Виховний захід Що таке щастя

Про матеріал

Метою ставлю допомогти учням зрозуміти складну філософську категорію «щастя», дати можливість упевнитися їм, що досягнення щастя залежить від їхніх

особистих зусиль; виховувати людяність, чуйність, доброту, працьови-

тість.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добропільський НВК

«Гімназія-ЗОШ І-ІІІ       ступенів №1”

 

 

 

 

 

Виховний захід

 

                             

                                 Підготувала

                            вчитель початкових класів

                           вищої категорії

                           Ягаєва Лариса Вікторівна

 

 

 

 

2017 р.

Тема. Що таке щастя?

Мета: допомогти учням зрозуміти складну філософську категорію «щастя»,

дати можливість упевнитися їм, що досягнення щастя залежить від їхніх

особистих зусиль; виховувати людяність, чуйність, доброту, працьови-

тість.

Обладнання: презентації «Щастя», звукозапис зі словами квітів, квіти, фло мастери, ромашки, промінчики сонечка, будиночокЩастя, дзвіночок .

 

І. Організаційний момент.

 

- Давайте усмішки всім дарувати.

І друзям, і гостям, і мамі, і татові.

Хай радість злітає у небо, як птах.

І добрі слова у всіх на устах.

- Я дарую вам усмішку, гарний настрій, тепле слово. Любіть, поважайте, шануйте все навколо.

- Сьогодні ми поговоримо про дуже важливу річ в житті людини. А про яку саме річ, ви здогадаєтесь, проглянувши слідуючі слайди.

 

ІІ. Передбачення. Презентація 1. ( Дод. 1)

 

  • Діти, як ви гадаєте, про що ми будемо з вами говорити на нашому вихов-

ному заході?

 

ІІІ.Повідомлення теми та задач .

 

  • Сьогодні ми будемо працювати в групах, до вас приєднуються ваші батьки.

 

ІV. Мотивація.

 

  • Дітки, а чи любите ви казки?

Сьогодні я вас запрошую в одну чарівну казкову країну-країну Щастя.

Для того, щоб опинитися в цій країні, ми з вами повинні виконати одну умову. Сядьте всі зручніше, закрийте очі і не відкривайте до тих пір, поки не почуєте дзвін чарівного дзвіночка. ( Дод.2)

-Ітак… вії опускаються,

Очі закриваються.

Ми в чарівну країну з вами направляємся.

( Звучить музика, посеред класу з'являються квіти, сонечко)

Ось і легкий вітерець

Наших щік торкається.

Сонечко промінчиком всім нам посміхається.

Тут нам дихається краще,

Рівно, рівно. глибоко.

Ось галява перед нами

З незвичайними квітками.

Тут метелики кружляють,

На квітки вони сідають.

Ось і вітер, наш дружок,

Всім приніс він холодок.

Він дзвіночок зачепив

І дзвіночок задзвонив. (дзвенить дзвіночок)

 

- Діти, шановні батьки, гості, ми з вами опинилися в країні Щастя на чарівній галяві. Ой, дітки, я чую, як квіти між собою розмовляють.

- А вам хотілося б почути, про що вони говорять, як їм живеться на цій галяві?

 Давайте з вами вийдемо з-за парт на квіткову галявину.

 Уявіть собі, що ви маленьке насіннячко чарівних квітів. Теплий промінчик сонечка упав на землю, на цю галявину. Він зігрів кожне насіннячко, і з нього проклюнулись пагінці, вони росли, росли (діти піднімаються) і виросли, й стали прекрасними ніжними ромашками. Чи подобається вам бути квіточками?

 Тепер, коли ми з вами стали квітами, можна почути розмову чарівних квітів. Давайте спробуємо, запитати їх про що-небудь.(Діти сідають за парти)

  • Квіточки, а чи не сумно вам весь час рости на галявині?

( Відповідь квітів: аудиозапис)

  • О ні, дорогі діти. Нам ніколи не буває сумно. Ми вміємо розмовляти і тому, часто розповідаємо один одному лісні новини, любимо грати в м'яча краплинками роси, разом радіємо сонечку і теплому дощику. А якщо комусь з квітів стає сумно, ми всі разом оточуємо його своєю любов'ю, турботою, піклуванням і у цієї квіточки зразу з'являється гарний настрій. Ми дуже дружні між собою, й любимо дарувати радість всім, хто нас оточує…вдачі вам, будьте щасливі!
  • Дякуємо, квіточки, за вашу розповідь.
  • -А як ви гадаєте, квіти на галявині щасливі?

 Давайте з вами спробуємо розібратися, що ж  таке щастя?

 

V. Вірші про щастя. Мозковий штурм.

 

Що таке -  щастя?

Де його шукать?

Може, заховалося,

Може, лягло спать?

Там я бачу зайчика,

М'ячик і трубу.

Тільки чомусь щастя

Досі не знайду.

По кімнатах бігаю

І кричу: « Ау!»

Може, пощасливиться,

І таки знайду.

Он висять на вішалці

Шуба і пальто.

Тільки мого щастя

Не зустрів ніхто.

Нема за телевізором,

Й на татовім столі.

Нема і за фіранками,

І в кухні на плиті.

Де ж воно ховається,

І чому мовчить?

Хочеться зустрітися

З ним, хоча б на мить.

  • Так що ж таке щастя, як ви думаєте, дітки?

 ( Діти висловлюються)

VІ. Робота в групах. ( Дод. 3)

 

1. -А зараз на пелюстках ромашки, яка знаходиться у вас на парті, запишіть ті моменти, коли ви буваєте щасливими. ( Діти виконують завдання «Закінчи речення»- Я щаслив (а) коли…)

 Кожна група по черзі вивішує квіточки біля будинка Щастя.

 

  1. –А можемо ми бути щасливими насамоті?
  • Без кого ми не можемо бути щасливими?
  • Закінчити речення на промінчиках « Я особливо щаслив(а), коли поруч зі мною…»

-Давайте засвітимо Сонце доброти,любові до своїх рідних, близьких. ( Діти виходять до дошки і кріплять промінчики до сонечка). ( Дод. 4)

 

3. Вірші про родину.

 

- Матусю рідна, я тебе кохаю,

Бо ти найкраща, матінко моя.

Тож бути доброю у тебе вчуся я.

І бути мудрою, й таке ж терпіння мати,

Вродливою я хочу бути, як і  ти.

З шляху правдивого ніколи не звертати,

А прямувати чітко до мети.

 

  • У мене таточко серйозний і правдивий.

І я таким же бути в нього вчусь.

Ми завжди разом, тому щасливий я.

І труднощів також я не боюсь.

А все робити вчуся так, як тато,

І вже навчивсь ремесел багатьох.

І хоч роботи завжди в нас багато,

Та все здолати можемо ми вдвох.

 

  • Я про бабусю хочу розказати,

Вона у нас – це справжня доброта.

Вона все вміє, шити, готувати,

Хоч доля у бабусі непроста.

Які пісні вона для нас співає!

Які казки приходять з нею в сни!

Вона історії, легенди різні знає,

А в погляді її завжди весна.

 

  • Я розкажу вам про свого дідуся,

Бо він у мене справжній трудівник.

І я у нього працювати вчуся,

Й тримати слово, як дідусь, вже звик.

Тож з дідусем завжди ми разом всюди.

І нам удвох і горе – не біда!

Про нас тепер уже всі кажуть люди:

« Старий з малим – це нерозлийвода!»

 

  • З сестричкою ми, наче риба з водою.

Одні в нас і думи, і мрії.

Немає секретів з моєю сестрою,

І спільні в нас ігри, надії.

Ми в дружбі і радості з нею живемо,

Вчимося, співаєм, читаєм.

Ми шиємо з нею, малюєм, плетемо

І завжди усе ми встигаєм!

 

  • А як ми із братом в родині живемо,

Ви хочете знати про те?

В басейні ми поруч щоденно пливемо

І ходимо на карате.

Вчимося ми добре і кожен це знає,

Без знань не підете в життя.

Мене доброті брат мій рідний навчає

І мудро веде в майбуття.

 

  • Ми любимо вас, кохані мами й тата,

Ми вам бажаємо здоров'ячка багато,

Ми хочемо, щоб завжди ви раділи,

І щоб в житті ніколи не хворіли.

 

  • Хоч часом ми буваємо нечемні,

І дуже ви хвилюєтесь за нас,

Але у серці знаємо напевно:

Ми більше радуємо вас.

 

  • Хай Бог охороняє вас від злого,

Хай світить сонце і колосяться жита,

Щоб були ви щасливі і здорові

На многії, многії літа.

 

  • Так що ж людині треба для щастя? ( Здоров'я, гарний настрій, радість)
  • А гра приносить щастя?

VІІ. Ігри з батьками.

 

1 Виходять мама або тато з дитиною. Дитина пише  про що вона мріє, а батьки повинні відгадати мрію своєї дитини. ( Дод. 5)

 

2.Створення коллажів на тему « Щастя». ( Дод. 5)

 

VІІІ. Гра « Заселись в будинок Щастя».

  • У вас на партах лежать круги. На що вони схожі? ( на мардашки дітей0
  • На мардашках намалюйте своє обличчя, відобразивши свій настрій.
  • А зараз настав час заселитися в Будинок Щастя ( по черзі виходить кожна група і розміщає свою мардашку на будиночку).( Дод. 6)

IX.. « Магічна свічка».

  • У народі кажуть: « Добро творить дива». Запалимо свічку і уявимо, що вона магічна, і відтепер всі, хто візьме її в руки, перетворюються на чарівника. Підключіть свою фантазію, уявіть, що кожен з вас став добрим чарівником. Щоб ви зробили, ставши чарівником?

 ( діти передають свічку, називають добрі справи).

Х. « Стежка доброти».

 Слухаючи вас, я зрозуміла, які ви добрі, і недаремно кажуть, що добро живе в душі людини. І саме тому душа безсмертна. Зараз на відбитках своїх ніжок ви напишете добрі справи, які зробили комусь. Утворимо стежку доброти до Будинку Щастя. ( Дод. 7)

- Сьогодні ви протоптали стежку доброти, бажаю, щоб вона перетворилась на широкий шлях, яким ви будете йти впевнено, даруючи усім радість і любов, і роблячи цим щасливими людей, які вас оточують, а від цього і самі ви будете щасливими.

ХІ. Підсумок. Презентація « Щастя»2.( Дод. 8)

  • Чи сподобалося вам, як ми провели час? ( відповідають діти і батьки)
  • Що сподобалося найбільше?
  • Чи залежить досягнення щастя від особистих зусиль людини?
  • Давайте зазаз обнімемось, посміхнемось і цим самим подаруємо шматочок щастя собі і своїм друзям.

( Дод.9)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
26 березня 2018
Переглядів
4149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку