Виховний захід в ГПД для учнів 2-3 класів "Математичний потяг"

Про матеріал
Заняття розроблено для учнів групи подовженого дня, з метою закріплення здобутих знань на уроках математики.
Перегляд файлу

Виховний захід

для 2-3 класів в ГПД

«Математичний потяг»

 

Мета: перевірити знання учнів таблиці множення; розвивати логічне мислення, культуру спілкування, уміння працювати в групах; активізувати пізнавальну активність учнів; прививати інтерес до математики.

 

Хід заняття:

 

Вчитель: -  Діти, сьогодні ми з вами вирушимо у дуже цікаву подорож. Вирушимо ми на математичному потязі. Ви проїдете чимало цікавих станцій, на кожній з яких вас чекають нелегкі випробування. Спочатку ми поділемося на 2 команди.

 

Діти діляться на 2 команди. Кожній команді видається маршрутний лист і вибирається  черговий по станції,який буде його заповнювати.

 

 - Але для того, щоб сісти в потяг, необхідно купити квитки в касі. Для цього вам потрібно вирішити  приклади, кожна правильна відповідь – це один квиток.

1 команда

15 + 37 =

84 + 66 =

74 + 12 =

59 + 25 =

57 + 14 =

25 + 73 =

45 + 21 =

17 + 32 =

14 + 34 =

22 + 58 =

21 + 45 =

11 + 93 =


2 команда

93 - 34 =

74 - 66 =

62 - 37 =

59 - 44 =

99 - 78 =

65 - 65 =

45 - 24 =

76 - 26 =

82 - 47 =

72 - 44 =

77 - 68 =

85 - 35 =

 

Діти отримують квитки та маршрутні листи. На кожній станції діти відмічають бали за завдання.

 

1 станція «Рахівниця»

 

Кожній команді ставиться по 5 питань,за кожне питання 1 бал.

 

 

 

1. На грядці сиділи 4 горобця. До них прилетіли ще 2 горобця. Кіт Васька підкрався і схопив одного горобця. Скільки горобців залишилося на грядці? (0, інші полетіли)

2. Півень, стоячи на одній нозі, важить 3 кг. Скільки він важить, стоячи на двох ногах? (3 кг)

3. Скільки буде 4+1? (5)

4. Скільки хвостів у двох ослів? (2)

5. Скільки рогів у двох корів? (4)

6. На березі росло три апельсина і дві груші. Скільки всього фруктів росло на березі? (На березі фрукти не ростуть)

7. На ялинці висіло п'ять бананів і одне яблуко. Скільки всього фруктів висіло на ялинці? (Шість. Фрукти не росли, а висіли)

8. Скільки буде, якщо 10 зменшити на 2? (8)

9. На дереві сидять п'ять птахів: три горобці, інші ворони. Скільки ворон? (2)

10. Що більше, 3 + 1 або 6-1? (6-1 більше ніж 3 + 1)

 

2 станція «Рибалка»

 

На цій станції команді пропонуються завдання у віршах, які зроблені на картках у вигляді рибок. З одного боку картки написано умову задачі, з іншого боку - вказана маса рибки. Якщо рибка важить 100 г, то за вирішення завдання присуджується 1 бал, 200 г - 2 бали.

 

1. Мишка в полі працювала,

 

Зернечко пшеничне залюбки збирала.

 

Шість зернини вона знайшла,

 

Потім – ще чотири.

 

Поки в нірку їх несла –

 

Три зернини загубила.

 

Хто тепер з вас відповість,

 

Скільки мишка зерен з’їсть?   (7)

 

 

2. Білка горіхи зривала,

 

Спритно в корзинку складала.

 

Зразу 7 та ще 4.

 

Потім сіла, відпочила,

 

2 горішки з’їла.

 

Скільки діткам залишила?   (9)

 

 

3.  Сім веселих хлопчиків

 

В озері купались.

 

Двох покликали матусі,

 

Скільки хлопчиків зосталось.  (5)

 

 

4. Шість кумедних ведмежат

 

Біля броду борюкались.

 

Двоє з них втекло до мами.

 

Скільки ведмежат зосталось?                      (4)

 

 

5. Грушки їжачок збирав

 

І в торбиночку складав.

 

Штук 12 груш знайшов

 

Та до друга він зайшов.

 

Довго друзі розмовляли

 

Та грушками смакували.

 

Двоє грушок з’їли зразу,

 

Потім ще 4.

 

Не могли сказать відразу,

 

Скільки грушок залишили?                       (6)

 

 

 

 

6.      10 яблук Петрик мав.

 

         Троє яблук мамі дав,

 

         5 – малій сестрі Сабіні.

 

         Скільки ж залишив собі він?     (2)

 

3 станція « Будівничка»

 

На станції «Постройкіно» учні повинні з геометричних фігур побудувати модель паровоза і літака.

 

4 станція «Розмальовкіно»

 

На цій станції команді пропонуються математичні розмальовки. Завдання команди якомога швидше нанести на малюнок кольору, що відповідають зазначеним цифрам.

 

 

 

5 станція «Привітальна»

 

- Діти, сьогодні ми здійснили подорож по станціях "Математики", але ще не всі станції в цій величезній країні математики ми відкрили, і ми будемо продовжувати вивчати їх. Наша "подорож" триватиме.

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Позакласні заходи
НУШ
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
2360
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку