Мета. Формувати єдиний колектив, допомогти батькам зрозуміти, яку потребу відчувають діти в спілкуванні з батьками, дати дітям можливість роздивитися таланти та любов своїх батьків, вчити дітей використовувати власні вміння та навички у змаганнях, виховувати любов до спорту, почуття колективізму, родинні почуття.
Захід проводиться у спортивному залі. У змаганні приймають участь учні, їхні батьки, мами, бабусі і дідусі. Всі діляться на дві команди
"Спритні" і "Дужі". Зал прикрашено повітряними кульками, прапорцями, плакатами: 'Щоб ви не робили, кількість добра у світі повинна примножуватися', "Здоров'я сім'ї - здоров’я дитини ", Здоров'я сім і - здоров'я держави ".
Вчитель. Бути сьогодні татом чи мамою набагато важче, ніж колись. Раніше, якщо діти погано вчилися, вважалося, що вони такими народилися. Сьогодні можна із впевненістю сказати, що немає проблеми дітей, а є проблема батьків. Обставини, в яких живуть, ростуть, формуються діти, в наші дні дуже відрізняється від тих, які складалися декілька десятків років тому. Раніше вплив батьків на дитину був беззаперечним, сьогодні телебачення, комп'ютери, комікси майже замінюють дітям батьків. До речі, і в батьків все менше і менше часу зачитається часу, щоб виділи чи його дітям. Тому сьогодні ми й зібралися у цьому залі, щоб довести нашим дітям, а перш за все самим собі, що наші діти - це найголовніша сходинка нашого життя .
От який сьогодні день -
Гарний день, чудовий!
Я з татусем рано встав
З-під теплої ковдри...
Ну а потім - і до столу!
Смачненько поїли
І хутенько до телека
На дивані сіли?
От і ні! Хіба ж то діло?
Взяли гирки ми уміло,
Розім'яли м'язи добре,
Навіть були трішки мокрі!
Тож покажемо на ділі,
Що ми спритні і умілі!
Вчитель. Зараз я запрошую тих батьків і дітей, які виявили бажання
взяти участь у сьогоднішній грі " Тато, мама і я - спортивна і дружна сім'я."
Сьогодні свято, конкурс нині.
Сьогодні всі друзі зібралися тут.
І в цьому залі радість лине,
Конкурси, змагання всіх нас ждуть.
Конкурс здорових і кмітливих.
Змагання розумних і щасливих.
Змагання для тих, хто у чесній боротьбі
Шлях перемоги прокладе собі.
Вчитель. Увага! Увага!
Тож слухайте всі До вас наша промова. В цей радісний час і напружений час до конкурсу команди готові?
Команди. Готові!
Вчитель. Це добре. Але перш, ніж приступити до змагання, дозвольте представити журі, що буде вас оцінювати. Це:
Із олімпу мудрості і правди.
Нехай судить нас , любе журі,
Тільки ви не шкодуйте балів,
І в цю мить важку нам поможіть.
Будьте мудрі, сумлінні, завзяті,
Бо вам влада велика дана,
Розсудить змагання про здоров'я важкувато,
Але спробуйте, бо здоров'я,
То є зіронька в небі ясна.
Для боротьби ми не збирали
Ані рушниць, ані гармат.
Здоров'я повен міх набрали,
Вистачить його для всіх членів команд.
Наша невеличка команда,
І молодий у неї вік.
А Назара ми вибрали за отамана.
Бо він здоровий чоловік.
Сьогодні прибули ми
Змагатись і перемагати.
Отож просимо болільників
Щиро нам допомагати!
Пісня ,,Спортивний марш" ( на мелодію „ Гей ви ,стрільці січовії".)
Кожен день по розпорядку . Раз, два, три.
Ми виходим на зарядку. Раз, два, три.
Щоб здоровим бути дітям
І ніколи не хворіти. Раз, два, раз, два, раз, два, три.
Кличе сонце на подвір'я. Раз, два, три.
Можна дітям там побігать. Раз, два,три.
Руки вгору та донизу
Вліво, вправо подивися. Раз, два, раз, два, раз, два, три
Ми крокуємо по колу. Раз, два, три.
І ніхто не буде кволим. Раз, два, три.
Зупинились, повернулись.
А тепер всі розімкнулись. Раз, два, раз, два, раз, два, три.
Нахиляйтесь, присідайте. Раз, два, три.
І сусіда не штовхайте. Раз, два, три.
Біг на місці починайте.
Потім трохи пострибайте. Раз, два, раз. два, раз, два, три.
І дорослим і малятам. Раз, два, три.
Спорт подвоює завзяття. Раз. два. три.
Підростемо ми і в спорті
Подолаєм всі рекорди. Раз, два, раз, два, раз, два. три.
Ми прийшли сюди сьогодні,
Щоб вести запеклий бій
Тільки ні, не кулаками,
А в веселій, дружній грі.
Роман наш, парубок моторний,
І хлопець хоч куди мастак.
На всяке діло він проворний.
На всякі витівки гаразд.
У першому конкурсі ми пропонуємо командам привітати один одного. (Команди обирають девіз та малюють емблему команди)
І конкурс. "Привітання"
Ми – команда « Дужі»!
Хто із спортом дружить
Буде завжди дужим!
Ми – команда «Спритні»!
Любимо бігати й стрибати
Зарядку робити, у футбол грати!
Вчитель. Просимо журі оцінити " Привітання" та емблеми команд.
Фізкультура, спорт, здоров я Речі кожному потрібні, Бути сильним і здоровим Це найбільша радість в світі. Тож покажемо на ділі Чи ми спритні і умілі.
II конкурс. «Смуга перешкод"
Біг змійкою між кеглями та обручами. Тим же чином повертаються. Пройшовши "'Смугу перешкод", учасник біжить до наступного, передає естафетну паличку, стає позаду в колонні.
(журі оцінює)
III конкурс. « Загадки»
Двоє ніг у швидкого коня,
Має він одне око і роги.
Я катаюсь на ньому щодня
Хоч і добре натомлюю ноги.
(Велосипед)
Гру цю люблять всі на світі:
І дорослі, й малі діти.
М’яч. Удар. І крики: «Го-ол!»
Пречудова гра - … (футбол)
Дерев’яні дві конячки
Мчать мене униз на вскачки.
А коли я спотикаюсь,
За дві палиці тримаюсь. (Лижі)
Б’ють його руками ,
Б’ють його ногами,
Але він не плаче,
А все скаче, та все скаче. (М’яч).
IV конкурс. "Волейбольний"
Підбиваючи руками кульку, оббігти навколо кеглі, повернутися назад, передати кульку наступному гравцеві.
V конкурс. " Влучно в ціль»"
Тенісними м’ячами попасти в обруч з певної відстані.
VI конкурс. "Передай далі".
Учасники стають один за одним і передають м’яч над головою тому, хто стоїть за ним. Останній учасник біжить з м’ячем наперед і все повторюєьбся спочатку.
VIІ конкурс « Вікторина»
Дати відповіді на запитання вікторини.
беруть участь у літніх баскетбольній команді? (6).
Олімпійських іграх 6.Скільки білих фігур
(футбол, волейбол, у шахах? (16).
баскетбол, гандбол). 7. Як часто проводяться
VIІІ конкурс. « Котися м’ячик»
Учасники стають один за одним, широко розставивши ноги. Потрібно прокотити м’яч між ногами до останнього в колоні. Останній бере м’яч і повертається наперед..
IX конкурс. « Ерудити»
Написати якомога більше прислів’їв та приказок про здоров’я та спорт.
X конкурс. "Найчутливіший тато". (Жарт)
Діти лягають рядочком, а тати із зав'язаними очима повинні перестрибувати кожну дитину. Але поки таткам зав'язують очі діти тихенько тікають.
( Цей конкурс не оцінюється).
XІ конкурс. "Повітряний міст*'.
Команди шикуються колонами за ростом (спереду - найменші). На відстані 3 м від них виходять капітани з баскетбольними м'ячами в руках. За сигналом кожен капітан кидає м'яч першому гравцеві своєї команди, той ловить його, а потім - швидко повертає назад і присідає. М'яч від капітана летить до другого гравця, який робить так само і т.д. Гра закінчується, коли останній гравець передасть м'яч капітанові і той підніме його вгору. (Журі оцінює)
ХІІ конкурс. « Показуха»
Представники команд за допомогою міміки та жестів демонструють якийсь із видів спорту, а команда суперника повинна його вгадати.
XIІІ конкурс. "Мішана естафета"
Ось і закінчились змагання! Показали нам вони, що діти всі вправні, сильні, як татусі, як мами, І бабусі, і дідусі. Спритні, бачте, он які!
На прощання побажаю
Вам здоров я цілий міх. А із ним хай тут лунає Пісня і веселий сміх!
Пісня на мотив « Червоної рути»
Нам здоров' я, щоб мать
І міцне і багате
Фізкультуру любить
Треба в будень і в свято.
Волейбол, баскетбол
Шанувати потрібно.
На змаганнях свій клас
Представлятимеш гідно.
Пр. Спорт - це здоров'я,
Буде поруч із нами.
Бо шануєм його ми
Із дитячих літ.
Будем любити і метання, і кроси,
І стрибки, і атлетику, і біг.
Легко й спритно стрибать
Всім нам треба уміти,
Перешкоди долать,
І зарядку робити.
Вся сім'я моя тут,
Тут і друзів багато.
Ви підтримайте нас.
І удасться нам свято!
Пр.
Оголошуються переможці змагання. Нагородження.