Новорічна Феєрія
Мета:
Навчальна:ознайомитись з різними техніками образотворчого мистецтва,навчитись працювати в команді.
розвиваюча:розвивати комунікативні якості дітей, увагу, пам'ять; прищеплювати пізнавальний інтерес,формувати відчуття прекрасного у дітей,розвиток творчих здібностей,просторового уявлення,розвиток дрібної моторики.
виховна:формування відчуття відповідальності,колективізму,взаємо допомоги,закріплення дружніх стосунків в колективі,виховувати любов до образотворчого мистецтва.
Хід заходу
Сьогодні в переддень Нового року я вас запросила на конкурсно -розважальну програму «Новорічна феєрія» А це означає ,що нам потрібні судді.І зараз з великим задоволенням ми представим суддів.
Всі вже зайняли свої місця треба починати наш захід.Я пропоную познайомитись з командами учнів.(діти заздалегідь поділилися на дві команди)
Для того щоб дізнатись назви команд треба провести перший конкурс:
кожна дитина обводить свою руку на папір,вирізає та закріплюються за стрілками.
Через декілька хвилин у першої команди утворюється борода Діда Мороза,а у другій команді роги різдвяного оленя..
Ось ми за допомоги аплікації зрозуміли назви яких команд перед нами.
Для наступного конкурсу потрібно дві дитини. Один учень з зав’язаними очима малює сніговичка ,а інший підказує де саме промалювати головного новорічного героя.
Лунає пісня. Судді уважно розглядають малюнки та виставляють бали.
Вчитель запитує у дітей про різні символи нового року,як тільки діти називають ялинку треба переходити до наступного конкурсу.
Третій конкурс «Прикрась ялинку»
На дошці буде зображена ялинка діти по черзі підходять і домальовують прикраси до ялинки. Лунає пісня.
Судді уважно розглядають малюнки та виставляють бали.
Слова вчителя:»Який захід не проходить без різних символів нового року :ялинки ,сніжинки та різдвяних оленів.Зараз наступим конкурсом я хочу перевірити ,чи складете ви швиденько пазли з різдвяною тематикою.»
Тільки розпочинається музика діти швидко з’єднують пазли.Судді відмічають в якої команди це вийшо швидше.
А зараз переходимо до інтелектуального конкурсу» Ребус»
Діти отримують карточки з словами,через декілька хвилин команди по черзі кажуть слова,що утворились.Одне слово- один бал.
ЗОРМО(МОРОЗ)
ЖИНСНІКА(СНІЖИНКА)
МАЗИ(ЗИМА)
КАРУЛЬБУ(БУРУЛЬКА)
ХАВІРЮЗА(ЗАВІРЮХА)
НІГС(СНІГ)
Лунає пісня.Судді уважно розглядають слова та виставляють бали.
Слова вчителя:»Ось і завешилися наші конкурси прийшов час підбити підсумки .»
Передається слово суддям.
Слово вчителя:»Тижні перед новим роком надихає творити добро,усліхатись один одному ось зараз теж час об’єднатись.Давайте разом двома командами заспіваємо веселу новорічну пісню»
Лунає новорічний твір.