Впровадження нетрадиційних форм навчання на уроках у 2 класі

Про матеріал
Сьогодні найбільш популярними інноваційними методами навчання, які дозволяють використовувати нові технології навчання є: контекстне навчання, імітаційне навчання, проблемне навчання, модульне повне засвоєння знань, дистанційне навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Впровадження нетрадиційних форм навчання на уроках у 2 класіШевелінда Юлія Юріївнавчитель початкових класів. Гімназії ім. В. Барки ЛМР

Номер слайду 2

«Якщо ми будемо сьогодні навчати так, як навчали вчора, ми вкрадемо в наших дітей завтра.»Джон Дьюї

Номер слайду 3

Сьогодні найбільш популярними інноваційними методами навчання, які дозволяють використовувати нові технології навчання є: контекстне навчання, імітаційне навчання, проблемне навчання, модульне повне засвоєння знань, дистанційне навчання.

Номер слайду 4

Що це за проект? Яку користь принесе нашим дітям?У жовтні 2018 року Міністерство освіти і науки України підписало меморандум про співпрацю та впровадження пілотного проекту з австралійською освітньою платформою «Matific »

Номер слайду 5

Matific це міжнародний освітній проєкт з математики, що працює по всьому світу, перекладений 40 мовами світу та відзначений світовими нагородами . Matific надає сучасний освітній електронний контент для вивчення математики у 1-6 класах у ігровій формі.

Номер слайду 6

Чим цей додаток буде цікавий дітям та вчителям?1. Matific — це збірник математичних онлайн-вправ, за допомогою яких учні вчаться розв'язувати та критично мислити в процесі пізнання. Науково доведено, що такий підхід підвищує результати тестів і знижує занепокоєність.

Номер слайду 7

Чим цей додаток буде цікавий дітям та вчителям?2. Matific використовує ігрові принципи, щоб заохотити учнів навчатися через відкриття, але є і більш звичні інструменти, у тому числі робочі аркуші, плани уроків і, звісно, звітність у реальному часі.

Номер слайду 8

Чим цей додаток буде цікавий дітям та вчителям?3. Весь контент Matific можна переглядати та шукати в ньому потрібне, можна навіть визначати завдання для класної або домашньої роботи. Весь контент узгоджено з навчальною програмою або підручником.

Номер слайду 9

Чим цей додаток буде цікавий дітям та вчителям?4. Matific дає можливість для щотижневого призначення учням цільових і персоналізованих вправ тривалістю 15 хвилин і відстеження їхніх успіхів.

Номер слайду 10

Чим цей додаток буде цікавий дітям та вчителям?Траєкторія навчання. Кожен учень заслуговує на власний шлях до опанування математики. У Matific учні просуваються своїм темпом і працюють з унікальною послідовністю інтерактивних вправ. Учні використовують миттєвий інтерактивний зворотній зв’язок, щоб налаштувати своє мислення розв'язуючи кожну задачу. Існує вбудована система звітності в реальному часі, за допомогою якої вчителі та батьки відстежують успіхи учнів на кожному етапі. Також навчальна послідовність Matific враховує навчальну програму.

Номер слайду 11

Використовуємо вправи Matific як інструменти для навчання. Вправи Matific є гнучкими з точки зору використання їх на уроці: вони прекрасно підходять для презентації та актуалізації опорних знань на початку уроку, для переходу до нової теми протягом уроку, для підбиття підсумків або для використання на будь-якому іншому етапі уроку. До кожної вправи додаються методичні рекомендації для вчителів, де пояснюються педагогічні аспекти вправи можливостей осягнути нові концепції та розвинути нові навички. Також до кожної вправи додається запропонований план уроку, де викладено найкращі шляхи створення послідовності вправ Matific для проведення уроку, який максимально сприятиме досягненню мети навчання. Хочу продемонструвати вам цей додатор

Номер слайду 12

Case study метод ситуативного навчання. Кейс-метод (від англ. саsе studу – вивчення ситуації - випадок), відомий у вітчизняній освіті як метод ситуативного навчання на конкретних прикладах, дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності учнів.

Номер слайду 13

Суть технологіїСуть технології полягає в тому, що в основі його використовується опис конкретних ситуацій або випадку (від англійського «case» - випадок). По-перше, бажано, щоб представлений для аналізу випадок відображав реальну життєву ситуацію. По-друге, в описі має бути присутня проблема або ряд прямих чи непрямих труднощів, протиріч, прихованих завдань для вирішення дослідником. По-третє, потрібно оволодіння попереднім комплексом теоретичних знань для використання їх у практичній площині вирішення конкретної проблеми або ряду проблем.

Номер слайду 14

Застосування. На уроках "Я досліджую світ"Тема: "Я і мої можливості".

Номер слайду 15

Комікси - сучасне медіа Комікси — це синтетичний вид мистецтва, сучасне медіа, яке поєднує в собі книжну графіку, кінематограф і літературу. Вони можуть розглядатися як інноваційний метод навчання. Комікси можна використовувати на різних рівнях, етапах навчання навіть при вербальному оцінюванню знань. Це ефективна навчальна методика, коли дітям цікаво не лише читати, а й створювати їх. Завдяки коміксам, інформація учнями засвоюється швидше і краще, вони можуть побачити суть проблеми, вчаться видокремлювати головне.

Номер слайду 16

-розповісти складну історію декількома зображеннями;-забезпечити коментарем будь-який малюнок на різну тематику;-використовувати символи які легко розуміють діти;-на сценках коміксу, його малюнках можна моделювати культуру спілкування, життєві ситуації;-прокоментувати та проілюструвати актуальні питання уроку в ігровій формі. Навчальні можливості коміксів

Номер слайду 17

01 На уроках навчання грамоти Буквенний диктант. Використання коміксів

Номер слайду 18

02 На уроках математики. При вивченні складу числа 6

Номер слайду 19

На годинах спілкування 03"Ми діти твої, Україно!"

Номер слайду 20

Задоволена твоєю роботою! (1)Блискуча відповідь! (1)Пречудово!(1)Розумник (розумниця)! (2)Відмінно! (3)Прекрасно! (3)Бездоганно!(3)Ми гордимося твоїми досягненнями! (4)Надзвичайно! (4)Довершено! (4)04 Для вербального оцінювання. Високий рівень (вияв творчих здібностей)(1)(2)(3)(4)

Номер слайду 21

Вітаю! Це те, що треба!(1)Як влучно!(1)Я знала, що ти можеш це зробити, дай кулачок!(1)Ти вмієш правильно висловлюватися! (2)Гарно зроблено!(2)Мені приємно бачити твою роботу!(3)Ти багато вже вмієш!(3) Чудово! (3)Молодець! (4)Це твоя перемога!(4)Достатній рівень (застосування знань)(1) (2)(3)(4)

Номер слайду 22

Досить добре! (1)Досить вдало! (1)Значно краще! (1)Щодня це тобі вдається краще!(2)Так тримати!(2)З успіхом тебе! (2)Я пишаюся тобою!(3)Дуже добре! (3)Твоя робота мене дуже потішила!(4)Я щиро радію за тебе!(4)Середній (розуміння сприйнятого)(1)(2)(3)(4)

Номер слайду 23

Старайся! (1)Будь уважним!(1) Говори чіткіше! (1)Спробуй не поспішати!(1)Твоє письмо має бути кращим!(1)Ти вже більше працюєш над собою!(2)А ти як думаєш, що у тебе не так?(2)Доклади більше старань!(2)У тебе все вийде, доопрацюй!(2)Я вірю в тебе!(3)Вірю, можеш краще!(3)Я рада, що ти зрозумів правильно!(3)Уже краще! (3)Значно краще!(3)Низький рівень (відтворення)(1)(2)(3)

Номер слайду 24

Дякую

Номер слайду 25

Linoit - віртуальна дошка для навчальних матеріалів та зворотнього зв'язку Універсальний онлайн сервіс LIno it для роботи з нотатками, стікерами, фото, відео, організованими в один віртуальний стіл в режимі реального часу. Для початку роботи необхідно зареєструватися. Для інших учасників, які отримують посилання на сторену дошку , реєстрація не потрібна. На ній відбувається не тільки розміщення зображень, відеофрагментів, документів різного формату, а й обмін ними. Це відбувається миттєво . Також існує можливість працювати над полотном спільно, здійснюючи проектну діяльність, що вказує на соціальний характер ресурсу.

Номер слайду 26

01 Шляхи реалізації проекту1. Залучити учнів та їх батьків до пошуку інформації про домашніх тварин.2. Об’єднати дітей класу в групи за інтересами.3. З допомогою дорослих зібрати інформацію про домашніх улюбленців, догляд за ними. Проєкт "Домашні улюбленці".

Номер слайду 27

Ефективність освіти в сучасній школі, а особливо під час війни та дистанційного навчання, залежить від уміння педагога правильно вибрати методи і прийоми навчання в конкретних умовах для кожного заняття чи уроку. Сьогодні я поділилась з вами своїми методами це Case study, комікси та дошка Linoit для дослідницької роботи. Ці методи допомагають учневі проявити себе, розкривають талановитих дітей особливо тих у кого багата уява. Допомагають в розвитку зв'язного мовлення, в діяльності слухового та зорового аналізу. Крім того підвищують мотивацію до навчання.

Номер слайду 28

"Посередній вчитель каже. Хороший учитель пояснює. Старший учитель демонструє. Великий вчитель надихає". Вільям Артур Уорд

pptx
Додано
12 лютого
Переглядів
64
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку