Використання методів критичного мислення на уроках німецької мови (8 клас)

Про матеріал
Використання методів критичного мислення (кластер, метод " 6 капелюхів") на уроках німецької мови (8 клас)
Перегляд файлу

Тема: Gefahren für die Natur . – Природа у небезпеці. 

Навчальна складова мети уроку:  автоматизувати вживання лексики до теми « Захист навколишнього середовища», навчати розповідати про загрози природі, пояснювати причини забруднення довкілля, вживаючи нові лексичні одиниці та підрядні речення причини, ознайомити з екологічними проблемами навколишнього середовища; вдосконалити навички діалогічного мовлення, письма й читання з пов­ним розумінням змісту прочитаного.

Розвиваюча складова мети уроку: розвивати навички та вміння вести бесіду за прочитаним текстом , передавати отриману інформацію , висловлювати свою думку розвивати слухову пам'ять, стимулювати навчальну діяльність учнів шляхом виконання різноманітних вправ.

Виховна складова мети уроку: виховувати бережливе ставлення до довкілля, прививати любов до природи, навколишнього середовища, сприяти вихованню поваги до рідного краю та країни, мова якої вивчається, виховувати культуру спілкування належну мотивацію до вивчення німецької мови.

Обладнання: підручник, ро­бочий зошит,словник із новими ЛО, мультимедійні презентації : Підрядні речення причини із сполучниками « weil »,«da » denn» «Захист навколишнього середовища ».

Тип уроку: урок поглиблення і поширення знань з теми « Gefahren für die Natur - Природа у небезпеці»

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1.  Привітання.

Lehrer :Guten Tag, Kinder! Ich bin froh alle zu sehen und zu begrüßen. Heute haben wir eine interessante Stunde. Wir müssen viel zu tun und viele interessante und nützliche Information erfahren. Ich hoffe, dass diese Stunde für euch auch interessant und nützlich wird sein.

2.Мовленнєва розминка. 

Lehrer :Welcher Tag ist heute? Und welcher Wochentag  war gestern? Der Wievielte ist heute?  Wer hat heute Klassendienst ? Wieviele Stunden habt ihr heute?  Welche Stunden habt ihr heute ? Wie ist das Wetter heute ?

3. Повідомлення теми  уроку.
Lehrer: Kinder! Heute arbeiten wir mit dem Multimedienprojektor. Seid aufmerksam!  Schaut auf die Multimedia-Bord. Findet im Kasten, die das Thema bestimmt. (Слайд 1 « Захист навколишнього середовища ».)

t

a

h

j

r

s

l

z

o

p

g

e

u

m

w

e

l

t

s

c

h

u

t

z

f

o

r

l

s

a

p

t

i

n

ü

g

Ja !Richtig! Wir beginnen heute ein interessantes und wichtiges ThemaDer  Umweltschutz“ zu lernen. Der Umweltschutz besteht aus vielen Aspekten. Wo beginnt der Umweltschutz ? Was sollen wir machen, um unsere Erde zu schützen ? auf diese Fragen werden wir in unseren Stunden antworten.

(Слайд 2 « Захист навколишнього середовища ».  )

ІІ. Основна  частина  уроку.
1.Подання лексичного матеріалу.
L:Um das neue Thema „ Der Umweltschutz“ zu besprechen ,sollt ihr die Vokabeln zu diesem Thema gut kennen. Lest und merkt euch die Bedeutungen neuer Vokabeln. (Seite 112)

(Учні читають слова, шукають переклад до них. Цю роботу можна провести ланцюжком; фонетичну – хором та індивідуально.)

(Слайд 2, 3  « Захист навколишнього середовища ».  )

2. Складання кластеру «Wort- Igel »

L: Was versteht ihr unter intakter (gesunder) Natur? Ergänzt zu zweit den Wort- Igel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Розвиток   фонетичних  навичок.

Lehrer:Und jetzt hören wir das Lied „Unser neuen schönen Welt“.

Учні дивляться відео кліп ( Candela-Unser neuen schönen Welt),слухають пісню. Випереджувальним завданням було перекласти пісню для того, щоб зрозуміти її зміст.

5. Розвиток навичок говоріння.

Lehrer:Sagt mir,bitte,wie ist der Hauptgedanke dieses Liedes?Welche Laune habt ihr jetzt?

Метод «Прес»:Учні використовують мовні кліше
-Ich denke,dass
-Das ist wichtig, darum… 
-Ich finde,dass… 
-Zum Beispiel,…
-Ich meine, dass
-Ich glaube,dass…

L: Welche Gefahren für die Natur zeigen diese Bilder ? Ordne die Sätze den Bildern zu .(Слайд 4  « Захист навколишнього середовища ».  )

6. Метод « Шість капелюхів»

7. Подання граматичного матеріалу. Мультимедійна презентація    « Підрядні речення причини із сполучниками « weil », «da »

Підрядні речення причини (die Kausalsätze) відповідають на запитання  warum?  (чому?) , з'єднуються  з головним реченням сполучниками weil, da (тому що, бо , оскільки)

  • Підрядне речення із сполучником weil стоїть зазвичай  після головного речення.
  • Er blieb zu Hause , weil er krank war.  -  Він залишився вдома, тому що був хворий.
  • Із сполучником daперед головним
  • Da er krank war , blieb er zu Hause. Оскільки він був хворий, він залишився вдома.

Сурядний сполучник denn  є синонімом сполучників  weil, i da.

  • Речення з denn завжди стоїть після головного.
  • Порядок слів у ньому такий самий , як і в звичайному незалежному реченні , тобто прямий .
  • Es blieb zu Hause , denn er war krank. – Він залишився вдома,тому що був хворий.
  • Ich kann heute nicht besuchen , denn ich muss in die Bibliothek gehen. – Я не можу сьогодні відвідати тебе, тому що мушу іти в бібліотеку.

ІІІ. Заключна частина уроку.

  1. Домашнє завдання. 

AB. Üb. 1

LB. Üb. 6 (Seite 114)

2. Підведення підсумків уроку та рефлексія .  На дошці на ватмані зображене деревце. Вчитель пропонує учням створити огорожу з паперових стікерів , написавши на них поради для захисту зелених насаджень.

Lehrer: Kinder, wollen wir unser Baum schützen! Schreibt, bitte, ihre Rat zu Einwohner  des Dorfes oder Stadt.

(Перегляд німецького соціального відеоролика, що закликає людство не нищити природу. (Відео з інтернету «Unsere Erde, Stoppt den Klimawandel, rettet die Erde!»))

                                      

 

Розробила учитель німецької мови Новосад Т.В

 

doc
Додано
29 березня 2020
Переглядів
1502
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку