Дата уроку _________________
Конспект уроку
Тема уроку: Кодуваня даних та апаратне забезпечення Пк / Модуль «Футбол»
Мета:
Освітня: виявити компентність учнів щодо вивчених тем із предметів інформатики та фізичної культури; узагальнити матеріал, як систему знань, перевірити здатність до творчого мислення і самостійної діяльності, закріпити уміння працювати із завданнями поданими у різній формі; удосконалити їх комунікативно-пізнавальні вміння, спрямовані на систематизацію і поглиблення знань з поєднаних предметів.
Розвиваюча: розвити логічне мислення, пам'ять, здатність до аналізу і синтезу; формувати навички самоконтролю, навички роботи в колективі; розвивати зацікавленість дітей вивченням фізичного виховання та інформатики.
Виховна: сприяти формуванню відповідального відношення до навчання, готовності і мобілізації зусиль на безпомилкове виконання завдань, виявити найбільшу активність у їхньому виконанні; виховати культуру навчальної праці, навичок самоосвіти, ощадливої витрати часу.
Тип уроку. урок узагальнення та систематизації знань;
Матеріали та обладнання: ком’ютери 2 шт., два м’ячі, 10 кубиків, таблиці кодів KOI8-U 2 шт.(Додаток А), QR-коди із зашифрованими запитаннями (Додаток Б), гаджети для розкодування даних 2 шт..
Завдання уроку:
1. Поєднання теорії і практики двох предметів;
2. Об’єднання творчого і практичного методу навчання;
3. Зацікавити учнів вивченням предметів, зробити урок цікавим.
Структура уроку
№ н/п |
Етап уроку |
Час хв. |
І |
Організаційний момент |
|
ІІ |
Ознайомлення учнів з темою, цілями та завданнями уроку |
|
ІІІ |
Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів |
|
ІV |
Відтворення здобутих знань |
|
V |
Узагальнення та систематизація їх із встановленням внутрішньо-системних та зовнішньо системних зв'язків |
|
VI |
Підведення підсумків уроку |
|
VII |
Повідомлення та пояснення домашнього завдання |
|
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
Учитель фізкультури Рищук Микола Семенович
Учні шикуються, перекличка, рапорт, привітання. Інструктаж з БЖД.
Поділ на дві команди(на 1-й-2-й розрахунок).
ІІ. Ознайомлення учнів з темою, цілями та завданнями уроку
та
ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів
Учитель інформатики Пашко Микола Ярославович
Привітання. Оголошення процесу уроку, теми мети та завдань. Запрошення команд до завдання 1.
IV. Відтворення здобутих знань
(учням подані завдання у вигляді квесту, де завдання чергуються із фізичною культурою та інформатикою).
Завдання 1. «Архітектура ПК».(завдання полягає у тому щоб скласти ПК, і включити його. Знайти завдання 2).
Фізкультура
Завдання 2. «Техніка ведення м’яча із перешкодами на швидкість» (команда №1 та №2 шикується в шеренгу, за свистком вчителя, розпочинають виконання вправи).
Інформатика
Завдання 3. «Двійковий код» (розкодувати назву завдання №4 за допомогою таблиці кодів на швидкість). Додаток А
Фізкультура
Завдання 4. «Точний пас» (Передача м’яча кожної команди на точність та швидкість).
Інформатика
Завдання 5. «QR-код» (розкодувати за допомогою гаджету QR-код, дати відповідь на зашифроване запитання). Додаток Б
Фізкультура
Завдання 6. «Гол» (завдання полягає у точному ударі по воротах, де учень вказує траєкторію руху м’яча).
V. Узагальнення та систематизація їх із встановленням внутрішньо-системних та зовнішньо системних зв'язків
Слово вчителя
VІ. Підведення підсумків уроку
Оголошення переможців команд.
VII . Повідомлення та пояснення домашнього завдання
Для нотаток
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Додаток А
Розкодуйте –
Додаток Б