Тема: Виконання математичних обчислень. Практична робота «Складання програм із використанням оператора вибору»
Мета уроку:
Ознайомити учнів з програмою Flash та панеллю Action Script для створення сценаріїв. Стимулювати розвиток творчих здібностей. Розвивати алгоритмічне мислення. Виховувати наполегливість, свідоме ставлення до праці
Тип уроку. Засвоєння нового матеріалу
Хід уроку
І. Організаційний момент
Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку, перевірка відсутніх
Оголошення теми та мети уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань з теми. Бесіда
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Конструкція IF ... ELSE
Поряд з пунктом If (Якщо) у списку Actions (Дії) в панелі операцій присутній пункт Else (Інакше). Вибирати дану конструкцію (шляхом подвійного клацання) слід лише після того, як ви вставили в текст сценарію інструкцію If. На рис. 1 показано, що відбувається, коли ви в звичайному режимі роботи редактора сценаріїв додаєте конструкцію El se до інструкції If.
Вторая форма условной инструкции в ActionScript — структура IF...ELSE — позволяет записать в сценарии необходимость выполнить одну из двух последовательностей операций.
IV. Робота за комп’ютером
Правила БЖД (записи в журналах). Комплекс вправ для очей
Інструктивна картка
Використовуючи конструкцію IF ... ELSE створити програму.
Припустимо, сценарій повинен з'ясувати, чи дійсно значення якоїсь змінної менше або дорівнює 10. Якщо так, треба перейти до кадру 10; в іншому випадку, тобто якщо значення змінної більше 10, потрібно перейти до кадру 20. Наступний сценарій реалізує описаний алгоритм:
if (input <=10) {
gotoAndStop(10)
}
else {
gotoAndStop(20) }
VI. Домашнє завдання
Вивчити матеріал