Виховний захід "Великі географи"

Про матеріал

Виховна година яка дасть можливість ознайомити учнів із життєвим шляхом видатних географів, дослідників , мандрівників, розширити їх знання, щодо внеску цих вчених; розвивати ораторські здібності учнів; формувати світоглядні погляди дітей

Перегляд файлу

Виховна година «Великі географи»

Мета : ознайомити учнів із життєвим шляхом видатних географів, дослідників , мандрівників, розширити їх знання, щодо внеску цих вчених; розвивати ораторські здібності учнів; формувати світоглядні погляди дітей.

Обладнання : комп’ютер , малюнки, портрети дослідників, презентація, географічна карта.

Перебіг заходу.

Вчитель. Я рада вас вітати на сьогоднішній виховній годині. Географічна наука багата на імена звитяжних вчених-географів, які ціною свого життя іноді розширювали географічні знання. На цій виховній годині ми познайомимо вас з деякими з них. Після презентації життєвого шляху вчених на вас чекає вікторина , тому будьте уважні, щоб не пропустити нічого важливого.

4 учні демонструють презентації, коментуючи їх.

  1.  – Степан Рудницький;
  2.  –  Генрі Гудзон;
  3.  – Тур Хеєрдал;
  4.  – Жак-Ів Кусто.

Перший конкурс «Сенкан» кожна команда (1 клас – 1 команда) впродовж 5 хвилин має скласти 4 сенкани присвячені географам про яких, щойно почули.

Команди презентують свою роботу, журі ( учні які вели презентацію) оцінюють сенкани.

Другий конкурс «Вікторина» на моніторі портрети географів під номерами. У команд на партах таблички від 1 до 4. Вчитель зачитує питання, а капітан за згодою команди піднімає відповідний номер. 2 бали журі зараховує команді, яка підняла першою, решта по 1 балу.

Питання «Вікторини»

  1. Його називали «капітаном-невдахою».
  2. Цього вченого вважають основоположником української фізичної географії.
  3. Мандрівки здійснював на копіях стародавніх суден.
  4. Є розробником аквалангу.
  5. Досліджував океан.
  6. Шукав шлях до Індії.
  7. Один з його фільмів отримав «Оскар».
  8. Мандрівки здійснював на судні «Діскавер».
  9. Довгий час роботи цього вченого були заборонені.
  10.  За кордоном він міг зробити блискучу кар’єру , але повернувся до України.
  11. Він домігся мораторію на розробку надр Антарктиди на 50 років.
  12. Затока названа його ім’ям, стала його могилою.
  13. Цей дослідник  вивчав культуру різних народів.
  14. Його судна мали дивні назви: «Кон-Тікі», «Ра», «Ра ІІ».
  15. Долаючи наслідки катастрофи він закохався у море.
  16. Був учнем Михайла Грушевського.
  17. Засуджений у 1933 році на 5 років тюремного ув’язнення.
  18. На орендованому кораблі влаштував дослідницьку лабораторію.
  19. Довів , що індіанці могли здійснювати подорожі на великі відстані на бальсових плотах.
  20. Команда втомлена мандрівкою взбунтувалася проти цього нього.
  21. Для досягнення своєї мети винаймався на службу до іноземних держав.
  22. Був директором Українського науково-дослідного інституту географії та картографії.
  23. Довів  імовірність контактів давніх цивілізацій Старого та Нового Світів.
  24. Найголовнішою серед географічних дисциплін вважає фізичну географію.
  25.    Норвезький мандрівник та вчений
  26.    Англійський мореплавець
  27. Перед закінченням терміну покарання постановою Особливою  трійки НКВС засуджений до вищої міри.
  28.    Французький дослідник  Світового океану, фотограф, винахідник, автор великої кількості книг і фільмів, першовідкривач.
  29. За його ініціативи був побудований підводний човен, з якого можна було б вести  спостереження.
  30. Обґрунтовує  проблеми рельєфоутворення, які є актуальними і зараз.
  31. Його називали найвідомішим мандрівником серед французів і найвідомішим французом серед мандрівників.
  32. Був академіком УАН.
  33. Здійснював свої дослідження на кораблі «Каліпсо»
  34. Досліджував острів Пасхи.
  35. Очолював океанографічний музей в Монако.

Журі підводить підсумки, оголошується переможець.

doc
Пов’язані теми
Географія, Виховна робота
Додано
5 травня 2018
Переглядів
678
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку