Виховний захід"Віват,перукарі!"

Про матеріал
Методична розробка сценарію «Віват,перукарі!» підготовлена для проведення виховного заходу зі спеціальності Перукар-модельєр. Цей захід розвиває та зміцнює у здобувачів освіти почуття прекрасного в побуті, працьовитість, повагу до звичаїв і традицій українського народу , любов до обраної професії.
Перегляд файлу

Виховний захід «Віват, перукарі !»

 

Мета: розвивати й зміцнювати в учнів почуття прекрасного в побуті, працьовитість, повагу до звичаїв і традицій рідного народу, любов до обраної професії.

На задній частині сцени написи:

Дівоча краса - це весна.

Дівоча краса - це натхнення.

Дівоча краса - це ніжність.

Ведучий . 

                    Ти Бог створіння бурхливої краси,

                    Ти людям створюєш настрій, характер...

                     Тобі підвладні кращі риси –

                        Ти гордо носиш званье перукар!

Ведучий .  Доброго дня Всім ,хто є в цій аудиторії! Ми зібралися в цій теплій  від ваших сердець та світлій від ваших посмішок аудиторії, щоб провести козахід «Віват ,перукарі !». У ньому братимуть участь усі ті, хто вірить і сподівається, любить і перемагає, бо з ними – мудрість.

Ведучий.  Україна славиться красунями. Здавна в усьому світі славились українські дівчата. Їм в усі віки були притаманні неповторна врода, світлий розум, працьовитість, ввічливість, багата фантазія і, звичайно ж,  велика шана, любов і повага до рідного краю.

Ведучий.   Учасниці конкурсу – це наші чудові дівчата. Вони, як весняні квіти: такі ж прекрасні, тендітні, чутливі. Їхня краса чарує очі. А хто не любить красу? Її люблять всі. Адже краса врятує світ!

Ведучий.  Наші участниці покажуть нам свою кмітливість та винахідливість, знання та вміння зі спецпредметів, а також - вміння бути гарними господиньками.

Ведучий .  Учасниками конкурсу будуть учениці груп- 66-П, 76-П та 53-П. На них сьогодні чекають нелегкі випробування, тому, коли вони з’являться на цій сцені – давайте підбадьоримо їх оплесками!

Тож зустрічаймо наших дівчат.

                       Без суддів неможлива гра,

Оцінка точна – їх завдання.

То ж їх представити пора,

                    Їм перше слово  й  привітання .

 Оцінювати учасниць буде наше поважне журі.

 Тож ми їх вам представляємо

Журі представлено,  настав час розпочати нашу конкурсну програму

1 КОНКУРС  «ВІЗИТКА»

Ведучий.  Почнемо наш конкурс традиційно: кожна команда має відрекомендуватись і  привітати членів журі. Слово  за жеребкуванням надається команді групи.

Кожний конкурс оцінюється по 5 балів.

 

Ведучий .  Дякуємо нашим учасницям за представлення, а журі просимо приступити до своїх обов'язків.

СЛОВО ЖУРІ

 

2 КОНКУРС «КОСА – ДІВОЧА КРАСА»

Ведучий. З давніх-давен матері-українки змалечку плекали коси своїх дочок: мили в запашних цілющих травах, старанно розчісували й заплітали, щоб голівонька була, як квіточка. А коли дівчина підростала, мати чи бабуся навчала її самих доглядати за своїм волоссям. Парубки часто складали враження про дівчину, оцінюючи красу ії зачіски

Ведучий. Як уміють це робити наші дівчатка?  Наші дівчата   заздалегідь виконали зачіски з елементом плетення коси, які зараз продемонструють моделі ,   а шановне журі оцініть.

Журі оглядає зачіски учасниць конкурсу

 

3. КОНКУРС «Доповни прислів’я»

Ведучий. Традиції нашого українського народу  відображалося в прислів’ях.   Кожній команді  буде задано по 5 прислівїв.

 Ваше завдання: відгадати кінцівку прислів’я.    За  кожну правильну відповідь – 1 бал.   

         Тож розпочинаємо!

               

  1.Команда група

  1.Зробив діло - ……………….       (гуляй сміло)

       2. Довга коса,………………………..довгий розум.

  3.Голова без розуму……….   (як ліхтарик без свічі)

        4. Увесь той розум,…………………(.що коса)

       5.Не плюй в криницю,………………..   (бо доведеться води напитись)

 

2.Команда групи

1.Хто спішить,………                                     (той людей смішить)

2. Нема коси,…………………………нема краси.

  3.Не копай ями іншому - ……                     (сам в неї попадеш)

      4. Дівчина без коси,………………….що кінь без гриви.

  5.Який кущ, така і калина, яка мати …..        (така і дитина)

 

 3. Команда групи

            1.    Яка коса - ………………………..(така й краса).

        2.Поганому поросяті……………    (і в Петрівку холодно)                  

        3.Обіцянки цяцянки…………         (а дурневі радість)

       4. Дівчина з косою,………………….(.як трава з росою 0

       5. Без верби і калини.........................  (нема України)

 

4.Ребуси

Командам надається по 3 нескладні ребуси . Для роздуму командам надається 3 хвилини, 5 балів отримує  команда за кожний розгаданий ребус.

Слова, які зашифровані в ребусах :

5.КОНКУРС – «Кулінарів»

Ведучий . Кожній команді потрібно швидко, гарно почистити картоплю.

              На тарілочці знаходиться 2 картоплини.                                        

 

                6. КОНКУРС «ЛЮБІТЬ свою професію»

 

Ведучий .

  В нас професія хороша

 Підстрижем на всякий лад

 Хоч каре , а хоч під бокса

 Це фантазія твоя

 Знає все ж кожен з нас

 Перукар - це супер клас.

Ведуча.   Кожній команді  потрібно як найшвидше дати відповіді на запитання вікторини . Вам роздадуть однакові листочки із запитаннями, а ви маєте написати на листочку відповіді.  За кожну правильну відповідь – 1 бал

Час роботи складає-5 хвилин.

    Поки дівчата працюють,  прослухаємо пісню у виконанні учнів групи 73-П 

                                    

 

                                              ВІКТОРИНА

  1. Укладання волосся за допомогою фену та пласкої щітки  ……………..

 

  1. Воскоподібна пахуча речовина, що виділяється з кишечника кашалота- це……
  2. Видалення небажаного відтінку після фарбування хімічними барвниками-це….
  3. Фарби, які використовують у комплексі з барвниками для посилення або корекції кольору –це……………………………….
  4. Знебарвлення кінчиків волосся-це…………………………………
  5. Плавний перехід від короткого до довгого волосся –це…………………..

 

  1. Пасма волосся розділенні борознами –це…………………………….
  2.  Зона волосяного покриву між вищою точкою голови й тім’яним виступом-це…………………………..
  3.  Рівна поверхня зістриженого волосся на лобно-тім’яній зоні –це………….
  4.  Рослина фарба, за допомогою якої фарбують і зміцнюють волосся –це………..

ВІДПОВІДІ ДО ВІКТОРИНИ

 

       1.бомбаж;

 2- амбра;

 3- декапірування;

4- мікстон;

 5- балаяж;

 6- тушування;

 7- рельєф;

8- маківка;

 9- площадка;

10- хна;

 

 

 

7 .КОНКУРС  «Ой, хустина, хустинонька!».

Ведуча.

 "Ой хустина, хустинонька! Мережана, шита...". Так говорив про хустку Тарас Шевченко у своєму вірші "Хустина".Погляньмо на хустини, які лежать перед нами. На перший погляд у цих речах немає нічого особливого, проте саме в них закладені народні таємниці. Зберігає український народ, пам'ять про хустину, як давній символ. У давнину хустина була невід’ємним елементом у вбранні жінки. Хустка – це головний убір, поширений по всій території України. Способи її зав’язування були різними. У півничних районах хустину зав’язували під підборіддям, а кінці – на маківці.  Хустина дійшла до нас скрізь віки. Нині вона – незамінний предмет нашого побуту, традицій та ритуалів. Сучасні модниці широко використовують хустки ,як доповнення до костюму, як головний убір , аксесуар, що створює фольклорний стиль і підкреслює вишуканість, елегантність та чарівність образу.

         Тож до вашої уваги наступний   конкурс, пов'язаний із хусткою.  Учасницям потрібно найоригінальніше і найшвидше зав'язати хустку.
                                             

 

8.Гра-пантоміма « Кращий актор»

 Один із представників команди вибирає листочок на якому написані  різні перукарські поняття і пантомімою має їх показати своїй команді. Якщо команда вгадує , то отримує  по 5 балів за кожну відповідь. Якщо ж команда зазнала поразки, право на відповідь отримує  інша команда, яка може дати відповідь. Завдання оцінюється в 10 балів

Завдання№1

1. Спіральна коклюшка

2.Шапочка для мелірування.

Завдання№2

         1.Пензлик для фарбування волосся.

2.Бігуді

         Завдання№3

          1.Електрощипці.

          2.Щітка

                               9. Конкурс « Господиня»

           Отже кожній із дівчат прийдеться стати колись господинею. А найперший обов’язок господині, звичайно ж, – нагодувати всю сім’ю.  Тому домашнім завданням для дівчат було приготувати  варенички. Наші господині приготували для нас смачні українські варенички.

(Кожна група повинна розповісти про приготування своїх вареників подати членам журі, співаючи або примовляючи прислівя.)

 

 

Дівчатка подають вареники, приготовлені вдома, примовляючи.

Їжте вареники бульб’яні, щоб ваші щічки були рум’яні.

Їжте вареники з капусти, щоб животи у вас були тлусті.

Їжте вареники з гречки — не буде між вами суперечки.

Їжте вареники з ревеню – не будете биті ремінем.

Їжте вареники з вишень - будете мати багато грошей.

Їжте вареники з грибами, щоб були ви багаті кумами.

Їжте вареники з маком — усі їжте зі смаком.

Їжте вареники з сиром — з добром вас і з миром

 

Ведуча . Ми переконались, що є у нас справжні красуні, талановиті, розумні, кмітливі, працьовиті. Сподіваємось, що у майбутньому вони  будуть гарними господинями.

 Перед тим, як вислухати вердикт журі, запам’ятайте: «Перемога показує, що людина може, а поразка – чого вона варта». І те, що ви прийняли участь у цьому заході вартує  Вам звання «Найкраща».

СЛОВО ЖУРІ

Ведуча. Шановні наші участниці! Ми вітаємо вас всіх. У вас – велике майбутнє.  Нехай щастить вам у житті, чистих рос вам, мудрої думки, краси і нев’янучої вроди. Будьте завжди впевнені у собі і знайте, що кожна з вас – найкраща.

ПІСНЯ «А ми бажаєм Вам добра»

 

docx
Додано
30 квітня 2023
Переглядів
177
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку