Виховний захід " З любов'ю до дітей"

Про матеріал
Ознайомити учнів з біографією В.О.Сухомлинського. Опрацювати зміст твору В.О.Сухомлинського «Дівчинка та Ромашка». Розвивати образне мислення, уяву, вміння узагальнювати , робити висновки, давати оцінку вчинкам героїв творів. Виховувати доброту, чуйність, любов до природи, гордість за українську літературну спадщину..
Перегляд файлу

                   Виховна година

          Тема. З любов’ю до дітей.

  Мета:

     Ознайомлення учнів з біографією В.О.Сухомлинського. Опрацювання твору В.О.Сухомлинського «Дівчинка та Ромашка».

    Розвивати образне мислення, уяву, вміння узагальнювати , робити висновки,  давати оцінку вчинкам героїв творів.

     Виховувати доброту, чуйність, любов до природи, гордість за українську літературну спадщину.

    Обладнання: портрет В.О.Сухомлинського , виставка книжок В.О.Сухомлинського, ватман, кольорові олівці.

                     Хід виховної години

І. Організація класу:

    Поглянь у віконечко.

    Посміхнися сонечку!

    Озирнись навкруги.

   Усміхнися другу!

ІІ. Актуалізація опорних знань

  • Кому знайоме прізвище українського письменника, вченого, вчителя – Василя Олександровича Сухомлинського?
  • Роздивіться виставку книжок автора і скажіть, які твори ви читали самостійно або з батьками?

ІІІ. Повідомлення теми та мети виховної години

  • На уроці ми ознайомимось з біографією

В.О.Сухомлинського. Творчо попрацюємо над цікавою казкою.

IV.  Мотивація учбової діяльності

        Сьогодні у нас незвичайний урок.

         У казку чарівну ми зробимо крок.

         Із казкою ми зустрічались не раз.

         І знову вона завітає до нас.

 V.  Формування знань, умінь та навичок.

1. Знайомство з портретом В.О.Сухомлинського:

  • Лагідні очі, високе чоло, відкрита душа,

добра посмішка – портрет В.О.Сухомлинського.

Педагог, вчений, письменник В.О.Сухомлинський  був напрочуд доброю людиною. Він мріяв, щоб кожна дитина зростала в любові, з чуйним, щирим серцем, допитливим та кмітливим розумом.

2.Загадка

Я на сонце дуже схожа -

Золотиста, ніжна, гожа.

Я щоранку розквітаю,

Промінцями всіх вітаю.

Відгадати вам не важко!

Що за квітка я?

                                (Ромашка.)

 

3. Інтерактивна вправа. Скласти свою загадку

про ромашку.  Приклади відповідей:

-Біле волоссячко, жовте обличчя.

-Сонечко в білій спідничці.

 4. Інтегровані завдання (природознавство, українська мова). Інтерактивна  вправа «Прес».

  - До живої чи неживої природи відноситься

квітка? Доведіть.

 Приклад відповіді учнів:

 - Я знаю, що квітка росте, живиться, розмножується.  І тому вважаю, що  за цими ознаками вона відноситься саме до живої природи.

 - Як ви думаєте, чому назва квітки написана     

 з великої літери?

  Приклад відповіді учнів

-Я вважаю, що  квітка ромашка є героїнею казки. Тому, це не просто назва квітки, а ім’ я дійової особи. З уроків української мови відомо, що імена пишуться з великої літери. Ось чому це слово, в даному випадку,  пишеться з великої літери.

5. Знайомство з казкою В.О.Сухомлинського «Дівчинка та Ромашка».

   - Послухайте казку В.О.Сухомлинського.

Що найбільше сподобається, вразить вас у цій казці?

6. Опрацювання змісту  твору.

- Ваші враження від почутого? Чи сподобались вам герої казки? Чим саме?

7.  Інтерактивна вправа. Робота в парах з прислів’ями:

 «З добрим дружись, а лихого стережись.

Без вірного друга велика туга.»

 - На кожній парті лежить аркушик з прислів’ями. Прочитайте їх і скажіть, до яких  уривків казки можна їх віднести.

 Відповіді учнів:

 - Перше прислів’я відноситься до історії дружби Ромашки з Каменем. В нього тверде кам’ яне серце. Він обдурив Ромашку, знущався над нею.

 - Друге прислів’я про прагнення Ромашки завжди дружити з чуйною, доброю дівчинкою. Ніколи не розлучатись,  кожного ранку разом зустрічати схід сонечка.

 8. Читання казки в особах.

 9. Інтерактивна вправа. Робота в групах (по 5-6 учнів)

 - Об’єднайтесь в групи. На аркушах ватману спільно намалюйте той уривок казки, який вам найбільше до душі.

10. Інтерактивна вправа. Захист групових малюнків у вигляді  розігрування сценки до зображеного уривка казки.

11. Інтерактивна вправа.

Складання сенканів в парах про дружбу.

 Приклади відповідей дітей:

  • Дружба. Справжня. Зігріває душу. Я прагну дружити. Без дружби життя безбарвне.
  • Дружба. Вірна.  Дарує цікаве спілкування. Я сумую без друга. Дружба людині необхідна.

IV. Підсумок виховної години. Рефлексія. Інтерактивні  ігри «Мікрофон» та «Закінчи речення»

-Що вам найбільше сподобалось на виховній годині?

-Закінчи речення : «Василь Олександрович Сухомлинський вчить нас бути…»

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 червня 2023
Переглядів
250
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку