Використання казок про тварин з завданнями на уроках англійської мови у початковій школі для розвитку навичок читання та говоріння

Про матеріал
Мета роботи: підвищити виховні й освітні можливості іноземної мови, урізноманітити уроки англійської мови використанням казок про тварин з виховним аспектом та зробити уроки більш яскравими та цікавими для учнів. Завдання: 1. Формувати вміння іншомовного спілкування. 2. Розвивати вмотивованість мовної діяльності учнів на уроках. 3. Формуватив учнів особистісне відношення до прочитаної казки. 4. Стимулювати мовну діяльність учнів та їхню комунікативну активність. 5. Формувати необхідність морального поводження у всіх видах діяльності. 6. Залучати учнів до вічності, до краси. 7. Розвивати естетичні смаки учнів. 8. Прищеплювати любов до читання англійською мовою. У посібнику вміщено 10 казок про тварин англійською мовою, словничок, запитання до кожної казки та ілюстрації учнів до казок
Перегляд файлу

«Використання казок про тварин з завданнями на уроках англійської мови у початковій школі для розвитку навичок читання та говоріння»

 

“Animals`stories in primary school”

 

Автор : вчитель англійської мови 1 категорії

 Модлик Юлія Борисівна

 

Следы

 

 

 

Вступ

 

Опанувати комунікативною компетенцією англійською мовою, не перебуваючи в країні досліджуваної мови, завдання досить важке. Тому важливим завданням учителів є створення реальних й уявлюваних ситуацій спілкування на уроці іноземної мови, використовуючи для цього різні методи й прийоми роботи.

Поряд із цим важливо дати учневі наочне подання про життя, традиції, язикові реалії англомовних країн. Засобом реалізації цієї мети можуть служити казки, використання яких сприяє реалізації найважливішої вимоги комунікативної методики “... представити процес оволодіння мовою як збагнення живої іншомовної дійсності..."При використанні казок на уроках іноземної мови розвиваються два види мотивації: самомотивація, коли казка цікава сама по собі, і мотивація, що досягається тим, що учням буде показано, що він може зрозуміти мову, яку вивчає. Це приносити задоволення й надає віру у свої сили й бажання до подальшого вдосконалювання

 

Безсумнівними перевагами казок є їх:

1) автентичність;

2) інформативна насиченість;

3) концентрація мовних засобів;

4) емоційний вплив на тих, кого навчають, і. т.д.

 

 У структурі заняття для навчання усного мовлення можна виділити чотири етапи:

1) підготовчий - етап попереднього зняття мовних і лінгвокраїнознавчих труднощів;

2) сприйняття казки при первинному прочитанні, розвиток умінь сприйняття інформації;

3) контроль розуміння основного змісту;

4) розвиток мовленнєвих навичок й навичок усного мовлення.

Четвертому етапу може передувати повторне прочитання.

 

Як приклад приводимо можливий варіант роботи з казкою:

1. Підготовча робота.

Учням повідомляється назва казки й пропонується здогадатися, про що буде казка. Потім уводиться нова лексика, що необхідна для розуміння казки й призначена для активного володіння. Нова лексика вводитися перед прочитанням.

Особлива увага приділяється фразеологізмам:

Проводитися країнознавчий коментар

2. Сприйняття казки (вроздріб). Перед прочитанням кожної частини (акту) учні одержують установку.

Хто головний герой?

Як ми до нього ставимося?

Що він зробив?

3. Перевірка розуміння основного змісту.

Спочатку учні відповідають на питання, поставлені перед учителем перед прочитанням, потім можна використати вправи типу "Вибери правильну відповідь", “Розташуй речення в логічній послідовності" і. т.д.

4. Розвиток навичок й умінь усного мовлення.

Комунікативне говоріння можна стимулювати за допомогою різних завдань.

опишіть головного героя

розіграйте діалоги між героями

прокоментуйте поводження героя

які ідіоми мі можемо використати, описуючи героя

 

Мета роботи: підвищити  виховні й освітні можливості іноземної мови, урізноманітити уроки англійської мови використанням казок про тварин з виховним аспектом та зробити уроки більш яскравими та цікавими для учнів.

 

Завдання:

  1. Формувати вміння іншомовного спілкування.
  2. Розвивати вмотивованість мовної діяльності учнів на уроках.
  3. Формуватив учнів особистісне відношення до прочитаної казки.
  4. Стимулювати мовну діяльність учнів та їхню комунікативну активність.
  5. Формувати необхідність морального поводження у всіх видах діяльності.
  6. Залучати учнів до вічності, до краси.
  7. Розвивати естетичні смаки учнів.
  8. Прищеплювати любов до читання англійською мовою.

У посібнику вміщено 10 казок про тварин англійською мовою, словничок, запитання до кожної казки та ілюстрації учнів до казок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stories about animals

 

Story 1

 

“Spring is coming!”

 

Once there lived a mice family. Mouse-grandpa went out on the glade and said to little mice: “Spring is coming! Come out and do as I do! When I was young I went out on the glade and took photos of spring flowers. You mustn`t pick up flowers, you can only take photos of them. And then we will have a competition “The best photo of spring flowers”.

 

Competition- соревнование

 

Questions:

  1. What season was it?
  2. Who came out?
  3. Did Mouse-grandpa speak to wolves?
  4. What did mice do on the glade?
  5. Why did they take photos of the flowers?
  6. What does this story teach us?

 

True/False

  1. Once there lived a bird family.____________
  2. You must pick up flowers._______________
  3. And then we will have a picnic.___________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Story 2

 

“Elephant who was afraid of mice”

 

Once there lived an Elephant  Bonny who was studying at the village school. Two mice were studying there, too. They always scared Elephant. Bonny was hiding behind the palm-tree and was scared a lot! He was calling his mother. His parents were angry with these two mice. But they didn`t want their son to be a coward. So a turtle gave elephant a wise advice… One morning our Bonny came to school in a mask of Cat. When two mice saw him, they were scared a lot and ran away! Bonny wasn`t scared of mice, he put off the mask of the cat and made it up with two mice. In a such way they became friends!

 

A coward- трус

Wise- мудрый

Advice- совет

                                                            To make it up- помириться

 

Questions:

 

  1. Who was Bonny?
  2. Who was scared of two mice?
  3. What did Elephant do when he saw two mice?
  4. Who gave a wise advice to Bonny?
  5. What did Bonny do one morning?
  6. What happened at last?

 

 

True/False

 

  1. Elephant  Bonny  was studying at the city school.__________
  2. So a tiger gave elephant a wise advice.______________
  3. When two mice saw him in the mask of Cat, they were scared a lot and ran away!______

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Story 3

 

“ Mole Shonny and fire-flies”

 

Once there lived a Mole. He lived under the ground. He wanted to make his house beautiful, so he decorated it with pretty pictures. But he couldn`t look at them because there was not light in his house. It was very dark there. Mole Shonny was very sad. Our Mole had friends- fire-flies. And they wanted to help him. They came to his house every evening and drank tea with Mole Shonny. It was very lightly in his house while his friends were there. And Shonny was very, very happy, because he could look at his pictures on the walls of his house! “It`s so good to have friends!”- thought Mole Shonny.

 

 

To decorate- украшать

To drink- пить

While- во время

                                                                                       Fire-fly- светлячок

                                                                                       Lightly- светло

 

Questions:

 

  1. Who lived under the ground?
  2. Why was Mole sad?
  3. Who were Mole`s friends?
  4. How did fire-flies help Mole Shonny?
  5. Is it good to have friends? Why?

 

True/False

 

  1. Mole decorated his house  with pretty flowers._________
  2. Mole had friends- fire-flies._________
  3. It was very dark in his house while his friends were there._________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Story 4

 

“Naughty Rabbit”

 

Rabbit Krosh was very naughty! Once mother told him: “Don`t come closely to the water!” But Rabbit didn`t listen to his mother. When mother went out to work, he ran to the river and… splash! He felt into the water! A duck watched it and helped him. She pulled out Rabbit Krosh from the water. Krosh was very wet and was crying a lot! Little ducklings were laughing at him: “Look at us! We can swim and you can`t! Ha-ha-ha!”  Mother-Duck told ducklings: “ It`s true. Rabbit can`t swim. But tell me who can run fast of all? Of course Rabbit!”

Rabbit said: “Yes, I can run very fast! Soon I will swim!” and he stopped crying. He thanked Duck and went home.

 

To pull- тянуть

To cry- плакать

To laugh at- смеяться над кем-то

Fast- быстро

 

Questions:

  1. Who was naughty?
  2. What did Rabbit do once?
  3. Who helped Rabbit?
  4. Who was laughing at Krosh?
  5. What does this story teach us?

 

 

True/False

 

  1. Rabbit Krosh was very polite.__________
  2. A duck watched it and didn`t help him.________
  3. Rabbit said: “Yes, I can run very fast!”__________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Story 5

“A bear with sweet tooth”

 

Once there lived a Bear who liked sweets very much. His mother locked all pots with honey from him. “It is bad to eat a lot of honey at once!”- said his mother. But Bear didn`t listen to her. So mother decided to teach him a lesson. She gave him a barrel with honey on his Birthday! Bear was very happy when he saw a barrel with honey! And he ate this barrel at once. That was very bad for him because he was ill and had to be in bed one week. Our Bear was very sad about it. Then he decided not to eat so       much honey.

 

To lock- запирать на ключ

A pot- горшочек

To decide- решить

To teach a lesson- проучить кого-то

A barrel- бочка

 

Questions:

 

  1. Who liked honey a lot?
  2. Did Bear listen to his mother?
  3. What did his mother give him on Birthday?
  4. Why was Bear ill?
  5. Is it good to eat lots of sweets?

 

 

 

True/False

 

  1. Once there lived a Bear who liked apples very much.________
  2. “It is bad to eat a lot of honey at once!”- said his mother._________
  3. Bear ate all honey from the barrel and was good after it._______

 

docx
Додав(-ла)
Модлик Юлия
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
13 березня 2023
Переглядів
627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку