“Використання компетентнісних підходів у навчанні молодших школярів”.

Про матеріал
"Основна ідея нової української школи полягає в тому, щоб перейти від школи знань до школи компетентностей, які включають знання, уміння та ставлення, засновані на ціннісній платформі. Відповідно до цього, оновлено державні стандарти, сформовано новий зміст освіти, запроваджені нові методики викладання, а також змінена структура школи".
Перегляд файлу

imageimage
“Використання компетентнісних підходів у навчанні молодших школярів”.

image image image

image«ЯКЩО МИ БУДЕМО СЬОГОДНІ НАВЧАТИ ТАК, ЯК НАВЧАЛИ ВЧОРА, imageМИ ВКРАДЕМО В НАШИХ ДІТЕЙ ЗАВТРА.»

Щоб створити сучасний урок, потрібно розуміти кого ми навчаємо.

image

image

Ми навчаємо нове покоління Z. Дітей, які мають кліпове мислення.Вони вміють виконувати декілька дій одночасно. Гіперактивні. Візуали. В них спостерігається синдром дефіциту уваги. Вони орієнтуються на швидкість, а не глибину і не люблять довго концентруватися.

Випускник нової  школи – це особистість, інноватор ,патріот. Саме у створенні такої моделі випускника, нам стануть у нагоді зміни у освітніх українських програмах. Однією з таких змін є компетентнісний підхід до навчання.

image

image

image

image

image


image

image

image


imageЦе означає, що, крім базових лінгвістичних навичок, діти мають розумітися на культурних відмінностях та вміти знайти спільну мову з носіями іншої мови чи

image

image

image

Математична компетентність

         Математична компетентність – це здатн сть здатність застосовувати додавання та    застосувати

imageimageвіднімання; множення, ділення; пропорції в системне мислення усних та письмових обчисленнях у повсякденному житті. Вона передбачає:

 вм ння застосувати

                            компоненти                 вм ння застосувати    математичн знання

нтелектуального лог чн знання та зд бност розвитку

image

image

image

Інформаційно-цифрова компетентність

 Це ум ння за допомогою    Ця компетенц я техн чних засоб в та   забезпечує навички

imageimageнформац йних технолог й роботи учн в з самост йно шукати, нформац єю, що

imageанал зувати та добирати  м ститься в навчальних необх дну нформац ю,  предметах  осв тн х обробляти її, збер гати та галузях, а також в передавати.  навколишньому св т .

Завдання розвитку нформац йної компетентност :   збагачення знаннями  ум ннями з област нформатики  нформац йнокомун кац йних технолог й;

image  розвиток комун кативних, нтелектуальних зд бностей;   зд йснення нтерактивного д алогу в єдиному нформац йному простор .

image

image

image

image


image

image

image

image

image

image

image


imageУміння навчатися впродовж життя

Якщо люди самі не вміють літати, хай навчать літати своїх дітей.

Причому літати високо, стрімко, далеко й красиво.

І настане час, коли діти розкриють крила і злетять.

Хай дорослі попрямують за дітьми, щоб уберегти їх від падіння. І тоді зрозуміють, що вони, виявляється, теж летять.

imageЗдатн сть до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових ум нь  навичок

орган зац ї навчального

процесу (власного

колективного), зокрема через ефективне керування

ресурсами та нформац йними потоками.

Вм ння визначати навчальн ц л та

способи їх досягнення, вибудовувати свою

навчальну траєктор ю, оц нювати власн

результати, навчатись впродовж життя


image

image


ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ

ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ

Головну роль у процес набуття   Д ти набувають ум ння учнями еколог чної грамотност аргументувати свої судження,

в д грає школа, адже саме в цей       доводити стинн сть чи помилков сть в ковий пер од в дбувається    окремих положень, робити висновки

формування основ еколог чної   й узагальнення, у них розвивається

культури, еколог чного мислення,      критичн сть мислення. Усе це ц л сного св тогляду, системи    впливає на становлення особистост

imageпереконань, що зд йснюють вплив     п дл тка, формування еколог чної на потреби  прагнення людини. грамотност й еколог чного складника наукової картини св ту та вироблення в дпов дальної повед нки у взаєминах з природою.

Результат набуття учнями еколог чної грамотност

п дростаючого покол нням є усв домлення первинност закон в природи щодо

соц альних закон в, розум ння взаємної залежност та впливу сусп льства  природи, власної в дпов дальност за еколог чн проблеми не лише свого

рег ону проживання, а й св ту загалом.


image


image

image

image


image

image

Природнича

компетентність       формувaння

допитливост ,

прaгнення шукати 


         Природнича компетентність учня являє собою сполучення уявлень про природу, знань, умінь і навичок, оцінних суджень і

досвіду діяльності, що дозволяють формулювати обґрунтовані й

imageусвідомлені судження про об'єкти і явища природи й виражаються в процесі активних самостійних, практичних, дослідницьких дій школяра. Вона передбачає:

 формулювaти

припущення 

                                                                                                                                                                 сaмост йно чи                                                        робити висновки

                                                                                                                                          в груп спостер гaти                                                                   нa основ

                                                                                                                                                          та досл джувaти                                                 проведених досл д в

 пропонувaти  нов деї

п знaвaти себе 

нaвколишн й св т шляхом

imageспостереження та досл дження


image
image

image


image

image

image

image

pdf
Додано
12 лютого
Переглядів
22
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку