ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ КРЕАТИВНОГО НАВЧАННЯ

Про матеріал
Одним із пріоритетних завдань учителя в початковій школі є пробудження пізнавального інтересу, позитивної мотивації учнів, яка спрямовує їх на здобуття необхідних знань, формування вміння мислити критично й нестандартно, що є основною креативного мислення. Адже саме за цих умов дитина зможе досягти високих результатів у процесі навчання. У процесі такої діяльності, реалізуючи зміст технологій розвитку критичного мислення, слід приділяти суттєву увагу здатності учня вірити в себе, налаштуватися на успіх, сприяти зниженню рівня занепокоєності та страху
Перегляд файлу

image

image

image

image

image

image

image

image

image

УМОВИ ДЛЯ ОПТИМАЛЬНОГО

РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ:

        УМОВИ ФІЗИЧНІ, ТОБТО НАЯВНІСТЬ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ ТВОРЧОСТІ І МОЖЛИВОСТІ ВБУДЬ-ЯКУ ХВИЛИНУ ДІЯТИ З НИМИ;

        УМОВИ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ, ЗА ЯКИХ ДИТИНА МАЄ ВІДЧУТТЯ  ЗОВНІШНЬОЇ

БЕЗПЕКИ, ТОБТО ЗНАЄ, ЩО ЇЇ ТВОРЧІ ВИЯВИ НЕ ОТРИМАЮТЬ НЕГАТИВНОЇ  ОЦІНКИ З БОКУ ДОРОСЛИХ;

        imageПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ, ЗМІСТ ЯКИХ ПОЛЯГАЄ В ТОМУ, ЩО У ДИТИНИ ФОРМУЄТЬСЯВІДЧУТТЯ ВНУТРІШНЬОЇ БЕЗПЕКИ, РОЗКУТОСТІ І СВОБОДИ ЗА РАХУНОК ПІДТРИМКИ ДОРОСЛИМИ ЇЇ ТВОРЧИХ ПОЧИНАНЬ.

imageДЛЯ ТОГО, ЩОБ ДІТЯМ НА УРОЦІ БУЛО ЦІКАВО, ЩОБ ВОНИ ВИНЕСЛИ З УРОКУ ЩОНАЙБІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ, НЕ ОБОВ’ЯЗКОВО НА ПРОТЯЗІ ВСЬОГО УРОКУ ВИКОРИСТОВУВАТИ ТІЛЬКИ ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ, ПРИЙОМИ ЧИ ВПРАВИ. ДОСТАТНЬО БРАТИ НА УРОК 1-2 ВПРАВИ, ВИКОРИСТАТИ ПАРУ ПРИЙОМІВ, АЛЕ РОБИТИ ЦЕ СИСТЕМАТИЧНО, І УРОК БУДЕ ЕФЕКТИВНИМ.

РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СПРИЯЮТЬ:

        СЛОВЕСНІ ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ НА ДОБІР РИМИ,

–СКЛАДАННЯ ПОЧАТКУ ЧИ ЗАКІНЧЕННЯ ВІРША;

        СКЛАДАННЯ КАЗКИ ЗА МАЛЮНКОМ;

        СТВОРЕННЯ ПРОДОВЖЕННЯ КАЗКИ, ОПОВІДАННЯ;

        СКЛАДАННЯ ЧИСТОМОВОК;

        ВИКОРИСТАННЯ АНАГРАМ, МЕТАГРАМ;

        СЛОВЕСНЕ МАЛЮВАННЯ;

        imageТВОРЧІ СПИСУВАННЯ ТЕКСТІВ;– ВИЛУЧЕННЯ ЗАЙВОГО; – СКОРОМОВКИ.

image

КРЕАТИВНЕ НАВЧАННЯ ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ У

БАГАТЬОХ КРАЇНАХ СВІТУ І МАЄ БАГАТО ПЕРЕВАГ:

       ВІДЧУТНИЙ РЕЗУЛЬТАТ В РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ

ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ;

       ЗА ВІДНОСНО КОРОТКИЙ ЧАС ОПАНОВУЄТЬСЯ БАГАТО НОВОГО

МАТЕРІАЛУ;

       ФОРМУЮТЬСЯ НАВИЧКИ ТОЛЕРАНТНОГО СПІЛКУВАННЯ,

imageВМІННЯ АРГУМЕНТУВАТИ СВОЮ ТОЧКУ ЗОРУ, ЗНАХОДИТИ АЛЬТЕРНАТИВНЕ РІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ, ТОЩО; РОЗВИВАЄТЬСЯ КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ.

image

pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
2 червня 2022
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку