Практичні роботи з інформатики для 4 класу на тему: "Графічний редактор PAINT"

Про матеріал

Paint – це графічний редактор, який використовується для зручності виконання завдань, що безпосередньо пов'язані зі створенням малюнку чи будь-якої схеми, що виконується за допомогою графічного редактора. Де створені малюнки можна виводити на друк, та використовувати замість фону робочого столу.

Перегляд файлу

Logo-Paint-740x400_opt.png43326dcd45cb51ab1cb22eb6cd92de69.jpg25855617.jpg

        

     Графічний редактор Paint, практичні роботи по якому я пропоную вашій увазі, входить в стандартний набір додатків Windows. Його вивчення цілком достатньо з точки зору навчальних цілей, що стоять перед базовим курсом. Растровий редактор дозволяє наочно продемонструвати учням дискретну (піксельну) структуру малюнка, дає можливість впливати на кожен окремий елемент при збільшенні масштабу в режимі промальовування.

     Ще одним корисним навчальним елементом є можливість демонстрації механізму змішування кольорів. Користувач може змінювати відтінки, контрастність, яскравість кольору і при цьому спостерігати RGB-склад отриманої фарби. Створивши свою фарбу, користувач може включити її в палітру на відповідній панелі редактора.

     Середовищі графічного редактора дає в руки дизайнера, художника, оформлювача універсальні інструменти, за допомогою яких на екрані комп'ютера можна легко воплотить будь-яку фантазію в графічні об'єкти. Завдяки середовищі графічного редактора з'явився новий напрям діятельності людини - комп'ютерна графіка.

     Область застосування комп'ютерної графіки не обмежується одними художніми ефектами. У всіх галузях науки, технікі, медицини, в комерційній та управлінській діяльності використовуються побудовані за допомогою комп'ютера схеми, графіки і діаграми, призначені для наочного відображення різноманітної інформації. Конструктори, розробляючи нові моделі автомобілів і літаків, використовують тривимірні графічні об'єкти, щоб представити остаточний вигляд виробу. Архітектори створюють на екрані монітора об'ємне зображення будівлі, і це дозволяє їм побачити, як воно впишеться в ландшафт.

     На вивчення цієї теми в базовому курсі інформатики відводиться всього 4 уроки, за які треба розглянути дуже багато різних питань. Матеріал цієї теми відноситься до тієї області, яку хочеться реально побачити, а не слухати розмови про неї. Тому велике значення мають саме практичні заняття на комп'ютері. Розроблені мною практичні роботи можна використовувати як на уроках, так і на факультативних заняттях.

     Будь-яка із запропонованих робіт може бути використана вчителем як одне ціле або розбита на частини і запропонована учням на різних уроках, учням з різним рівнем підготовки, для самостійної роботи вдома (для учнів, які мають комп'ютер) і т.д.

     Я сподіваюся, що проведена мною робота буде корисна іншим вчителям і використана ними на своїх уроках, а учням дозволить проявити всі свої творчі здібності, використовуючи навички роботи з мишею.

 

 

 

 

Тема: Що таке комп’ютерна графіка

  • Завдання: ознайомитись із середовищем графічного редактора.
  • Порядок виконання:

Згадайте правила безпечної роботи з комп’ютером.

Техніка безпеки.jpg

1.Запустіть графічний редактор за допомогою:

  • Значка програми на Робочому  столі;
  • Головного меню Пуск – Усі програми  - Paint

1.png

 

 

 

 

 

01.png2. Порівняйте вікно графічного редактора, з яким ви працюєте, з поданими на малюнку. paint_1_1.png

3. Знайдіть у вікні програми рядок заголовка, робочу область, меню, панель інструментів, палітру.

4. Наведіть вказівник миші на значки інструментів, дізнайтеся їхні назви, зясуйте призначення.

5. Завершіть роботу з програмою.

  • Висновок: зазначте, як запускати графічний редактор, якими є основні об’єкти його вікна.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Як працювати з інструментами і палітрою графічного редактора

 

  • Завдання: створити малюнок за зразком і зберегти його за вказаною адресою.
  • Порядок виконання:

Згадайте правила безпечної роботи з комп’ютером.

Техніка безпеки.jpg

1. Розгляньте малюнок. З’ясуйте, які інструменти потрібні для його створення.

2. Визначте послідовність використання інструментів під час створення малюнка.

526709fcec66733c08a22d6431a3a7ff.jpg3. Запустіть графічний редактор і створіть малюнок за поданим алгоритмом.

526709fcec66733c08a22d6431a3a7ff.jpg

4. Збережіть малюнок за вказаною адресою. Для цього:

  • Виберіть команду Зберегти як…;
  • Виберіть папку за вказівкою вчителя;
  • Введіть ім’я файла у відповідне поле;
  • Клацніть кнопку Зберегти.

5. Допрацюйте малюнок за зразком (див. пункт 1) і збережіть у файлі з новим іменем.

6. Завершіть роботу з програмою.

  • Висновок: зазначте, як створювати й зберігати зображення в середовищі графічного редактора. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Як працювати із фрагментами зображення

  •  Завдання: створити за зразком малюнок, що містить повторювані фрагменти.
  • Порядок виконання:

Згадайте правила безпечної роботи з комп’ютером.

C:\Users\Admin\Desktop\14-5-638.jpgТехніка безпеки.jpg

1. Запустіть графічний редактор.

2. Розгляньте малюнок. Знайдіть об’єкти, які можна створити за допомогою копіювання.

3. Визначте, за допомогою яких інструментів і в якій послідовності ви будете створювати малюнок.

4. Створіть ялинки за поданим алгоритмом.

C:\Users\Admin\Desktop\14-6-638.jpg

  • Розмір виділеного фрагмента можна змінити за допомогою маркерів зміни розміру.

5. Допрацюйте малюнок за зразком.

6. Збережіть малюнок за вказаною адресою.

7. Завершіть роботу з програмою.

  • Висновок: зазначте, як працювати з фрагментами зображення; як створити малюнок, що містить повторювані фрагменти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Як працювати із фрагментами зображення

  • Завдання: створити святкову листівку з підписом.
  • Порядок виконання:

Згадайте правила безпечної роботи з комп’ютером.

Техніка безпеки.jpg

1. Запустіть графічний редактор.

2. Створіть малюнок до новорічних свят за зразком або власним задумом.

3. Вставте до малюнка підпис: З Новим Роком!

Виберіть для символів такі значенням властивостей:

  • Розмір 48;
  • Шрифт Times New Roman;
  • Накреслення Напівжирний.

C:\Users\Admin\Desktop\Artem_Petrov_5_-_B.png

 

4. Додайте до малюнка підпис із побажанням. Виберіть для символів розмір 28. Значення інших властивостей установіть на власний розсуд.

  • Введення, редагування й форматування тексту в графічному редакторі відбувається за тими самими правилами, що й в текстовому редакторі.

5. Збережіть листівку у файлі за вказаною адресою.

6. Завершіть роботу з програмою.

  • Висновок: зазначте, як додавати текст до зображень у графічному редакторі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОРІЄНТОВНИЙ КОМПЛЕКС ВПРАВ
для зняття втоми під час навчання в кабінетах інформатики

 

Комплекс вправ для очей

 Вправи виконуються сидячи в зручній позі, хребет прямий, очі відкриті, погляд - прямо, відвернувшись від комп'ютера.

 Варіант 1.

  1. Погляд спрямовувати вліво-вправо, вправо-прямо, вверх-прямо, додолу-прямо без затримки в кожному положенні. Повторити 5 разів і 5 разів у зворотному напрямі.
  2. Закрити очі на рахунок "раз-два", відкрити очі і подивитися на кінчик носа на рахунок "три-чотири".
  3. Кругові рухи очей: до 5 кругів вліво і вправо.

 Варіант 2.

  1. Швидко кліпати очима протягом 15 с.
  2. Заплющити очі. Не відкриваючи очей, начебто подивитися ліворуч на рахунок "раз-чотири", повернутися у вихідне положення. Так само подивитися праворуч на рахунок "п'ять-вісім" і повернутися у вихідне положення. Повторити 5 разів.
  3. Спокійно посидіти із закритими очима, розслабившись протягом 5 с.

 

ОРІЄНТОВНИЙ КОМПЛЕКС ВПРАВ
для зняття втоми під час навчання в кабінетах інформатики

 

Комплекс вправ для зняття м'язового напруження

Вихідне положення - сидячи на стільці.

  1. Витягнути і розчепірити пальці так, щоб відчути напруження. У такому положенні затримати протягом 5 с. Розслабити, а потім зігнути пальці. Повторити вправу 5 разів.
  2. Повільно і плавно опустити підборіддя, залишатися у такому положенні 2-3 с і розслабитися.
  3. Сидячи на стільці піднести руки якомога вище, потім плавно опустити їх додолу, розслабити. Вправу повторити 5 разів.
  4. Переплести пальці рук і покласти їх за голову. Звести лопатки, залишатися у такому положенні 5 с, а потім розслабитись. Повторити вправу 5 разів.

 

robota_PC.jpg

 

 

 

docx
Додано
25 лютого 2018
Переглядів
5910
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку