Виховний захід «Пригоди краплинки»

Про матеріал
продовжувати поглиблювати знання дітей про найбільше багатство на Землі – воду та її значення для всього живого, формувати екологічну культуру, розвивати мовлення та здібності учнів; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до води.
Перегляд файлу

Виховний захід

«Пригоди краплинки»

Мета: продовжувати поглиблювати знання дітей про найбільше багатство на Землі – воду та її значення для всього живого, формувати екологічну культуру, розвивати мовлення та здібності учнів; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до води.

Попередня робота: вивчення віршів про воду.

Обладнання: мультимедійний проектор, комп'ютер, слова-відгадки, мультик «Струмочок», Руханка «Струмочок», звук дощу, струмочка, різне фото з водою, мікрофон, краплинки, чаша

Форма уроку: гра – подорож.

Хід  виховного заходу.

Діти стоять у колі.

1.Привітання

1. Доброго ранку, дівчатка!

Доброго ранку, хлоп’ятка!

Хай буде вдалим сьогоднішній день,

Наповнений тільки  моментами радості.

 

II. Оголошення теми та мети виховного заходу:

  • Тема нашого заходу «Подорож краплинки».
  • І сьогодні  ми з вами перетворимося на  краплинки води і будемо  подорожувати, дізнаємося яке значення має ця краплинка для життя і чому її треба берегти.
  •  Давайте перетворимося на   дощові краплинки  і зберемо їх  у чарівну чашу добра . І першою краплинкою доброти буду я.  Я- весела краплинка, утворила веселку ,

(діти по черзі виходять і відповідають, що зробили гарного)

Я – краплинка, полив город

Я – краплинка, напоїв травичку,

Я – краплинка, полив квіти,

Я – краплинка, напоїв дерева,

Я – краплинка, покупала пташок,

Я – краплинка, помив ворота,

Я – краплинка, політала скрізь на хмарці,

Я – краплинка, помив татові машину,

Я – краплинка, поправ одяг,

Я – краплинка, напоїв звірів,

Я – краплинка, допомагала човнику пливти,

Я – краплинка, був веселим дощиком,

Я – краплинка, помив посуд,

Я – краплинка, напоїла песика

Я – краплинка, напоїла котика

Я – краплинка, помив вікна

Я – краплинка, поправ білизну

Я – краплинка, заварив чай

Я – краплинка, помила підлогу

Я – краплинка покупав папугу

Я – краплинка напоїв свою сестричку

Я – краплинка  помила взуття

Я  – краплинка полила кущик

Я – краплинка допоміг почистити  зуби

Я – краплинка помила іграшки своєї сестрички

Я – краплинка заповнив акваріум для рибок

Я – краплинка допомогла намалювати малюнок

Я – краплинка помив руки

Я – краплинка помив овочі

Я – краплинка помила фрукти

Я – краплинка наповнив ванну для матусі

Вчитель . Молодці краплинки ви старалися. (Діти сідають на свої місця)

Звучить музика «Дощ»

(виходить дівчинка краплинка)

1407238092_mir-ulitok-6Я краплинка, я вода – завжди свіжа, молода.

Я весела, я привітна, я на світі всім потрібна.

Я роблю велику справу, вмить вгамовуючи спрагу.

 Напою дощем рослини, ріками до моря плину.

 У веселці я барвиста, у росі я промениста,

у струмочках я весела, я живу в містах і селах,

 я змиваю бруд, без мене не була б земля зелена.

 Я краплинка, я повсюди – не жили б без мене люди.

Звучить музика струмочка ( під неї каже вчитель)

Вчитель: Ось так наспівує собі наша  Краплиночка. Хто вміє гарненько слухати, той почує цю пісеньку і в дзюркотливому струмочку, і в плюскотінні річкових та морських хвиль, і в прозорому джерельці, що тече поміж трав, омиваючи корінчики різних рослин.

  • А ось такий струмочок хотів теж бути корисним, що вийшло - подивімося.
  •  Показ мультфільму «Струмочок»

Аналіз мультика

  • Про що мріяв струмочок?    (струмочок мріяв бути таким великим як ставок або річка)
  • Чи здійснилась його мрія?    (так)
  • Яку ідею струмочку подала жабка?    (зробити гребельку)
  • Чи принесла його мрія користь природі?   ( ні, не принесла)
  • Чому?    (тому, що там де перестав текти струмок, все живе почало гинути)
  • І що ж вчинив після цього струмок?     (він знов розлився, щоб подарувати своїм друзям радість)
  • Отже мультик про справжню дружбу

Вчитель:  Що ж, а ми теж можемо стати струмочком, бо струмочок – то багато краплинок. Ставаймо у руханку.

Руханка «Струмочок»

Вчитель: Краплинка прийшла до нас не сама, а привела з собою своїх родичів. А хто вони, ви дізнаєтесь відгадавши загадки. ( я загадую, а ви уважно слухаєте і відгадуєте  загадку за допомогою слів – відгадок які є у кожній групі на парті , чия  група відгадає загадку першою піднімає руку).

 

Що тут сталося за нічку?

Де була раніше річка –

Від санчаток видно слід,

Все скував довкола …. (лід).

 

Хто на місці не сидить,

А несеться і летить,

Жваво у танку кружляє,

Наших діток звеселяє?

Звісно, це такі пушинки -

Відгадали? (Сніжинки).

 

Птиця летіла, крила розпустила,  сонце закрила. (Хмара).

 

Довго не має мене – все в’яне,

А прийду – оживає. (Дощ).

 

Сидить дід за подушками та й  стріляє галушками.          (Град).

 

Хмара сива весь світ закрила. (Туман).

Учитель вивішує на дошці  слова – відгадки

Вчитель: Молодці, з завданням впоралися. А наша подорож  з краплинкою продовжується .

 

Я – вода! Я на планеті всюди!

Життя буяє, доки є вода.

Живуть рослини, і тварини, й люди.

А зникну я – прийде до всіх біда.

 

Засохне ліс, загинуть море й річка.

Пустеля стане всюди й суховій.

Без кольору і без смаку водичка,

А сила велетня в воді святій.

 

Як є вода, то й казка оживає,

Зелена вся планета і жива.

Росте травичка, квітка зацвітає.

Це справжній чарівник, а не слова.

«Мікрофон»

  • Що ми можемо зробити для збереження води на планеті?
  • Коли відпочиваємо на природі, не кидати у воду сміття, консервні банки, пляшки, пакети;
  • Розчищу вати джерела, ставки, річки;
  • Не ламати дерева на берегах біля води, тоді не буде річка виходити з берегів;
  • Ремонтувати крани,
  • А коли чистиш зуби, набирати воду у скляночку і нею полоскати рот, а кран закривати, щоб даремно не витрачати воду.

 

Вода – прекрасна рідина,

Життя без неї неможливе.

Без запаху й смаку вона,

Корисна і завжди важлива.

 

Оазис там, де є вода,

А де нема – пустеля дика.

Там де волога пропаде,

У тім краю біда велика.

 

З водою квітка зацвіте

У неї райдуга весела.

Вода – це є саме життя,

Що живить і міста і села.

 

Краплинка:  Мені дуже сподобалось з вами подорожувати, але мені час повертатись.

Вчитель: А ми тобі на прощання відаємо  наші краплинки , щоб вони і надалі    допомагали тобі робити добрі справи.

(Прощаючись виходить з класу)

Підсумок

Вчитель:  Дітки, а як ви вважаєте де живе краплинка ?

Діти : Я вважаю, що краплинка живе у річці.

          Я думаю, що краплинка живе у ставку.

          Я думаю, що краплинка живе у океані,

          у морі,  у болоті, у калюжі, у струмочку,  у криниці, у джерелі тощо.(Вчитель вивішує фото)

Заключні слова

Збережімо річку і криницю.

Пізнаваймо глибше, до пуття

Відкриваймо кожну таємницю,

Зберігаймо воду і життя.

  • Ось і закінчилась наша подорож з краплинкою і ми з вами завжди будемо берегти воду і пам’ятати, що  це найцінніший скарб на Землі.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 листопада 2019
Переглядів
1862
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку