Степанчук Василь Вікторович. Заступник директора, вчитель історії гімназії №17 Дрогобицької міської ради Львівської областіВища категорія,учитель-методист,педагогічний стаж 37 років
Номер слайду 2
2 Педагогічне кредо “Керувати – означає вести до успіху інших”
Номер слайду 3
3щоб дітям було цікаво, зрозуміло, корисно, знання знадобилися в житті. Створювати ситуацію успіху для кожної дитини, атмосферу доброзичливості на уроці, яка необхідна для продуктивної праці. Постійно зацікавлювати, дивувати, вчити відчувати успіх, віру в свої сили, створювати гарний настрій, вчити дітей працювати в команді, цінувати і любити життя, свою Батьківщину МОЇ ПРІОРІТЕТИПринципи моєї педагогічної діяльностіПринцип віри – вчитель повинен вірити в дітей, їх здібності, талант. Дітей завжди треба підтримувати. Принцип розвитку особистості – головне – це пам'ятати, що кожна дитина індивідуальність, талановита особистість. Принцип цілеспрямованості – можливість реалізуватися учням у пізнавальній та інших видах діяльності
Номер слайду 4
Науково-методична тема. Використання комп’ютерних технологій на уроках історії, як засіб активізації освітньої діяльності здобувачів освіти
Номер слайду 5
АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОБЛЕМИНа початку XXI століття сучасне життя досить складно уявити без використання інформаційних технологій. Це цілком справедливо і для навчального процесу, де без комп'ютера вже не обійтися. Комп'ютер стає учневі і вчителю вірним помічником, адже з вікна навіть найкращих підручників ми бачимо лише верхівку айсберга. Він дозволяє накопичувати і зберігати дидактичну базу, вирішувати проблему наочності.
Номер слайду 6
АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОБЛЕМИ Якщо раніше стояла проблема забезпечення навчального процесу історичними картами, то з використанням інтерактивних ресурсів стало можливим карту, по мірі необхідності, вивести на екран і використовувати в навчальному процесі. Збираючи потрібні документи (фотографії, статті, малюнки) по конкретним темам в папки, я використовую їх для складання комп'ютерних сценаріїв уроків, для контролю знань учнів, виконаних у програмі для створення презентацій Power. Point.
Номер слайду 7
ОСНОВНІ ІДЕЇ ДОСВІДУ:* здійснення індивідуального підходу в навчанні (робота самостійно з оптимальною для себе швидкістю);* розширення обсягу пропонованої навчальної інформації, Сучасна науково-методична підручників передбачає активне використання електронної складової сучасного підручника у вигляді наукових відео, різноманітних інтеактивних завдань;* підвищення ефективності навчання (розвиток інтелекту школярів і навичок самостійної роботи з пошуку інформації; різноманітність форм навчальної діяльності учнів на уроці та в самоосвітній роботі);
Номер слайду 8
ОСНОВНІ ІДЕЇ ДОСВІДУ:* Застосування сучасних компютерних технологій створює умови для забезпечення гнучкості управління навчальним процесом (відстеження процесу і швидкої демонстрації результату своєї роботи);Сучасні можливості використання компютерів в освітньому процесі, допомагають у поліпшенні організації уроку (дидактичний матеріал завжди є в достатній кількості), сприяють підвищенню якості контролю знань учнів і різноманітність його форми;
Номер слайду 9
МЕТОДИ ЗАСТОСУВАННЯ
Номер слайду 10
МЕТОДИ ЗАСТОСУВАННЯ
Номер слайду 11
Інноваційні технології, які використовую в навчально - виховному процесіІНТЕРАКТИВНІПрезентації, навчальне відео, тестовий контроль ПРАКТИЧНІІКТДослідницькі, ігрові, творчі проекти. Робота в парах, групах, створення ситуації успіху, мозковий штурм міні-технології, апробовані на уроках історіїТехнологія міні проектів. Технологія історичної каруселіТехнологія зібраного кошика
Номер слайду 12
12 Використання інтерактивних технологій на різних етапах уроку
Номер слайду 13
ВІД ІСТОРІЇ РОДУ -ДО ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
Номер слайду 14
14 Моя професійна діяльність. Підготовка тематичних виступів на педагогічних радах Організатор тематичних педагогічних читань. Співавтор посібника «Дрогобичезнавство»Вчитель історії Учасник тренінгів щодо організації освітнього процесу НУШУчасник семінарів і конференцій. Секретар атестаційної комісії при гімназії №17 Заступик директора гімназії з Н. В. Р. Позакласна робота, конкурси, історичні турнірифакультатив «Дрогобичезнавство». Фахівець з ЦЗ, громадський інспектор з охорони праці. Рецензент посібника «Дрогобичезнавство»