8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Використання елементів інтерактивних зошитів на уроках англійської мови у початкових класах Нової української школи

Про матеріал
Використання елементів інтерактивних зошитів на уроках англійської мови у початкових класах Нової української школи
Перегляд файлу

Яковлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Харківської районної ради Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

 

Використання елементів інтерактивних зошитів

на уроках англійської мови

у початкових класах Нової української школи.

 

 

 

 

 

Доповідь

Рудакової Ольги Іванівни,

вчителя англійської мови

вищої кваліфікаційної категорії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2020 рік


1 вересня 2018 року всі першокласники України прийшли у Нову українську школу, де оновився не лише Державний стандарт, але й інтер’єр, меблі, з’явилося необхідне обладнання. Класи відрізняються кольоровими палітрами та творчими ідеями. Але чи достатньо цього? Всі усвідомлюють, що успішна реалізація стратегічних напрямів Нової української школи залежить не стільки від розробки та впровадження нового змісту освіти, нових педагогічних технологій та сучасного обладнання, а, насамперед, від рівня інноваційної культури педагогів, їх готовності до змін, вміння продукувати перспективні ідеї та впроваджувати їх у практичній діяльності.

Поки що існує не так багато ресурсів, які пропонують якісні інноваційні навчальні матеріали. І хоча вчителі пройшли курси підвищення кваліфікації, постійно відвідують семінари та вебінари, питання все ще залишаються: «Як зробити урок дійсно цікавим та продуктивним? Як мотивувати дітей та не обтяжувати їх зайвим теоретичним матеріалом? Де шукати натхнення та цікаві ідеї для якісного викладання свого предмета?»

У своїй статті я хочу поділитися з колегами досвідом використання інтерактивних зошитів на уроках англійської мови. Такі зошити вже широко використовуються колегами закордоном і дуже подобаються школярам. Довгий час учні були обмежені критеріями та вимогами до ведення зошитів, не мали змоги малювати та клеїти у них, а заводити окремі або додаткові зошити незручно і не завжди ефективно. Нарешті ставлення до робочих зошитів змінилося, як і до процесу навчання в цілому. Тепер ми можемо додати кольору і радості до щоденної роботи учнів.

Інтерактивний зошит – це звичайний учнівський зошит в клітинку, але використання інтерактивних елементів дозволяє візуалізувати навчальний матеріал, зробити складні граматичні правила більш зрозумілими, додати кольорів та радості до вивчення нової лексики. Такі зошити дають змогу вчити будь-який предмет весело та цікаво. Крім того, це можливість для учнів виразити себе, розвивати творчі здібності, оскільки інтерактивні елементи можна розмальовувати за власним смаком та бажанням.

Працюючи над вивченням числівників, я вклеюю до зошитів учнів інтерактивний роздатковий та наочний матеріал, який учні оформлюють самостійно. Це виглядає яскраво та цікаво, і головне – індивідуально.

 Не слід плутати інтерактивні зошити із зошитами на друкованій основі. Це принципово різні речі. Друкований зошит, безперечно, полегшую роботу вчителя, але у той же час обмежує творчість та індивідуальний підхід.

Інтерактивний зошит - це власна розробка кожного вчителя та творча фантазія учнів. Учитель обирає самостійно, які інтерактивні елементи додати, визначає зміст та форму. Це може залежати від теми уроку, рівня знань учнів, їх інтересів та здібностей. Є класи, де учні більше полюбляють розмальовувати. У таких випадках вчитель може додавати більше завдань, які потрібно розфарбовувати. В інших класах краще засвоюють письмо або граматику, і тоді вчитель може створювати елементи для цих видів діяльності.

Нижче наведений зразок, за допомогою якого вивчаємо дні тижня з прийменником.

У результаті використання інтерактивних зошитів урок стає цікавішим, вивчення нудних граматичних правил перетворюється у захопливу діяльність. Протягом уроку діти працюють активно, розвивають мілку моторику та творчі здібності. Оскільки учні постійно взаємодіють з інформацією, вони вчаться систематизувати її і подавати коротко та наочно.

 Безліч варіантів роботи існує зі звичайною квіткою. Такий елемент можна використовувати не лише в початкових класах, а і в середніх також. Наприклад, у п’ятому.

 Будь-яка словникова робота чи граматичне правило теж можна вивчати цікаво та весело. І це дійсно працює. Можливо, сучасні дітлахи вже трохи стомилися від використання гаджетів, електронних книжок і хочуть мати змогу повернутися до олівців та фломастерів. Використовувати картинки, розмальовки та кишеньки досить ефективно. Головне – пам’ятати про те, що всі матеріали, які ви даєте учням мають бути гарно продуманими, не випадати із зошитів, мати відповідний розмір і приносити користь у навчанні.

 Звичайно, роботи і клопоту з використання інтерактивних зошитів багато, але для творчих вчителів, закоханих у свою справу, перешкод не існує. Бажаю усім успіху, натхнення і терпіння!

doc
Додано
30 березня
Переглядів
213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку