Виховний захід "Веселунчики"(1-4 класи).

Про матеріал
Конкурси, загадки. Мета: розвивати спритність, увагу, мислення, кмітливість; виховувати почуття дружби, колективізму.
Перегляд файлу

Мета: розвивати спритність, увагу, мислення, кмітливість; виховувати почуття дружби, колективізму.

                                         

Ведуча. Ми сьогодні зібралися на виховний захід «Веселунчики», щоб позмагатися у спритності, винахідливості і просто відпочити. Тож розпочинаємо наше свято.

  1. Конкурс «Мумія».

Для конкурсу потрібні чотири учасники. Два з них виконують роль мумій,

а два інші на швидкість намагаються обмотати їх рулоном туалетного паперу. Переміг той учасник, хто швидше закінчить «створення мумії».

  1. Конкурс «Нитка».

Для цієї гри потрібно заготовити дві котушки і нитки довжиною 3 - 5 м. На середині нитки робиться відмітка - фарбою або вузлом. Гравці стають один проти одного, тримаючи в руках по котушці таким чином, щоб нитка була туго натягнута. По команді починають швидко намотувати нитку на котушку, весь час наближаючись один до одного. Виграє той, хто першим дійде до середини нитки.

  1. Конкурс «Сонечко».

Треба закритими очима намалювати сонечко.

  1. Конкурс «Водоноси».

Потрібні два учасники. Хто швидше перенесе ложкою воду з однієї миски в іншу, той переможець.  Не розливати і не хлюпати!

  1. Конкурс «Музичний стільчик».

Для конкурсу потрібні 5 учасників і 4 стільчики. Лунає танцювальна музика і гравці танцюють довкола стільців, котрі стоять поруч. Музика раптово обривається і гравці намагаються якомога швидше сісти на стільчики. Вибуває з гри Вибуває той, кому не вистачило стільця. Далі Дід Мороз прибирає один стілець. Гра повторюється. З кожним разом вибуватиме один гравець і один стілець.

  1. Конкурс «Згадай предмет».

На столі розкладають багато дрібних предметів – це може бути лінійка, олівець, помада, гумка, степлер… Предметів може бути багато, чим більше, тим краще.

 

Два учасники конкурсу дивляться протягом короткого часу (як варіант, 15-20 сек.) на стіл із предметами, а потім повертаються таким чином, аби не бачити стіл і по черзі називають предмети. Названі предмети ведучий прибирає зі столу. Виграє той, хто має кращу пам'ять і назве більше предметів.

  1. Конкурс «Хустка».

Для конкурсу потрібні два хлопчики і дві дівчинки. Хто швидше з хлопців зав’яже хусточки дівчаткам.

  1. Конкурс «Загадки».

То в клітинку, то в лінійку,

Написати тут зумій-но,

Й малювати дещо зможеш,

Називаюся я … (зошит).

 

У портфелі є хатинка —

ручки там живуть, резинка,

клей, лінійка, кутники́ —

школярів помічники.

(Пенал)

 

По папері він гуляє,

Різні речі зображає,

Гарний хлопець-молодець!

Хто це? Звісно ж, (олівець)

 

Дуже я потрібна всім –

І дорослим, і малим.

Всіх я розуму учу,

А сама завжди мовчу. (Книга)

 

Бистрі лапки, куций хвіст,

Довгі вушка, чорний ніс,

Хліба з рук бере окрайчик

Сірий і пухнастий...зайчик.

 

У кущах вона ночує

І на зайчика полює.

Вся руденька ця сестричка,

А зовуть її...лисичка.

 

У сметані ніс і ротик

відгадайте, хто це?...Котик.

  1. Конкурс «Цибулина».

Два учасники переносять з однієї тарілки в іншу цибулю, тримаючи її зубами за хвостик.

  1. Конкурс «Овочі та фрукти».

Попередньо зав'язавши хустиною гравцеві очі, пропонується упізнати офочі та фрукти, що лежать на столі.

Ведуча. На цьому наш захід закінчується. Дуже дякую вам, діти, за участь у конкурсах. Дякую за увагу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, 1 клас, Сценарії
Інкл
Додано
17 грудня 2021
Переглядів
304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку