Виховний захід «Театральна студія. Виготовлення ляльок та постановка казок»

Про матеріал
Виховний захід «Театральна студія. Виготовлення ляльок та постановка казок» Мета: навчальна: ознайомити учнів із поняттями «вистава», «сценарій», «сценарист», основами сценічної справи; учити запам’ятовувати текст, сценічні пози, виконувати непідготовлені сценічні етюди; повторити історію виникнення театру та театральних вистав; розвивальна: розвивати творчі здібності, уміння інсценізувати та імпровізувати, увагу, фантазію; формувати вміння спілкуватися з іншими членами театрального колективу; виховна:y виховувати ціннісне ставлення до себе, людей та мистецтва театру.
Перегляд файлу

Виховний захід «Театральна студія. Виготовлення ляльок та постановка казок»

 

Мета:  навчальна: ознайомити учнів із поняттями «вистава», «сценарій», «сценарист», основами сценічної справи; учити запам’ятовувати текст, сценічні пози, виконувати непідготовлені сценічні етюди; повторити історію виникнення театру та театральних вистав; розвивальна: розвивати творчі здібності, уміння інсценізувати та імпровізувати, увагу, фантазію; формувати вміння спілкуватися з іншими членами театрального колективу; виховна:y виховувати ціннісне ставлення до себе, людей та мистецтва театру.

Хід заняття.

I. Організаційний момент.
2. Слово вчителя

Учитель. Перша зупинка — «Пізнайкіна». Театр прийшов до нас із Давньої Греції. У стародавньому театрі глядачі сиділи на схилах пагорба, актори виступали біля його підніжжя. Щоб актора було добре видно, він надягав яскраву маску і взував сандалії на високих підборах. Маска (демонструє ілюстрацію) була одночасно гучномовцем. Греки мали відвідувати театральні вистави.

 

А як з’являється вистава?  

Про це ми дізнаємося на наступній зупинці. Рушаймо!

 

3 Зупинка «Навчальна»

Учитель. Перш ніж режисер розпочне готувати виставу, він має знайти сценарій, за яким відбудеться постановка. 

Словникова робота

Автора, який пише сценарій, називають сценаристом. 

Учитель. Вистава — це складний вид діяльності. Тут важливими є знання тексту, уміння виразно читати, навички правильно рухатися, використовувати міміку та жести, створювати відповідне

середовище, а ще вміння добирати необхідні атрибути. Але найголовнішим є вміння прислухатися одне до одного, розуміти й допомагати одне одному. У цьому вам допоможе дружба, адже виставу слід створювати всім разом. Щоб дістатися наступної зупинки, ми маємо визначити характерні риси персонажів казок, що ви оберете за допомогою жеребкування.

 

4 Робота в групах

Учитель об’єднує учнів у групи, які за допомогою жеребкування обирають персонажів казок.

 

Учитель. Розгляньте отримані зображення героїв. Допишіть слова, що найкраще характеризують:

група № 1 — кота, півника, лисицю, бджілку;

група № 2 — вовка, зайця, їжачка, ведмедя. 

Орієнтовні відповіді: кіт — хоробрий (або ледачий); півник — довірливий; лисиця — хитра; бджілка — працьовита; вовк — злий; заєць — боязкий; їжачок — мудрий; ведмідь — вайлуватий тощо.

 

5 Зупинка «Акторська». Акторський тренінг

Учитель. На цій зупинці ми спробуємо відтворити образи обраних героїв, виконавши акторські завдання. Отже, ми — актори. Виконаймо вправу! 

Вправа «Театр»

 

На початку гри відбувається розподілення ролей (Завіса, дерева, Вовк, Лисиця, Заєць, Півник, Ведмідь, Їжак тощо). 

Учитель. Зараз ми ставитимемо виставу. Спочатку необхідно провести репетицію. Пам’ятайте про характери своїх героїв і поміркуйте, як саме маєте вийти.

Вправа «Потяг»

Один учень — «тепловоз» («електровоз»), який дає сигнал для початку руху. Решта дітей — «вагони», чіпляються за нього та під час руху «чимхають»: «Чимх-чимх-чимх!», а «тепловоз» промовляє: «Ту-ту!».

 

6. Постановка казок «Ріпка» та «Курочка Ряба»

7. Підсумок заняття

doc
Додано
2 вересня 2019
Переглядів
765
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку