Виховний захід з інформатики для 4 класу "Турнір юних інформатиків"

Про матеріал

Виховний захід з інформатики для учнів 4 класу. Учасники даного заходу змагаються між собою у різних конкурсах і отримують за це відповідні бали. Перемагає та команда, яка отримає більше балів.

Перегляд файлу

 

 

 

Виховний захід

для учнів 4 класу

Турнір Юних інформатиків 

 

 

Картинки по запросу компьютер 

 

Похожее изображение

Підготувала:

вчитель інформатики

Панасюк І. В.

 

 

 

На екрані презентація, яка буде ілюструвати хід турніру з музичним супроводом

Ведучий 1: Доброго дня, вельмишановне товариство!

Ведучий 2: Доброго дня, шановні друзі!

Ведучий 1: Сьогодні ми раді вітати вас у цьому гостинному залі. Хтось з великих казав: „Якщо в календарі нічого немає, а на душі негаразди, то потрібно придумати маленьке свято і відзначити його”.

Ведучий 2: І ось сьогодні у нас свято - турнір Юних інформатиків за участю учнів
4 класу.

Ведучий 1:


Інформатика — наука,

Про яку скажу вам так,

Що без неї не запустиш

Ні ракету, ні літак.

 

Ось включаю я комп'ютер,

Загорається екран,

Натискаю кнопку Enter

І пірнаю в океан.

Інтернету шир безмежна

У комп'ютері сидить.

Треба швидкість тут шалену,

щоб цей космос облетіть.

 

Поринаю з головою

Я в програми Word, Excel,

Ще й дзвіночка попрохаю

Не дзвонити цілий день.

 

Друзям всім своїм бажаю

Із комп'ютером дружить.

За плечима, я вважаю,

ці знання нам не носить.

 


 

Ведучий 2: Сьогоднішній конкурс буде оцінювати журі до складу якого ввійшли:...

Привітаймо наше журі оплесками.

Ведучий 1: Журі представлене, учасники готові? Ми з повним правом можемо розпочати перший конкурс.

Ведучий 2: А почнемо ми звісно зі знайомства. Умови конкурсу прості. Кожна команда повинна представити себе.

Ми починаємо перший конкурс «Представлення  команд».

Ведучий 1: Перш ніж розпочати, я запрошую капітанів команд на жеребкування, за яким визначиться порядок виступів.

Ведучий 2: Саме час нагадати журі і глядачам, що максимальна кількість балів за цей конкурс – 4 бали.

Ведучий 1: Отже, розпочнемо.

Ведучий 2: Ми запрошуємо 1-шу, 2-гу команду.

Команди представляють 

  1. назву
  2. емблему
  3. девіз
  4. привітання.

Ведучий 1: Надаємо слово журі.

Ведучий 2: Наступний конкурс – „Розминка ”.

Ведучий 1: Ваше завдання відгадати якомога більше загадок. Команда, що знає відповідь піднімає табличку «Відповідь готова». Правильна відповідь буде коштувати вам  1 бал. 

Отже, запитання:

1.  А, Б, В, Г, Д і кома –

Всім мабуть уже відома

Така клавішна структура.

Звісно ж це … (клавіатура)

 

2.  Я показую об’єкти,

Фото-, відео проекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний … (монітор)

 

3.  Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже я – системний … (блок)

4.  Я магнітний бутерброд,

Та мене не з'їсть ваш рот.

Файли й папки – це дієта

Для магнітної … (дискети)

 

5.  Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп’ютерна я … (мишка)

 

6.  Ця всесвітня мережа

Скільки знає – просто жах!

З нею вчись ти працювати –

Теж багато будеш знати.  (Інтернет)

 

7.  Хто хоче щось запам'ятати –

В блокнот свій може записати.

Комп'ютер теж немов блокнот –

Не має з пам'яттю турбот.

А як називають комп'ютер-блокнот?  (Ноутбук)

 

8.       Про нього знаємо ми нині:

З ним справу мають в медицині.

Біолог з ним теж справу має,

А комп'ютер від нього страждає.   (Вірус)

 

9.  Якщо треба знову й знову

Вести з комп'ютером розмову,

Є помічник – «тваринка» в нас,

Що допоможе нам всяк час.      (Миша)

10.  З ним справу має архітектор,

З ним справу має будівельник.

Хто за комп'ютером працює,

До нього теж давно вже звик.

Скажіть про що іде тут мова –

Назвіть одне англійське слово.   (Windows)

 

  1. Промені і сонце-коло

Намалюємо ми скоро.

Творчий маю я характер,

Бо графічний я … (редактор)

 

Ведучий 2: Наступний конкурс – „Домашнє завдання ”.

Ведучий 1: Кожна команда повинна була підготувати по питанню своїм суперникам. Правильна відповідь буде коштувати вам  1 бал.  Цікаве питання може дати команді, яка його придумала,  0,5б.

Ведучий 2: Отже запрошуємо 1 команду. Ваше питання 2 команді.

Ведучий 1: Запрошуємо 2 команду. Ваше питання 1 команді.

Ведучий 1: Для свого рішучого слова запрошується журі.

Ведучий 2: Наші веселі інформатики мали ще й творче завдання. Підготувати анекдоти.

Ведучий 1: Жартувати вони будуть по колу. Один прохід – 1 бал найкращому.

Ведучий 2: Надаємо слово журі.

Ведучий 1: Після таких результатів дуже впевнено розпочинаємо третій бій - конкурс „Лінгвістів”

Ведучий 2: Командам за 3 хвилини необхідно скласти найбільше слів з букв, що становлять слово «ІНФОРМАТИКА».

Ведучий 1: Час пішов. Глядачі в залі також думають, але мовчки. Вони потім можуть допомогти своїй команді. А за викрикнуте слово бали будуть зніматися.

Ведучий 2: Виграє та команда, що складе більше слів. Оцінюється конкурс: 1 слово – 0,5 бала. Час пішов.

Команди  кожна за своїм столом на папері складають список слів.

Ведучий 1: Просимо журі оголосити результати конкурсу „Лінгвістів ” та загальне положення команд.

Ведучий 2: А зараз ми запрошуємо по 2 дуже творчих учасника з кожної команди отримати завдання для роботи в програмах PAINT тa WORD.

Ведучий 1: Завдання такі:

  • Створити малюнок «Букет любій мамі» в графічному редакторі PAINT
  • Створити грамоту для переможця цього турніру в текстовому редакторі WORD

Учасники сідають за комп’ютери та починають працювати

Ведучий 2:  Поки по 2 представники від команд працюють за комп’ютерами, з іншими ми починаємо конкурс „Пантоміма”.

Ведучий 1: Зараз команди за допомогою міміки й жестів будуть зображати той предмет з інформатики, що написаний у них на аркуші. Інші команди повинні відгадати, що вони зображають.

Ведучий 2: Прошу капітанів одержати в мене завдання. На підготовку командам дається 3 хв. За відгадане слово команда отримає 1 бал. За не відгадане знімається 1б у артистів.

На карточках написано: Зобразити мімікою й жестами:

для команди 1:   сканер,   клавіатура, флешка

для команди 2:   принтер,  мікрофон, диск

Ведучий 1: Поки команди думають, я прочитаю правила поведінки в кабінеті інформатики.

 


Ось зайшли ми всі до класу,

Інформатика у нас.

Галасує та стрибає

Наш невихований клас.

 

П’є Миколка зараз «Колу»

І на клаву щедро ллє.

А Іванко у розетці

Щось там гвоздиком довбе.

Не сиджу і я без діла –

Викрутку свою узяв

І системний блок швиденько

На частинки розібрав.

 

Флешку з вірусами хутко

Мій товариш підключив

І програми всі у компі

За хвилину замочив.

 

І тепер у нашім класі

Вчитель інформатики

То словами, то на пальцях

Нам будує графіки.

 

Без компів нам на уроці

Стало дуже сумно.

Виконуйте всі правила,

Поводьтеся розумно.


Ведучий 2: Отже, слово командам. Запрошуємо     команду.

По черзі команди демонструють свої мініатюри.

Ведучий 1: Слово журі.

Ведучий 2: Спасибі шановному журі, а тепер у нас конкурс «Капітанів»

Ведучий 1: Запрошуємо капітанів команд вийти на сцену. Вам необхідно назвати якомога більше внутрішніх пристроїв комп'ютера. Називати пристрої по черзі. Виграє той капітан, що назве більше всіх. Перше, друге місце принесе команді 2 та 1 бал відповідно.

Ведучий 2: Наступний конкурс «Розгадай кросворд». Як тільки одна команда справилась, конкурс закінчується.

Командам роздають листки з кросвордом. Кожна починає працювати за своїм столом.

 

1. Наука, що вивчає інформацію та ЕОМ

 

 

 

 

 

2

Б

І

Т

 

 

 

 

 

 

2. Найменша одиниця інформації

 

 

 

3

П

Р

И

Н

Т

Е

Р

 

 

 

 

3. Пристрій виведення

 

4

М

І

К

Р

О

Ф

О

Н

 

 

 

 

 

4. Пристрій введення

 

 

 

 

5

П

Р

О

Ц

Е

С

О

Р

 

 

5. Мозок комп'ютера

 

 

 

 

6

З

О

Р

О

В

А

 

 

 

 

6. Вид інформації

А

Л

Г

О

Р

И

Т

М

 

 

 

 

 

 

 

7. Послідовність точно визначених дій

 

 

 

 

 

8

Л

А

З

Е

Р

Н

И

Й

 

8. Найпоширеніший вид принтера

9

В

І

Н

Ч

Е

С

Т

Е

Р

 

 

 

 

 

9. Назва жорсткого диска

 

 

 

 

 

10

М

И

Ш

А

 

 

 

 

 

10. Пристрій введення

 

 

11

Я

Р

Л

И

К

 

 

 

 

 

 

 

11. Посилання на об’єкт, файл чи папку

 

 

12

О

П

Е

Р

А

Т

И

В

Н

А

 

 

12. Вид пам'яті ПК

 

Ведучий 1: А щоб глядачі не сумували, ми з ними будемо розгадувати ребуси.

На екрані з’являється слайд з ребусами. (процесор, алгоритм, байт, інсталяція).

 

Картинки по запросу ребуси з інформатики

Картинки по запросу ребуси з інформатики

Картинки по запросу ребуси з інформатики

Картинки по запросу ребуси з інформатики

 

 

Ведучий 2: Хто знає відповідь, піднімає руку і отримує 1 бал для своєї команди.

Ведучий 1:  Тим часом одна команда справилась з кросвордом, і всі здають свої листки журі.

На екрані з’являється слайд з правильно заповненим кросвордом.

Ведучий 2: Ми попросимо журі підбити підсумки цього конкурсу. За кожне відгадане слово – 0,5 бала.

Ведучий 1:  Запросимо дітей, які працювали за комп’ютерами. Поки копіюють їх файли на ноутбук, командам роздають карточки з різними видами комп’ютерної пам’яті.

Ведучий 2: Кожен з вас має карточку з якимось видом пам’яті. Учасники команди повинні стати так, щоб їх карточки показували пристрої у порядку зростання їх об’єму. Яка команда вишукується першою, отримає 2 бали, слідуюча 1 бал.

Ведучий 1:  А тепер настав час подивитися на екрані роботи наших художників та дизайнерів.

На екрані з’являється по черзі роботи учасників від різних команд:

малюнок «Букет любій мамі», створений в графічному редакторі PAINT

грамота для переможця цього турніру, створена в текстовому редакторі WORD

Ведучий 2: Прошу наше журі та глядачів оцінити роботи в діапазоні від 1 до 3 балів.

Ведучий 1: Слово журі.

Ведучий 2: Нарешті дочекались! Найвеселіший конкурс – бліц-турнір. Правила прості – хто знає відповідь, той піднімає руку. За викрики командам знімається 1 бал. За кожну правильну відповідь ви отримуєте по 1 балу.

Ведучий 1:

  1.         Найбільший диск ПК (вінчестер/жорсткий)
  2.         Найголовніший пристрій ПК (процесор)
  3.         Пристрій для підключення до Інтернету (модем)
  4.         Скільки біт в 3 байтах (24)
  5.         Шкідлива програма (вірус)
  6.         Пристрій для введення текстової та графічної інформації з паперу в комп’ютер (сканер)
  7.         Пристрій для виведення текстової та графічної інформації на друк (принтер)
  8.         Програма для створення презентацій (POWER POINT)
  9.         Програма для створення електронних таблиць (EXCEL)
  10.    Програма для створення та редагування малюнків (PAINT)
  11.    Програма для створення текстових документів (WORD)
  12.    Як викликати контекстне меню? (правою кнопкою)
  13.    WINDOWS XP – це …(операційна система)
  14.    Пристрій введення (3  шт)
  15.    Пристрій виведення (3 шт)

Ведучий 2: Ну а поки журі рахує, то я розповім вам щось цікавеньке:

  • Близько 400 років тому винайшли механічну обчислювальну машину.
  • Близько 150 років тому винайшли друкарську машинку.
  • 80 років тому була здійснена перша телевізійна передача.
  • 70 років тому зроблений перший електронний комп’ютер.
  • 57 років тому початок кольорового телемовлення.
  • 30 років тому виник Інтернет

Ведучий 1: Ну а тепер журі підведе підсумки нашого турніру. Слово журі. Нагородження переможців

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Трофимук Іванка
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Рижук Марія Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Музичка Стефанія
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
13 лютого 2018
Переглядів
5236
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку