Використання ЛЄГО на уроках в початковій школі

Про матеріал
Цей матеріал містить вправи з цеглинками ЛЄГО, які можна використовувати на уроках у початкових класах. Вправи розвивають логічне та критичне мислення, пам'ять, увагу, уміння співпрацювати в парах та групах.
Перегляд файлу

КЗ « Лисичанська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №29

Лисичанської міської ради Луганської області»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використання ЛЄГО на уроках

 в початковій школі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Творчий проєкт

Бутенко Олени Анатоліївни та

Міхєєвої Марини Василівни,

вчителів початкових класів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Привілля

2020 р.

 

«Склади, слова»

(урок навчання грамоти)

 

 

Діти вчаться:

 

Долучатися до виконання проблемних завдань

Бути уважними і не відволікатися

Використовувати раніше набутий досвід і вміння

Бути фізично активними

 

 

Основні завдання:

 

1. Вчитель розкладає по колу цеглинки ЛЄГО червоного та синього кольору парами згідно з кількістю учнів. На червоних цеглинках написано букви, які позначають голосні, а на синіх – букви, які позначають приголосні.

2. Під музику діти бігають по колу. Коли музика припиняється, вони повинні зупинитися перед однією з пар цеглинок. Червону взяти у праву руку, а синю – в ліву. Скласти і прочитати прямий склад.

3. Далі гра продовжується таким чином, що після зупинки музики діти беруть в праву руку синю цеглинку, а в ліву – червону. Треба прочитати зворотній склад.

4. А тепер спробуйте знайти собі пару таким чином, щоб з ваших складів утворилося слово.

 

Запитання до дітей:

 

На якій цеглинці був голосний звук? А на якій – приголосний?

Які склади, прямі чи зворотні, вам було легше прочитати?

Які склади ви пам’ятаєте?

Які слова вам вдалося скласти?

Чи швидко знайшли ви свою пару?

Чи складно вам було виконувати ці завдання?

У чому були складнощі?

 

Описание: C:\Users\buten\OneDrive\Рабочий стол\проєкт ЛЕГО\фото\IMG_20200318_093820.jpg          Описание: C:\Users\buten\OneDrive\Рабочий стол\проєкт ЛЕГО\фото\IMG_20200318_093956.jpg           Описание: C:\Users\buten\OneDrive\Рабочий стол\проєкт ЛЕГО\фото\IMG_20200318_094052.jpg

 

«Складання прикладів»

(урок математики)

 

 

Діти вчаться:

 

Математичній грамотності

Вмінню співпрацювати в парі

Застосовувати раніше вивчене

Швидко реагувати, розв'язуючи  проблемне питання

 

Основні  завдання:

 

1. Вчитель готує пари цеглинок різного кольору. Пише на них числа.

2. Діти обирають одну цеглинку. За командою вчителя об’єднуються в пари за однаковим кольором і складають всі можливі варіанти прикладів (використовуючи вивчені математичні дії), записуючи їх на аркуші.

3. Потім учитель пропонує обмінятися аркушами з прикладами за кольорами (наприклад, жовті міняються з червоними, сині з зеленими і т.д.).

4. Діти розв’язують складені приклади, знову обмінюються аркушами і здійснюють взаємоперевірку.

 

Запитання до дітей:

 

Чи зі всіма числами вам вдалося скласти всі можливі варіанти (використовуючи вивчені математичні дії) прикладів? Чому?

Що було складніше: скласти приклади чи їх розв’язати?

У якої пари вийшло найбільше прикладів?

Яка пара виконала завдання без помилок?

 

 

                  Описание: C:\Users\buten\OneDrive\Рабочий стол\проєкт ЛЕГО\фото\IMG_20200318_095647.jpg

«Оживи літеру»

 ( урок «Я досліджую світ»)

 

 

Діти вчаться:

 

Креативно мислити

Зв’язно висловлювати свою думку

Відповідати на цікаві запитання та самим формулювати відкриті питання

 

Основні завдання:

 

1. Вчитель пропонує дітям викласти з ЛЄГО першу літеру імені свого сусіда по парті або друга на чистому аркуші паперу.

2. Діти «ОЖИВЛЯЮТЬ літеру» шляхом домальовування на папері частин фломастерами або кольоровими олівцями.

3. Далі дітям пропонується протягом кількох хви­лин скласти розповідь про цю людину ( як її звуть, що вона вміє робити, що полюбляє, чим подобається їм тощо)

4. Вчитель спонукає дітей поділитися розповіддю один з одним у парах чи групах.

 

Запитання до дітей:

 

У кого співпадає перша літера імені?

Який образ ви обрали для «оживлення» букви? Чому?

Чий образ сподобався більше? Чому?

Чия розповідь привернула найбільшу увагу? Чим?

Чи складно вам було розповідати про свого друга?  В чому полягала складність?

– Які емоції відчували під час складання розповіді?

 

Описание: C:\Users\buten\OneDrive\Рабочий стол\проєкт ЛЕГО\фото\IMG_20200318_100027.jpg                     Описание: C:\Users\buten\OneDrive\Рабочий стол\проєкт ЛЕГО\фото\IMG_20200318_100402.jpg

                                                                   

 «Просторові відношення»

( урок математики )

 

 

Діти вчаться:

 

Бути кмітливими, уважними, зацікавленими до вивчення предмета

Розуміти сутність просторових відношень

Працювати самостійно, отримуючи інструкції вчителя

Тренувати просторове мислення, пам’ять, навички порядкової та кількісної лічби

 

Основні завдання:

 

1.Діти виконують інструкції вчителя,побудувати башту так, щоб:

- червона цеглинка була першою, синя - другою, над синьою - зелена, під жовтою - блакитна, між зеленою та жовтою - блакитна, після жовтої - оранжева. (Можливі варіанти з кольорами ).

2. Побудуй башту з 3 цеглинок так,  щоб:

- знизу була б не зелена, синя - між зеленою та червоною.

3. Склади поїзд із 6 цеглинок.

 

Запитання до дітей:

 

До першого завдання: заплющіть очі та назвіть послідовність кольорів зверху донизу і навпаки.

Чи легко вам було виконувати друге завдання? В чому полягала складність?

До третього завдання:

  • Ти їдеш у другому (третьому, …тощо) вагоні. Нумерація вагонів зліва направо (справа наліво). Якого кольору твій вагон?
  • Ти їдеш у синьому (червоному, …тощо) вагоні. Нумерація вагонів зліва направо (справа наліво). Який номер твого вагону?

 

 

                                                               Описание: C:\Users\buten\OneDrive\Рабочий стол\проєкт ЛЕГО\фото\IMG_20200318_100926.jpg

«Пори року. Кольори»

(урок "Я досліджую світ")

 

Діти вчаться:

 

Називати послідовно пори року, основні ознаки кожної, кольори у веселці

Асоціативно мислити, бути уважними

Спостерігати та запам’ятовувати природні явища

Співрацювати в команді та працювати самостійно

 

Основні завдання:

 

1.Діти працюють індивідуально, виконуючи інструкції вчителя:

  • оберіть цеглинку, колір якої асоціюється  з зимою, ( весною, літом, осінню);
  • побудуйте башту, в якій живуть пори року у тій послідовності, як вони змінюють одна одну в природі;
  • складіть розповідь про улюблену пору року.

2. Працюють у групі по 4 учні.

 Після того, як діти відгадають загадку вчителя про веселку:

  • побудувати башту, в якій живуть веселкові кольори;
  • один із групи повертається спиною, із башти вилучають одну цеглинку, той, хто відвертався повинен вгадати "Який колір зник з веселки?"
  • цеглинки переставляють місцями, той хто відвертався повинен відгадати "Які кольори помінялися місцями?"
  •  

Запитання до дітей:

 

– Поясніть, чому саме такий колір цеглинки асоціюється з певною порою року?

В якій послідовності пори року змінюють одна одну?

Чому саме такі відомості та факти ви обрали для складання своєї розповіді?

Які слова допомогли вам відгадати загадку?

Коли в природі з’являється веселка? Чи спостерігали ви це природне явище?

Чи вистачило цеглинок для побудови башти, в якій живуть веселкові кольори? Чому? Якого кольору не вистачає?

 

 Описание: C:\Users\buten\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG_20200318_101212.jpg                      C:\Users\buten\OneDrive\Рабочий стол\проєкт ЛЕГО\фото\IMG_20200318_102049.jpg   

docx
Додав(-ла)
Бутенко Олена
Додано
19 березня 2020
Переглядів
501
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку