Кодуваня даних та апаратне забезпечення Пк / Модуль «Футбол»

Про матеріал
Бінарний урок на тему: "Кодуваня даних та апаратне забезпечення Пк / Модуль «Футбол»"
Перегляд файлу

Дата уроку _________________

Конспект уроку

Тема уроку:  Кодуваня даних та апаратне забезпечення Пк / Модуль «Футбол»
Мета:
Освітня: виявити компентність учнів щодо вивчених тем із предметів інформатики та фізичної культури; узагальнити матеріал, як систему знань, перевірити здатність до творчого мислення і самостійної діяльності, закріпити уміння працювати із завданнями поданими у різній формі; удосконалити їх комунікативно-пізнавальні вміння, спрямовані на систематизацію і поглиблення знань з поєднаних предметів.
Розвиваюча: розвити логічне мислення, пам'ять, здатність до аналізу і синтезу; формувати навички самоконтролю, навички роботи в колективі; розвивати зацікавленість  дітей вивченням фізичного виховання та інформатики. 
Виховна: сприяти формуванню відповідального відношення до навчання, готовності і мобілізації зусиль на безпомилкове виконання завдань, виявити найбільшу активність у їхньому виконанні; виховати культуру навчальної праці, навичок самоосвіти, ощадливої витрати часу.Розробки уроків до теми “Будова та життєдіяльність рослин” для 7 кл.
Тип уроку. урок узагальнення та систематизації знань;
Матеріали та обладнання: ком’ютери 2 шт., два м’ячі, 10 кубиків, таблиці кодів KOI8-U 2 шт.(Додаток А), QR-коди із зашифрованими запитаннями (Додаток Б), гаджети для розкодування даних 2 шт..
Завдання уроку:
1. Поєднання теорії і практики двох предметів;

2. Обєднання творчого і практичного методу навчання;

3. Зацікавити учнів вивченням предметів, зробити урок цікавим.


                                                    Структура уроку

 

№ н/п

Етап уроку

Час хв.

І

Організаційний момент

 

ІІ

Ознайомлення учнів з темою, цілями та завданнями уроку

 

ІІІ

Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів

 

ІV

Відтворення здобутих знань

 

V

Узагальнення та систематизація їх із встановленням внутрішньо-системних та зовнішньо системних зв'язків

 

VI

Підведення підсумків уроку

 

VII

Повідомлення та пояснення домашнього завдання

 

             

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

Учитель фізкультури Рищук Микола Семенович

Учні шикуються, перекличка, рапорт,  привітання. Інструктаж з БЖД.

 Поділ на дві команди(на 1-й-2-й розрахунок).

ІІ. Ознайомлення учнів з темою, цілями та завданнями уроку

та

ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів

Учитель інформатики Пашко Микола Ярославович

Привітання. Оголошення процесу уроку, теми мети та завдань. Запрошення команд до завдання 1.

IV. Відтворення здобутих знань

(учням подані завдання у вигляді квесту, де завдання чергуються із фізичною культурою та інформатикою).

Завдання 1. «Архітектура ПК».(завдання полягає у тому щоб скласти ПК, і включити його. Знайти завдання 2).

Фізкультура

Завдання 2. «Техніка ведення мяча із перешкодами на швидкість» (команда №1 та №2 шикується в шеренгу, за свистком вчителя, розпочинають виконання вправи).

Інформатика

Завдання 3. «Двійковий код» (розкодувати назву завдання №4 за допомогою таблиці кодів на швидкість).      Додаток А

Фізкультура

Завдання 4. «Точний пас» (Передача мяча кожної команди на точність та швидкість).

Інформатика

Завдання 5. «QR-код» (розкодувати за допомогою гаджету QR-код, дати відповідь на зашифроване запитання).            Додаток Б

Фізкультура

Завдання 6. «Гол» (завдання полягає у точному ударі по воротах, де учень вказує траєкторію руху м’яча).

V. Узагальнення та систематизація їх із встановленням внутрішньо-системних та зовнішньо системних зв'язків

Слово вчителя

VІ. Підведення підсумків уроку

Оголошення переможців команд.

VII . Повідомлення та пояснення домашнього завдання

Для нотаток

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Додаток А

C:\Users\Пк\Desktop\коди на урок.jpg

 

Розкодуйте –

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток Б

 

docx
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
27 вересня 2020
Переглядів
440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку