урок, тема якого  « Ми вже не малята, а маленькі школярі».

 

Діти, а як вас тепер називають ? (Школярами)   Чому ? (Бо ми ходимо до школи).

 

А чи знаєте ви що означає  слово ШКОЛА ? Це від грецької мови – довкілля, заняття, місце навчання. У греків школи з»явилися дуже давно.І там навчалися         лише хлопчики.

 А нашій школі в цьому році буде 48 років.  Заняття в нашій країні розпочинається 1 вересня. А у давні часи заняття в школі розпочинали взимку, коли звільнялися від усіх сільськогосподарських робіт. Такою датою було 14 грудня  . Це день пророка Наума . Він вважався покровителем розуму, знань.

А тому селяни були переконанні : якщо навчальний процес розпочати в цей день, то дитина краще засвоюватиме науку. Із цього приводу казали : «Пророк Наум наведе на ум».

 

Діти , чому професія школяр є найголовнішою? (Бо перш, ніж кожен стане лікарем, учителем, бізнесменом , він має навчитися читати , писати, рахувати.)

А увас є вже мрія, ким би ви хотіли стати коли виростите?

 

 

МИ зараз проведемо фізкультхвилинку і одночасно вивчимо правила для учнів.

   

Заходить вчитель – треба встати. (Встають)

Коли дозволить – тихо сядь.(Тихо сідають)

Спитати хочеш – не гукай,(Сваряться пальчиками)

А тільки руку піднімай.(Піднімають руку).

У школі парту бережи.(Витирають кришку парти)

І на парті не лежи.(Схиляються на парти)

Щоб урок минув не марно, треба сісти рівно, гарно.

(Випрямляються, кладуть руки на парту.)

Не скрекочи на уроках(зображують теленькання язиком.)

Як папуга чи сорока.(Махають руками, ніби птахи.)

 

 

Ми вже знаємо як потрібно себе вести в школі, тож давайте пограємо в гру «Хто швидше складе шкільне приладдя.»

Викликаю 2-ох дітей до столу з порожніми портфелями. На столі лежать підручники, журнали «Малятко», пенали, гумки, іграшки, м»ячі тощо. За командою вчителя діти складають у портфелі потрібні речі. Усе зайве залишається на столі. Перемагає той учень, який швидше і правильно складе у портфель потрібні предмети.

 

А чи знаєте ви , що таке лінь?  Лінь нам зовсім не потрібна ! Ми не хочемо лінуватись, а хочемо працювати, вчитись, щоб вирости мужніми, розумними, слухняними, вихованими.

    А от послухайте, що трапилось з хлопчиком Вітею, коли на нього напала Лінь.

                             Що робити ?

                             Наче тінь, приросла до мене лінь.

                             Я хотів уроки вчити –

                             Адже в мене стільки справ

                             А вона шепоче :

                              -Вітю, взяв би краще, та поспав...

                              Суперечок не терплю !

                              Що поробиш ? Ліг – та  сплю...

                              Вранці – потираю очі :

                              Ех, зарядочку б зробить !

                               Раптом чую – лінь шепоче :

  •          Та навіщо це тобі ?!

Як тут виберешся з ліжка ?

Що  зробив я ? Знову влігся...

 

               А Костецький

 

Давайте повідгадуємо загадки  і назвемо приміщення, які є у школі :

 

-Як називається приміщення, у якому школярі навчаються ?

 

-Де учні відпочивають під час перерви?(В коридорі)

-Де проводять уроки фізкультури?(В спортзалі)

-Де учні їдять під час великої перерви?(В їдальні)

-Де школярі отримують підручники, беруть для читання художні книги?(В бібліотеці)

-До кого ви звертаєтеся, коли погано почуваєтеся?(До медпрацівника у медпункті)

 

На закінчення нашого уроку послухайте слова, які написав один мудрець:

 

                                Сказав мудрець :

  •          Живи, добро звершай!

Та нагород за це не вимагай.

Лише в добро і вищу правду віра

Людину відрізня від мавпи і від звіра.

Хай оживає істина стара:

Людина починається з добра!

 

А тепер посміхніться один одному, візьміться за руки і вийдіть на середину класу. Зараз вирушимо на екскурсію по школі, ви ознайомитесь зі своєю другою домівкою, де будете господарями.

 

Ознайомлюючи дітей зі школою, звертаю увагу на порядок і чистоту, гарне оформлення, показую, де можна викинути сміття.

 

 

   

doc
Додано
20 листопада
Переглядів
46
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку