Основні позитивні риси використання ігор на уроках:створюють комфортні умови для навчання;кожний учасник має змогу повірити в свої сили;усі учасники мають змогу зробити свій індивідуальний внесок в загальну справу;- унеможливлюється домінування одного учасника навчального процесу над іншим;- кожен має змогу розвивати свої індивідуальні здібності.
Переваги ігрової діяльності:- граючись, діти навчаються;- гру можна використовувати на будь-якому етапі уроку;- діти фантазують та виявляють спостережливість;- вчаться швидко та логічно мислити;у дітей посилюється увага, наполегливість;виникають позитивні емоції,краще засвоюється навчальний матеріал.
Широко руки хімія простягає (руки в сторони). В усі сфери життя заглядає (колові рухи руками):☺ У медицину – раз (присідання);☺ У побут – два (присідання);☺ У господарство – три (присідання). Вправи знову почали. Будівельник, енергетик, металург (почергове відведення прямих рук назад) Усі без неї як без рук (руки в сторони). Уперед крокує наука ця (крокувати на місці)Їй не бачити кінця (крокування на місці)Продовжимо ми працювати,Щоб науку цю вивчати (всі сідають ). Фізкультхвилинка
Я не менш гарна, ніж золото і дуже на нього схожа. Мій рід дуже старовинний, йому приблизно 7 тисяч років. З моєю допомогою 5 тисяч років тому спорудили 147 метрову піраміду Хеопса. З мене виготовили щит герою троянської війни Ахіллу. Я дуже музикальна, у мене чудовий голос. Я вмію зцілювати, без мене у людини розвивається недокрів'я, слабкість. Хто я?