Виховний захід "Поглиблення знань про життя і творчість В. О. Сухомлинського."

Про матеріал

Виховний захід "Поглиблення знань про життя і творчість В. О. Сухомлинського. " для учнів початкової школи. Захід проведений з метою :розширити і поглибити знання про життя та творчий шлях письменника.

Перегляд файлу

Поглиблення знань про  життя і творчість В. О. Сухомлинського.

Мета: розширити і поглибити знання про життя та творчий шлях письменника; вчити виділяти головну думку, розвивати творчі здібності, уміння співвідносити текст з малюнком, збагачувати соціальний досвід учнів, вміння переказувати, стежити за чіткістю та логічністю відповідей на запитання, пам’ять, увагу; виховувати людські цінності.

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 Гра «Шифрувальник».

 - Прочитайте і роз’єднайте слова, закресливши букви, які повторюються.

ВаісильіОліекісаіндроівичіСуіхоімлиінісьікий.

-          Які слова ви прочитали?

-          Хто такий В.Сухомлинський?

-          Сьогодні на уроці ми продовжимо знайомитись з життям і творчістю В.О.Сухомлинського.

-          На уроці ми будемо:

-          поглиблювати знання про життєвий і творчий шлях письменника;

-          переказувати тексти,

-          давати характеристику головним героям,

-          сприяти вихованню позитивних рис характеру.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1. Життєвий і творчий шлях В.Сухомлинського.

Випереджувальне завдання.

1 учень. В.Сухомлинський народився 15 серпня 1918 року в с. Васильківці на Полтавщині у селянській сім’ї. Крім Василя, у сім’ї було ще троє дітей. Батьки ніколи не сварилися між собою і не карали дітей. Усі діти в родині обрали професію вчителя. 23 роки Василь Олександрович працював директором Павлиської школи.

2 учень. Жив на світі Учитель. Він був середнього зросту, худорлявий. Каштанове волосся відкривало високе чоло. Але головними на його обличчі були очі – карі, променисті – то лагідні, замріяні, то вимогливі, запитальні, а то і усміхнені, жартівливі.

3 учень. Учитель за покликанням душі, у школі працював із 17 років.

4 учень. Найбільше за все він хотів навчити дітей думати, відчувати, радіти, сумувати не лише своїми власними радощами і печалями, а й татовими і маминими, дідусевими і бабусиними, зайчика і синички, верби і тополі, місяця й вітру, всієї нашої землі.

5 учень. Для цього Учитель сам писав казки, оповідання. Його надбання – це 1500 казок, 50 книг та безліч статей.

6учень. У них Учитель розкрив широкий, різноманітний, різнобарвний світ, що оточує кожну дитину, охоплює все наше життя. Він хотів, щоб цей світ увійшов в душу кожної дитини, проріс чуйністю, добротою, дбайливістю, відповідальністю, людяністю.

2. Ознайомлення із виставкою книг В.Сухомлинського.

3. Переказ учнями прочитаних оповідань В. О. Сухомлинського.

( Ледача подушка, Соромно перед соловейком, Найгарніша мама, Дуб під вікном, Яблуко в осінньому саду , Дівчинка та ромашка, Соловей і Жук, Жайворонок сонечку допомагає)
4. Виставка малюнків до прочитаних творів Сухомлинського.

5. Перегляд відеопрезентації  «Життєвий і творчий шлях Сухомлинського»

V. Підсумок уроку.

-          Хто автор прочитаних оповідань?

-         Ким був Сухомлинський?

-         Що він писав для дітей?

VІ. Рефлексія.

Вправа «Мікрофон»

«Мені було цікаво…. 

«Ми сьогодні познайомились ….  

«Мені було важко…   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Похожее изображение

 

Картинки по запросу фото Василь Сухомлинський

Похожее изображение

Картинки по запросу фото Василь Сухомлинський

Картинки по запросу фото Василь Сухомлинський

 

Похожее изображение

docx
Додано
7 квітня 2018
Переглядів
1558
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку