Виховний захід з інформатики для учнів 4 класу. Учасники даного заходу змагаються між собою у різних конкурсах і отримують за це відповідні бали. Перемагає та команда, яка отримає більше балів.
Ведучий 1: Доброго дня, вельмишановне товариство!
Ведучий 2: Доброго дня, шановні друзі!
Ведучий 1: Сьогодні ми раді вітати вас у цьому гостинному залі. Хтось з великих казав: „Якщо в календарі нічого немає, а на душі негаразди, то потрібно придумати маленьке свято і відзначити його”.
Ведучий 2: І ось сьогодні у нас свято - турнір Юних інформатиків за участю учнів
4 класу.
Ведучий 1:
Інформатика — наука,
Про яку скажу вам так,
Що без неї не запустиш
Ні ракету, ні літак.
Ось включаю я комп'ютер,
Загорається екран,
Натискаю кнопку Enter
І пірнаю в океан.
Інтернету шир безмежна
У комп'ютері сидить.
Треба швидкість тут шалену,
щоб цей космос облетіть.
Поринаю з головою
Я в програми Word, Excel,
Ще й дзвіночка попрохаю
Не дзвонити цілий день.
Друзям всім своїм бажаю
Із комп'ютером дружить.
За плечима, я вважаю,
ці знання нам не носить.
Ведучий 2: Сьогоднішній конкурс буде оцінювати журі до складу якого ввійшли:...
Привітаймо наше журі оплесками.
Ведучий 1: Журі представлене, учасники готові? Ми з повним правом можемо розпочати перший конкурс.
Ведучий 2: А почнемо ми звісно зі знайомства. Умови конкурсу прості. Кожна команда повинна представити себе.
Ми починаємо перший конкурс «Представлення команд».
Ведучий 1: Перш ніж розпочати, я запрошую капітанів команд на жеребкування, за яким визначиться порядок виступів.
Ведучий 2: Саме час нагадати журі і глядачам, що максимальна кількість балів за цей конкурс – 4 бали.
Ведучий 1: Отже, розпочнемо.
Ведучий 2: Ми запрошуємо 1-шу, 2-гу команду.
Команди представляють
Ведучий 1: Надаємо слово журі.
Ведучий 2: Наступний конкурс – „Розминка ”.
Ведучий 1: Ваше завдання відгадати якомога більше загадок. Команда, що знає відповідь піднімає табличку «Відповідь готова». Правильна відповідь буде коштувати вам 1 бал.
Отже, запитання:
1. А, Б, В, Г, Д і кома –
Всім мабуть уже відома
Така клавішна структура.
Звісно ж це … (клавіатура)
2. Я показую об’єкти,
Фото-, відео проекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний … (монітор)
3. Якщо є складна робота,
Мусить бути лиш охота,
Бо зі мною буде толк,
Адже я – системний … (блок)
4. Я магнітний бутерброд,
Та мене не з'їсть ваш рот.
Файли й папки – це дієта
Для магнітної … (дискети)
5. Я не нишпорю в коморах,
Не ховаюся по норах.
Ковзаю по столу трішки,
Бо комп’ютерна я … (мишка)
6. Ця всесвітня мережа
Скільки знає – просто жах!
З нею вчись ти працювати –
Теж багато будеш знати. (Інтернет)
7. Хто хоче щось запам'ятати –
В блокнот свій може записати.
Комп'ютер теж немов блокнот –
Не має з пам'яттю турбот.
А як називають комп'ютер-блокнот? (Ноутбук)
8. Про нього знаємо ми нині:
З ним справу мають в медицині.
Біолог з ним теж справу має,
А комп'ютер від нього страждає. (Вірус)
9. Якщо треба знову й знову
Вести з комп'ютером розмову,
Є помічник – «тваринка» в нас,
Що допоможе нам всяк час. (Миша)
10. З ним справу має архітектор,
З ним справу має будівельник.
Хто за комп'ютером працює,
До нього теж давно вже звик.
Скажіть про що іде тут мова –
Назвіть одне англійське слово. (Windows)
Намалюємо ми скоро.
Творчий маю я характер,
Бо графічний я … (редактор)
Ведучий 2: Наступний конкурс – „Домашнє завдання ”.
Ведучий 1: Кожна команда повинна була підготувати по питанню своїм суперникам. Правильна відповідь буде коштувати вам 1 бал. Цікаве питання може дати команді, яка його придумала, 0,5б.
Ведучий 2: Отже запрошуємо 1 команду. Ваше питання 2 команді.
Ведучий 1: Запрошуємо 2 команду. Ваше питання 1 команді.
Ведучий 1: Для свого рішучого слова запрошується журі.
Ведучий 2: Наші веселі інформатики мали ще й творче завдання. Підготувати анекдоти.
Ведучий 1: Жартувати вони будуть по колу. Один прохід – 1 бал найкращому.
Ведучий 2: Надаємо слово журі.
Ведучий 1: Після таких результатів дуже впевнено розпочинаємо третій бій - конкурс „Лінгвістів”
Ведучий 2: Командам за 3 хвилини необхідно скласти найбільше слів з букв, що становлять слово «ІНФОРМАТИКА».
Ведучий 1: Час пішов. Глядачі в залі також думають, але мовчки. Вони потім можуть допомогти своїй команді. А за викрикнуте слово бали будуть зніматися.
Ведучий 2: Виграє та команда, що складе більше слів. Оцінюється конкурс: 1 слово – 0,5 бала. Час пішов.
Команди кожна за своїм столом на папері складають список слів.
Ведучий 1: Просимо журі оголосити результати конкурсу „Лінгвістів ” та загальне положення команд.
Ведучий 2: А зараз ми запрошуємо по 2 дуже творчих учасника з кожної команди отримати завдання для роботи в програмах PAINT тa WORD.
Ведучий 1: Завдання такі:
Учасники сідають за комп’ютери та починають працювати
Ведучий 2: Поки по 2 представники від команд працюють за комп’ютерами, з іншими ми починаємо конкурс „Пантоміма”.
Ведучий 1: Зараз команди за допомогою міміки й жестів будуть зображати той предмет з інформатики, що написаний у них на аркуші. Інші команди повинні відгадати, що вони зображають.
Ведучий 2: Прошу капітанів одержати в мене завдання. На підготовку командам дається 3 хв. За відгадане слово команда отримає 1 бал. За не відгадане знімається 1б у артистів.
На карточках написано: Зобразити мімікою й жестами:
для команди 1: сканер, клавіатура, флешка
для команди 2: принтер, мікрофон, диск
Ведучий 1: Поки команди думають, я прочитаю правила поведінки в кабінеті інформатики.
Ось зайшли ми всі до класу,
Інформатика у нас.
Галасує та стрибає
Наш невихований клас.
П’є Миколка зараз «Колу»
І на клаву щедро ллє.
А Іванко у розетці
Щось там гвоздиком довбе.
Не сиджу і я без діла –
Викрутку свою узяв
І системний блок швиденько
На частинки розібрав.
Флешку з вірусами хутко
Мій товариш підключив
І програми всі у компі
За хвилину замочив.
І тепер у нашім класі
Вчитель інформатики
То словами, то на пальцях
Нам будує графіки.
Без компів нам на уроці
Стало дуже сумно.
Виконуйте всі правила,
Поводьтеся розумно.
Ведучий 2: Отже, слово командам. Запрошуємо команду.
По черзі команди демонструють свої мініатюри.
Ведучий 1: Слово журі.
Ведучий 2: Спасибі шановному журі, а тепер у нас конкурс «Капітанів»
Ведучий 1: Запрошуємо капітанів команд вийти на сцену. Вам необхідно назвати якомога більше внутрішніх пристроїв комп'ютера. Називати пристрої по черзі. Виграє той капітан, що назве більше всіх. Перше, друге місце принесе команді 2 та 1 бал відповідно.
Ведучий 2: Наступний конкурс «Розгадай кросворд». Як тільки одна команда справилась, конкурс закінчується.
Командам роздають листки з кросвордом. Кожна починає працювати за своїм столом.
|
1. Наука, що вивчає інформацію та ЕОМ |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
2 |
Б |
І |
Т |
|
|
|
|
|
|
2. Найменша одиниця інформації |
|
|
|
3 |
П |
Р |
И |
Н |
Т |
Е |
Р |
|
|
|
|
3. Пристрій виведення |
|
4 |
М |
І |
К |
Р |
О |
Ф |
О |
Н |
|
|
|
|
|
4. Пристрій введення |
|
|
|
|
5 |
П |
Р |
О |
Ц |
Е |
С |
О |
Р |
|
|
5. Мозок комп'ютера |
|
|
|
|
6 |
З |
О |
Р |
О |
В |
А |
|
|
|
|
6. Вид інформації |
А |
Л |
Г |
О |
Р |
И |
Т |
М |
|
|
|
|
|
|
|
7. Послідовність точно визначених дій |
|
|
|
|
|
8 |
Л |
А |
З |
Е |
Р |
Н |
И |
Й |
|
8. Найпоширеніший вид принтера |
9 |
В |
І |
Н |
Ч |
Е |
С |
Т |
Е |
Р |
|
|
|
|
|
9. Назва жорсткого диска |
|
|
|
|
|
10 |
М |
И |
Ш |
А |
|
|
|
|
|
10. Пристрій введення |
|
|
11 |
Я |
Р |
Л |
И |
К |
|
|
|
|
|
|
|
11. Посилання на об’єкт, файл чи папку |
|
|
12 |
О |
П |
Е |
Р |
А |
Т |
И |
В |
Н |
А |
|
|
12. Вид пам'яті ПК |
Ведучий 1: А щоб глядачі не сумували, ми з ними будемо розгадувати ребуси.
На екрані з’являється слайд з ребусами. (процесор, алгоритм, байт, інсталяція).
Ведучий 2: Хто знає відповідь, піднімає руку і отримує 1 бал для своєї команди.
Ведучий 1: Тим часом одна команда справилась з кросвордом, і всі здають свої листки журі.
На екрані з’являється слайд з правильно заповненим кросвордом.
Ведучий 2: Ми попросимо журі підбити підсумки цього конкурсу. За кожне відгадане слово – 0,5 бала.
Ведучий 1: Запросимо дітей, які працювали за комп’ютерами. Поки копіюють їх файли на ноутбук, командам роздають карточки з різними видами комп’ютерної пам’яті.
Ведучий 2: Кожен з вас має карточку з якимось видом пам’яті. Учасники команди повинні стати так, щоб їх карточки показували пристрої у порядку зростання їх об’єму. Яка команда вишукується першою, отримає 2 бали, слідуюча 1 бал.
Ведучий 1: А тепер настав час подивитися на екрані роботи наших художників та дизайнерів.
На екрані з’являється по черзі роботи учасників від різних команд:
малюнок «Букет любій мамі», створений в графічному редакторі PAINT
грамота для переможця цього турніру, створена в текстовому редакторі WORD
Ведучий 2: Прошу наше журі та глядачів оцінити роботи в діапазоні від 1 до 3 балів.
Ведучий 1: Слово журі.
Ведучий 2: Нарешті дочекались! Найвеселіший конкурс – бліц-турнір. Правила прості – хто знає відповідь, той піднімає руку. За викрики командам знімається 1 бал. За кожну правильну відповідь ви отримуєте по 1 балу.
Ведучий 1:
Ведучий 2: Ну а поки журі рахує, то я розповім вам щось цікавеньке:
Ведучий 1: Ну а тепер журі підведе підсумки нашого турніру. Слово журі. Нагородження переможців