Виховнв година : Життя — великий подарунок.

Про матеріал

Мета заходу:

  • Ознайомити учнів з поняттями життєві цінності,
  • відповісти на питання: для чого людина живе на Землі? , що зробити для того, щоб життя було гідним?;
  • розвивати вміння мислити та вибирати важливі для учнів цілі в житті,
  • виробити правила співжиття.

У розробці заходу використано роботу учнів в сучасних інтернет-ресурспх, що зацікавлює учнів Це - Classroomscreen – онлайн-дошка та Padlet – універсальна спільна дошка.

Перегляд файлу

Виховна година : Життя — великий подарунок.


Мета заходу:

  • Ознайомити учнів з поняттями життєві цінності,
  • відповісти  на питання: для чого людина живе на Землі? , що зробити для того, щоб життя було гідним?;
  • розвивати вміння мислити та вибирати важливі для учнів цілі в житті,
  • виробити правила співжиття.

 

«Пам’ятай! Життя — це подарунок, великий подарунок. І хто його не цінує,

той цього подарунка не заслуговує».

(Леонардо да Вінчі)

 

Людство у своєму житті користується правилом, яке сформульовав  Протагор:

«Людина — міра всіх речей»,

Людина — частина суспільства, вона має свої права та обов’язки. Основне право людини — це право на життя. Захист цього права — найважливіший пріоритет цивілізації.

Давайта пригадаємо якими документами декларується ця цінність.(Учні називають…..)

Сьогодні ми з вами поговоримо про цінності життя, подумаємо над питаннями:

— Для чого ви живете на Землі?

— Що потрібно зробити, щоб життя було в гідним?

— Які цілі в житті можната треба  вибрати?

  • «Метод прес».

— Що для вас найцінніше в житті? (Відповіді учнів  Сім’я , здоров’я, щастя, гроші, друзі.)

Малюється карту знань

 

 Слово «життя» багатозначне. Воно охоплює різні сторони дійсності.

Життя людини неповторне і звичайне, радісне і смутне, повне переживань. Людей — мільйони, усі вони неповторні й несхожі.  Життя кожного — це дорога, якою тільки йому призначено пройти.

Якою буде ця дорога залежить... Від кого? 

 «Вільний мікрофон».(телепередача)

 

— Чи може кожна людина жити так, як хоче? Що для цього потрібно?

— Що важче: будувати життя чи пристосовуватися до нього?

 

Кожен бажаючий чітко висловлює свою думку.

Висновок. Людина може жити так, як вона хоче, але для цього врна має вміти ставити перед собою мету та досягати її, а для цього потрібно виховувати такі риси характеру…….

А ще дуже важливо пам’ятати, що ми живем  серед інших людей та поважати їхнє право на життя.

   Робота в групах (оформлення плаката) або https://padlet.com/dashboard дуже зручно, якщо учні працюють у цьому інтернет-ресурсі і потім презентувати свою роботу.

 

— Що потрібно щоб ваше життя було  щасливим?

Учитель підводить підсумок роботи учнів. Важливісь цінностей!

 

«Займи позицію».

 

учитель зачитує висловлювання, а учні займають позиції «так», «ні» та обговорюють : чому вони так думають в ході обговорення можна змінювати позицію.

1. Світ належить оптимістам, песимісти — тільки глядачі. (Ф. Гізо)

2. Жити — це не означає дихати, це означає — діяти. (Ж.-Ж. Руссо)

3. Наше життя — це те, що ми думаємо про нього. (Марк Аврелій)

4. Ключ до життя — служіння людям. (Д. Джексон)

5. Людське життя — це найвища цінність, щастя можливе, але воно залежить від людини.

 

А зараз ми спробуємо з вами розробити правила  для успішного життя . Як ви думаєте з чого слід починати?  А  потрібно починати влаштовувати світ із себе: з життя в класі, у родині, спілкування з друзями, з відношення до своїх прав і обов’язків.

(У процесі обговорення виробляються загальні правила, записуються на аркуші ватману, прикріпленого до дошки.)

Правила оформлюємо на плакаті та вивішуємо у класі, що іх виконувати

Підведення підсумків (рефлексія)

За допомогою інтерактивної дошки  https://www.classroomscreen.com/

 

docx
Додано
1 липня 2018
Переглядів
657
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку