Використання Лего на уроках.Тема місяця "Спільнота" 2 клас

Про матеріал
Використання Лего на уроках "Я досліджую світ".Тема місяця "Спільнота" 2 клас.
Перегляд файлу

                                                    Вправа « Тихий дзвоник»

Діти вчаться: спільно працювати над завданням, уявляти і творчо мислити, розуміти важливість допомагати один одному, піклуватися про оточуючих, а не шкодити їм, критично мислити, логічно обґрунтовувати свою точку зору, доповнювати один одного під час практичної діяльності і під час презентації.

Основні завдання: Діти у групах (по 4-6) будують будь-яку спільну конструкцію протягом 5-ти хвилин. Коли час вичерпався, вчитель подає сигнал (тихий дзвоник). Діти за годинниковою стрілкою переходять від своєї конструкції, до конструкції сусідньої групи , продовжуючи її роботу. Так групи змінюють свої локації, до поки не повернуться до своєї конструкції.

Після закінчення вправи - презентація робіт.

Обговорення:

- Чи важко було зрозуміти,  яку конструкцію будують ваші сусіди? Що   допомогло зрозуміти?

- Як ви працювали в команді?

- Який внесок зробив кожен член команди?

- Що хотілося зробити найбільше - допомогти однокласникам чи нашкодити їм?  Чому?

- Які висновки можна зробити, після виконання цієї вправи?

 

                                         Вправа «Асоціації»

Діти вчаться: уявляти і творчо мислити, асоціативно мислити, бути уважними і не  відволікатися, співпрацювати, поповнювати свій словниковий запас.

Основні завдання: Діти об’єднуються у групи ( по 7-8).Від кожної групи по черзі виходить один представник, і становиться спиною до своєї команди. Ведучий ( вчитель) обирає цеглинку. Завдання учнів : пояснити, за допомогою асоціацій (дібрати 4-5), якого кольору цеглинка, а представник команди повинен відгадати. Можна ускладнити завдання умовою, що  повторюватися асоціації не повинні.

Наприклад: зелений - трава, ялина, яблуко, листя.

Обговорення:

- Чи легко/важко добирати асоціації?

- Що допомагало вам виконувати завдання?

- Які висновки можна зробити, після виконання цієї вправи?

 

                                    Вправа « Шосте відчуття»

Діти вчаться: описувати, ставити себе на місце інших (особливо людей з особливими потребами), відчувати важкість  розв’язування проблем, з якими стискаються люди з особливими потребами в повсякденному житті, виховувати в собі толерантність, повагу до інших, бажання прийти на допомогу товаришу.

 Основні завдання: Учні працюють в парах. Треба відтворити фігуру за зразком. Складність в тому, що перед виконанням вправи, у дитини «забирають»  одне з почуттів ( зав’язують очі, або можна будувати тільки однією рукою, або побудувати за вказівками дитини, яка «не вміє» розмовляти і т.ін.)

Обговорення:

- Чи легко було виконувати вправу?

- Що заважало?

- Що допомогло виконати завдання?

- Як відчувають себе люди, які постійно стискаються з такими «бар’єрами» у повсякденному житті?

- Як ми можемо допомогти їм?

- Які висновки можна зробити, після виконання цієї вправи?

 

                                             Вправа « Чарівні слова»

Діти вчаться: уявляти і творчо мислити, асоціативно мислити, бути уважними і не  відволікатися, співпрацювати в команді, поповнювати свій словниковий запас, зв’язно висловлювати свою думку, доповнювати один одного під час практичної діяльності і під час презентації.

 Основні завдання: Діти працюють в групі ( по 4-6). Завдання від вчителя скласти , наприклад, крилате слово( смугасте, пухнасте, лісове, хвостате, водяне, їстівне і т.ін). Діти повинні скласти це слово і підготувати розповідь  « Що ви знаєте про це слово?»

Обговорення:

- Чи легко було виконувати цю вправу?

- Що було найцікавіше у вправі?

- Чи є в класі таке ж саме слово?

- Чи могли б ці слова потоваришувати?

- Що допомогло виконати завдання?

- Які висновки можна зробити, після виконання цієї вправи?

                                      Вправа «Лего-квест»

Діти вчаться: спільно працювати над завданням, вирішувати проблемні питання, домовлятися, доповнювати один одного під час практичної діяльності, уявляти і творчо мислити.

Основні завдання: Підготувати станції із завданнями, для розв’язання яких, діти будуть використовувати цеглинки Лего. За кожне використане завдання, діти отримують букву із закодованого слова. Діти об’єднуються у дві команди. Кожна з команд отримує тільки половину букв, намагається скласти слово і звісно нічого не виходить. Тоді вчитель пропонує об’єднатися усім класом для успішного виконання завдання.

Можна використовувати цю вправу на ранковій зустрічі. Складене закодоване слово може стати , наприклад, назвою тематичного дня або темою уроку.

Орієнтовні завдання на станціях:

Станція1. Збудувати тварину/рослину/транспорт не скріплюючи цеглинок.

Станція 2. Гра « Так чи ні». Цеглинка зеленого кольору-так, червоного –ні.

Станція 3.Кожній цеглинці призначається літера. Треба скласти якомога більше слів із запропонованих літер.

Станція 4.Кожній цеглинці призначається цифри і математичні знаки. Треба скласти і розв’язати приклади.

Обговорення:

- Чи легко було виконувати вправи? Які були найцікавіші?

- Що допомогло вам виконати вправу і розкодувати слово?

- Які висновки можна зробити, після виконання цієї вправи?

 

 

 

 

docx
Додано
19 травня 2021
Переглядів
456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку