Практичні роботи з інформатики для 4 класу на тему: "Графічний редактор PAINT"

Про матеріал

Paint – це графічний редактор, який використовується для зручності виконання завдань, що безпосередньо пов'язані зі створенням малюнку чи будь-якої схеми, що виконується за допомогою графічного редактора. Де створені малюнки можна виводити на друк, та використовувати замість фону робочого столу.

Перегляд файлу

Logo-Paint-740x400_opt.png43326dcd45cb51ab1cb22eb6cd92de69.jpg25855617.jpg

        

     Графічний редактор Paint, практичні роботи по якому я пропоную вашій увазі, входить в стандартний набір додатків Windows. Його вивчення цілком достатньо з точки зору навчальних цілей, що стоять перед базовим курсом. Растровий редактор дозволяє наочно продемонструвати учням дискретну (піксельну) структуру малюнка, дає можливість впливати на кожен окремий елемент при збільшенні масштабу в режимі промальовування.

     Ще одним корисним навчальним елементом є можливість демонстрації механізму змішування кольорів. Користувач може змінювати відтінки, контрастність, яскравість кольору і при цьому спостерігати RGB-склад отриманої фарби. Створивши свою фарбу, користувач може включити її в палітру на відповідній панелі редактора.

     Середовищі графічного редактора дає в руки дизайнера, художника, оформлювача універсальні інструменти, за допомогою яких на екрані комп'ютера можна легко воплотить будь-яку фантазію в графічні об'єкти. Завдяки середовищі графічного редактора з'явився новий напрям діятельності людини - комп'ютерна графіка.

     Область застосування комп'ютерної графіки не обмежується одними художніми ефектами. У всіх галузях науки, технікі, медицини, в комерційній та управлінській діяльності використовуються побудовані за допомогою комп'ютера схеми, графіки і діаграми, призначені для наочного відображення різноманітної інформації. Конструктори, розробляючи нові моделі автомобілів і літаків, використовують тривимірні графічні об'єкти, щоб представити остаточний вигляд виробу. Архітектори створюють на екрані монітора об'ємне зображення будівлі, і це дозволяє їм побачити, як воно впишеться в ландшафт.

     На вивчення цієї теми в базовому курсі інформатики відводиться всього 4 уроки, за які треба розглянути дуже багато різних питань. Матеріал цієї теми відноситься до тієї області, яку хочеться реально побачити, а не слухати розмови про неї. Тому велике значення мають саме практичні заняття на комп'ютері. Розроблені мною практичні роботи можна використовувати як на уроках, так і на факультативних заняттях.

     Будь-яка із запропонованих робіт може бути використана вчителем як одне ціле або розбита на частини і запропонована учням на різних уроках, учням з різним рівнем підготовки, для самостійної роботи вдома (для учнів, які мають комп'ютер) і т.д.

     Я сподіваюся, що проведена мною робота буде корисна іншим вчителям і використана ними на своїх уроках, а учням дозволить проявити всі свої творчі здібності, використовуючи навички роботи з мишею.

 

 

 

 

Тема: Що таке комп’ютерна графіка

  • Завдання: ознайомитись із середовищем графічного редактора.
  • Порядок виконання:

Згадайте правила безпечної роботи з комп’ютером.

Техніка безпеки.jpg

1.Запустіть графічний редактор за допомогою:

  • Значка програми на Робочому  столі;
  • Головного меню Пуск – Усі програми  - Paint

1.png

 

 

 

 

 

01.png2. Порівняйте вікно графічного редактора, з яким ви працюєте, з поданими на малюнку. paint_1_1.png

3. Знайдіть у вікні програми рядок заголовка, робочу область, меню, панель інструментів, палітру.

4. Наведіть вказівник миші на значки інструментів, дізнайтеся їхні назви, зясуйте призначення.

5. Завершіть роботу з програмою.

  • Висновок: зазначте, як запускати графічний редактор, якими є основні об’єкти його вікна.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Як працювати з інструментами і палітрою графічного редактора

 

  • Завдання: створити малюнок за зразком і зберегти його за вказаною адресою.
  • Порядок виконання:

Згадайте правила безпечної роботи з комп’ютером.

Техніка безпеки.jpg

1. Розгляньте малюнок. З’ясуйте, які інструменти потрібні для його створення.

2. Визначте послідовність використання інструментів під час створення малюнка.

526709fcec66733c08a22d6431a3a7ff.jpg3. Запустіть графічний редактор і створіть малюнок за поданим алгоритмом.

526709fcec66733c08a22d6431a3a7ff.jpg

4. Збережіть малюнок за вказаною адресою. Для цього:

  • Виберіть команду Зберегти як…;
  • Виберіть папку за вказівкою вчителя;
  • Введіть ім’я файла у відповідне поле;
  • Клацніть кнопку Зберегти.

5. Допрацюйте малюнок за зразком (див. пункт 1) і збережіть у файлі з новим іменем.

6. Завершіть роботу з програмою.

  • Висновок: зазначте, як створювати й зберігати зображення в середовищі графічного редактора. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Як працювати із фрагментами зображення

  •  Завдання: створити за зразком малюнок, що містить повторювані фрагменти.
  • Порядок виконання:

Згадайте правила безпечної роботи з комп’ютером.

C:\Users\Admin\Desktop\14-5-638.jpgТехніка безпеки.jpg

1. Запустіть графічний редактор.

2. Розгляньте малюнок. Знайдіть об’єкти, які можна створити за допомогою копіювання.

3. Визначте, за допомогою яких інструментів і в якій послідовності ви будете створювати малюнок.

4. Створіть ялинки за поданим алгоритмом.

C:\Users\Admin\Desktop\14-6-638.jpg

  • Розмір виділеного фрагмента можна змінити за допомогою маркерів зміни розміру.

5. Допрацюйте малюнок за зразком.

6. Збережіть малюнок за вказаною адресою.

7. Завершіть роботу з програмою.

  • Висновок: зазначте, як працювати з фрагментами зображення; як створити малюнок, що містить повторювані фрагменти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Як працювати із фрагментами зображення

  • Завдання: створити святкову листівку з підписом.
  • Порядок виконання:

Згадайте правила безпечної роботи з комп’ютером.

Техніка безпеки.jpg

1. Запустіть графічний редактор.

2. Створіть малюнок до новорічних свят за зразком або власним задумом.

3. Вставте до малюнка підпис: З Новим Роком!

Виберіть для символів такі значенням властивостей:

  • Розмір 48;
  • Шрифт Times New Roman;
  • Накреслення Напівжирний.

C:\Users\Admin\Desktop\Artem_Petrov_5_-_B.png

 

4. Додайте до малюнка підпис із побажанням. Виберіть для символів розмір 28. Значення інших властивостей установіть на власний розсуд.

  • Введення, редагування й форматування тексту в графічному редакторі відбувається за тими самими правилами, що й в текстовому редакторі.

5. Збережіть листівку у файлі за вказаною адресою.

6. Завершіть роботу з програмою.

  • Висновок: зазначте, як додавати текст до зображень у графічному редакторі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОРІЄНТОВНИЙ КОМПЛЕКС ВПРАВ
для зняття втоми під час навчання в кабінетах інформатики

 

Комплекс вправ для очей

 Вправи виконуються сидячи в зручній позі, хребет прямий, очі відкриті, погляд - прямо, відвернувшись від комп'ютера.

 Варіант 1.

  1. Погляд спрямовувати вліво-вправо, вправо-прямо, вверх-прямо, додолу-прямо без затримки в кожному положенні. Повторити 5 разів і 5 разів у зворотному напрямі.
  2. Закрити очі на рахунок "раз-два", відкрити очі і подивитися на кінчик носа на рахунок "три-чотири".
  3. Кругові рухи очей: до 5 кругів вліво і вправо.

 Варіант 2.

  1. Швидко кліпати очима протягом 15 с.
  2. Заплющити очі. Не відкриваючи очей, начебто подивитися ліворуч на рахунок "раз-чотири", повернутися у вихідне положення. Так само подивитися праворуч на рахунок "п'ять-вісім" і повернутися у вихідне положення. Повторити 5 разів.
  3. Спокійно посидіти із закритими очима, розслабившись протягом 5 с.

 

ОРІЄНТОВНИЙ КОМПЛЕКС ВПРАВ
для зняття втоми під час навчання в кабінетах інформатики

 

Комплекс вправ для зняття м'язового напруження

Вихідне положення - сидячи на стільці.

  1. Витягнути і розчепірити пальці так, щоб відчути напруження. У такому положенні затримати протягом 5 с. Розслабити, а потім зігнути пальці. Повторити вправу 5 разів.
  2. Повільно і плавно опустити підборіддя, залишатися у такому положенні 2-3 с і розслабитися.
  3. Сидячи на стільці піднести руки якомога вище, потім плавно опустити їх додолу, розслабити. Вправу повторити 5 разів.
  4. Переплести пальці рук і покласти їх за голову. Звести лопатки, залишатися у такому положенні 5 с, а потім розслабитись. Повторити вправу 5 разів.

 

robota_PC.jpg

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Петрівна Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 лютого 2018
Переглядів
8740
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку