Не всі п'ятикласники навіть із високим рівнем психологічної готовності можуть успішно впоратися із труднощами в навчанні математики. Тому у період адаптації важливо забезпечити дитині спокійну, лагідну обстановку на уроці, чіткий режим, тобто зробити так, щоб п'ятикласник постійно відчував підтримку і допомогу з боку вчителя, але при цьому вчитель повинен знайти такі способи і методи при навчанні математиці, щоб плавним переходом привчити дитину прагнути до підвищення якості своїх знань, формувати в них математичну компетентність застосовувати отримані знання. Не завжди у звичайних робочих умовах на уроці у дитини все може виходити так, як вона того очікує, все залежить від теми і здатності дитини сприймати матеріал і розуміти його. Враховуючи, що в початковій школі ті учні, які мали високі оцінки, можуть зараз іноді отримати оцінки середнього рівня, вчителю необхідно придумати такі моменти роботи на уроці, щоб налаштовувати дитину без прикростей на подальшу роботу з ліквідації прогалин і на підвищення учнем своєї результативності. Тому для себе я виділила основні напрямки підвищення якості освіти при навчанні учнів 5 класів: більш масштабне впровадження інформаційних технологій в освітній процес, використовувати проблемний метод навчання, створюючи завдання таким чином, щоб учні змогли розв'язати завдання за допомогою тільки набутих знань, логіки і дослідницького пошуку зв'язку між етапами рішення, постійно здійснювати обернений зв'язок з учнями в процесі роботи, контроль на базовому рівні (репродуктивному), підвищеному та високому (продуктивному і творчому). Для контролю, підвищення мотивації учнів на отримання хорошої освіти, також можна використовувати ІКТ. Впровадження ІКТ на уроках математики створить передумови для інтенсифікації освітнього процесу. Воно забезпечує перехід від механічного засвоєння знань до оволодіння умінням самостійно здобувати нові знання. Комп'ютерні технології будуть сприяти розкриттю, збереженню і розвитку особистісних якостей учнів.