Виховний захід "Знання - це скарб душі людської"

Про матеріал
Сценарій години спілкування розрахований на те, щоб підвищити мотивацію учнів до знань, бажання пізнавати нове, почути настанови видатних людей
Перегляд файлу

C:\Users\302-4\Desktop\7.jpgЗнання – це скарб душі людської

            1.  Ви чули? У нас проблема!

                    2.Яка?


 

  1. Результати 27 зрізу ДПК «Універсал» показали низький рівень сформованості ціннісних орієнтацій з навчально-пізнавальної діяльності!
  2. На нас адміністрація покладає великі надії
  3. Ми ж «А» клас
  4. Що будемо робити?
  5. Використаємо  «Мозковий штурм». Поділимося на групи і спробуємо знайти вихід разом.
  6. Як це?

5. Ось так! (Діти діляться на групи і обговорюють ситуацію. Потім проголошують ідеї)

1. Давайте проведемо анкетування серед учнів ліцею  і зясуємо їх мотивацію

2. Давайте проведемо КТС і розкажемо про пріоритети навчання

3. А давайте  проведемо гру «Розумники та розумниці» і дізнаємося, хто найрозумніший

4. А ми пропонуємо заглянути в минуле і дізнатися, як були зроблені відкриття

1. Отже, план готовий, залишилося його тільки реалізувати. Починаємо?

Усі. Так.

  •   Про що ж говорять результати анкетування, проведеного серед учнів 5-6 класів. 98% учнів стверджують, що їм подобається навчатися
  •   Найбільше учні люблять отримувати нові знання, пізнавати.
  •   Прикро, але 35% учнів мотивовані на оцінку

              25% - на отримання міцних знань

              10% навчаються тому, бо не хочуть засмутити батьків

              7% навчання зовсім не подобається

              14% навчаються тому, бо так треба

1. Наук у світі є багато,

Їх навіть важко полічить.

Та вам їх треба добре знати,

Щоб Всесвітом оволодіть.

2. Наука – знайдені алмази,

Нові потужні русла рік.

Дерзання й пошуки невпинні –

Це наш великий славний вік.

3. До різних ви наук охочі,

Нехай ведуть вас до вершин.

Та зараз ми сказати хочем –

Тобі, науко, наш уклін!

Наука. Доброго дня, шановні друзі! Я рада вітати вас на нашому святі. Я впевнена, що сьогодні в залі зібралися ерудовані, допитливі, освічені ліцеїсти із гнучким розумом та добрим серцем, готових сміливо змагатися. Я не буду багатослівною, а  тому  пропоную провести наше свято у вигляді телепередачі «Навчаюся для себе». Згодні!

Всі. Так. (Звучать фанфари. Виходять ведучі)

  1. Шановні пані та панове!
  2. Леді енд джентльмени!

1.  Ліцеїсти  та педагоги!

2.  Запрошуємо Вас на передачу «навчаюся для себе», в якій беруть участь учні 6А класу.

1. Сьогодні ви зможете проявити свої знання, показати  набуті вміння, а ще розкрити себе як неповторну, творчу особистість.

2. Отож, ми починаємо. І хочемо почути хвалу на честь її Величності Науки.

Виходять учні.

1. О, повелителько, Наука!

До тебе зводимо ми руки!

І знаємо, навчання – праця копітка,

І тільки в ній Пізнання виника.

2. Нехай усе давно вже прораховано

Та нам один лишився варіант:

Ті складники, що оберемо знову ми,-

Це Гідність, і Натхнення, і Талант.

3. В часи важких випробувань щоразу ми

Упевнитись могли і осягти:

Слова «освіта « і «наука» звязані

Спорідненістю вищої мети.

4. Життя їх, наче в замкненому колі,

До спільного знаменника звело:

Завжди наука є опора школі,

А школа є науки джерело.

5. Ми мрією поєднані єдиною –

І це є найміцніша із спільнот,

А школа стала  дивною Країною,

Де творчості немає перешкод.

6. Тому за привітаннями святковими

Всі глядачі бажають сотні раз

Тих, хто тепер Країною чудовою

Мандрує аж за самий небокрай.

Пісня….

Вед.1 Шлях до науки завжди був складний. Але цікавим було те, що навіть казковий Буратіно прагнув навчатися. І хоч він не завжди був наполегливим у навчанні, але дечому, я гадаю, навчився.

Сценка.(Звучить музика із кінофільму про Буратіно)

Тато Карло.

Із захоплюючих мандрів, з усмішок веселих

Починається освіти мудрість і тепло.

Треба правильно обрати школу всім для себе,

Щоб за те, що в ній навчався, прикро не  було.

Той, хто вірить в добру казку, школу не покине,

Казкарем у школі зможеш стати навіть ти.

І коли до знань шукає ключик Буратіно,

То його сьогодні в змозі ми допомогти.

Буратіно.

Хитромудрая Мальвіно, будь ласка, порадь -

Як саме мені варто знання здобувать?

Я тепер розуміюся гарно,

Що пройти необхідно чимало доріг,

Щоб здобути освіту, щоб вирости міг

Я опорою татові Карло.

Мальвіна.

Буратіно, ти вже, до речі, немалий -

До науки спочатку дверцята розкрий!

Щоби дечого знати і вміти,

Щоб чогось досягти без сторонніх порад,

Ти повинен здобути ключа від дверцят -

Золотого ключа від освіти!

Тож збирайся в дорогу і друзів візьми,

Наше Поле Чудес засівай не грішми,

Тут кмітливість потрібна і праця!

Хто зуміє здолати цей шлях непростий,

Поза сумнівом, Ключик знайде золотий!

Тож нехай ваші мрії здійсняться!

Буратіно.

Ну, тоді ми вирушаємо в дорогу!

Мальвіна. Стривай, Буратіно!. А чи знаєш ти, що для того, щоб знайти Золотий Ключик освіти, треба багато чому навчитись? Чи відомо тобі, як було відкрито найдавніші наукові закони? Невідомо? Тоді  йди на поле наукових відкриттів. (Звучить музика. На сцені  видатні учені минулого)

Архімед.

Був Архімед наук знавець -

Як винахідник знаний,

Коли йшли справи нанівець,

Він йшов прийняти ванну.

Так ванну полюбляв старий,

Хоч прісну, хоч солону,

Що якось, сидячи у ній,

Він винайшов закона.

Отак він сидів та скучав,

Намилюючи пятку,

Аж ось він

Архімед «Еврика! Знайшов, знайшов розгадку!

Відтоді упродовж віків

Засвоїли онуки:

Нема у нас міцніш звязків,

Ніж з ванною в науки.

І якщо в ванні себе ти

Хоч раз на місяць миєш,

Що-небудь зможеш віднайти

І свій закон відкриєш!

Піфагор.

Грек Піфагор був видатний

Геометер маститий-

На спір узявся він штани

Без кравчого пошити.

Він інструменти розложив

І відміряв завзято,

Як-то тканину на пошив

Дарма не витрачати.

Та глянувши посеред справ

На креслення окреме,

Піфагор.

  • Ти ба!- та це ж є теорема!

Можливо, грекові кравці

Штанів дали доволі,

Та Піфагорові штанці

Вчимо тепер ми в школі.

Дарвін.

Був Чарльз Дарвін бородань -

Таку він мав принаду.

Він якось жінку без вагань

Повів до зоосаду.

Були там тигри і слони,

І лев там бути мав би,

Та зупинилися вони

Як раз напроти мавпи.

Сиділа мавпа та ряба,

Кошлата і огидна,

І жінці мовив Чарльз:

Дарвін «Ти ба! Твоя сеструха рідна!»

Після таких приємних слів

Позбувся він дружини,

Але науці пояснив

Походження людини.

Відтоді розгляда макак

Людина якнайкраще,

Бо зрештою це як-ніяк

ЇЇ далекий пращур!

Буратіно. Скільки у світі нового! Я, звичайно, не знаю дуже багатьох речей. Але головне – у мене є бажання.

Мальвіна. Тоді тримай цей Золотий Ключик. Відкривай ним незвідані дороги Знань, сміливо крокуй і вперто дерзай!

Буратіно. В навчанні, і вдома, ніде і ніколи

Не будемо підводити рідної школи

І віримо, що через вчинки свої

В житті не принизимо честі її!

Тато Карло.

Ми пройдемо всі до Науки посвяту,

Нам буде освіта в житті помагати,

Мальвіна.

Знання нас завжди приведуть до мети,

А ми обіцяємо їх зберегти!

(Танок ____________________________________-)

1. Любим в школі ми навчатись,

По-англійськи  спілкуватись.

І якщо прибуде гість,

Ми переклад зробим вмить.

2. Пані та панове, леді енд джентльмени, шановні ліцеїсти!. На наше свято завітали гості дивні.

Сценка.

Гість. О, уно-іюне, юний чіл дрен!

Перекладач. О, дорогі наші гімназисти!

Гість. Емансипація зробила з тебе трудяга.

Перекладач. Ви прекрасні та розумні, як троянди Південного Криму!

Гість. Язик на плечі: кухара, стирала, читара, писара.

Перекладач. Щодня ви багато читаєте та готуєте домашні завдання.

Гість. Ізумрудо, алмазо, рубіно, бомбіно.

Перекладач. Але вчителі не завжди задоволені рівнем ваших знань.

Гість. Дворецо, фонтано, дві кімнати. Ванна.

Перекладач. Але це неправда, бо ти вчиш уроки не тільки в кімнаті, але й під час купання у ванній.

Гість. Еники-беники, нету вареники.

Перекладач. Ти навіть забуваєш про їжу, хоч на столі стоять заморські фрукти.

Гість. Секрето. Фантасто, как умудрето все знати.

Перекладач. Але попри всі негаразди ти навчаєшся,  вигадуючи власні секрети та вночі пишучи невеликі довідники, які вранці запихаєш у рукав.

Гість. Желанто!

Перекладач. Що побажати тобі?

Гість. Терпето, фантасто, помаганто.

Перекладач. Відмінних успіхів, і нехай в цьому тобі допоможуть батьки, а також твої старші брати та сестри!

  1.     Знаємо ми всі-усі,
  2.     Що навчатись нам аж цілих 11 літ.
  3.     Тож бажаємо усім
  4.     Успіхів в житті оцім.
  5.     Щоб учились на відмінно.
  6.     Щоб знання були обширні.
  7.     Щоби тести на відмінно
  8.     Вміли завжди ви  писать.
  9.     Щоб здоров’я в вас було
  10. І не зрадило воно.

Діти. У кожного в житті є бажання. Один хоче поїхати на екскурсію, інший – гарно навчатися, третій – щоб ніколи не хворіти. Але якщо всі ваші бажання обєднати, то їх вийде так багато, що ніхто не зможе завадити вам виконати їх. Памятаєте легенду: коли помирав батько, він покликав до себе своїх синів і запропонував їм принести гілочку. Коли сини прийшли, батько запропонував  дітям цю гілочку переламати. Потім склав їх до купи і запропонував переламати ще раз. Дітям довелося докласти чимало зусиль, щоб виконати наказ батька. Ось так і в житті, - сказав старий, якщо ви будете разом, то ніщо на світі не зможе здолати вас. Давайте й ми сьогодні запишемо свої побажання як собі, так і всім учням і прикріпимо кожне з них на оце ось деревце. А якщо комусь колись стане сумно чи скрутно, нехай підійде до цього деревця і прочитає наші побажання.

  1. Вік живи, вік учись.
  2. Вчитися ніколи не пізно.
  3. Здобудеш освіту – побачиш більше світу.
  4. Людина вчиться, коли живе.
  5. Здоров’я і труд – поруч ідуть.
  6. Наука в ліс веде, а з лісу виводить.
  7. Хто знання має, той мур ламає.
  8. Краще з мудрим загубити, ніж з дурним знайти.
  9. Розумний хвалить інших, дурень – себе.
  10. Ніколи не відкладай на завтра те, що можеш зробити сьогодні.
  11. Без науки – як без очей.
  12. Батьків шанувати – горя не знати.
  13. Де більше науки, там менше муки.
  14. Щаслива та сім’я, що лад усім дала.
  15. Слово до слова – зложеться мова.

16.Краще мати розум, аніж багатство

 

docx
Додано
26 лютого 2020
Переглядів
757
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку