Виховний захід "Подорож до країни Добра та Дружби"

Про матеріал

Даний виховний захід "Подорож до країни Добра та Дружби" розрахований для вчителів початкової школи. Сподіваюся на те, що він допоможе класним керівникам 2-4 класів формувати у дітей поняття "доброта і добрі вчинки"; вчити розрізняти "добре і погане"; спонукати до бажання дарувати добро тим, хто потребує; розвивати духовно-моральні якості, вміння сприймати і створювати позитивні емоції; виховувати культуру спілкування; сприятиме зміцненню учнівского та батьківського колективів.

Перегляд файлу

Виховний захід "Подорож до країни Добра та Дружби"

 

 

Тема: Подорож до країни Добра та Дружби. 

Мета: Формувати у дітей поняття "доброта і добрі вчинки", вчити розрізняти "добре і погане", викликати бажання дарувати добро; розвивати в дитині духовно-моральні якості, вміння сприймати і створювати позитивні емоції; виховувати культуру спілкування. Сприяти зміцненню колективу, вчити дружити та пробачати.

Обладнання: картинка із зображенням кота Леопольда; макет веселого сонечка та хмарки; промінчики сонця; кошики; улюблені іграшки; дерево та яблучка до нього; макет будиночка; сердечка та долоньки з паперу; аудіо запис пісень. 

 

Учитель. 
- Шановні батьки і діти! Сьогодні у нашому класі чудове свято! Ми відзначаємо День дружби. А оскільки наш клас дружний, то це свято  стосується  кожного з нас.

 Сьогодні на вас чекає подорож до країни Добра та Дружби. Перш ніж вирушити у подорож, давайте привітаємось. 
Вчитель:
Треба всім нам привітатись: 
Всі: Добрий день! 
Вчитель:Дружно весело сказати: 
Всі: Добрий день! 
Вчитель: Вліво – вправо повернемось, 
Туди-сюди усміхнемось. 
Всі: Добрий, добрий, добрий день! 
Вчитель:Всіх гостей ми привітаєм: 
Всі: Добрий день! 
Вчитель: І здоров’я побажаєм. 
Всі: Добрий день! 

 

Стук у двері. Під музику з`являється кіт Леопольд

 

Вчитель. 
– Діти, чи бачили ви мультфільм про кота Леопольда? 
- Який він – кіт Леопольд? (Добрий). 
- Які слова він казав постійно мишенятам?  («Давайте жити дружно!»)

І ми з вами сьогодні спробуємо зрозуміти, що таке «добро» та чи кожна людина може бути доброю. А також спробуємо згуртувати нашу класну родину, подаруємо тепло один одному, засвітимо ще одну зірочку добра і любові. І допоможуть нам у цьому наші товариші та друзі.

 

Вчитель. Вирушаємо в подорож. Перша зупинка - «Стежина добра».  

Проходячи нею, пригадайте, яку добру справу за останні дні ви зробили і розкажіть про неї. 
(Діти, проходять між рядами, у кінці яких стоїть кошик. Дійшовши до нього, розповідають про свій добрий вчинок, кладуть у кошик улюблену іграшку, показуючи цим те, що вони хочуть поділитися

нею зі своїми друзями або однокласниками.) 

Вчитель. Якби кожна недобра людина зробила на одну недобру справу менше, а кожна добра на одну добру справу більше, наскільки б світлішим стало наше життя. Якби кожен, хто може, допоміг би хоча б одній конкретній людині, світ став би набагато кращий. 

Учень.                                                            

Ти добро лиш твори повсюди, 

Хай тепло твої повнить груди. 

Ти просій і доглянь пшеницю, 

Ти вкопай і почисть криницю. 

Волю дай, нагодуй пташину, 

Приголуб і навчи дитину. 

Бо людина у цьому світі 

Лиш добро повинна творити. 

Учениця                                                        

Правда у світі є дуже проста: 

Сонце Землю теплом зігріває. 

А людину – її доброта 

І любов у житті прикрашає. 

 

Пісня «Дружба»                         &&&

  1. Дружба вiрная не зламається

Не розклеїться вiд дощiв i хуг

Друг в бiдi не лишить

Добрим словом втiшить _

Ось який вiн незвичайний справжнiй друг!

  1. Друг в бiдi мене завжди виручить

Не-розлий-вода  кажуть всi навкруг.

У важку хвилину, i вночi, i в днину _

Ось який вiн незвичайний справжнiй друг!

      3.Друг завжди мене прийде виручить,

Він не жде подяк і не жде послуг.

Будь комусь в пригоді в будь-якій негоді –

Отакий він, незрадливий, справжній друг!

 

 

Вчитель.  Діти, а ви любите казки? Всі, напевно, добре знають: в казці дружбу поважають! А ви любите казки дивитися чи читати? Зараз перевіримо, чи знаєте ви казкових та мультяшних персонажів, яких   поєднувала  щира та міцна дружба.

 

                                                        Гра «Казкові друзі»

Ведуча  називає дітям того чи іншого казкового чи муль­типлікаційного персонажа, а гравці мають хором назвати йо­го друга із відповідної казки (можна підготувати заздалегідь малюнки казкових героїв)

      

У Буратіно була подружка... (Мальвіна).

Чебурашка теж мав друга, якого звали... (Крокодил Гена).

Сестриця Оленочка була дружна зі своїм... (братиком Іванком).

Лісові  мешканці  дружили  з  добрим  лікарем…     (Айболитом).

Голосистий  Півник  мав  хороброго  друга,  якого  звали…( Котик).

А Білосніжка дружила із... (сімома гномами).

У  бурундучка  Чіпа  був  друг…( бурундучок  Дейл).

У  кота  Матроскіна  був  друг…(пес  Шарик).

У  Вінні-Пуха  був  маленький  друг…(П`ятачок).

У  Карлсона  був  друг…  (Малюк).

У Дюймовочки була дружба із .. (Ластівкою).
 

Друга зупинка – «Квітучий сад». 
Вчитель. У нас у класі виросло дерево. Воно непросте, це "Дерево добра”. Але на ньому не вистачає плодів. У вас на партах лежать яблучка, а на них записані добрі побажання людям. Візьміть ті яблучка і прикрасьте ними наше деревце (Діти прикрашають деревце) 
А тепер перевіримо, чи добре ви вмієте розрізняти, що таке добре, а що таке погано. 
Пограємо в гру "Так чи Ні". 
– Бабусі хлопчик помагав, 
На допомогу він мастак. 
Він, діти, добрий хлопчик? (Так) 
– Тепер усі скажіть мені: 
У сварці жити добре? (Ні) 
–А як немає забіяк, 
Тоді усім прекрасно? (Так) 
– А як серця у всіх ясні, 
То вам погано, діти? (Ні) 
– Співає хлопчик гарно як! 
А вам подобається? (Так) 
– А як обличчя всіх сумні, 
Похмурі, злі? Вам добре? (Ні) 
– Кричить, ламає все хлопчак, 
Це теж погано, діти? (Так) 
– Тоді іще скажіть мені: 
Як діти б’ються, добре? (Ні) 
– Коли вам краще жити: 
Коли сміються діти? (Так) 
Звичайно, краще в мирі 
І з усіма дітьми дружити, 
Щоб всі веселими були, 
В добрі і злагоді жили. 

Вчитель: А зараз до вашої уваги веселі сценки – жарти

  1. Несправедливість.

 Даша Шкуратова  - Як тобі не соромно! Сьогодні на тебе знову вчителька скаржилася.  

 Ваня Анісімов      - За що?! Я ж сьогодні не був у школі. 

2. На уроці.

Учитель запитує в учня: 

Ліза Ушакова       - Гліб, за тебе завжди мама уроки робить? 

Гліб, ліниво: 

Гліб Каменських - Ні, коли мама на роботі, то тато.

3. Логічно.

Тетяна Воловецька - Світланка - каже мама - Вимий руки - вони в тебе брудні.

Світлана Радченко  - Але ти ж сама казала, що не можна рости білоручкою.

4. Спробуй запереч. 

Артем Байдак       - Чому ти вирвала листи з мого зошита?

Ренат Будніченко - Тому, що на ній написано «Загальний» зошит!

5. Коли як.

Олександра Зборовська   - Сергію, як ти напишеш слово «калач»?

Сергій Віннік                    - Якщо калач м'який - то с ь знаком, а якщо твердий - з ъ знаком.

6. На уроці математики (рахунок з яблуками)

Вчитель: 
Даша Шкуратова     - От якщо я тобі дам кролика, потім ще двох кроликів, а потім ще трьох кроликів! Скільки буде? 

Учень: 

Максим - Сім! 

Вчитель: 

- Слухай уважно! Спочатку одного кролика, потім ще двох і потім ще трьох. Скільки?

Учень: 
- Сім! 

Вчитель: 

- Та-ак! Давай по-іншому! Одне яблуко плюс два яблука, плюс ще три яблука! Скільки виходить? 

Учень: 

- Шість! 

Вчитель: 

- Ну нарешті! А кролик плюс два кролика плюс три кролика! Скільки? 

Учень: 

- Сім! 

Вчитель: 

- Ну чому?!! 

Учень: 

- А у мене вже живе один кролик! 

7. Жартівник                    Олександра Зборовська

В нас жартун у класі є,

Всім він прізвиська дає.

 Каже: — Я мастак до жартів!

Та чого ті жарти варті?          

Зве він «Савою» — Савенка,

«Головою» — Головенка,

А Саченкову — «Сачок»,

Маслаченка «Маслачок»

Зве Зарудного — «Заруда»...

А його всі звуть — «Зануда».

 

Вчитель. Продовжуємо нашу подорож і Третя зупинка – «Наш спільний дім» 
- В якій країні ми живемо? (Україна).

- Діти, а як ви розумієте словосполучення «спільний дім»? 

 

Учень 1. Де зелені хмари яворів                 
Зупинили неба синій став, 
На стежині сонце я зустрів, 
Привітав його і запитав.
Учень 2. Всі народи                                     
 бачиш ти з висот, 
Всі долини і гірські шпилі.
Де ж найбільший
 на землі народ?
Де найкраще місце на землі?
Учениця 3. Сонце усміхнулося здаля:       
- Правда, все я бачу з висоти, 
Всі народи рівні, а земля
Там найкраща, де вродився ти!
 

Вчитель: - А чи можна назвати Україну – наш спільний дім і чому? На ці питання діти дадуть відповіді, зачитавши свої міні-твори, які ми писали на уроці української мови.

-Хто бажає? (Діти зачитують найкращі міні-твори «Украіна – спільний дім»)

Вчитель:

- А як називається наш будинок, в якому ми навчаємося? кола)

- Як нам в ньому живеться? 

 

- У нашій школі багато просторих та світлих кабінетів. В кожному з них навчаються діти. В кожному класі – діти - це однокласники. Що у них спільне? 
- Чи можна їх назвати товаришами, друзями? Як діти стають друзями? Що для цього треба? 
(Спільні інтереси та заняття, однакові погляди на життя…). 
- У кого з вас є друзі? 
- Чи є вони серед однокласників? 
- Що для цього потрібно? 
Учень.                                                               
Дружить хмарка з дощиком: 
носить воду горщиком. 
Дощик — із травичкою, 
а трава — з копичкою, 
а копиця — з коником, 
що гасає з дзвоником. 
А іще — з телятком, 
баранцем, лошатком. 
Всі вони — з Даринкою, 
дівчинка — з хмаринкою, 
з тою, що із дощиком 
носить воду горщиком. 
Ось замкнулось дружнє коло, 
подружились всі довкола. 
Учениця.                                                       
На світі все буває: і сніг, і дощ, і вітер. 
Буває злива навіть тоді, як сонце світить. 
Буває, втратять колір всі квіти у саду... 
Лиш не бува ніколи, щоб друг тебе забув. 
А як забуде раптом тебе твій друг — то що ж: 
ніякий він не справжній, а просто так — ніщо!.. 
 

Барбарики Пісня «Дружба – не робота»                    &&&

         1.Если друг не смеётся,
Ты включи ему солнце,
Ты включи ему звёзды,
Это просто. Ты исправь ошибку,
Превращая в улыбку
Все грустинки и слёзы, это просто. 

Воскресенье, суббота,
Дружба-это не работа, Дружба-это не работа!
          Припев:
Есть друзья, а для них
У друзей нет выходных!
Есть друзья, а для них
У друзей нет выходных!
         2.Если свалится счастье,
Подели его на части
И раздай всем друзьям, это просто.
А когда будет надо,
Все друзья будут рядом,
Чтоб включить тебе солнце или звёзды.
Воскресенье, суббота,
Дружба-это не работа, Дружба-это не работа!
           Припев
(проговорюють) 3.Если каждый друг по кругу,
Другу протянет руку,
То будет видно в иллюминатор:
Дружба-это экватор!
Если каждый друг планеты
Другу ромашкой помашет,
То станет ясно: Дружба-это
співають - Планета ромашек. 

Воскресенье, суббота,
Дружба-это не работа, Дружба-это не работа!

              Припев

 

Сценка «Краще - з друзями разом!»                       
Чи вірте, чи не вірте — найкраще на санчатах зимовим днем 

із гірки удвох із другом мчати. 
Це — здорово! Повірте!.. 
Свистить у вухах вітер, і сонце вам сміється, 
і всім навкруг здається, що ви удвох — всесильні, єдині, цільні, спільні. 
Та що там говорити, візьміть — і перевірте!.. 
От минулої зими ми удвох з Юрком, моїм найкращим другом, 
на санках їздили разом, ще й так — аж свист у вухах! 
Мчимо — і весело обом: 
йому, й мені, і нам разом!.. 
Аж раптом бачимо — Славко, стоїть один, без санок. 
— Мерщій до нас! — гукнув Юрко.— 
Кататимешся з нами! 
А той — мовчить, такий дивак. 
Не вірить, мабуть, що «за так» 
ми візьмемо — повірте! — його на нашу гірку. 
Ні, не забули ми з Юрком, як влітку хизувався 
велосипедом цей Славко — і сам-один катався. 
Давно він, мабуть, сам-один кататись призвичаївсь. 
Не розуміє, мабуть, він, як гарно з другом мчати! 
Забув хлопчачу дружбу - і от йому — сутужно 
Та є вона! Та є вона! 
Для друзів це — не дивина: 
коли тобі сутужно — прийде на поміч дружба!.. 
І от — та що там говорить! — 
Славко уже до нас біжить, летить на нашу гірку! 
Не вірите? Повірте! Ще й санки знизу нам обом притяг! 
А був — ледащо!.. 
Він зрозумів: усім разом кататись значно краще! 
 

Сценка «Допоміг»

- Іванку, агов! 
- Агов. 
- Тебе я знайшов? 
- Знайшов. 
- Ти погріб копав? 
- Копав. 
- У яму упав? 
- Упав. 
- Давно ти упав? 
- Давно. 
- Куди ти упав? 
- На дно. 
- А що там на дні? 
- Струмок. 
- А що в глибині? 
- Пісок. 
- Каміння нема? 
- Нема. 
- А холод пройма? 
- Пройма. 
- Нагору спішиш? 
- Спішу. 
- Лежиш чи сидиш? 
- Сиджу. 
- І нудно сидіть? 
- Ага. 
- Що в тебе болить? 
- Нога. 
- Драбину чекав? 
- Чекав. 
- На поміч гукав? 
- Гукав. 
- То, кажеш, сидиш? 
- Сиджу. 
- Посидь…Я гулять біжу! 
Вчитель.  А як би вчинили ви? 
 

Учениця. В житті усім потрібна дружба:                                             
І для розваг, і для журби, й для служби. 
Із другом легше в світі жити, 
Але й дружити треба вміти. 
Слід другові допомагати, 
В пригоді завжди захищати, 
Слід жарти друга розуміти 
Й самому жартувати вміти. 
Коли ж якесь нерозуміння, 
Потрібно виявить терпіння. 
При сварці – швидше помиритись – 
Не варто з друзями сваритись. 
Учениця. Десь далеко в небі синім дві хмаринки посварились,           
і розбіглися по світу, сірі і сумні... 
І тепер, коли ти бачиш, як ідуть холодні зливи, 
Знай, що то хмаринки плачуть у височині... 
Тож якщо ти маєш друга, не сварися з ним даремно, 
Бережи його, бо раптом втратиш назавжди... 
І тоді страждати будеш, як хмаринки ті у небі, 
Що не можуть одна одну й досі віднайти... 
Вчитель. Отже, мир і злагода перш за все починається в колективі. 
- А як миряться діти? 
Учень. Мирилка летіла,                                        
На плече сіла, 
Сказала тихенько: 
- Миріться швиденько! 
Учениця. Ти - не ворог, я - не ворог.                 
Нам сваритись просто сором. 
Помирились, помирились, 
Щоб ніколи не сварились. 
Учениця. Ти не плач, не плач, не плач              
І скоріш мені пробач, 
І на мене ти не сердься, 
Бо у тебе добре серце. 
Будемо завжди дружити 
І ніколи не сваритись! 
Учениця. Дай скоріш мізинчик свій,                     
Зачепи його за мій. 
Мізин-мізин-мізинець - 
Помирив нас, молодець! 
Учень. Подивися просто в очі;                                
Я сваритися не хочу. 
Я образить не хотів, 
Ненароком зачепив. 
Просто в очі подивись 
І зі мною подружись. 
Учень. Битися - не билися,                                       
Трохи посварилися, 
Потім посміялися, 
Друзями зосталися. 
Учениця. Грались, грались, розважались,           
Веселились і сміялись. 
Потім раптом посварились, 
Сіли, стихли, зажурились. 
Годі, годі сумувати! 
Соромно ворогувати! 
Не злостуй і схаменись, 
Та до мене посміхнись. 
Дам тобі назустріч руку. 
Проженемо сварку-муку. 
Настрій радісний, веселий 
Хай панує у оселі. 
Учениця. Озирнися навкруги:                              
Дружать в річки береги,  
Вітерець голубить квіти, 
Бавляться довкола діти. 
Годі сердитись! 
Покладемо сварці край. 
Бачиш - іграшки сумують, 
Навіть фарби не малюють... 
Помиримося швиденько, 
Буде знову веселенько.

 

Гра «Чий приз?» 

Діти стоять по колу, в центрі - стілець, на якому лежить приз.
Учитель читає вірш і коли він вимовить цифру «три», учасники повинні схопити приз.
Виграє той, хто виявився спритнішим за всіх і схопив цей приз.

 

  1. Розповім я вам розповідь
    У півтора десятка фраз.
    Лише скажу я цифру три-
    Приз негайно бери!
    Коли вірші запам'ятати хочеш
    Їх не зубри до пізньої ночі,
    А про себе їх повтори
    Разок, інший, а краще....сім!
    Мріє хлопець загартований
    Стати олімпійським чемпіоном.
    Дивись, на старті не хитруй,
    А чекай команду: «Раз, два...марш
    Одного разу поїзд на вокзалі
    Мені три години довелося прочекати...
    Ну що ж, друзі, ви приз забрали
    Я ставлю вам оцінку дванадцять.
     

Гра для батьків «Весела ромашка» 
Батькі підходять до ромашки, відривають пелюстку. На кожній пелюстці (за кількістю батьків) завдання. Наприклад:

  1. Зобразіть людину, яка замерзла.

 

2. Розкажіть вірш» сердитим голосом.

Наша Таня громко плачет

Уронила в речку мячик.

Тише танечка не плачь.

Не утонет в речке мяч.

 

3. За допомогою рухів і звуків зобрази курку або півника.

4.Уявіть, що Ви маленька дитинка, яка ще погано говорить та не вимовляє звуки «Р» та «Ш». А тепер розкажіть дитячий віршик з імітацією рухів (показати).

 Мишка косолапый по лесу идет,

Шишки собирает, песенки поёт.

Вдруг упала шишка

Прямо Мишке в лоб.

Мишка рассердился и ногою топ.


5. Ви маленька дитинка і Вам 2 роки. Ви з мамою пішли да крамниці «Іграшки». Мама не купила вам іграшку, яка вам дуже сильно сподобалася. Ваші дії. Проінсценізуйте таку ситуацію.


6. Промовити якамога швидко скоромовку

Ехал Грека через реку.

Видит Грека в реке рак.

Сунул Грека руку в реку.

Рак за руку Грека цап.

 

7.Зобразіть без слів прохання вкрутити лампочку.

 

8. Зіграйте пальцем на губі мотив пісеньки крокодила Гени

«Пусть бегут неуклюже пешеходы по лужам, а вода по асфальту рекой. И не ясно прохожим в этот день непогожий почему я веселый такой…»

 

           Гра «Прислів'я про дружбу»

       3 команди: Треба швидко зібрати прислів’я розрізані,  на 2 частинки.

  1. Без  вірного  друга -  велика  туга.
  2. Товаришів  багато,  а  друг – один.
  3. З  добрим  дружись,  а  лихих – стережись.
  4. Друга  шукай,  а  знайдеш – тримай.
  5. Дружба  дорожча  за  золото.
  6. Людина  без  друзів,  як  дерево  без  коріння.

Вчитель. Давайте згадаємо заповідь справжніх друзів (вивчити напам’ять) 
Заповідь 
Всі разом: Ніколи не деріться, 
Ніколи не сваріться – 
Бо прийде час, прийдеться 
Друг з дружкою мириться. 

 

Пісня «Добрим будь»                            &&&

  1. Дощик босоніж по землі пробіг, 

 Клени по плечах плескав. 

 Якщо день ясний – то лунає сміх, 

 А коли все навпаки – кепсько. 

  1. Чуєш, як дзвенять в небі промінці – 

 Сонячні ясні струни. 

 Якщо добрий ти – хороше усім, 

 А коли все навпаки – сумно. 

  1. Кожному свою посмішку лиши, 

 Радість тим, кому тяжко. 

 Якщо заспівають – легко на душі, 

 А коли все навпаки – важко.

 

Учениця. Помирились сонце з хмарою,                      
І тепер танцюють парою. 
Ллється дощ, і сонце світить, 
Усміхаються їм діти. 
Райдуга місток зробила - 
Сонце з Хмарою здружила. 
Хай з них приклад беруть діти. 
Треба дітям всім дружити (промовляють всі хором). 
Учитель. 
- У кожного з вас є долонька, яку ви обвели та вирізали власноруч. Вона має особливу енергетику. Подаруйте її тій дитині, яку ви вважаєте своїм другом, або тому, з ким би ви хотіли дружити. І тоді вам справді буде затишно та приємно жити у нашому спільному будинку, у школі. 
- Діти, давайте пригадаємо правила дружби, які допомагають друзям не сваритися. І нам вони допоможуть також.
Правила дружби: 

1.Уникати сварок.                                                          

2.Допомагати один одному.                                          
3.Бути доброзичливими.                                                
4.Бути турботливими.                                                    
5.Не глузувати один з одного.                                       
6.Вміти вибачати та поступатися.                                 
 

Танець «Летка - Єнка»                                     &&&  ТАНОК &&&

Четверта зупинка «Сонце доброти» 
Вчитель. 
- Добро, як сонце – всіх зігріває. Добра людина дарує тепло іншим, з добрим приємно спілкуватися, така людина дарує радість і посмішку. Добро схоже на таке сонечко. (На дошці з’являється сонечко, що має очі та посміхається.Чого не вистачає сонечку? 
Діти. 
- У цього сонечка немає промінців. 
Вчитель. 
- Уявіть себе промінцями цього радісного і доброго сонечка. Якщо ви хочете робити добро людям, природі, всій Землі, то роздайте свої сердечка найближчим людям, батькам з найкращими побажаннями. 
Вчитель. 
- Діти, як можна назвати це сонечко? 
Діти. 
- Добре сонечко, сонце доброти,… 
Вчитель. 
- Сонце доброти завжди буде сяяти нам – учням 2-Б класу. Ви, я впевнена, надалі в житті будете всім нести добро, ласку, співчуття і любов. А тепер станьте у коло, візьміться за ручки, посміхніться один одному і доповніть вірш словами. Останнє слово кожного другого рядочка ви будете добирати самі в риму. 
Всі разом: Треба вчитися... (дружити). 
А не кидатись словами, 
Щоб не стати ... (ворогами). 
І запам’ятай собі — 
З другом легше у... (журбі). 
Друг нас виручити може, 
У біді він ... (допоможе). 
А як пісня, жарт чи сміх — 
Радість ділиться на... (всіх). 
Друг нас може захистити 
Може з класом ... (помирити). 
Друг не стане кепкувати 
І на людях нас... (повчати). 
А як сварять всі навкруг — 
Йде на захист справжній... (друг). 
І ніколи не забудь! 
Й ти для друга — вірним... (будь)! 
Й ще одне запам’ятай: 
Друзів ти... (не забувай)! 
Знай, моя дитино мила, 
Дружба — це велика... (сила)! ( промовляють хором). 
 

Пісня «Мир похож на цветной луг»                         &&&

(слова М.Пляцковского, музика В.Шаинского).

 

1.Ветер зовёт за собой облака
Вдаль, вдаль, вдаль.
Если ты друга не встретил пока,
Жаль, жаль, жаль!

П-в. Мир похож на цветной луг,
Если рядом с тобой друг.
Друга взять не забудь в путь,
Другу верен всегда будь!
Мир похож на цветной луг,
Если рядом с тобой друг.
Друга взять не забудь в путь,
Другу верен всегда будь!


2.Песня не зря собирает друзей
В круг, в круг, в круг.
Сделает хмурый денёк веселей
Друг, друг, друг!
П-в.

3.Друг за тебя одолеть сто преград
Рад, рад, рад.
С другом любая беда - не беда,
Да, да, да!
П-в.

 

Вчитель: Завжди, протягом навчального року ми вітаємо з днем народження всіх учнів нашого класу, і саме зараз, я хочу згадати про тих дітей, які святкували свій день народження влітку і яких ми ніяк не змогли привітати, тому що були літні канікули.

Встаньте, будь ласка,  всі, хто народився влітку.

(Учні, які святкували свій день народження влітку виходять на середину кімнати)

Вчитель: Ніхто з вас нехай не буде один.                    
Нехай для вас завжди звучать слова
Радості, веселощів і добра! 

Ми хочемо вам тільки щастя бажати
Не хворіти, не сумувати 
І десятки, одинадцятки й дванадцятки отримувати!
 

(Батьки дарують дітям подарунки. Діти сідають на свої місця)

 

Вчитель. Ось і закінчується наше веселе свято! Я хочу побажати вам, друзі, щоб у вашому житті завжди знаходилося місце справжній, вірний дружбі. Нехай міцніє вона в нашому класі з року в рік.

Бажаю  вам  щиро, мої  милі  діти,

Навчатись  сумлінно,  уміти  дружити,

Нехай  доброта  в  нашім  класі  панує,

Нехай  в  нім  ніколи  й  ніхто  не  нудьгує,

Хай  буде  між  вами  завжди  та  щоденно

Взаємна  підтримка  та  поміч  взаємна!!!             

 

Пісня «Мы желаем счастья Вам»                               &&&

(у кожної дитини в правій руці – повітряна кулька із побажаннями, а в лівій – булавка)

  1. В мире, где кружится снег шальной,
    Где моря грозят крутой волной,
    Где подолгу добрую
    Ждём порой мы весть,
    Чтобы было легче в трудный час,
    Нужно верить каждому из нас,
    Нужно верить каждому
    В то, что счастье есть.

Припев: Мы желаем счастья вам,                             Всі разом
Счастья в этом мире большом,
Как солнце по утрам,
Пусть оно заходит в дом.
Мы желаем счастья вам,
И оно должно быть таким,
Когда ты счастлив сам,
Счастьем поделись с другим.

  1. В мире, где ветрам покоя нет,
    Где бывает облачным рассвет,
    Где в дороге дальней
    Нам часто снится дом,
    Нужно и в грозу, и в снегопад,
    Чтобы чей-то очень добрый взгляд,
    Чей-то очень добрый взгляд
    Согревал теплом.

Припев.

Наприкінці пісні – лунає  салют дружби!!!

САЛЮТ НА ЧЕСТЬ ДРУЖБИ
У кожного учня в одній руці надута повітряна кулька, всередину якого вкладено невелике привітання, а в іншій - шпилька. І по команді всі одночасно проколюють шпилькою свою кульку - виходить феєрверк привітань.
 

(Наприкінці свята кіт Леопольд всіх дітей пригощає шоколадками)

 

 

 

 

 

 

Завантаження...
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Олійник Лариса Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 лютого 2018
Переглядів
6128
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку