Виховний захід на тему "Подорож у країну Здоров'я"

Про матеріал
Виховний захід + презентація про усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров’я кожної дитини; усвідомлення необхідності формування корисних звичок; та бережливого ставлення до свого здоров’я.
Перегляд файлу

Виховна година  для учнів 5 класу «Подорож у країну здоровя»

Мета: формувати у дітей усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров’я кожної дитини; ознайомити з поняттям «звичка»; розкрити  різницю між корисними та шкідливими звичками; сприяти усвідомленню дітьми необхідності формування корисних звичок; розвивати логічне мислення; виховувати  силу волі для формування корисних звичок та бережливе ставлення до свого здоров’я.

Обладнання:  мультимедійна презентація

 Хід:

І. Організація класу

1. – Добрий день,  діти! Сьогодні  в нас особливий день. До нас завітали гості. Привітаймо їх щирими усмішками та оплесками. Запрошую вас  у надзвичайну мандрівку до дивовижної  країни  - країни Здоровя. Потрапити туди нам допоможе казковий герой Котигорошко – найсильніший, найсміливіший казковий герой. (слайд №1).

- Дорога до країни Здоровя не проста.  Тільки  сильні, сміливі та спритні мандрівники можуть здолати різні перешкоди.

ІІ. Основний зміст роботи.

1.Проблемна ситуація.

  • На шляху нашої надзвичайної країни, як у казці, - великий камінь (слайд №2). Від нього йдуть три дороги. Лише одна з  них приведе нас до країни Здоровя. Першою дорогою підеш – незліченне  багатство знайдеш, але здоровя втратиш.

Другою підеш половину того багатства знайдеш, але й половину  того здоровя втратиш.

Третьою підеш  нічого не знайдеш, але здоровя  збережеш.

2. Бесіда.

- Яка дорога є кращою? (Третя, адже веде до здійснення мрій).

- Якими необхідно бути, щоб зберегти здоровя. (Сильними, сміливими, спритними).

- А ось і перші витівки Змія Горинича. Він  не хоче, щоб діти росли сильними і здоровими, тому заплутав дорогу (слайд №3).

-  Я думаю, що ви швидко все розпутаєте відгадавши, яке слово пропущене у прислів’ях.

3.Робота з прислів’ями  (слайд №4).

… - найдорожчий скарб;

…. – не купиш;

Без….. немає щастя;

Чистота – запорука…..

…. бережіть, доки малі.

Як про …. дбаєш - так і маєш.

  • Діти, а що означає бути здоровим?
  • Як поводиться дитина коли вона здорова? (відповіді дітей).
  • Здоровя – це найдорожчий скарб який має людина, але люди не завжди цінують те, що вони одержали від природи. Особливо знищують  здоровя шкідливі звички.
  • Що таке звичка? (слайд №5). (звичка – це дія , що автоматично багаторазово повторюється, може бути шкідливою з точки зору суспільного блага, або корисною для людини).
  • Чому одні звички є корисними, а інші шкідливими? (відповіді учнів).
  • Найпідступнішими шкідливими звичками вважають куріння та алкоголь. Чому? (відповіді учнів).

4. Хвилинка – цікавинка.

Повідомлення дітей.

1.Повітря, що ми вдихаємо, перебуваючи поблизу курців, містить таку саму кількість шкідливих речовин, нібито ми самі викурили дві цигарки на день.

2.Це потрібно знати! Одна  крапля нікотину, що міститься в цигарках, вбиває  коня.

3. Якщо  кінчик скляної  палички вмочити у нікотин і торкнутися нею дзьоба горобця, то він загине.

4. Від краплі нікотину  загинуть усі рибки в акваріумі.

5. Не менш шкідливим  є алкоголь. Він спричиняє поступове руйнування  клітин внутрішніх органів та мозку.

6. В Індії  слонам домішали до їх корму спиртне,після чого вони почали ревти, бігати, руйнувати будинки, перекидати автомобілі навіть виривати з корінням дерева.

- Який висновок ми можемо зробити? (відповіді дітей).

5. Гра « Стіна здоровя» (слайд №6).

 - Діти,  шлях до країни  Здоровя злий Змій Горинич завалив камінням та вимурував цегляну стіну. Нам потрібно зруйнувати її.

( Шкідливі звички записано на цеглинках). Діти пояснюють, чому ця звичка шкідлива, як її виправити. Після виправлення кожної шкідливої звички цеглина зникає і  стіна руйнується ).

Приклади шкідливих звичок:


Облизую пальці.

Гризу нігті.

Сьорбаю коли їм.

Колупаюся в носі.

Кидаю сміття.

 Сварюся.

Бюся.

Не реагую на зауваження.

Не допомагаю вдома.

Не роблю гімнастику.

Курю.

Їм багато солодощів.

Лінуюся прибирати.

Багато сиджу за комп’ютером.

Пізно лягаю спати.

Не люблю митися і прати білизну.


  • Діти важливо набувати корисних звичок з дитинства тоді шкідливі звички не сформуються. Ті, хто досягли успіху в житті, цілеспрямовано культивували свої корисні навички.

Слайд №7 Про О.Блохіна.

  • Знаменитий український футболіст Олег Блохін спочатку з допомогою батьків, а потім і самостійно робив ранкову гімнастику, загартовувався, виробляв організованість, відповідальність. Його було визнано кращим футболістом Європи, 1975 року він отримав нагороду «Золотий м’яч». Тепер Олег Володимирович – відомий тренер. Його  шлях до успіху повторив український футболіст, нагороджений найвищою державною відзнакою «Герой України» - ц Андрій Шевченко. 2003 року він став першим українцем, який виграв лігу чемпіонів. Він володар «Золотого м’яча»  2004 – призу, який вручають найкращому футболісту Європи. Тричі ставав найкращим бомбардиром Ліги чемпіонів, двічі – чемпіонату Італії.
  • Кого ще з відомих людей, які досягли успіху завдяки корисним звичкам, ви знаєте? (Брати Клички, Влад Яма, Лілія Підкопаєва, Яна Клочкова, Сергій Бубка та ін.).
  • Отже, щоб досягти успіху потрібно виховувати в собі силу волі, сміливість, відповідальність.

6. 10 рецептів здоровя.

Змію важко здолати сміливих і сильних дітей. Він приготував для вас випробування. Хто  уважний, і хоче бути здоровим,той легко відгадає потрібне слово.

  1. Як прокинувся -  вставай, ліні волі…. ( не давай).
  2. Квіточка роса умила, а тебе умиє…..(мило).
  3. І дивись, не барись, на уроки швидко ….(мчись).
  4. Але й тут не поспішай, подивись спочатку, чи нічого не забув, в класі все…(в порядку).
  5. Не носи в кишені крейду, жуйки, яблука і булки, кнопки, цвяхи, сірники, а носи…..(носовички).
  6. В школі, в класі не брудни, сміття бачиш - ….(підніми).
  7. Будь охайним завжди сам, уникай дірок і….(плям).
  8. В школі близьким не груби, менших захищай…(завжди).
  9. Знай: хороші всі оцінки, як плоди в саду на…(гілці).
  10. Що б тобою всі пишались,

 перехожі оглядались –

так роби , щоб люди звикли:

 ти в усьому завжди…(приклад).

7. Інтерактивна вправа.

- Щоб потрапити до країни Здоровя, залишилося зробити лише кілька кроків. У кожного з вас паперовий слідок. Запишіть на ньому, що потрібно зробити, щоб зміцнити здоров’я. Зараз  ви прикріпити їх на дошці у вигляді кроків на шляху до здоров’я. (орієнтовні  відповіді дітей: дотримання режиму дня; здорове харчування; загартовування; фізкультура і спорт; не їсти багато солодкого; не вживати алкоголь; правила гігієни; не сидіти близько до телевізора; не сваритися; не курити).

ІІІ. Підсумок заходу.

  • Швидко і вправно ми подолали не простий шлях. На узліссі  нас зустрічає здоровя. зобразили ми його у вигляді сонечка.

Інтерактивна вправа «Продовж речення…».

  • Щоб бути здоровим, я…

 

Діти, хто здоровий,

Той сміється,

Все йому в житті вдається.

Він здолає всі вершини, це ж чудово для людини.

 

  • Діти, дбайте про своє здоровя  і здоровя своїх близьких!

Подаруємо пісню  «Не давайте суму жити» нашим гостям.

  • Будьте здоровими!

 

zip
Додано
19 листопада 2020
Переглядів
603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку