Виховний захід прощання з 1 класом (НУШ) "Свято дитинства"

Про матеріал
У сценарії використано вправи та ігри на розвиток критичного мислення, творчих здібностей, формування навичок позитивної комунікації та створення умов для психологічного комфорту не тільки дітей, а й батьків.
Перегляд файлу

Розважальна ігрова програма для учнів 1 класу, свято прощання з першим класом

«Свято дитинства» 

Мета: стимулювання пізнавально-ігрової діяльності вихованців;

розвиток емоційної сфери дитини, як основи формування справжньої культури почуттів;

вдосконалення навичок спілкування;

розвиток творчих здібностей;

залучення вихованців до участі в ігрових та конкурсно-розважальних програмах.

Задачі:
- виховання духовно-моральних якостей особистості;
- прищеплення етичних норм поведінки, поваги до старших.

Дійові особи: Мері Поппінс, Шапокляк, діти.

Обладнання і матеріали:

  • святково прикрашена актова зала (презентація «До побачення, школо!», «Здрастуй, літо!»; кулі у формі квітів)
  • на сцені – 5 парасольок;
  • фліп-чарт з чистими аркушами, фломастери;
  • килимок-пазли для гри «Акули»;
  • музичний супровід (фонограмми);
  • кубики лего (6 цеглинок).

Хід свята

(Звучить мелодія «Маленькая страна», діти входять до зали, стають у коло)

Вчитель: Доброго дня вам, шановні гості, батьки, діти! Сьогоднішнє свято зібрало нас у таке велике дружнє коло. Кожного ранку протягом першого року навчання в школі ми збиралися на ранкову зустріч, щоб налаштуватися на робочий день. Давайте зробимо це і зараз, щоб наше свято було веселим і цікавим. Привітаймо один одного за допомогою лего. (Відбивання ритму кубиками лего з рухами)

 

 

 ( Під музику Мері Поппінс розкриває яскраві парасольки, розставляє їх на сцені.)

М.П. - Ви запитаєте, для чого мені потрібні парасольки?

Дорогі діти, шановні батьки! Відкрию вам велику тайну: це незвичайні парасольки. Наприклад, хочете визначити настрій або характер людини? Для цього потрібно сказати чарівні слова: Хоп-хей-ла-ла-лай, парасольку відкривай! Повторюйте за мною.

(діти повторюють заклинання)

М.П. – Не погано. Але не вистачає запалу і посмішок. Спробуємо ще раз.

(діти повторюють заклинання)

М.П. підходить до дітей і батьків обертає над ними розкритою парасолькою, дає характеристику:

- допитлива дитина

- дуже хороший хлопчик

- повна досконалість

- чудова міс

- чудова мама і т.д

М.П. - Бачите, покрутивши парасольку і сказавши чарівні слова, можна багато чого дізнатися.

Готові показати всім, чого навчилися за рік навчання, чи цікаво вам було вчитися?

Парасольку шкільну розгортаю,

Як ви вчилися , знати бажаю!

Діти: Хоп-хей-ла-ла-лай, парасольку відкривай!

Танець «Нехочуха»

 (Під музику з’являється Шапокляк)

Ш. – Вітаю вас, милі хлоп’ята!

Мене ваша усмішка гріє,

Веселу й бідову бабусю,

Бабусю, яка не старіє!

З нагоди закінчення вами першого класу, я вирішила стати найдобрішою бабусею в світі і робити всім гидоти, ой, вибачте, подарунки! Хто хоче тисячу гривень? Ідіть сюди.  (Діти дістають із валізи Шапокляк купюри з надією отримати 1000 гривень)

Ш.- Що, не знайшли? А тепер об’єднайтеся в групи за відповідними купюрами і порахуйте всі гроші. Бачите, разом ви можете мати більше. А тепер віддайте всі гроші мені!

М.П. – Шановна Шапокляк! Я - найкраща в світі вихователька. Західний вітер приносить мене на парасольці саме туди, де потрібна моя допомога, де є ще діти з недоліками виховання. Бачу, Шапокляк, що ви не знайомі з правилами етикету і не знаєте, що таке «добре» і що таке «погано».

А ви, діти, знаєте?

М.П. -Парасолька нас навчить, з етикетом як дружить! Повторюємо чарівні слова.

Діти - Хоп-хей-ла-ла-лай, парасольку відкривай!

М.П. - Я буду називати правила, а ви на відповідь «так» встаєте і плескаєте в долоні. А на відповідь «ні» сідаєте і тупотите ногами. Давайте спробуємо. І так, почнемо.

- Треба гарно вам читати? Так.

- Треба менших ображати? Ні.

- На перерві пострибати? Так.

- А всі парти пописати? Ні.

- Друга треба виручати? Так.

- Завжди старших поважати! Так.

-  Малюків не ображати! Так.

- А під кінець скажіть мені: цікава гра у нас чи ні? Так.   

М.П. - Дякую!

Ш.- Дорогі глядачі, ви таке бачили? ...

Так, вшанували стареньку. Стала я трохи - трохи добрішою (прикидається).

Ш. - Так ось,  відразу бути хорошою - не згодна!

Невже вам не ясно?

Спочатку я перевірю вас,

З чим йдете до другого класу?

(Шапокляк проводить гру «Він -вона»)

Ш. Я буду називати  тварину – тата, а ви – тварину – маму. Готові?

Він слон – вона слониха, він лось – вона …, він кіт – вона …

Ну, звичайно, це кішка! Ну, помилилися ви трішки!

Так зіграємо ще раз, обіграти хочу я вас!

Він морж - вона моржиха, він заєць - вона ..., він бик - вона ...

Всім знайоме це слово? Ну, звичайно ж, корова!

Він грач - вона Грачиха, він олень - вона ..., він тигр - вона ...

Ну, звичайно, це тигриця. Називати так годиться. Дякую!

Ш.- А тепер увага! Мені достеменно відомо, що в цьому залі під одним зі стільців захований скарб, безцінний скарб! Власне, тому я сюди прийшла. Але вам я готова його віддати. Хто знайде, зі мною може не ділитися.

(Діти і батьки шукають «клад», заглядають під стільці)

Ш. – Ха-ха-ха! Ось ви і попалися! Це був жарт!

Танцювати я обожнюю:

Танго, твіст, ламбаду, вальс ...

Якщо є партнер вельможний,

Станцювати для вас можу.

М.П. – Діти, не стидаймося!

До танцю приєднаймося!

Ось парасолька. Її  мальви

 доведуть, що класи наші танцювальні.

Скажімо чарівні слова!

Діти - Хоп-хей-ла-ла-лай, парасольку відкривай!

Флеш - моб

Ш. Після танцю хочеться відпочити і освіжитися. Що охолджує в літню спеку? Пропонюю гру  «АКУЛИ» (2 команди на килимках-островах утримуються разом, щоб їх не з’їла акула)

Ш. (дивиться на нодинник) - Ой, загралася я тут з вами! Нагадали мені про літо. Зараз Гена з Чебурашкою гуляти підуть, а мені ще цеглу в коробку з-під торта покласти треба. А хорошою стати я і в наступному році встигну! Чао!

(під музику Шапокляк іде)

М.П. – Попереду канікули – чарівна пора. З батьками будете відпочивати.

Для тата й нені, всім батькам,

Чи парасольку  не хотілося б відкрити вам?

Нагадайте мені чарівні слова.

Діти - Хоп-хей-ла-ла-лай, парасольку відкривай!

Запрошую команду батьків і команду учнів взяти участь у наступній грі.

Гра «Крокодил» Діти пантомімою показують асоціації, пов’язані з літом, батьки відгадавши слово, зображують на фліп – чарті. Створюючи картину під назвою «Здрастуй, літо»

Вчитель: - Дякуємо вам, шановні батьки. Ви завжди будете підтримкою і надійною опорою для своїх дітей. Разом ми одна команда. Разом нам іти дорогою шкільного життя.

Діти

Ми любимо вас, мами й тата,

Ми бажаємо здоров’ячка багато.

Ми хочемо, що ви завжди раділи

І щоб в житті ніколи не хворіли.

 

Ми вам обіцяємо: учитись, дружити,

Гарні оцінки додому носити.

Щоб дарувати радість вам..

Любесеньким нашим батькам!

 

ПІСНЯ

Діти

Ми прощаємося з першим класом,

Літо, літо - ми раді тобі!

 

Відпочинь від нас, мила школа,

Ми повернемося до тебе скоро.

 

Ми відпочинемо за літо,

Воно, як ластівка промчить.

 

А в вересні для нас привітно

Шкільний дзвіночок продзвенить.

 

Прощай, наш  перший клас!

Ти кращим у житті був у нас.

 

У с і

Ура! Ура! Веселий час!

Прийшли канікули до нас!

 

 

 

 

docx
Додано
19 жовтня 2021
Переглядів
272
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку