Викладання уроків математики в п'ятих класах

Про матеріал

Не всі п'ятикласники навіть із високим рівнем психологічної готовності можуть успішно впоратися із труднощами в навчанні математики. Тому у період адаптації важливо забезпечити ди­тині спокійну, лагідну обстановку на уроці, чіткий режим, тобто зробити так, щоб п'ятиклас­ник постійно відчував підтримку і допомогу з боку вчителя, але при цьому вчитель повинен знайти такі способи і методи при навчанні математиці, щоб плавним переходом привчити дитину прагнути до підвищення якості своїх знань, формувати в них математичну компетентність застосовувати отримані знання. Не завжди у звичайних робочих умовах на уроці у дитини все може виходити так, як вона того очікує, все залежить від теми і здатності дитини сприймати матеріал і розуміти його. Враховуючи, що в початковій школі ті учні, які мали високі оцінки, можуть зараз іноді отримати оцінки середнього рівня, вчителю необхідно придумати такі моменти роботи на уроці, щоб налаштовувати дитину без прикростей на подальшу роботу з ліквідації прогалин і на підвищення учнем своєї результативності. Тому для себе я виділила основні напрямки підвищення якості освіти при навчанні учнів 5 класів: більш масштабне впровадження інформаційних технологій в освітній процес, використовувати проблемний метод навчання, створюючи завдання таким чином, щоб учні змогли розв'язати завдання за допомогою тільки набутих знань, логіки і дослідницького пошуку зв'язку між етапами рішення, постійно здійснювати обернений зв'язок з учнями в процесі роботи, контроль на базовому рівні (репродуктивному), підвищеному та високому (продуктивному і творчому). Для контролю, підвищення мотивації учнів на отримання хорошої освіти, також можна використовувати ІКТ. Впровадження ІКТ на уроках математики створить передумови для інтенсифікації освітнього процесу. Воно забезпечує перехід від механічного засвоєння знань до оволодіння умінням самостійно здобувати нові знання. Комп'ютерні технології будуть сприяти розкриттю, збереженню і розвитку особистісних якостей учнів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВИКЛАДАННЯ урокІв З математики У 5 класах. Учитель математики Губська Олена Федорівна. НВК «Гімназія-школа» № 27, Маріуполь

Номер слайду 2

Основні напрямки підвищення якості освіти:

Номер слайду 3

Тема уроку: Дробові числа. Правильні та неправильні дроби. Порівняння звичайних дробів. Перетворення дробових чисел. Мета уроку: Закріплення поняття звичайного дробу, правильного і неправильного дробу, правил перетворення дробів;Формування математичних компетентностей в учнів при їх самостійній роботі.

Номер слайду 4

ХІд уроку: Організаційний момент, звернення уваги на проблемні питання домашнього завдання. Актуалізація опорних знань. Опитування теоретичного матеріалу, усна лічба з пройденого матеріалу. Аналіз помилок, допущених в самостійній роботі минулого уроку. Робота з презентацією, відпрацювання та засвоєння матеріалу. Виконання завдань з самопроверкой. Виконання завдань учнями, які дають їм можливість розвинути свою думку і підготувати їх до виконання більш складних завдань, працюючи самостійно. Перегляд і запис домашнього завдання. Підведення підсумків роботи, рефлексія учнів.

Номер слайду 5

1)Яка частина шостикутника має зелений колір?ПОНЯТТЯ ЗВИЧАЙНОГО ДРОБУ Відповідь:

Номер слайду 6

1)Чи можна дати відповідь на це питання іншим дробом?ПОНЯТТЯ ЗВИЧАЙНОГО ДРОБУ

Номер слайду 7

ПОНЯТТЯ ЗВИЧАЙНОГО ДРОБУ Відповідь: Чисельник – 1, знаменник – 3.

Номер слайду 8

Запишіть відповідність:

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Основні задачі назвичайні дроби: 1) Знайти від :

Номер слайду 11

Основні задачі назвичайні дроби: 2) Знайти число, якщо числа дорівнює :

Номер слайду 12

3) За перший день Олена прочитала всієї книги, за другий прочитала всієї книги. Яку частину книги ще залишилося прочитати Олені?

Номер слайду 13

Рішення.1)Приймемо кількість сторінок всієї книги за 1. (част.) книги, яку прочитала Олена за два дні.

Номер слайду 14

Рішення.3) (част.) книги, яку залишилося прочитати Олені. Відповідь:

Номер слайду 15

Правильні та неправильні дроби. Правильний дріб – чисельник менше знаменника ( ). Неправильний дріб – чисельник більше знаменника або дорівнює йому ( та ).

Номер слайду 16

Порівняння звичайних дробів

Номер слайду 17

Порівняння звичайних дробів

Номер слайду 18

Перевести неправильний дріб у мішане число

Номер слайду 19

Перевести неправильний дріб у мішане число

Номер слайду 20

Перевести мішане числоу неправильний дріб

Номер слайду 21

Перевести мішане числоу неправильний дріб

Номер слайду 22

Яку частину складаєppt_x

Номер слайду 23

Чи є правильним твердження?

Номер слайду 24

Яке натуральне число можна записати замість ?

Номер слайду 25

Яке натуральне число можна записати замість ?

Номер слайду 26

Яке натуральне число можна записати замість ?

Номер слайду 27

Яке натуральне число можна записати замість ?

Номер слайду 28

Міжпредметний зв’язок:

Номер слайду 29

Міжпредметний зв’язок:

Номер слайду 30

Міжпредметний зв’язок:

Номер слайду 31

Міжпредметний зв’язок:

Номер слайду 32

Міжпредметний зв’язок:

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Межпредметная связь:

Номер слайду 35

pptx
Додано
17 липня 2018
Переглядів
1060
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку