УМОВИ ДЛЯ ОПТИМАЛЬНОГО
РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ:
– УМОВИ ФІЗИЧНІ, ТОБТО НАЯВНІСТЬ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ ТВОРЧОСТІ І МОЖЛИВОСТІ ВБУДЬ-ЯКУ ХВИЛИНУ ДІЯТИ З НИМИ;
– УМОВИ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ, ЗА ЯКИХ ДИТИНА МАЄ ВІДЧУТТЯ ЗОВНІШНЬОЇ
БЕЗПЕКИ, ТОБТО ЗНАЄ, ЩО ЇЇ ТВОРЧІ ВИЯВИ НЕ ОТРИМАЮТЬ НЕГАТИВНОЇ ОЦІНКИ З БОКУ ДОРОСЛИХ;
– ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ, ЗМІСТ ЯКИХ ПОЛЯГАЄ В ТОМУ, ЩО У ДИТИНИ ФОРМУЄТЬСЯВІДЧУТТЯ ВНУТРІШНЬОЇ БЕЗПЕКИ, РОЗКУТОСТІ І СВОБОДИ ЗА РАХУНОК ПІДТРИМКИ ДОРОСЛИМИ ЇЇ ТВОРЧИХ ПОЧИНАНЬ.
ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ДІТЯМ НА УРОЦІ БУЛО ЦІКАВО, ЩОБ ВОНИ ВИНЕСЛИ З УРОКУ ЩОНАЙБІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ, НЕ ОБОВ’ЯЗКОВО НА ПРОТЯЗІ ВСЬОГО УРОКУ ВИКОРИСТОВУВАТИ ТІЛЬКИ ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ, ПРИЙОМИ ЧИ ВПРАВИ. ДОСТАТНЬО БРАТИ НА УРОК 1-2 ВПРАВИ, ВИКОРИСТАТИ ПАРУ ПРИЙОМІВ, АЛЕ РОБИТИ ЦЕ СИСТЕМАТИЧНО, І УРОК БУДЕ ЕФЕКТИВНИМ.
РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СПРИЯЮТЬ:
– СЛОВЕСНІ ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ НА ДОБІР РИМИ,
–СКЛАДАННЯ ПОЧАТКУ ЧИ ЗАКІНЧЕННЯ ВІРША;
– СКЛАДАННЯ КАЗКИ ЗА МАЛЮНКОМ;
– СТВОРЕННЯ ПРОДОВЖЕННЯ КАЗКИ, ОПОВІДАННЯ;
– СКЛАДАННЯ ЧИСТОМОВОК;
– ВИКОРИСТАННЯ АНАГРАМ, МЕТАГРАМ;
– СЛОВЕСНЕ МАЛЮВАННЯ;
– ТВОРЧІ СПИСУВАННЯ ТЕКСТІВ;– ВИЛУЧЕННЯ ЗАЙВОГО; – СКОРОМОВКИ.
БАГАТЬОХ КРАЇНАХ СВІТУ І МАЄ БАГАТО ПЕРЕВАГ:
– ВІДЧУТНИЙ РЕЗУЛЬТАТ В РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ
ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ;
– ЗА ВІДНОСНО КОРОТКИЙ ЧАС ОПАНОВУЄТЬСЯ БАГАТО НОВОГО
МАТЕРІАЛУ;
– ФОРМУЮТЬСЯ НАВИЧКИ ТОЛЕРАНТНОГО СПІЛКУВАННЯ,
ВМІННЯ АРГУМЕНТУВАТИ СВОЮ ТОЧКУ ЗОРУ, ЗНАХОДИТИ АЛЬТЕРНАТИВНЕ РІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ, ТОЩО; РОЗВИВАЄТЬСЯ КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ.