22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Виховний захід. Шоу "Класний клас!!!!!!"

Про матеріал

Мета даного заходу: визначення рівня сформованості класного колективу, згуртованості його членів. Розвиток у дітей творчого та лідерського потенціалу, уміння працювати в колективі. Виховання відповідальності за доручену справу.

Перегляд файлу

 

Мета: визначення рівня сформованості класного колективу, згуртованості його членів. Розвиток у дітей творчого та лідерського потенціалу, уміння працювати в колективі. Виховання відповідальності за доручену справу.

 

Звучить музика. На сцену виходять двоє дітей і по черзі говорять:

      Увага! Увага!

Слухайте всі!

Дружно усіх вас кличем до гри!

Нехай сьогодні будуть жарти!

Нехай луна дитячий сміх!

Заряд бадьорості і вдачі

Гра подарує нам усім!

 

Ведуча. Доброго дня усім присутнім. Рада вітати вас на нашому шоу «Класний клас» під час проходження тижня психології під гаслом «Життя – це вічний пошук». За звання найкласнішого колективу будуть змагатися учні 7 та 8 класів. Для початку ми визначимо, що означає «класний колектив». Класний не тому, що збираються в класі, а тому що всі члени колективу мають певні риси, а саме:

  • Ерудиція                                       Кмітливість
  • Розум                                            Творчість
  • Дружба                                         Сміливість
  • Гарний настрій

А як ви думаєте у наших колективах є такі учні? Звичайно є. І саме тому вони вирішили визначити, який же класний колектив є найкласніший. І ми їм у цьому допоможемо. Вам відома така приказка «Розумний в гору не піде…». Можливо десь у чомусь вона і справедлива, але тільки не у нашому випадку. У нашій грі хто найрозумніший, той і піде в гору. Адже за відсутності інтелекту, кмітливості, наполегливості – і кроку ступити до вершини не можна. Сьогодні нашим командам доведеться виявити максимум кмітливості і навіть спритності, а іноді і просто покластися на свою інтуїцію, щоб дійти до перемоги. А за тим, щоб наш шлях до перемоги був чесним і справедливим стежитиме наше вельмишановне журі у складі: _________________________________________________________

Тож починаємо!

Зараз команди представлять свої колективи. Від цього конкурсу багато що залежить. Бо як сказав відомий герой фільму Капітан Врунгель: «Як ви яхту назвете – так вона і попливе». Від першого враження про команду може залежати доля всієї гри.

  1. Конкурс «Візитка».

Командам необхідно представити свій девіз, емблему, фішку.

Отже, виступають команди…

  1. Конкурс «Ерудит».

Кожній команді надається 10 запитань. Виграє та, що дала найбільшу кількість правильних відповідей за 5 хв.

1. Як написати "мерзла вода" трьома літерами? (лід)

2. Який кінь, коли його миють? (мокрий)

3. Який ключ літає? (журавлиний)

4. Скільки кроків зробить горобець за сім років? (жодного)

5. Що посеред землі стоїть? (буква м)

6. Який рік тягнеться один день? (новий)

7. Як написати "суха трава", щоб вийшло чотири літери? (сіно)

8. Чого людина оглядається?( Бо на потилиці очей немає)

9. На дубі три гілки, на кожній по шість яблук. Скільки всього на дубі яблук? (0)

10. Герой, який посіяв гроші (Буратіно).

11. Цар звірів (лев).

12. Папірці, які гріють душу і тіло (гірчичники).

13. Мужчина, якому не потрібні послуги авіації (Карлсон).

14.Предмет, якому потрібне око та око (окуляри).

15. Світова книга (атлас).

16. Той, що ходить і не дає спати (будильник).

17. Літальний апарат Вінні-Пуха (кулька).

18.Одна нога там? друга тут. Яка це гімнастична фігура? (шпагат).

19. Предмет, з яким можна іти на всі чотири сторони (компас).

20. Що не варто шукати в копиці сіна (голку).

 

  1. Конкурс «Показуха»

Інколи трапляються ситуації, коли від однієї людини залежить доля і життя інших. Саме така ситуація чекає на наші команди зараз. Адже від точності, зосередженості, кмітливості, швидкості одного гравця залежить перемога чи поразка всієї команди. Команда обирає гравця, який буде пояснювати зображення.

  1. Конкурс «Літератори».

Команда отримує початок казки та певний набір слів, з якого необхідно скласти свою казку (на виконання 5 хв.)

 

АВТОРСЬКА КАЗКА

Були собі ____________________________________________________________.

Пішли вони якось _____________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Раптом з-за рогу вискочили____________________________________________

____________________________________________ і гайда___________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________.

Аж тут _________________________________________, і як закричить!!!!!! Де і ділися ________________________________________________________.

А ____________________ з переляку й забули, що _________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Добре, що __________________________ завжди носив із собою _____________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Довго згадували свою пригоду і раділи, що все так гарно скінчилось.

 

  1. Конкурс «Живий кросворд».

Командам дається набір букв. Необхідно скласти якомога більше слів за 2 хвилини. Виграє команда, яка складе більше.

 

  1. А на домашнє завдання наші команди підготували свій проект «Школа майбутнього». Просимо представити!

 

Слово журі, нагородження переможців.

 

 

1

 

doc
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку