“Використання компетентнісних підходів у навчанні молодших школярів”.
Щоб створити сучасний урок, потрібно розуміти кого ми навчаємо.
Випускник нової школи – це особистість, інноватор ,патріот. Саме у створенні такої моделі випускника, нам стануть у нагоді зміни у освітніх українських програмах. Однією з таких змін є компетентнісний підхід до навчання.
Це означає, що, крім базових лінгвістичних навичок, діти мають розумітися на культурних відмінностях та вміти знайти спільну мову з носіями іншої мови чи
Математична компетентність – це здатн сть здатність застосовувати додавання та застосувати
віднімання; множення, ділення; пропорції в системне мислення усних та письмових обчисленнях у повсякденному житті. Вона передбачає:
вм ння застосувати
компоненти вм ння застосувати математичн знання
нтелектуального лог чн знання та зд бност розвитку
Це ум ння за допомогою Ця компетенц я техн чних засоб в та забезпечує навички
нформац йних технолог й роботи учн в з самост йно шукати, нформац єю, що
анал зувати та добирати м ститься в навчальних необх дну нформац ю, предметах осв тн х обробляти її, збер гати та галузях, а також в передавати. навколишньому св т .
Завдання розвитку нформац йної компетентност : збагачення знаннями ум ннями з област нформатики нформац йнокомун кац йних технолог й;
розвиток комун кативних, нтелектуальних зд бностей; зд йснення нтерактивного д алогу в єдиному нформац йному простор .
Уміння навчатися впродовж життя
Якщо люди самі не вміють літати, хай навчать літати своїх дітей.
Причому літати високо, стрімко, далеко й красиво.
І настане час, коли діти розкриють крила і злетять.
Хай дорослі попрямують за дітьми, щоб уберегти їх від падіння. І тоді зрозуміють, що вони, виявляється, теж летять.
Здатн сть до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових ум нь навичок
орган зац ї навчального
процесу (власного
колективного), зокрема через ефективне керування
ресурсами та нформац йними потоками.
Вм ння визначати навчальн ц л та
способи їх досягнення, вибудовувати свою
навчальну траєктор ю, оц нювати власн
результати, навчатись впродовж життя
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ
ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ
Головну роль у процес набуття Д ти набувають ум ння учнями еколог чної грамотност аргументувати свої судження,
в д грає школа, адже саме в цей доводити стинн сть чи помилков сть в ковий пер од в дбувається окремих положень, робити висновки
формування основ еколог чної й узагальнення, у них розвивається
культури, еколог чного мислення, критичн сть мислення. Усе це ц л сного св тогляду, системи впливає на становлення особистост
переконань, що зд йснюють вплив п дл тка, формування еколог чної на потреби прагнення людини. грамотност й еколог чного складника наукової картини св ту та вироблення в дпов дальної повед нки у взаєминах з природою.
Результат набуття учнями еколог чної грамотност
п дростаючого покол нням є усв домлення первинност закон в природи щодо
соц альних закон в, розум ння взаємної залежност та впливу сусп льства природи, власної в дпов дальност за еколог чн проблеми не лише свого
рег ону проживання, а й св ту загалом.
Природнича
компетентність формувaння
допитливост ,
прaгнення шукати
Природнича компетентність учня являє собою сполучення уявлень про природу, знань, умінь і навичок, оцінних суджень і
досвіду діяльності, що дозволяють формулювати обґрунтовані й
усвідомлені судження про об'єкти і явища природи й виражаються в процесі активних самостійних, практичних, дослідницьких дій школяра. Вона передбачає:
формулювaти
припущення
сaмост йно чи робити висновки
в груп спостер гaти нa основ
та досл джувaти проведених досл д в
пропонувaти нов деї
п знaвaти себе
нaвколишн й св т шляхом
спостереження та досл дження