Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів

Про матеріал
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі.
Перегляд файлу

course, courses, education, learning, school, student, study, teach, training iconУрок №13 Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів

 

Урок 13. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі.

Цілі:

  • навчальна: формувати вміння працювати з інформацією, поданою в різних формах; сприяти оволодінню інформаційними технологіями та формуванню навичок їх використання під час розв'язання практичних задач;
  • розвивальна: розвивати комунікативні, організаторські, дослідницькі вміння й навички;
  • виховна: виховувати пізнавальну зацікавленість до предмета, прагнення працювати творчо, дотримуватися правил поведінки та безпеки життєдіяльності під час роботи в комп'ютерному класі.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: ПК із встановленою системою програмування Delphi 7 або Lazarus, офісним пакетом програм і доступом до Інтернету.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

IV. Організація діяльності

Аналіз проблеми. Створення інформаційної моделі проекту у вигляді карти знань.

Визначення джерел необхідної інформації.

Об'єднання в групи, розподіл ролей у групі.

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Робота з підручником: § 8.2

V. Здійснення діяльності. Пошук інформації

Робота за ПК. Виконання проектів.

Учитель здійснює проміжне оцінювання, маючи за мету насамперед проконтролювати, чи правильно уявляють учні мету та хід виконання проекту. На цьому етапі учні оцінюють роботу одне одного в груповій діяльності.

VI. Підготовка до презентації результатів

Оформлення звіту про виконання проекту. Підготовка доповіді, пояснення отриманих результатів. Самооцінка результатів діяльності.

VII. Презентація проекту

Учитель бере участь у колективному аналізі та оцінюванні роботи над проектом.

Узагальнює отримані результати. Підбиває підсумки роботи.

Учні демонструють розуміння проблеми, цілей і завдань проекту, вміння планувати і здійснювати діяльність, знайдений спосіб розв'язання проблеми, вміння аргументувати свої доводи. Беруть участь у колективному аналізі та оцінюванні результатів проекту.

Вихідне оцінювання повинно перш за все виявити рівень подання та оформлення результатів дослідження, тобто оцінюється насамперед презентація. Для оцінювання використовується оціночний лист із чітко прописаними критеріями та балами.

VIII. Фізкультхвилинка

IX. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.

Підручник ст. 278.

  1. Практична робота за комп’ютерами.
  2. Вправи для очей.

X. Підсумки уроку

Рефлексія

1. Що нового ви сьогодні дізналися?

2. Чого навчилися?

3. Чи виникали труднощі?

XI. Домашнє завдання

Підручник § 8.2 ст. 273-278.

XII. Оцінювання роботи учнів

docx
Додано
17 вересня 2020
Переглядів
829
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку