Використання ігрових вправ та елементів тренінгу на уроках хімії

Про матеріал
Презентація може бути використана вчителями на засіданнях освітянських спільнот. Завдання з презентації можна провести у 7 класі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання ігрових вправ та елементів тренінгу на уроках хімії. Н2 ОКожний урок - це відкриття чогось нового, невідомого, цікавого…

Номер слайду 2

Сучасний урок – це урок демократичний. Він проводиться не для учнів, а разом з ними. Його характеризує не навчання словом, а навчання справою.

Номер слайду 3

Характеристика сучасного уроку - немає місця нудьзі,страху і злості від безсилля ;панує атмосфера інтересу, довіри і співробітництва;є місце для кожного учня, тому що сучасний урок - запорука йогоуспіху у майбутньому.

Номер слайду 4

Гра має важливе значення в житті дитини… Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в грі.” А. С. Макаренко

Номер слайду 5

Використання ігрових технологій навчання на уроках створюють умови кращого засвоєння нового матеріалу та активізаціїпізнавальної діяльності учнів, де саме учень сам відкриватиме знання та власну компетентність у різних галузях життя. Актуальність теми

Номер слайду 6

Природознавчі ігри:Ігри-вікторини. Тренінг. Що зайве?Кросворди. Квест. Так чи ні Метаграми. Брейн-ринг. Конкурси

Номер слайду 7

Основні позитивні риси використання ігор на уроках:створюють комфортні умови для навчання;кожний учасник має змогу повірити в свої сили;усі учасники мають змогу зробити свій індивідуальний внесок в загальну справу;- унеможливлюється домінування одного учасника навчального процесу над іншим;- кожен має змогу розвивати свої індивідуальні здібності.

Номер слайду 8

Переваги ігрової діяльності:- граючись, діти навчаються;- гру можна використовувати на будь-якому етапі уроку;- діти фантазують та виявляють спостережливість;- вчаться швидко та логічно мислити;у дітей посилюється увага, наполегливість;виникають позитивні емоції,краще засвоюється навчальний матеріал.

Номер слайду 9

Застосування елементів гри. З – Д – О – Р – О- В – Я –

Номер слайду 10

Застосування елементів гри. З – задоволеними, Д – допитливими, О – оптимістами, Р – рішучими, О- обізнаними, В – винахідливими, Я – яскравими.

Номер слайду 11

Головною умовою є: Думати – колективно,Діяти – оперативно,Сперечатись – доказово,Це для всіх обов’язково!

Номер слайду 12

Раунд I: З даних букв скласти назви хімічних елементів за 1 хвилину букви можуть повторюватися. Р,Г,К,Е,Ф,Т,А,Л,С,О,Н,І,У,М,И,Й

Номер слайду 13

Відповідь: Оксиген, Літій, Натрій,Калій, Ферум, Флуор, Магній, Манган, Аргентум.

Номер слайду 14

Раунд ІІ «Шифрувальник»Щоб визначити правильну відповідь, потрібно в кожному горизонтальному рядку закреслити однакові букви

Номер слайду 15

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ОЧКЧИСКУНУЕКРП2 НРЯП{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ГНОНРНМАІМНАВУНУВЯ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ОРБКБРМСПМИПДАНАИН

Номер слайду 16

Широко  руки  хімія  простягає (руки  в  сторони). В  усі  сфери  життя  заглядає (колові  рухи  руками):☺     У  медицину – раз (присідання);☺   У  побут – два (присідання);☺     У  господарство – три (присідання). Вправи  знову  почали. Будівельник, енергетик, металург (почергове  відведення  прямих  рук  назад) Усі  без  неї  як  без  рук (руки  в  сторони). Уперед  крокує  наука  ця (крокувати  на  місці)Їй  не  бачити  кінця (крокування  на  місці)Продовжимо  ми  працювати,Щоб  науку  цю  вивчати (всі  сідають  ). Фізкультхвилинка

Номер слайду 17

Раунд ІІІ «Маска відкрийся»Капітани дістають завдання з описом елементу. За хвилину, порадившись з командою, ви повинні відгадати назву елемента.

Номер слайду 18

Я не менш гарна, ніж золото і дуже на нього схожа. Мій рід дуже старовинний, йому приблизно 7 тисяч років. З моєю допомогою 5 тисяч років тому спорудили 147 метрову піраміду Хеопса. З мене виготовили щит герою троянської війни Ахіллу. Я дуже музикальна, у мене чудовий голос. Я вмію зцілювати, без мене у людини розвивається недокрів'я, слабкість. Хто я?

Номер слайду 19

В стародавні часи деякі народи цінили мене більше, ніж золото. Вважається, що я прибулець із космосу. Я і воїн, і трудівник. У мене справжня чоловіча робота. Без мене людина слабка і немічна. Мій покровитель – бог війни. Хто я?

Номер слайду 20

Раунд IV: Віднайди слова. На шаховій дошці ,правда у збільшенні кількості клітинок, загубилися слова по темі «Вода»Потрібно віднайти 10 слів по цій темі. Слова можуть розташовуватися горизонтально, вертикально,але не перетинаються.

Номер слайду 21

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA} МРО З ЧИ Н Н И К М  ГР Е Ч О В И Н А В С  КА Н А Л І З А Ц І Я  ВТ Г П ВР  ЗП Ж Л С  ЙЛРДОСНРРХУ ДІ С Т Д Ш Щ І І К М  БД Т Я А Е Г С Ч Ш І  ЖЬБМФИЮНКЖШ ВЧ О К Е А Н А А Б Н  ГІ Д Р О Б І О Н Т И 

Номер слайду 22

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA} МРО З ЧИ Н Н И К М  ГР Е Ч О В И Н А В С  КА Н А Л І З А Ц І Я  ВТ Г П ВР  ЗП Ж Л С  ЙЛРДОСНРРХУ ДІ С Т Д Ш Щ І І К М  БД Т Я А Е Г С Ч Ш І  ЖЬБМФИЮНКЖШ ВЧ О К Е А Н А А Б Н  ГІ Д Р О Б І О Н Т И 

Номер слайду 23

Раунд V: «Чорна скринька»Капітану зав’язують очі, і той,керуючись вказівками - підсказками членів тільки своєї команди, називає предмет (по предмету для кожного капітана)

Номер слайду 24

1. Цей предмет ми використовуємо на уроках хімії.2. Цей предмет виготовлений із скла3. Він має невеликі розміри4. Його можна нагрівати.5. В ньому проводять реакції.1. Цей предмет має форму кулі2. Він виготовлений із скла3. У ньому є нитка із вольфраму4. Він може світитися

Номер слайду 25

Гра «Сенкан»{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Іменник. Вода. Сіль. Два прикметники. Три дієслова. Фраза з 4-6 слів. Синонім до іменника

Номер слайду 26

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Презентації
Додано
4 лютого
Переглядів
342
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку