Виховний захід в інклюзивному класі (для дітей з ООП)

Про матеріал

Виховне заняття для дітей з ООП.Під час заняття діти знайомляться з державними символами України,оберегами,вчаться відгадувати загадки,працюють з мозаїкою.Спілкуються між собою.В процесі усього заняття застосовується багато цікавих вправ для зняття нервово-психологічного навантаження.

Перегляд файлу

Програмовий зміст: ознайомити дітей із віночком-оберегом, розкрити значення кожної квітки (ромашка, незабудка, мак, барвінок, волошка), кольорів стрічок. Закріпити уміння рухатись ритмічно, співвідносити рухи з характером музики. Розвивати зв’язне мовлення, естетичний смак. Виховувати почуття національної гордості, інтерес до національних оберегів.
Обладнання: квіти-обереги, українські традиційні віночки, вишитий рушник, різнокольорові стрічки, запис українських народних мелодій, презентація «Віночок оберіг дівочий» .
Попередня робота: розгляд тематичної папки «Моя країна - Україна», розгляд тематичної папки «Квіти», розучування вірша про Батьківщину та віршів про квіти.

Хід заняття


        Діти одягнені українські національні костюми.
Психологічний етюд
Маленькі наші ніжки,
Та добре знають путь.
На службу Україні,
Як виростуть, підуть. (діти крокують по колу)
Маленькі наші ручки,
Та кріпнуть і ростуть.
На службу Україні
Всю працю віддадуть. (діти піднімають від плечей і вгору)
Дитячі в нас серденька,
Та щирі почуття. (діти прикладають праву руку до серденька зліва)
Любити Україну
Ми будем все життя (діти піднімають руки вгору і вітаються)

- А давайте, діти, спробуємо підібрати гарні слова про нашу Україну.

Дидактична гра «Яка наша Україна?»
        Україна - могутня. А ще яка?
Діти продовжують. Наприклад: Україна - калинова, квітуча, зоряна, барвінкова, багата, співуча, барвиста, дружня, мила, дорога, гарна, рідна.

- Молодці! Діти, а як називають людей, які живуть на Україні? (українці). А хто ви? (українці). Якою мовою розмовляють українці? (рідною, українською). Діти, що можна сказати про нашу рідну українську мову, яка вона?

Дидактична гра «Яка наша мова?»
(солов'їна, милозвучна, калинова, рідна, красива, пісенна, барвінкова, материнська, неповторна, казкова, співуча)

- В Україні є державні символи, за якими впізнають її в усьому світі.
        - Давайте разом їх пригадаємо. Які ви знаєте символи України?
        - Це державний прапор, гімн , герб. Також в Україні є народні символи: жито,барвінок, калина, верба, лелека, соловей, віночок, вишитий рушник.
        - Сьогодні ми з вами поговоримо про український віночок, як оберіг.
        - Український віночок - є частиною українського національного костюма. В давнину їх носили тільки дівчата. Плели з живих квітів. Вважалось, що в них є чаклунська сила, здатна захистити від будь-якого лиха. Тому український віночок не просто прикраса, а й оберіг.

(Звучить музика. З'являється дівчинка - українка .)

- Діти, подивіться. До нас у гості завітала маленька українка . Погляньте, як вона святково одягнена. На ній незвичайне вбрання. А давайте подумаємо і скажемо, у що ж одіта наша ЮЛЕЧКА . (в українське вбрання)
        - Так , вірно, це українське національне вбрання.
         - Давайте зараз із вами ще раз подивимось на нашу Юлю і опишемо її. Яка вона? (опис : гарна, святкова, чарівна, мила, рідна, українська).

- Давайте роздивимось уважно віночок на голівці нашої україночки? З чого він складається? Чого не вистачає? (Квітів).
        - Так, саме квітів не вистачає у віночку. Квіти – постійні супутники нашого життя. Вони всюди – на клумбах, у кімнатних вазонах, на вишитих рушниках. З них робили цілющі лікарські напої, відвари, ними лікували хворих. А що буде, коли сплетемо квітку до квітки? (віночок).
        - Тож давайте допоможемо нашій дівчинці. Вплетемо їй квіти у віночок.
       - А з яких квіточок плести віночок будемо, ви дізнаєтесь, коли загадки відгадаєте. Кожна квіточка щось означає. Ось подивіться, в мене є такі чудові конверти, в яких і знаходяться завдання. Ну що ж відкриваємо та подивимось. Що ж там заховалося?
(В кожному конверті знаходиться загадка про квітку. ).

- Ось і перша загадка.
1. Стебельце – шорстка драбинка
В середині – чорна вуглинка.
Пелюстки – блискучі, як лак.
Це квітує в полі … (мак).

- Так, це мак.

(учні складають з алфавітних кубиків слово МАК )
2. Загадка.

 Я на сонце дуже схожа,
Золотиста і пригожа,
Я щоранку розквітаю
Промінцями всіх вітаю,
Відгадати всім не важко,
Що ж за квітка я …? (ромашка)

- Так, молодці. Це ромашка.
(діти складають квіти з мозаїки)

- Ромашка не тільки лагідна та добра квітка, вона дуже корисна. Має лікарські властивості. Дівчата дуже люблять мити волосся відваром ромашки, щоб воно було довгим, красивим та шовковистим. А чай з ромашкою смачний і корисний. Його п’ють, коли болить живіт, ним полощуть горло.

3. Загадка.
Наступна квітка ось яка, відгадайте!

На просторах поля золотого
Сині зірочки тремтять
Мов шматочки неба голубого
Виграють, виблискують, горять. (волошка)

- Так, це волошка!

- Ці квіточки теж мають лікувальні властивості. Вони дуже корисні і ними також миють волосся. А ще освіжають хату, в них купають малих дітей.
       

Фізкультхвилинка.
Закрийте оченята, присядьте і уявіть себе маленькими квіточками, які тільки-тільки почнуть проростати із землі.
1. Пройшов дощик і наші квіточки почали проростати із землі.
2. Потяглися пелюсточки до сонечка.
3. Загойдалися під вітром.
4. Закружляли у веселому таночку.
5. Похилилися, присіли, доторкнулися до матінки-землі, відчули її тепло і знову розправили свої пелюстки і знову закружляли.
6. Прийшов вечір, похилилася квіточка, присіла і заснула в солодкому сні, чекаючи на завтрашній день.
7. І ось ми з вами знову не квіти, а маленькі слухняні діти.

- Діти, поки ми кружляли, на нашому килимочку розсипались квіточки.Зараз кожен звас назбирає різних квітів і виготовить свій віночок.

Аплікація «Віночок»
(Розкидаю по килиму квіти, діти по черзі їх збирають і під музичний супровід роблять аплікацію).

F:\23781991_146753185946618_1068298546_n.jpg

- Молодці! Але це ще не все. Подивіться уважно, чого не вистачає у віночку у нашої Юлечки? (стрічок).
- Отже  віночок потрібно прикрасити ще й стрічками. Але в'язати стрічки потрібно уміло, в певному порядку. Ось послухайте казочку про те, як одна дівчинка в’язала стрічки до свого віночка.

Казочка.                                                                                                                 
        Сиділа дівчина на галявині та плела вінок. Подивилась на матінку-землю нашу годувальницю, та й прив’язала по середині першу стрічку. Якого вона кольору?(коричневого).
      
       А потім пригріло ніжне сонечко. Посміхнулася дівчинка його промінцям та й прив’язала стрічку якого кольору? (жовтого).
        Прив’язала жовту стрічку – нехай Сонечко зігріває землю . Так що ж означає жовта стрічка? (сонечко)
       Пригріло сонечко. Вибилося із землі зелене житечко і все навкруги зазеленіло. І дівчинка прив’язала до віночка яку стрічку? (зелену). Хай зеленіє житечко . А потім глянула дівчинка на небо, а воно синє-синє, чисте, без хмарок. І прив’язала вона стрічку якого кольору? (синього).                                              Що вона означає? Та тут стало житечко в’янути без водички. А на небі - ні хмаринки. І стала дівчинка дощик закликати. Тут набігли хмаринки, впали на землю перші краплинки – блакитні-блакитні. Зраділа дівчинка та й прив’язала … якого кольору стрічку? (блакитну).                                                                       Так. Що вона означає? (воду). Зраділо житечко, а тому що дощик був чарівний. Швидко достигло житечко. Зібрали люди урожай та й напекли смачного хліба. З’їла дівчинка окраєць хліба, прив’язала оранжеву стрічку. Що вона означає? (хліб)

- Молодці, діти! Подивіться, який гарний віночок у нас вийшов. Тепер ми можемо одягнути його на голівку Юлечці.

- Молодці! Справились з усіма  завданнями! Сподобалось вам наше заняття? А про що ми з вами говорили? Про які квіти? На цьому наше заняття закінчується. Дякую вам !.

-Пісня-гра»Подоляночка»    

F:\23804660_146753042613299_806414826_n (1).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хмельницька середня загальноосвітня школа I-IIІ ступенів №21

 

915614_webka.jpg

Виховний захід в інклюзивному класі

на тему

«Український віночок»

 

 

 

Підготувала асистент вчителя:

Шпачкова Т. П.

 

 

 

 

м.Хмельницький

2018 рік

 

docx
Додано
22 лютого 2018
Переглядів
5980
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку