Виховний захід за темою "Новорічна феєрія"

Про матеріал
Діти дуже часто хочуть відчути смак свята .Щоб зацікавити учнів до уроків образотворчого мистецтва .я розробила сценарій з творчими завданнями для учнів 5 класів до новорічник свят.
Перегляд файлу

Новорічна Феєрія

 

Мета:

 Навчальна:ознайомитись з різними техніками образотворчого мистецтва,навчитись працювати в команді.

розвиваюча:розвивати комунікативні якості дітей, увагу, пам'ять; прищеплювати пізнавальний інтерес,формувати відчуття прекрасного у дітей,розвиток творчих здібностей,просторового уявлення,розвиток дрібної моторики.

виховна:формування відчуття відповідальності,колективізму,взаємо допомоги,закріплення дружніх стосунків в колективі,виховувати любов до образотворчого мистецтва.

 

 

 

Хід заходу

 

 

Сьогодні в переддень Нового року я вас запросила на конкурсно -розважальну програму «Новорічна феєрія» А це означає ,що нам потрібні судді.І зараз з великим задоволенням ми представим суддів.

Всі вже зайняли свої місця треба починати наш захід.Я пропоную познайомитись з командами учнів.(діти заздалегідь поділилися на дві команди)

Для того щоб дізнатись назви команд треба провести перший конкурс:

кожна дитина обводить свою руку на папір,вирізає та закріплюються за стрілками.

Через декілька хвилин у першої команди утворюється борода Діда Мороза,а у другій команді роги різдвяного оленя..

Ось ми за допомоги аплікації зрозуміли назви яких команд перед нами.

 

Для наступного конкурсу потрібно дві дитини. Один учень з зав’язаними очима малює сніговичка ,а інший підказує де саме промалювати головного новорічного героя.

Лунає пісня. Судді уважно розглядають малюнки та виставляють бали.

 

Вчитель запитує у дітей про різні символи нового року,як тільки діти називають ялинку треба переходити до наступного конкурсу.

Третій конкурс «Прикрась ялинку»

На дошці буде зображена ялинка діти по черзі підходять і домальовують прикраси до ялинки. Лунає пісня.

 Судді уважно розглядають малюнки та виставляють бали.

 

Слова вчителя:»Який захід не проходить без різних  символів нового року :ялинки ,сніжинки та різдвяних оленів.Зараз наступим конкурсом я хочу перевірити ,чи складете ви швиденько пазли з різдвяною тематикою.»

Тільки розпочинається музика діти швидко з’єднують пазли.Судді відмічають в якої команди це вийшо швидше.

 

 А зараз переходимо до інтелектуального конкурсу» Ребус»

Діти отримують карточки з словами,через декілька хвилин команди по черзі кажуть слова,що утворились.Одне слово- один бал.

ЗОРМО(МОРОЗ)

ЖИНСНІКА(СНІЖИНКА)

МАЗИ(ЗИМА)

КАРУЛЬБУ(БУРУЛЬКА)

ХАВІРЮЗА(ЗАВІРЮХА)

НІГС(СНІГ)

Лунає пісня.Судді уважно розглядають слова та виставляють бали.

 

Слова вчителя:»Ось і завешилися наші конкурси прийшов час підбити підсумки .»

Передається слово суддям.

 

Слово вчителя:»Тижні перед новим роком надихає творити добро,усліхатись один одному ось зараз теж час об’єднатись.Давайте разом двома командами заспіваємо веселу новорічну пісню»

Лунає новорічний твір.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Технології, 5 клас, Сценарії
Додано
30 жовтня 2021
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку